Datte.quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Jamie Foxx en grappig.
Dan heb je echt geen gevoel voor humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Jamie Foxx en grappig.
Dan heb je echt geen gevoel voor humor.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef SeLang het volgende:
Deze neger moet ik ook altijd om lachen
[ afbeelding ]
Daar ging een gevoel van onrust door je heen, hè. Ik zag het!quote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
Hoezo is Urkel dood? Volgens wiki en imdb is hij gewoon springlevend hoor! (Hoewel ik hem niet zo heel lollig vind)
Chris Rockquote:
Er komen ook veel meer blanke mensen voor op TV. Maar relatief hè, relatief gezien van alle Negers die op TV voorbij komen, zijn er een groot deel grappig.quote:Op zondag 16 november 2008 18:01 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij zijn er even veel grappige blanken mensen hoor.
Open er een topic over. Het enige wat je moet hebben is minimaal zeven "grappige" figuren die tot een bepaalde groep behoren en dan kan je de gehele groep als grappig rekenen (volgens 't eerste topic).quote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef mirved het volgende:
Precies dezelfde berichten als in het "waarom zijn joden zo grappig" topic alleen andere users. Nu nog een waarom zijn blanke christenen zo grappig topic en dan verwijzingen krijgen naar joden/zwarten.
R.I.P.quote:Op zondag 16 november 2008 19:32 schreef DrDurden het volgende:
En dan vergeet je nog de belangrijkste (en tot nu toe de enige in dit topic die echt grappig is):
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2008 19:36 schreef Gkhn het volgende:
Omdat negers zeggen wat de blanken denken en ermee weg kunnen komen.
Heb jij ooit een blanke gezien die neger-grappen maakt? Ik ook niet.
Negers kunnen echter wel grappen over negers en over blanken maken. Is dat niet baas?
Eddy murphy in Raw of Delirious zijn 2 van de vetste stand up shows die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 16 november 2008 19:34 schreef Wooldoor het volgende:
Tot nu toe nog geen een grappige gezien in dit topic, helemaal in de OP. Als je om zulke gasten moet lachen is je gevoel voor humor ver te zoeken.
Die zijn zeker goed! Punt is wel als je alle 'fuck's' er uit haalt, je nog maar max een half uurtje show over houdtquote:Op zondag 16 november 2008 19:40 schreef mirved het volgende:
[..]
Eddy murphy in Raw of Delirious zijn 2 van de vetste stand up shows die ik ooit gezien heb.
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef SeLang het volgende:
Deze neger moet ik ook altijd om lachen
[ afbeelding ]
Het was slechts een greep uit de vele bekenden. Voorbeelden.quote:Op zondag 16 november 2008 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
De enige neger die ik leuk/grappig vind is Samuel L. Jackson. Maar die staat niet in het lijstje.
Ik lag in een scheur toen ik 11 was.quote:Op maandag 17 november 2008 06:51 schreef Witchfynder het volgende:
Er is niks grappigs aan de Wayans overigens...
woll smoth:quote:Op zondag 16 november 2008 17:37 schreef OldJeller het volgende:
Ja, waarom eigenlijk:
Will Smith
[ afbeelding ]
Eddie Murphy
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2008 17:37 schreef OldJeller het volgende:
Ja, waarom eigenlijk:
Will Smith
[ afbeelding ]
![]()
![]()
|