Fanta en ik hebben gewoon de buit verdeeld, en zij vermaakt zich prima met her end of the bargain.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.
en al de fun voor jezelf houden? vuilakquote:
Had jij Chlamydia? WTFquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY is irl overigens erg stabiel en normaal, ergens verwacht je toch een socially-awkward reptiel met een iPad en een FOK!account ofzo.
[..]![]()
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb me alleen nog bezig gehouden met de verwekking, niet met hoe het er weer uit moetDaar denk ik liever nog even niet aan, is nogal onwerkelijk.
Tell us names, woman.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
noem je expres geen namen, krijg je dit
dan is het een alpha,beta, bbw,SM, interracial en anale sex orgiequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Waarom houden we niet een keer een KLB SC orgie? Heeft iedereen iedereen gelijk gehad.
Ik zou raar aangekeken worden maar bij jou vond idereen het normaal ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg ik gewoon hoor, wtf is daar mis mee?
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had jij Chlamydia? WTF![]()
![]()
Door een fokster?
![]()
Hahaha kankiwisequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het een alpha,beta, bbw,SM, interracial en anale sex orgie![]()
ik maak pics
zoek zelf maar uit welke user bij welk type hoortquote:
Wat, nee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had jij Chlamydia? WTF![]()
![]()
Door een fokster?
![]()
wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eerst had hij er iets met chlamydia staan, maar dat is nu weg.
Wow, ineens een quote-alert vanuit de SCquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoiesquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, nee?Twijfel je nu aan mijn immuunsysteem of seksuele moraal?
Daar zijn die foto's van jou toch voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
zoek zelf maar uit welke user bij welk type hoort
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?
ja, en ik zou ook niet weten waarom niet tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zou raar aangekeken worden maar bij jou vond idereen het normaal ?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow, ineens een quote-alert vanuit de SC![]()
Maar dat lukte nog wel op de tast hoor, de ochtend voor de bevalling nog
IS ER IETS DAT JE ME MOET VERTELLEN?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
wat?![]()
Het was VeerEli, ik wist niet dat ze iets had.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IS ER IETS DAT JE ME MOET VERTELLEN?
truequote:
Wat, ga je nu ontkennen dat het er stond en je het weg haalde?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
wat?![]()
en nu maar ontkennen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoies
*insert angry rant*quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was VeerEli, ik wist niet dat ze iets had.Waar denk je dat die DM's van mij en haar over gingen.
![]()
Hij insinueerde zelfs dat het van Fanta of CY kwamquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoies
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij insinueerde zelfs dat het van Fanta of CY kwam
Ja, daarom vroeg ik ook, van wtf heb jij chlamydia van een fokster?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
*insert angry rant*
Overigens, je hebt je oplader laten liggen
die is hij "vergeten".quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een vraag Chaiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik neem bij deze afstand van dit hele gesprekquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinst?
Ik zit alleen nog maar in OUD eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ja klikte op mijn onderschrift en toen zag ik in dat topic ineens dat jij online was.
Van Fanta dus. Hoop dat je een rubbertje gebruikt hebt, CY.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik neem bij deze afstand van dit hele gesprekIk heb godverdegodver geen SOA, en Panzer heeft niks van mij gehad
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zoskquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinst?
Heb je de echte moekes weten te omzeilen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zit alleen nog maar in OUD eigenlijk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Of er komt een juli bruiloft, zien we dan wel weer.quote:
misschien bereid chai zich voorquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een vraag Chai
Aiii, geen rubbertje dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Of er komt een juli bruiloft, zien we dan wel weer.
Is ook afhankelijk van de uitslag van de SOA-test die ik zojuist maar even gepland heb
Op het risico mezelf interessant te maken moet ik desalniettemin bekennen totaal geen interesse te hebbenquote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Herkenbaar. The last time I was inside a woman was when I was inside the Statue of Liberty.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
This reminds me: CY scoort er 4 in een maand.
Ik al een tijd niet
Ja gaat super! Ze doet het echt geweldig, mooiste wat je kan overkomen, echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de echte moekes weten te omzeilen?
En gaat thuis alles verder nog goed? iedereen gezond?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Alles goed met de kleine btw
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben zwanger in mijn bil, voor het geval het je niet opgevallen was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagt
mijn schuldquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Panzer heeft volgens mij nogal wat fokstertjes gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
tering, Panzer leeft zich een keer uit en half fok heeft een soa?
1 grote herpes bende die gast. Zoveel meiden hebben zijn tampledoeris beklommen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
tering, Panzer leeft zich een keer uit en half fok heeft een soa?
Chlam? Ach, ik heb alles in het boek al een keer gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Gorzalka het volgende:
Panzer die probeert te ontkennen chlamydia te hebben (gehad) omdat CY dit niet mag weten?
In.
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
*insert angry rant*
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
mygodquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zosk
Straks wordt de SC te positief voor KLB en wordt hij naar ONZ verplaatstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou tijd worden dat deze sc wat positiever is
ik ben er HIV-positief overquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou tijd worden dat deze sc wat positiever is
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een ontwikkelingen en nu is mijn telefoon leeg
Jouw oplader ligt ook nog bij CY? sjonge.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een ontwikkelingen en nu is mijn telefoon leeg
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw oplader ligt ook nog bij CY? sjonge.
Jij en je chlamydia piemel kunnen lekker weg blijven, hier begin ik niet meer aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.
Wtf, wat mis ik allemaal hier?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij en je chlamydia piemel kunnen lekker weg blijven, hier begin ik niet meer aan
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerdequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerde!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerde!
Echt hequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Mijn god, dat de schrijvers van GTST deze reeks nog steeds niet gevonden is mij een raadsel..
Lieverd, jij bent de hoofdrolspeler in die soap!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme ik heb in geen tijden zo moeten lachen om dit kutforum, wat een soap is dit geworden zeg.Love you all.
Crack_ 2.0quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zosk
In de rol van BobbyB, Stefan Tetelepta.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Mijn god, dat de schrijvers van GTST deze reeks nog steeds niet gevonden is mij een raadsel..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik noemde dus zojuist expres geen namen!!! [ afbeelding ]
Ik ben gewoon helemaal schoon, de soap is gebaseerd op leugens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lieverd, jij bent de hoofdrolspeler in die soap!
CHAIquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef L0t.. het volgende:
Maar nu ik hier toch ben, wie heeft er een soa?
jij denkt dat ze al die dramas zelf verzinnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Och jee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.
quote:
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
is iedereen daar overheen geweest?
Ik heb dit topic te laat gevonden.Zoveel gemist.
o, vandaar dat je mij niet noemdequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.
Je postte zelf dat je chlamydia had en insinueerde dat dat van Fanta of CY kwam, toen haalde je het snel weg maar had ik je al gequote en hadden meerdere het gezien en zo ging de soap verderquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal schoon, de soap is gebaseerd op leugens.
quote:
En toen weer naar een andere toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...
Crack zat hier, ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
is iedereen daar overheen geweest?
Ik heb dit topic te laat gevonden. Zoveel gemist.
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...
Foto?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zat hier, ja?
Is ze niet 5 jaar jonger dan iedereen hier?
Jammer, vond haar wel cute.
Panzer:quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef Robophatt het volgende:
Doet me meer denken aan The Guild of hoe heet die serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |