Wat doe jij nog op middelbare scholen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens wat voor slungeltjes van 1.90+ er op middelbare scholen rondlopen, dat kun je echt geen mannen noemen.
Leek me al niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee :$
Alsof ik achterop ga zitten
[..]
Dit dus
HEB JIJ KAT ZIEN?quote:
Ik fiets deels dezelfde route.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op middelbare scholen?
Ja zijn dat stadswachten? Wtf moeten die hier dan. Begrijp er geen kont van.quote:
KAT KWIJTquote:
alleen als je beloofd dan nooit meer hier te postenquote:
geen idee, vraag het zequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zijn dat stadswachten? Wtf moeten die hier dan. Begrijp er geen kont van.
ohw ja, in de klikoquote:
Okee dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als je beloofd dan nooit meer hier te posten
Dat is lief van je.. Ik gun ze ook alles btw hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Leek me al niet.Vond het echt zo'n breezersletje die zo'n scooterjongen afzuigt voor een shaggie.
Ik zit overigens niet nog aan m'n examens hoor. Ik ben maar een keer blijven zitten, niet acht keer.Maar ik gun het die scholieren om eerst nog een dagje extra te stressen voordat jij er een einde aan maakt.
quote:
Haha, hij had je aan moeten spreken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij had mij herkend jaen vervolgens kwam de vraag wie de dude was met wie ik zo misselijkmakend klef stond te doen
Waarom ben je niet vrolijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is lief van je.. Ik gun ze ook alles btw hoor
Maar je moet gewoonweg niet uitdagen, ben ik heel gevoelig voor wanneer ik niet vrolijk ben
[..]!!!!
Ik vroeg of ik door kon geven waar het over ging, toen zei die iets vaags over iets gevonden blabla naam van m'n pa erbij blabla. Kon er niks van maken iig.quote:
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik lekker labiel van alles aan het verzinnen was?
Ben niet dronken :$quote:
Naast elkaar zitten en dan op fok tegen elkaar gaan praten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom zei je niksik heb hem niet gezien! Zo gay ook dat jullie niks tegen elkaar gezegd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |