Wat, ga je nu ontkennen dat het er stond en je het weg haalde?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, nee?Twijfel je nu aan mijn immuunsysteem of seksuele moraal?
[..]
wat?![]()
en nu maar ontkennen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoies
*insert angry rant*quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was VeerEli, ik wist niet dat ze iets had.Waar denk je dat die DM's van mij en haar over gingen.
![]()
Hij insinueerde zelfs dat het van Fanta of CY kwamquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoies
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij insinueerde zelfs dat het van Fanta of CY kwam
Ja, daarom vroeg ik ook, van wtf heb jij chlamydia van een fokster?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
*insert angry rant*
Overigens, je hebt je oplader laten liggen
die is hij "vergeten".quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Overigens, je hebt je oplader laten liggen
Wtf is dit nu weer voor een vraag Chaiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?
Ik neem bij deze afstand van dit hele gesprekquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinst?
Ik zit alleen nog maar in OUD eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Ja klikte op mijn onderschrift en toen zag ik in dat topic ineens dat jij online was.
Van Fanta dus. Hoop dat je een rubbertje gebruikt hebt, CY.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik neem bij deze afstand van dit hele gesprekIk heb godverdegodver geen SOA, en Panzer heeft niks van mij gehad
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zoskquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Panzer nog wel overhevelt naar juni, maar wie wordt in juli je nieuwe FOK!aanwinst?
Heb je de echte moekes weten te omzeilen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zit alleen nog maar in OUD eigenlijk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Of er komt een juli bruiloft, zien we dan wel weer.quote:
misschien bereid chai zich voorquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een vraag Chai
Aiii, geen rubbertje dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Of er komt een juli bruiloft, zien we dan wel weer.
Is ook afhankelijk van de uitslag van de SOA-test die ik zojuist maar even gepland heb
Op het risico mezelf interessant te maken moet ik desalniettemin bekennen totaal geen interesse te hebbenquote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zit alleen nog maar in OUD eigenlijk
Herkenbaar. The last time I was inside a woman was when I was inside the Statue of Liberty.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
This reminds me: CY scoort er 4 in een maand.
Ik al een tijd niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |