quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Op mij als ik Krio zou daten, omdat jij hem heel leuk vindt
Er zit toch wel een kern van waarheid in aangezien Mozy jou niet kan laten komenquote:
quote:
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er zit toch wel een kern van waarheid in aangezien Mozy jou niet kan laten komen?
Madquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]NTM, blijkbaar lees jij hier vaak mee. Goed meid, maar als je met mij in gesprek gaat, hou dit soort bullshit voor je, want A: ik vind jou een huppeltrut (ivm, omg Ambi je bent zoooo hard) en B; ik tik hier vaker: mijn interesse in anderen hier is niet echt. Dat weet Krio, dat weet ik en nu jij.
Dus, kun je nou even een bitchy antwoord geven, zodat ik je misschien aardig ga vinden? Of hou dit soort onzin voor je.
Bijvoorbaat dank.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Op mij als ik Krio zou daten, omdat jij hem heel leuk vindt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]NTM, blijkbaar lees jij hier vaak mee. Goed meid, maar als je met mij in gesprek gaat, hou dit soort bullshit voor je, want A: ik vind jou een huppeltrut (ivm, omg Ambi je bent zoooo hard) en B; ik tik hier vaker: mijn interesse in anderen hier is niet echt. Dat weet Krio, dat weet ik en nu jij.
Dus, kun je nou even een bitchy antwoord geven, zodat ik je misschien aardig ga vinden? Of hou dit soort onzin voor je.
Bijvoorbaat dank.
Hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er zit toch wel een kern van waarheid in aangezien Mozy jou niet kan laten komen?
quote:
sowieso vakantie hebben en dan in nederland blijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan hier nog mensen op vakantie deze zomer?
Voor het weer hoef ik iig niet in NL te blijven.
Wie blijft er nou in NL voor het weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vakantie hebben en dan in nederland blijvenneem dan geen verlof
Niks mis met ntm hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik stoor me aan haar onzin richting mij. Iedere x weer. Ze is nog erger dan jij.
Oké, had je hier een keer gezegd namelijk.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Ambipur het volgende:
Bijvoorbaat dank.
Oh. Ok.quote:
Deze man weet dingen beter dan de KLB SC chicks in kwestie zelfquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, had je hier een keer gezegd namelijk.
Maar goed dat zo'n jongen bijleert.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man weet dingen beter dan de KLB SC chicks in kwestie zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |