Gvdquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar ja jij bent dan ook echt de moeite waard
Wilde gewoon even kijken hoe je die op ging vangenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GvdJe kan ook gewoon zeggen van 'flikker op' hoor
Alsof jou dat wat kan schelen zegquote:
HAHAquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
je bent de schil om mijn banaan.daandober.doc
Yeah, jij hebt niet.quote:
Zij is 2 koppen groter dan jij manquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, dit soort foto's heb ik nooit van CY mogen ontvangen in mijn Fotoboek.
http://oi42.tinypic.com/jz9m6d.jpg
Naampics, het epitoom van elke Fotoboekhosselaar.Drollenvangertje met honderdduizend naampics van bronstige kereltjes.
He tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HAHAmeid jij bent vaag as fuck maar ik blijf om je lachen.
![]()
[..]
Yeah, jij hebt niet.
The emowayquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wilde gewoon even kijken hoe je die op ging vangen
Ja, beetje jammer. Zo'n bitch ben ik toch ook alweer nietquote:
Geloof ik niet..quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer. Zo'n bitch ben ik toch ook alweer niet
Vind je? Vind het wel een vette film.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef fyah het volgende:
[..]
fight club was een kutfilm. dat wel even.
Wispelturig, ik ben hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer. Zo'n bitch ben ik toch ook alweer niet
Als ik het zelf maar geloofquote:
Wist ik veel.quote:
quote:Op 22-12-2011 13:36 schreef Sinosappel
Geile rug
fuck wat een berichten heb ik in die tijd lopen sturen.quote:Op 22-12-2011 13:59 schreef Panzermaus
[..]
richt je je nu tot je verkrachter
Een die alleen maar preutse vrouwen en een superreligieuze autist op z'n afdeling heeft. Ik moet ook altijd tot de pauze wachten om met m'n zak over hun stoelen heen te wrijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof jou dat wat kan schelen zegKom op zeg, wat ben je nou voor vent
Ja het is dat ik foto's van je gezien heb...quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wispelturig, ik ben het
En Bradd Pitt staat ook weer in mijn fobowat een baas.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die mij de Turkse Katja Schuurman noemen
Mijn mindfuck m.b.t. die film was dat ik de gehele film niks doorhad over een dubbele laag/achterliggende boodschap, de gehele film langquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef fyah het volgende:
[..]
fight club was een kutfilm. dat wel even.
Des te leuker om grenzen af te tasten.. Iets met yolo enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een die alleen maar preutse vrouwen en een superreligieuze autist op z'n afdeling heeft. Ik moet ook altijd tot de pauze wachten om met m'n zak over hun stoelen heen te wrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |