Ik heb iets anders gezegd ooit, hij heeft dat ervan gemaakt blijkbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man weet dingen beter dan de KLB SC chicks in kwestie zelf.
je pikt haar man in. bitch kwestie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef ntm het volgende:
Wauw why so serious? Gevoelige snaar geraakt ofzo
Zulke dingen onthou ik wel, inderdaad. Maar begrijpelijk dat ze het ontkent, dom om te posten natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man weet dingen beter dan de KLB SC chicks in kwestie zelf.
Er stond iets anders, zoek het maar na.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zulke dingen onthou ik wel, inderdaad. Maar begrijpelijk dat ze het ontkent, dom om te posten natuurlijk.
Ja, die kennen we al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is uit zn context gerukt hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, had je hier een keer gezegd namelijk.
Maar goed dat zo'n jongen bijleert.
Ik vind jou niet aardig. Al had je Ambi hoe gaat het gezegd, dan had ik nog gezucht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef ntm het volgende:
Wauw why so serious? Gevoelige snaar geraakt ofzo
Hihi je zei gerukt.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, die kennen we al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, shitquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Al had je Ambi hoe gaat het gezegd, dan had ik nog gezucht..
![]()
quote:Kon alleen deze vindenquote:.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
Ik heb zoiets gezegd. Haal je het niet door de war?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zulke dingen onthou ik wel, inderdaad. Maar begrijpelijk dat ze het ontkent, dom om te posten natuurlijk.
![]()
wat ga je maken? aint no chefkok like fyahquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig. Al had je Ambi hoe gaat het gezegd, dan had ik nog gezucht.
Maar heb honger. Kan ook daaraan liggen.
graag verwijderen![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee, ik lees jouw posts zelden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gezegd. Haal je het niet door de war?Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
What.. the fuckquote:![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ben aan het nadenken. Moet gezond koken en weet het gewoon nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef fyah het volgende:
[..]
wat ga je maken? aint no chefkok like fyah![]()
![]()
Weet ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik word volgende maand twintig dus je bent geen pedo hoor
Ambi foei, doe eens aardig tegen dit lieve meisje.full stops and exclamation marks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |