quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw oplader ligt ook nog bij CY? sjonge.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerde!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Props voor de 'oplader laten liggen' move, Allure vertelde laatst nog dat haar huilende underaged minnaar die bij haar probeerde!
Echt hequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Mijn god, dat de schrijvers van GTST deze reeks nog steeds niet gevonden is mij een raadsel..
Lieverd, jij bent de hoofdrolspeler in die soap!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme ik heb in geen tijden zo moeten lachen om dit kutforum, wat een soap is dit geworden zeg.Love you all.
Crack_ 2.0quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef wise het volgende:
[..]
april was het dqod, nu panzer, juli is het dWc, daarna krioro samen met CB, en als afdankertje Zosk
In de rol van BobbyB, Stefan Tetelepta.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Mijn god, dat de schrijvers van GTST deze reeks nog steeds niet gevonden is mij een raadsel..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik noemde dus zojuist expres geen namen!!! [ afbeelding ]
Ik ben gewoon helemaal schoon, de soap is gebaseerd op leugens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lieverd, jij bent de hoofdrolspeler in die soap!
CHAIquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jouw oplader ligt ook nog bij CY? sjonge.
Niemand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef L0t.. het volgende:
Maar nu ik hier toch ben, wie heeft er een soa?
jij denkt dat ze al die dramas zelf verzinnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef BobbyB het volgende:
Och jee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.
quote:
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
is iedereen daar overheen geweest?
Ik heb dit topic te laat gevonden.Zoveel gemist.
o, vandaar dat je mij niet noemdequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft me toch al van FB geflikkerd.
Je postte zelf dat je chlamydia had en insinueerde dat dat van Fanta of CY kwam, toen haalde je het snel weg maar had ik je al gequote en hadden meerdere het gezien en zo ging de soap verderquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal schoon, de soap is gebaseerd op leugens.
quote:
En toen weer naar een andere toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...
Crack zat hier, ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
is iedereen daar overheen geweest?
Ik heb dit topic te laat gevonden. Zoveel gemist.
Jullie wisten dit niet? Nadat ze zowat iedereen in de SC gehad had is ze vetrokken naar een andere...
Foto?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zat hier, ja?
Is ze niet 5 jaar jonger dan iedereen hier?
Jammer, vond haar wel cute.
Panzer:quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef Robophatt het volgende:
Doet me meer denken aan The Guild of hoe heet die serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |