ja, maar die zijn dan ook zo breed als een ipadquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens wat voor slungeltjes van 1.90+ er op middelbare scholen rondlopen, dat kun je echt geen mannen noemen.
Ik zal er aan denken om eerst wat drank in je te gooien.quote:
werkse kutjequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga maar eens even werken, moet ook gebeuren
Latah flikkertjes![]()
Goed plan, moet ik ook maar eens doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga maar eens even werken, moet ook gebeuren
Latah flikkertjes![]()
in het openbaar over fok pratenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Naast elkaar zitten en dan op fok tegen elkaar gaan praten..
heb ooit 1 overijverige stadswacht op mn werk gehadquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik door kon geven waar het over ging, toen zei die iets vaags over iets gevonden blabla naam van m'n pa erbij blabla. Kon er niks van maken iig.
kriolach.vocquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Naast elkaar zitten en dan op fok tegen elkaar gaan praten..
Dacht ik ook, ja.quote:
Achter de scherm is het al een tijdje aan de gangquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef VeerEli het volgende:
Wat, Panzer en CY zijn op dit moment bij elkaar, en zitten allebei hier te fokken? Wtf is thisWaarom mis ik deze info.
Zijn Panzer en CY een stelletje nu?![]()
wie is bokt¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wat is daarmee? Praat ook weleens in het openbaar over bokt.
Echt? Wuahahahahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
Achter de scherm is het al een tijdje aan de gang. Dit niet weten
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
Ja, kaneel.. Die foto's staan natuurlijk juist verborgen voor me.. FML
Ben je chubby, ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die mij de Turkse Katja Schuurman noemen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
Wacht even. Die twee zijn as we talk naast elkaar en ipv elkaar te bevredigen zijn ze aan het fokken.
Damn.
Panzer zit gewoon in Zwolle en ik in Amsterdam. Ik keek laatst op FOK! op m'n mobiel in de metro, meteen een preek gekregen dat we dat niet gaan doen als we samen zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef VeerEli het volgende:
Wat, Panzer en CY zijn op dit moment bij elkaar, en zitten allebei hier te fokken? Wtf is thisWaarom mis ik deze info.
Zijn Panzer en CY een stelletje nu?![]()
Ik snap hier niks van. Zeker via F-stick? Die had laatst nog goede verhalen over hem en toen had CY hem volgens mij nog niet ontmoet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
Achter de scherm is het al een tijdje aan de gang. Dit niet weten
alsof je niet met 1 hand kan typenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
Wacht even. Die twee zijn as we talk naast elkaar en ipv elkaar te bevredigen zijn ze aan het fokken.
Damn.
Huh, waar gaat dit dan allemaal over?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer zit gewoon in Zwolle en ik in Amsterdam. Ik keek laatst op FOK! op m'n mobiel in de metro, meteen een preek gekregen dat we dat niet gaan doen als we samen zijn
er wordt zoveel geroddeld via TC en DMquote:
Maar weet Fanta dit? Zij was toch met hem? Of die hadden spanning toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer zit gewoon in Zwolle en ik in Amsterdam. Ik keek laatst op FOK! op m'n mobiel in de metro, meteen een preek gekregen dat we dat niet gaan doen als we samen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |