Ja, al staat het wel stom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Seriously?Dus ik had de vorige keer best gewoon I GO HARD IN THE MOTHERFUCKING PAINT NIGGA kunnen posten?
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
GC / Waarom zijn Negers zo grappig? Als goedmaker.
Ja kijk en leer: http://www.straatwoordenboek.nl/letter/T/tattaquote:
Zou ondeugd blind kiezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:02 schreef Silentalarm het volgende:
Iemand ooit uit bij 'Nevy' of 'de ondeugd' in Amsterdam gegeten? ik moet kiezen uit die 2 maar heb geen idee
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen. Blond haar/groene ogen, dutch to the bone.
Zozo, fan van CSI dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echt blond. Ik verwijs je door naar m'n fobo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef Salatrel het volgende:
echt blond of blond zoals veer tegenwoordig brunette is?
daar schiet ik niet zoveel mee op want anonieme lurkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echt blond. Ik verwijs je door naar m'n fobo.
Gaan we weer een polder droogleggen?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef Salatrel het volgende:
echt blond of blond zoals veer tegenwoordig brunette is?
groene pijpoogjes kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
O joh een pot nat, ik kijk Hollywood heightsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grey's Anatomy, maar je zit in de buurt.
Blacklisted betekent helemaal niet dat ik je ga negeren.quote:
Neem eens op met vocaroo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Omdat ik dat liedje luisterde en ik het graag met jullie wilde delen
skgenggwen qjiqio kigpjwe apoji mhreggen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Of gaan we zitten aan heggen?
I know right. Heb op dit moment trouwens een gesprek over hoe je vrouwen goed moet versieren en 'het hof moet maken', jij nog input?quote:
Wat moet ik me voorstellen bij groene pijpoogjes?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
groene pijpoogjes kan ik je vertellen.
Een vogel vangen en op de trap leggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know right. Heb op dit moment trouwens een gesprek over hoe je vrouwen goed moet versieren en 'het hof moet maken', jij nog input?
Zaadvragende ogen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij groene pijpoogjes?en niet heel verrassend verder ook.
Dat ik De Ondeugd zou kiezen. Omdat naam.quote:
wat dan wel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Blacklisted betekent helemaal niet dat ik je ga negeren.
[..]
Waarom noemt het dan niet gewoon zaadvragende oogjes?quote:
Ja. Act like a man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know right. Heb op dit moment trouwens een gesprek over hoe je vrouwen goed moet versieren en 'het hof moet maken', jij nog input?
goede vraag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom noemt het dan niet gewoon zaadvragende oogjes?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ik De Ondeugd zou kiezen. Omdat naam.
Verdomme, wilde exact hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
skgenggwen qjiqio kigpjwe apoji mhreggen?
Lijkt mij een prima keus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]. Maar ik denk dat dat hem wel gaat worden ja
Dank je welquote:
Je hebt een goede dag vandaag he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Verdomme, wilde exact hetzelfde zeggen.
van die kijkers die mooi zijn om te bewonderen wanneer ze omhoog kijkt als ze jouw pik diep in dr keel heeft.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij groene pijpoogjes?en niet heel verrassend verder ook.
Houd je mond dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet belangrijk voor een buitenstaander als jij.
Oh zo... ja logisch. Ook al gehad weer dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
van die kijkers die mooi zijn om te bewonderen wanneer ze omhoog kijkt als ze jouw pik diep in dr keel heeft.
Nee, waarom zou ik? En waarom denk je dat je mij bevelen kan geven?quote:
Ik zeg al niets meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? En waarom denk je dat je mij bevelen kan geven?
Dit zie ik wel als een compliment, dankjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
van die kijkers die mooi zijn om te bewonderen wanneer ze omhoog kijkt als ze jouw pik diep in dr keel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |