Ik blijf me soms gewoon wat verbazen over de fokkers die meeten en dan stelletjes worden, enzoquote:
die komma's hoeven nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
CY,
Even srs.. Ik weet nog dat je hem een sukkel vond. En apart vond. En nu dit
Hoewel ik het vreemd vond, maar zal dat nu niet vermelden, ivm stalkende ex
Lijpe shit ouwe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik blijf me soms gewoon wat verbazen over de fokkers die meeten en dan stelletjes worden, enzo
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, ik denk dat ze straks achter Zosk aan gaat.
is zij nu het nieuwe doorgevertje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CY vond jou al interessant toen ze met Hugh spookte.
De vuige ssslllllllllllttttttttttttt.
Vrouwen vallen op klootzakken en dat ben ik niet. Vandaar dat we gewoon vrienden zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
CY,
Zeker het doorgeven waard, maar nu even niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is zij nu het nieuwe doorgevertje?
Wie was het eerst dan? :squote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is zij nu het nieuwe doorgevertje?
Ik vond hem ook mi kanki raar in het begin. Nog steeds wel trouwens, maar eerder positief. En volgens mij vindt hij mij ook een basket case, dus jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
CY,
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op klootzakken en dat ben ik niet. Vandaar dat we gewoon vrienden zijn.oh fuck it who am i kidding
kan je gewoon eraf wassen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.
Ik vraag me af wat ze tegen hun omgeving zeggen 'ja we hebben elkaar via een internetforum ontmoet'quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik blijf me soms gewoon wat verbazen over de fokkers die meeten en dan stelletjes worden, enzo
ik had het niet over de sc he, maar over heel fok!quote:
dat zeg ik gewoon hoor, wtf is daar mis mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze tegen hun omgeving zeggen 'ja we hebben elkaar via een internetforum ontmoet'
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had het niet over de sc he, maar over heel fok!
Zijn er genoeg geweest [ afbeelding ]
Dat vind ik toch echt beter dan via Lexa of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze tegen hun omgeving zeggen 'ja we hebben elkaar via een internetforum ontmoet'
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
This reminds me: CY scoort er 4 in een maand.
Ik al een tijd niet
ken er 2 die nog erger zijn hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |