Ja, al staat het wel stom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Seriously?Dus ik had de vorige keer best gewoon I GO HARD IN THE MOTHERFUCKING PAINT NIGGA kunnen posten?
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
GC / Waarom zijn Negers zo grappig? Als goedmaker.
Ja kijk en leer: http://www.straatwoordenboek.nl/letter/T/tattaquote:
Zou ondeugd blind kiezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:02 schreef Silentalarm het volgende:
Iemand ooit uit bij 'Nevy' of 'de ondeugd' in Amsterdam gegeten? ik moet kiezen uit die 2 maar heb geen idee
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen. Blond haar/groene ogen, dutch to the bone.
Zozo, fan van CSI dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echt blond. Ik verwijs je door naar m'n fobo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef Salatrel het volgende:
echt blond of blond zoals veer tegenwoordig brunette is?
daar schiet ik niet zoveel mee op want anonieme lurkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Echt blond. Ik verwijs je door naar m'n fobo.
Gaan we weer een polder droogleggen?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef Salatrel het volgende:
echt blond of blond zoals veer tegenwoordig brunette is?
groene pijpoogjes kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
O joh een pot nat, ik kijk Hollywood heightsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grey's Anatomy, maar je zit in de buurt.
Blacklisted betekent helemaal niet dat ik je ga negeren.quote:
Neem eens op met vocaroo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Omdat ik dat liedje luisterde en ik het graag met jullie wilde delen
skgenggwen qjiqio kigpjwe apoji mhreggen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Of gaan we zitten aan heggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |