Ja gaat super! Ze doet het echt geweldig, mooiste wat je kan overkomen, echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de echte moekes weten te omzeilen?
En gaat thuis alles verder nog goed? iedereen gezond?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef wise het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Alles goed met de kleine btw
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een vraag Chai
Ik ben zwanger in mijn bil, voor het geval het je niet opgevallen was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagt
mijn schuldquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een vraag Chai
Panzer heeft volgens mij nogal wat fokstertjes gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
tering, Panzer leeft zich een keer uit en half fok heeft een soa?
1 grote herpes bende die gast. Zoveel meiden hebben zijn tampledoeris beklommen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
tering, Panzer leeft zich een keer uit en half fok heeft een soa?
Chlam? Ach, ik heb alles in het boek al een keer gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Gorzalka het volgende:
Panzer die probeert te ontkennen chlamydia te hebben (gehad) omdat CY dit niet mag weten?
In.
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
*insert angry rant*
Overigens, je hebt je oplader laten liggen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zit alleen nog maar in OUD eigenlijk
mygodquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zosk
Straks wordt de SC te positief voor KLB en wordt hij naar ONZ verplaatstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou tijd worden dat deze sc wat positiever is
ik ben er HIV-positief overquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou tijd worden dat deze sc wat positiever is
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een ontwikkelingen en nu is mijn telefoon leeg
Jouw oplader ligt ook nog bij CY? sjonge.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een ontwikkelingen en nu is mijn telefoon leeg
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw oplader ligt ook nog bij CY? sjonge.
Jij en je chlamydia piemel kunnen lekker weg blijven, hier begin ik niet meer aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.
Wtf, wat mis ik allemaal hier?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is zwanger dus logisch dat ze zich dit soort dingen afvraagt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij en je chlamydia piemel kunnen lekker weg blijven, hier begin ik niet meer aan
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerdequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die vanavond op kom halen, ik krijg totaal geen nachtrust bij jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |