quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]NTM, blijkbaar lees jij hier vaak mee. Goed meid, maar als je met mij in gesprek gaat, hou dit soort bullshit voor je, want A: ik vind jou een huppeltrut (ivm, omg Ambi je bent zoooo hard) en B; ik tik hier vaker: mijn interesse in anderen hier is niet echt. Dat weet Krio, dat weet ik en nu jij.
Dus, kun je nou even een bitchy antwoord geven, zodat ik je misschien aardig ga vinden? Of hou dit soort onzin voor je.
Bijvoorbaat dank.
omdat pijn is fijnquote:
Ik zal het tegen Toby zeggen. ze zal je slachtoffers ook wel meenemen. Wellicht zijn er nog bepaalde onderdelen bruikbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef Dqod het volgende:
Is goed mk.. doe maar![]()
er hing idd al een vreemde geur onder mn bed maar dat zouden ook mijn slachtoffers kunnen zijn
ok en nu ff overstappen gr gr
Toch lief van haar dat ze andere mensen laat lachen door middel van haar posts? Dat het medium een internetforum is maakt verder niet zoveel uit.quote:
jouw kaaklijn krijgt een 5/10 gtfoquote:
Dan zal ik haar eens de hand schudden wanneer ik haar tref.quote:
OK. Doe 'r de groeten van me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zal ik haar eens de hand schudden wanneer ik haar tref.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch lief van haar dat ze andere mensen laat lachen door middel van haar posts? Dat het medium een internetforum is maakt verder niet zoveel uit.
Ik vergeet ook bijna altijd wel ietsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kak. Kom net bij de supermarkt vandaan, uiteraard boodschappen vergeten. Ik moet gvd 80% van de tijd 2x langs die verdomde supermarkt. Een geheugen als een vergiet.
Vergeet ik altijd mee te nemenquote:
Maak een lijstje in je telefoon?quote:
Dat kan idd wel jaquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Als in ze werken goed
Knap hoor, spuitje nemen en dan groeien. Easiest way out.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..].
Helemaal volgespoten die Panz! Ik zou het ook wel weten, het gaat erom hoe het eruitziet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef Dqod het volgende:
Paupertrein.. niet eens wifi ;s
Hvj sgatjes doei![]()
Damnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |