quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
gespierd is sowieso lelijk. Bij mannen en vrouwen.![]()
Gelukkig persoonlijke smaak
Leek zonder nergens op iddquote:
Pushups en situps en dan kunnen we er weer mee doorquote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben zelf ook ecto as fuck hoor.Train ook alleen m'n armen als een ware beachboy.
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1.93m, en toen ik begon was ik 74 kg. Nu heb ik al een tijdje niet gewogen, maa gok ik rond de 76 kg te zitten. En ik wil toe naar ergens tussen de 80/85.'T interesseart me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraardquote:Op donderdag 18 april 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh godverdommeook gelijk een zeer goeie gekozen
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Soort Zosk eigenlijk dus
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1.93m, en toen ik begon was ik 74 kg. Nu heb ik al een tijdje niet gewogen, maa gok ik rond de 76 kg te zitten. En ik wil toe naar ergens tussen de 80/85.Pic van een figuur wat vergelijkbaar is met dat van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog even flexen in de spiegel, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pushups en situps en dan kunnen we er weer mee door.
Je kunt die niet te pas en te onpas gebruiken, dushi.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, die wou ik poppen na je hindaclubpost eerst.
Nah, gewoon omdat me dat een goed gevoel geeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan nog even flexen in de spiegel, gewoon omdat het kan.
'T interesseart me niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt die niet te pas en te onpas gebruiken, dushi.
Echt een droomvrouwquote:
Dat is toch eten wat WD wel eens eet?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leek zonder nergens op idd.
[..]
Pushups en situps en dan kunnen we er weer mee door.
[..]Wat is dat voor woord, categorie meerkoet
.
Ja, zo kan je de hypothetische situatie dat iemand die niet rent voor de tram maar besluit gewoon de volgende nemen ook interpreteren als "dat zegt niet veel goeds over je persoonlijkheid"quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, gewoon omdat me dat een goed gevoel geeft.
Ik bedoel, waarom zou je vrijwillig voor minder gaan dan sterk en atletisch? Vind dat dat niet veel goeds zegt over je persoonlijkheid.
HAHA, goeiequote:
Kan je meerkoet eten? Ik zie die beesten hier alleen zwemmen in de gracht somsquote:Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is toch eten wat WD wel eens eet?
Meerkoet![]()
waterhoen
Bedoelde mezelf hoor, ik vind het wel dope dat je zo toegewijd bent. Maar ik meen gelezen te hebben dat je ook steroiden gebruikt (weet niet of dat serieus was), dat vind ik dan weer niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, gewoon omdat me dat een goed gevoel geeft.
Ik bedoel, waarom zou je vrijwillig voor minder gaan dan sterk en atletisch? Vind dat dat niet veel goeds zegt over je persoonlijkheid.
Ik zou liefkozend met de rug van mijn hand over haar wangetjes aaien en haar met grote ogen aankijkenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt een droomvrouwsrs
[..]
Dat is toch eten wat WD wel eens eet?
Meerkoet![]()
waterhoen
Bij elke vogel toch wel?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, goeie.
[..]
Kan je meerkoet eten? Ik zie die beesten hier alleen zwemmen in de gracht soms.
wowquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Die foto van chai in US, net een huilend jongetje
Geen idee hoe ik dat moet vinden.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Pic van een figuur wat vergelijkbaar is met dat van jou?
Paint hetquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat moet vinden.
'T interesseart me niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je meerkoet eten? Ik zie die beesten hier alleen zwemmen in de gracht soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |