quote:
Mooie scene was datquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zijn allemaal meistahquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit te twijfelen over The Indigo & Brown Pinstripe Suit of The Gray & Indigo Pinstripe Suit
Ja klein genoeg iig om hakken te kunnen dragen zonder langer te zijn dan de meeste mannenquote:
Post door slotje telt niet toch. Wilde wel bijna openen omdat het zo lang duurdequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Twijfelde of ik hem moest openen omdat mortaxx :S
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
Duurde lang
[..]
Nee, tandjes.. Gewoon tandjes
[..]
Mooie scene was dat
Oh alleen deze hebben ze in nanotech versie.quote:
Ben zelfs 8 cm kleiner.quote:
rustig pls hou controlequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef Rawberry het volgende:
wtf, zo lang duren man
BEN JE GEK OFZO???
Mijn chick is ook 1.68, is soms net iets te klein als je zelf 1.92 of zo bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, wat ga je doen?
[..]
Gewoon nee. Perfect barefoot, perfect in heels.
quote:
Nou zo klein is het ook alweer nietquote:
Geen tandjes, wordt verworpenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:06 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch bedankt hoor :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Lieverd, dat is spreekwoordelijk. Het is niet m'n bedoeling om aan je poes te komen.quote:
Ja, da's je geraden ja.. K word boos mattiequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lieverd, dat is spreekwoordelijk. Het is niet m'n bedoeling om aan je poes te komen.
wacht, hoezo boodschap? dat hele fuck society ding of het feit dat hij zelf tyler is? ben ik nu te slim of te dom voor fightclub?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn mindfuck m.b.t. die film was dat ik de gehele film niks doorhad over een dubbele laag/achterliggende boodschap, de gehele film lang.
een man? Ik ben kleiner.quote:
En dan zo'n kaulolelyke versie uitkiezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef fyah het volgende:
Ik ben niet met auto's maar ik zou wel een audi r8 willendayum
[ afbeelding ]
auto'squote:
je mag in mijn denktank? elke donderdag komen we samen en denken we heel hard na over allerlei onderwerpen zoals aids in afrika en het midden oosten.quote:
Waarom ben je dan ook in godsnaam 1.92.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn chick is ook 1.68, is soms net iets te klein als je zelf 1.92 of zo bent.
Kom maar op mijn rug, de Panzerkampfwagen VIII Maus (Mouse) is een zeer robuuste Panzerkampfwagen.quote:
Ben je 8 cm langer dan ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben zelfs 8 cm kleiner.![]()
Omdat superior dna dit dat. En nee, want ik moet ecto blijven tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook in godsnaam 1.92.Begint je frame al een beetje out te fillen?
Uiteindelijk voor chocolademelk gegaan?
[..]
Kom maar op mijn rug, de Panzerkampfwagen VIII Maus (Mouse) is een zeer robuuste Panzerkampfwagen.
Boos boos of leuk boos?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, da's je geraden ja.. K word boos mattie
2e en 3e krijgen mijn goedkeuringquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moordlustigquote:
Denktankquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef fyah het volgende:
[..]
je mag in mijn denktank? elke donderdag komen we samen en denken we heel hard na over allerlei onderwerpen zoals aids in afrika en het midden oosten.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook in godsnaam 1.92.Begint je frame al een beetje out te fillen?
Uiteindelijk voor chocolademelk gegaan?
[..]
Kom maar op mijn rug, de Panzerkampfwagen VIII Maus (Mouse) is een zeer robuuste Panzerkampfwagen.
zo doenquote:
onder de 189 ben je inderdaad een boy, daarboven manquote:
Wacht even tot na het Frans examen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
2e en 3e krijgen mijn goedkeuring
[..]
Moordlustig![]()
Maar ik leef het straks wel uit op nietsvermoedende scholiertjes
Mwehehehehe :$
Que?quote:
bij jouquote:
Deze kant op dames, CY is toch te lang voor mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hehe, wij zijn kleintjes.
Was jij dat kutjong laatst op het fietspad hier die ik bijna omver reed omdat ie niet aan de kant ging?quote:
in die auto¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef hezdunnah het volgende:
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/CgCRJo_MYzJcYAQRdz7phA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NQ--/http://mit.zenfs.com/852/2013/01/Audi-0230.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zou deze nemen![]()
SWS Audi!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef hezdunnah het volgende:
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/CgCRJo_MYzJcYAQRdz7phA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NQ--/http://mit.zenfs.com/852/2013/01/Audi-0230.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zou deze nemen![]()
echt he! niks mis met deze witte r8!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef hezdunnah het volgende:
Ik zou deze nemen![]()
Pittig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was jij dat kutjong laatst op het fietspad hier die ik bijna omver reed omdat ie niet aan de kant ging?
In dat geval wacht ik niet namelijk
Nee, gewoon schijtirritant wanneer iemand met de armen gespreid daar gaat staan, dan vraag je er imo omquote:
Zou ik jou nemen jaquote:
Ja het is alleen een rs7.quote:
ben zosk niet die zijn kontje verkooptquote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze kant op dames, CY is toch te lang voor mij.![]()
Dicks or it didn't happen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
Chocolatebear gespot in de Amsterdamse metro.HAHA
ja, is al in de voorstukjes geweest van opsporing verzocht;quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
Eerst was het nog 1.77quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.78
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:21 schreef wise het volgende:
[..]
ja, is al in de voorstukjes geweest van opsporing verzocht;
[ afbeelding ]
Ambi zegt 1m74quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.78
In 2011.quote:
Haha, vraag hem zelf.quote:
De streepjes op de muur zeggen 1.78. Ik heb Ambi nooit ontmoet.quote:
Waarom zei je niksquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wist het ook niet zeker. Hij keek heel chagrijnig ook en ik dacht dat hij langer haar zou hebben ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom zei je niksik heb hem niet gezien! Zo gay ook dat jullie niks tegen elkaar gezegd hebben
#exposed #internetheld #autistquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom zei je niksik heb hem niet gezien! Zo gay ook dat jullie niks tegen elkaar gezegd hebben
Ah je bent nog in de groei? Dat je vorig jaar 1 centimeter kleiner was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In 2011.
[..]
Haha, vraag hem zelf.
[..]
De streepjes op de muur zeggen 1.78. Ik heb Ambi nooit ontmoet.
Hormonen all over the place. En 2011 is alweer twee jaar terug, wow.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Ah je bent nog in de groei? Dat je vorig jaar 1 centimeter kleiner was.
Denk dat hij CY wel herkende, maar hij en ik elkaar niet 100% zeker.quote:
Zat je achterop bij een jongen op de scooter die mij heel stoer probeerde te laten vallen bij het stoplicht door z'n scooter voor m'n fiets te gooien? (Waarbij hij hard faalde omdat ik er moeiteloos omheen fietstequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was jij dat kutjong laatst op het fietspad hier die ik bijna omver reed omdat ie niet aan de kant ging?
In dat geval wacht ik niet namelijk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef Knevelt het volgende:
Waarom sta ik hier niet in de OP, HMMMM?!
Wat, jij rolt met CY?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
Denk dat hij CY wel herkende, maar hij en ik elkaar niet 100% zeker.
De beer op 3 meter afstand.
Nee :$quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zat je achterop bij een jongen op de scooter die mij heel stoer probeerde te laten vallen bij het stoplicht door z'n scooter voor m'n fiets te gooien? (Waarbij hij hard faalde omdat ik er moeiteloos omheen fietste)
Dit dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, gewoon schijtirritant wanneer iemand met de armen gespreid daar gaat staan, dan vraag je er imo om(not even close to kidding)
stadswachtenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef VeerEli het volgende:
Wtf, had 2 gasten aan de deur, leek politie maar hadden iets met 'toezicht en ....... ' op hun jas. Wilden de hoofdbewoner spreken. Vage shit, nu maak ik me zorgen
Kijk jij maar eens wat voor slungeltjes van 1.90+ er op middelbare scholen rondlopen, dat kun je echt geen mannen noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
onder de 189 ben je inderdaad een boy, daarboven man
Zo snel ga jijquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij had mij herkend jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denk dat hij CY wel herkende, maar hij en ik elkaar niet 100% zeker.
De beer op 3 meter afstand.
?quote:
Wat doe jij nog op middelbare scholen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens wat voor slungeltjes van 1.90+ er op middelbare scholen rondlopen, dat kun je echt geen mannen noemen.
Leek me al niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee :$
Alsof ik achterop ga zitten
[..]
Dit dus
HEB JIJ KAT ZIEN?quote:
Ik fiets deels dezelfde route.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op middelbare scholen?
Ja zijn dat stadswachten? Wtf moeten die hier dan. Begrijp er geen kont van.quote:
KAT KWIJTquote:
alleen als je beloofd dan nooit meer hier te postenquote:
geen idee, vraag het zequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zijn dat stadswachten? Wtf moeten die hier dan. Begrijp er geen kont van.
ohw ja, in de klikoquote:
Okee dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als je beloofd dan nooit meer hier te posten
Dat is lief van je.. Ik gun ze ook alles btw hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Leek me al niet.Vond het echt zo'n breezersletje die zo'n scooterjongen afzuigt voor een shaggie.
Ik zit overigens niet nog aan m'n examens hoor. Ik ben maar een keer blijven zitten, niet acht keer.Maar ik gun het die scholieren om eerst nog een dagje extra te stressen voordat jij er een einde aan maakt.
quote:
Haha, hij had je aan moeten spreken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij had mij herkend jaen vervolgens kwam de vraag wie de dude was met wie ik zo misselijkmakend klef stond te doen
Waarom ben je niet vrolijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is lief van je.. Ik gun ze ook alles btw hoor
Maar je moet gewoonweg niet uitdagen, ben ik heel gevoelig voor wanneer ik niet vrolijk ben
[..]!!!!
Ik vroeg of ik door kon geven waar het over ging, toen zei die iets vaags over iets gevonden blabla naam van m'n pa erbij blabla. Kon er niks van maken iig.quote:
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik lekker labiel van alles aan het verzinnen was?
Ben niet dronken :$quote:
Naast elkaar zitten en dan op fok tegen elkaar gaan praten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ja, maar die zijn dan ook zo breed als een ipadquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens wat voor slungeltjes van 1.90+ er op middelbare scholen rondlopen, dat kun je echt geen mannen noemen.
Ik zal er aan denken om eerst wat drank in je te gooien.quote:
werkse kutjequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga maar eens even werken, moet ook gebeuren
Latah flikkertjes![]()
Goed plan, moet ik ook maar eens doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga maar eens even werken, moet ook gebeuren
Latah flikkertjes![]()
in het openbaar over fok pratenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Naast elkaar zitten en dan op fok tegen elkaar gaan praten..
heb ooit 1 overijverige stadswacht op mn werk gehadquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik door kon geven waar het over ging, toen zei die iets vaags over iets gevonden blabla naam van m'n pa erbij blabla. Kon er niks van maken iig.
kriolach.vocquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Naast elkaar zitten en dan op fok tegen elkaar gaan praten..
Dacht ik ook, ja.quote:
Achter de scherm is het al een tijdje aan de gangquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef VeerEli het volgende:
Wat, Panzer en CY zijn op dit moment bij elkaar, en zitten allebei hier te fokken? Wtf is thisWaarom mis ik deze info.
Zijn Panzer en CY een stelletje nu?![]()
wie is bokt¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is daarmee? Praat ook weleens in het openbaar over bokt.
Echt? Wuahahahahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
Achter de scherm is het al een tijdje aan de gang. Dit niet weten
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
Ja, kaneel.. Die foto's staan natuurlijk juist verborgen voor me.. FML
Ben je chubby, ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die mij de Turkse Katja Schuurman noemen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
Wacht even. Die twee zijn as we talk naast elkaar en ipv elkaar te bevredigen zijn ze aan het fokken.
Damn.
Panzer zit gewoon in Zwolle en ik in Amsterdam. Ik keek laatst op FOK! op m'n mobiel in de metro, meteen een preek gekregen dat we dat niet gaan doen als we samen zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef VeerEli het volgende:
Wat, Panzer en CY zijn op dit moment bij elkaar, en zitten allebei hier te fokken? Wtf is thisWaarom mis ik deze info.
Zijn Panzer en CY een stelletje nu?![]()
Ik snap hier niks van. Zeker via F-stick? Die had laatst nog goede verhalen over hem en toen had CY hem volgens mij nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
Achter de scherm is het al een tijdje aan de gang. Dit niet weten
alsof je niet met 1 hand kan typenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
Wacht even. Die twee zijn as we talk naast elkaar en ipv elkaar te bevredigen zijn ze aan het fokken.
Damn.
Huh, waar gaat dit dan allemaal over?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer zit gewoon in Zwolle en ik in Amsterdam. Ik keek laatst op FOK! op m'n mobiel in de metro, meteen een preek gekregen dat we dat niet gaan doen als we samen zijn
er wordt zoveel geroddeld via TC en DMquote:
Maar weet Fanta dit? Zij was toch met hem? Of die hadden spanning toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer zit gewoon in Zwolle en ik in Amsterdam. Ik keek laatst op FOK! op m'n mobiel in de metro, meteen een preek gekregen dat we dat niet gaan doen als we samen zijn
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh, waar gaat dit dan allemaal over?
En jij en Panzer hebben wel al gemeet dan? Of gesekst? Of niet? Komt dat nog?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Shit, Murdera kon ik nog wel hebben denk ik, maar Panzer gaat me he-le-maal lens slaan.
[..]
[ afbeelding ]
Hij was gisteren blijven slapen (inb4 shitstorm, ik was ziek en koorts en keelontsteking en hij kwam wel lief voor me zorgen), en vanochtend had CB me gespot in de metro, vandaar dit hele verhaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh, waar gaat dit dan allemaal over?
En jij en Panzer hebben wel al gemeet dan? Of gesekst? Of niet? Komt dat nog?
Panzer was bij jou blijven slapen? Maar was het de eerste x dat jullie elkaar zagen dan? Hahahahahahahaha dit is zo machtig mooi. Maar geen seks gehad?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij was gisteren blijven slapen (inb4 shitstorm, ik was ziek en koorts en keelontsteking en hij kwam wel lief voor me zorgen), en vanochtend had CB me gespot in de metro, vandaar dit hele verhaal
En nu nog antwoord op Veers laatste vraag: komt dat nog?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij was gisteren blijven slapen (inb4 shitstorm, ik was ziek en koorts en keelontsteking en hij kwam wel lief voor me zorgen), en vanochtend had CB me gespot in de metro, vandaar dit hele verhaal
echt hequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:45 schreef Panzermaus het volgende:
Man wij zijn allang verloofd, dit speelt al twee weken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nu iedereen dit toch leest wil ik even reclame maken voor Shelley Hand & Body Lotion.
Shelley, Hand & Body Lotion.
Nee joh, speelt al veel langer. Maar nu hebben we afgesproken dat we exclusief zijn en is het allemaal wat serieuzer aan het worden dus mogen jullie het ook wel wetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Panzer was bij jou blijven slapen? Maar was het de eerste x dat jullie elkaar zagen dan? Hahahahahahahaha dit is zo machtig mooi. Maar geen seks gehad?Tell me all about it, gurl
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Shit, Murdera kon ik nog wel hebben denk ik
CY vond jou al interessant toen ze met Hugh spookte.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:45 schreef Panzermaus het volgende:
Man wij zijn allang verloofd, dit speelt al twee weken.
Hier ga je spijt van krijgen.. Meisje toch...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, speelt al veel langer. Maar nu hebben we afgesproken dat we exclusief zijn en is het allemaal wat serieuzer aan het worden dus mogen jullie het ook wel weten
gvdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nu iedereen dit toch leest wil ik even reclame maken voor Shelley Hand & Body Lotion.
Daarom trioquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar weet Fanta dit? Zij was toch met hem? Of die hadden spanning toch?
Hardopquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, speelt al veel langer. Maar nu hebben we afgesproken dat we exclusief zijn en is het allemaal wat serieuzer aan het worden dus mogen jullie het ook wel weten
Niet echt, lief. Sorryquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:44 schreef wise het volgende:
Hoe fake is lesbische porno?![]()
!
ambi op 0:30 btw![]()
Kan er niets aan doen, ik denk dat ze straks achter Zosk aan gaat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CY vond jou al interessant toen ze met Hugh spookte.
De vuige ssslllllllllllttttttttttttt.
Ik blijf me soms gewoon wat verbazen over de fokkers die meeten en dan stelletjes worden, enzoquote:
die komma's hoeven nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
CY,
Even srs.. Ik weet nog dat je hem een sukkel vond. En apart vond. En nu dit
Hoewel ik het vreemd vond, maar zal dat nu niet vermelden, ivm stalkende ex
Lijpe shit ouwe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik blijf me soms gewoon wat verbazen over de fokkers die meeten en dan stelletjes worden, enzo
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, ik denk dat ze straks achter Zosk aan gaat.
is zij nu het nieuwe doorgevertje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CY vond jou al interessant toen ze met Hugh spookte.
De vuige ssslllllllllllttttttttttttt.
Vrouwen vallen op klootzakken en dat ben ik niet. Vandaar dat we gewoon vrienden zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
CY,
Zeker het doorgeven waard, maar nu even niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is zij nu het nieuwe doorgevertje?
Wie was het eerst dan? :squote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is zij nu het nieuwe doorgevertje?
Ik vond hem ook mi kanki raar in het begin. Nog steeds wel trouwens, maar eerder positief. En volgens mij vindt hij mij ook een basket case, dus jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
CY,
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op klootzakken en dat ben ik niet. Vandaar dat we gewoon vrienden zijn.oh fuck it who am i kidding
kan je gewoon eraf wassen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.
Ik vraag me af wat ze tegen hun omgeving zeggen 'ja we hebben elkaar via een internetforum ontmoet'quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik blijf me soms gewoon wat verbazen over de fokkers die meeten en dan stelletjes worden, enzo
ik had het niet over de sc he, maar over heel fok!quote:
dat zeg ik gewoon hoor, wtf is daar mis mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze tegen hun omgeving zeggen 'ja we hebben elkaar via een internetforum ontmoet'
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had het niet over de sc he, maar over heel fok!
Zijn er genoeg geweest [ afbeelding ]
Dat vind ik toch echt beter dan via Lexa of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze tegen hun omgeving zeggen 'ja we hebben elkaar via een internetforum ontmoet'
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
This reminds me: CY scoort er 4 in een maand.
Ik al een tijd niet
ken er 2 die nog erger zijn hierquote:
Fanta en ik hebben gewoon de buit verdeeld, en zij vermaakt zich prima met her end of the bargain.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
en al de fun voor jezelf houden? vuilakquote:
Had jij Chlamydia? WTFquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY is irl overigens erg stabiel en normaal, ergens verwacht je toch een socially-awkward reptiel met een iPad en een FOK!account ofzo.
[..]![]()
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb me alleen nog bezig gehouden met de verwekking, niet met hoe het er weer uit moetDaar denk ik liever nog even niet aan, is nogal onwerkelijk.
Tell us names, woman.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
noem je expres geen namen, krijg je dit
dan is het een alpha,beta, bbw,SM, interracial en anale sex orgiequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Waarom houden we niet een keer een KLB SC orgie? Heeft iedereen iedereen gelijk gehad.
Ik zou raar aangekeken worden maar bij jou vond idereen het normaal ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg ik gewoon hoor, wtf is daar mis mee?
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had jij Chlamydia? WTF![]()
![]()
Door een fokster?
![]()
Hahaha kankiwisequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het een alpha,beta, bbw,SM, interracial en anale sex orgie![]()
ik maak pics
zoek zelf maar uit welke user bij welk type hoortquote:
Wat, nee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had jij Chlamydia? WTF![]()
![]()
Door een fokster?
![]()
wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eerst had hij er iets met chlamydia staan, maar dat is nu weg.
Wow, ineens een quote-alert vanuit de SCquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoiesquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, nee?Twijfel je nu aan mijn immuunsysteem of seksuele moraal?
Daar zijn die foto's van jou toch voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
zoek zelf maar uit welke user bij welk type hoort
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?
ja, en ik zou ook niet weten waarom niet tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zou raar aangekeken worden maar bij jou vond idereen het normaal ?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow, ineens een quote-alert vanuit de SC![]()
Maar dat lukte nog wel op de tast hoor, de ochtend voor de bevalling nog
IS ER IETS DAT JE ME MOET VERTELLEN?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
wat?![]()
Het was VeerEli, ik wist niet dat ze iets had.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IS ER IETS DAT JE ME MOET VERTELLEN?
truequote:
Wat, ga je nu ontkennen dat het er stond en je het weg haalde?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
wat?![]()
en nu maar ontkennen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoies
*insert angry rant*quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was VeerEli, ik wist niet dat ze iets had.Waar denk je dat die DM's van mij en haar over gingen.
![]()
Hij insinueerde zelfs dat het van Fanta of CY kwamquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoies
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij insinueerde zelfs dat het van Fanta of CY kwam
Ja, daarom vroeg ik ook, van wtf heb jij chlamydia van een fokster?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
*insert angry rant*
Overigens, je hebt je oplader laten liggen
die is hij "vergeten".quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een vraag Chaiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik neem bij deze afstand van dit hele gesprekquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinst?
Ik zit alleen nog maar in OUD eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ja klikte op mijn onderschrift en toen zag ik in dat topic ineens dat jij online was.
Van Fanta dus. Hoop dat je een rubbertje gebruikt hebt, CY.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik neem bij deze afstand van dit hele gesprekIk heb godverdegodver geen SOA, en Panzer heeft niks van mij gehad
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zoskquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinst?
Heb je de echte moekes weten te omzeilen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zit alleen nog maar in OUD eigenlijk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Of er komt een juli bruiloft, zien we dan wel weer.quote:
misschien bereid chai zich voorquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een vraag Chai
Aiii, geen rubbertje dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Of er komt een juli bruiloft, zien we dan wel weer.
Is ook afhankelijk van de uitslag van de SOA-test die ik zojuist maar even gepland heb
Op het risico mezelf interessant te maken moet ik desalniettemin bekennen totaal geen interesse te hebbenquote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Herkenbaar. The last time I was inside a woman was when I was inside the Statue of Liberty.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
This reminds me: CY scoort er 4 in een maand.
Ik al een tijd niet
Ja gaat super! Ze doet het echt geweldig, mooiste wat je kan overkomen, echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de echte moekes weten te omzeilen?
En gaat thuis alles verder nog goed? iedereen gezond?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Alles goed met de kleine btw
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben zwanger in mijn bil, voor het geval het je niet opgevallen was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagt
mijn schuldquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Panzer heeft volgens mij nogal wat fokstertjes gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
tering, Panzer leeft zich een keer uit en half fok heeft een soa?
1 grote herpes bende die gast. Zoveel meiden hebben zijn tampledoeris beklommen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
tering, Panzer leeft zich een keer uit en half fok heeft een soa?
Chlam? Ach, ik heb alles in het boek al een keer gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Gorzalka het volgende:
Panzer die probeert te ontkennen chlamydia te hebben (gehad) omdat CY dit niet mag weten?
In.
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
*insert angry rant*
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
mygodquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zosk
Straks wordt de SC te positief voor KLB en wordt hij naar ONZ verplaatstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou tijd worden dat deze sc wat positiever is
ik ben er HIV-positief overquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou tijd worden dat deze sc wat positiever is
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een ontwikkelingen en nu is mijn telefoon leeg
Jouw oplader ligt ook nog bij CY? sjonge.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een ontwikkelingen en nu is mijn telefoon leeg
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw oplader ligt ook nog bij CY? sjonge.
Jij en je chlamydia piemel kunnen lekker weg blijven, hier begin ik niet meer aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.
Wtf, wat mis ik allemaal hier?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij en je chlamydia piemel kunnen lekker weg blijven, hier begin ik niet meer aan
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerdequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerde!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerde!
Echt hequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Mijn god, dat de schrijvers van GTST deze reeks nog steeds niet gevonden is mij een raadsel..
Lieverd, jij bent de hoofdrolspeler in die soap!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme ik heb in geen tijden zo moeten lachen om dit kutforum, wat een soap is dit geworden zeg.Love you all.
Crack_ 2.0quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zosk
In de rol van BobbyB, Stefan Tetelepta.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Mijn god, dat de schrijvers van GTST deze reeks nog steeds niet gevonden is mij een raadsel..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik noemde dus zojuist expres geen namen!!! [ afbeelding ]
Ik ben gewoon helemaal schoon, de soap is gebaseerd op leugens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lieverd, jij bent de hoofdrolspeler in die soap!
CHAIquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef L0t.. het volgende:
Maar nu ik hier toch ben, wie heeft er een soa?
jij denkt dat ze al die dramas zelf verzinnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Och jee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.
quote:
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
is iedereen daar overheen geweest?
Ik heb dit topic te laat gevonden.Zoveel gemist.
o, vandaar dat je mij niet noemdequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.
Je postte zelf dat je chlamydia had en insinueerde dat dat van Fanta of CY kwam, toen haalde je het snel weg maar had ik je al gequote en hadden meerdere het gezien en zo ging de soap verderquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal schoon, de soap is gebaseerd op leugens.
quote:
En toen weer naar een andere toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...
Crack zat hier, ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
is iedereen daar overheen geweest?
Ik heb dit topic te laat gevonden. Zoveel gemist.
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...
Foto?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zat hier, ja?
Is ze niet 5 jaar jonger dan iedereen hier?
Jammer, vond haar wel cute.
Panzer:quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef Robophatt het volgende:
Doet me meer denken aan The Guild of hoe heet die serie
Ze is 20 net als genoeg anderen hier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zat hier, ja?
Is ze niet 5 jaar jonger dan iedereen hier?
Jammer, vond haar wel cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |