Fanta en ik hebben gewoon de buit verdeeld, en zij vermaakt zich prima met her end of the bargain.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.
en al de fun voor jezelf houden? vuilakquote:
Had jij Chlamydia? WTFquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY is irl overigens erg stabiel en normaal, ergens verwacht je toch een socially-awkward reptiel met een iPad en een FOK!account ofzo.
[..]![]()
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb me alleen nog bezig gehouden met de verwekking, niet met hoe het er weer uit moetDaar denk ik liever nog even niet aan, is nogal onwerkelijk.
Tell us names, woman.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
noem je expres geen namen, krijg je dit
dan is het een alpha,beta, bbw,SM, interracial en anale sex orgiequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Waarom houden we niet een keer een KLB SC orgie? Heeft iedereen iedereen gelijk gehad.
Ik zou raar aangekeken worden maar bij jou vond idereen het normaal ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg ik gewoon hoor, wtf is daar mis mee?
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had jij Chlamydia? WTF![]()
![]()
Door een fokster?
![]()
Hahaha kankiwisequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het een alpha,beta, bbw,SM, interracial en anale sex orgie![]()
ik maak pics
zoek zelf maar uit welke user bij welk type hoortquote:
Wat, nee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had jij Chlamydia? WTF![]()
![]()
Door een fokster?
![]()
wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eerst had hij er iets met chlamydia staan, maar dat is nu weg.
Wow, ineens een quote-alert vanuit de SCquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?
Gast, je zei zelf 'waarom denk je dat ik chlamydia had' ofzoiesquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, nee?Twijfel je nu aan mijn immuunsysteem of seksuele moraal?
Daar zijn die foto's van jou toch voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
zoek zelf maar uit welke user bij welk type hoort
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je tijdens de bevalling nog een kale vagina of lukte scheren op het laatst niet meer?
ja, en ik zou ook niet weten waarom niet tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zou raar aangekeken worden maar bij jou vond idereen het normaal ?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow, ineens een quote-alert vanuit de SC![]()
Maar dat lukte nog wel op de tast hoor, de ochtend voor de bevalling nog
IS ER IETS DAT JE ME MOET VERTELLEN?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, nee?Twijfel je nu aan mijn immuunsysteem of seksuele moraal?
[..]
wat?![]()
Het was VeerEli, ik wist niet dat ze iets had.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IS ER IETS DAT JE ME MOET VERTELLEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |