Jaloers op die apenneus ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
voor de hatersz: Te druk om te haten & te moe om te praten !
i love my fans en die jaloerse bitches!
Chris, wil je stoppen met die plaatjes van terminale kanker. Ik moet er van kotsen en huilen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Grote bek achter me rug,
Lachen in me face.
Doen alsof je me mag,
maar zwart maken bij andere mensen.
WANNABE A BITCH?
stop acting..
Cause you know i made you.
And it's not difficult for me to make life a fucking hell for YOU.
vooor de haters; [ afbeelding ]
Je bent dan iets van nr. 25.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:22 schreef Chriz2k het volgende:
http://tuthoolaaaa.hyves.nl/
Check die achtergrond, ik zou haar kkhard geven.
Die vorige was een uggo, maar deze vind ik oprecht spangquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chris, wil je stoppen met die plaatjes van terminale kanker. Ik moet er van kotsen en huilen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent dan iets van nr. 25.Ze staat open voor iedereen.
Idd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chris, wil je stoppen met die plaatjes van terminale kanker. Ik moet er van kotsen en huilen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:28 schreef Madridista het volgende:
[..]
Idd.
Jij post het tenminste in US
quote:
oeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:28 schreef Madridista het volgende:
[..]
Idd.
Jij post het tenminste in US
Ze vraagt nu wie er meewil, je reageert zelf alleen niet al te enthousiast.quote:
Wie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmygod dat drinkt Spencer ook altijd
Samen metquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmygod dat drinkt Spencer ook altijd
Ehl nee, Lauren vooruit, maar doe dan Whitney erbij. Al is die vast heeel saai in bed..quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe mij maar een triootje met haar en Lauren.
HAHA autist.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:51 schreef reetveter het volgende:
Even doorposten dan maak ik 3000 mee en kan ik vredig sterven
Oh, dat kan je zien aan hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ehl nee, Lauren vooruit, maar doe dan Whitney erbij. Al is die vast heeel saai in bed..
Joah, en aan hoe ze doet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, dat kan je zien aan hoe ze eruit ziet?
Ik zie haar personage ook niet echt wild in bed zijn hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, dat kan je zien aan hoe ze eruit ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |