Vergeet ik altijd mee te nemenquote:
Maak een lijstje in je telefoon?quote:
Dat kan idd wel jaquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Als in ze werken goed
Knap hoor, spuitje nemen en dan groeien. Easiest way out.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..].
Helemaal volgespoten die Panz! Ik zou het ook wel weten, het gaat erom hoe het eruitziet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef Dqod het volgende:
Paupertrein.. niet eens wifi ;s
Hvj sgatjes doei![]()
Damnquote:
Wat voor knolsoort isdit?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
gwn dexaprine spuiten tog
Nee en nee, en jij ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
Kom een shot zetten dan krio, misschien dat jij daar in een grijs verleden wel ervaring mee hebt gehad.
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee en nee, en jij ook niet.
Wanneer kom je in Tilburg trainen?
Ik ga niet koken, we doen wel sushi of zo post workout.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.
Sushi? I'll be therequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga niet koken, we doen wel sushi of zo post workout.
Prima, dan heeft CY tenminste ook een maatje voor op de crosstrainer.quote:
Há!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Prima, dan heeft CY tenminste ook een maatje voor op de crosstrainer.
Moest panperhard lachen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.
Jij mag ook komen, heb je een keer interactie met mensen op vid ipv je auto, koffie, en een blikje vaseline.quote:
Wow, echt? Doe je dan wel aardig tegen mij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij mag ook komen, heb je een keer interactie met mensen op vid ipv je auto, koffie, en een blikje vaseline.
Mijn Moelleux au chocolat is verbrand.. ik had per ongeluk de grill aanstaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Ik ruik fik en zie rook en hoor sirenes, paniek.
Stay safe brah.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Ik ruik fik en zie rook en hoor sirenes, paniek.
Ik ben altijd aardig, dat is toch algemeen bekend. En waarvoor denk je dat Veer en CY erbij zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, echt? Doe je dan wel aardig tegen mij?Gaan we ook naar de hoeren (ik zoek er nog wat)?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn Moelleux au chocolat is verbrand.. ik had per ongeluk de grill aanstaan![]()
Gelukkig heb ik een extra portie beslag.
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.Buren gaan kijken maar ik ben te lui om meer te doen dan uit het raam kijken om te checken of mijn huis niet af gaat fikken.
Hahahahaha ik hoop dat je kk hard gaat brande zodat je eindelijk een ekte neger wordt in plaats van dat je een witte neger blijftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.Buren gaan kijken maar ik ben te lui om meer te doen dan uit het raam kijken om te checken of mijn huis niet af gaat fikken.
wowquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahaha ik hoop dat je kk hard gaat brande zodat je eindelijk een ekte neger wordt in plaats van dat je een witte neger blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |