leuke camperquote:
Wat een blaaskaak is dat joh. Waar haal je die onzinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen door de MI die ik kreeg.
Fir3flyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen door de MI die ik kreeg.
Klik op de link dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een blaaskaak is dat joh. Waar haal je die onzin
Om op mijn mode te gaan moet je wat directer zijn en niet zo achterbaks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik ga helemaal Ambi-mode op je als je zo door gaat
Heeeeeeey Ambi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Om op mijn mode te gaan moet je wat directer zijn en niet zo achterbaks.Ik moet mijn quote alerts eens uitzetten.
Ik wilde precies dezelfde reactie doen, wtf, man.quote:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"quote:
Hij is de hosselkoning, beetje respect.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"En met 20 vrouwen per week dansen. Wat een faalhaas dan.
Nee, hij is een van de hosselkoningen (quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"En met 20 vrouwen per week dansen. Wat een faalhaas dan.
Die reeks is te hilarisch voor woordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ohja, hij heeft natuurlijk een poly relatie met 6 vrouwen en een ezelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hij is een van de hosselkoningen () die daar advies geeft natuurlijk.
Volgens mij moet ik daar toch eens wat meer lurken als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die reeks is te hilarisch voor woorden
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik daar toch eens wat meer lurken als ik het zo hoor
godverdommequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.
maar dat topic is dichtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hij is een van de hosselkoningen () die daar advies geeft natuurlijk.
Zou die chick wel, nadat ze wat ervaring op heeft gedaan en nympho geworden is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou die chick wel, nadat ze wat ervaring op heeft gedaan en nympho geworden is.
Der in der uit en woppa.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou die chick wel, nadat ze wat ervaring op heeft gedaan en nympho geworden is.
Die blonde bedoel ik hè, niet die kerkmeid.quote:
Da's dan wel weer het voordeel met een maagd, hoef je je best niet te doen, ze weet toch niet wat ze mist huehuehue.quote:
o/quote:
Hahaha maakt niet uit ik weet de helft van de tijd ook niet wat ik doe, wueueueueuuequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef krioro het volgende:
Da's dan wel weer het voordeel met een maagd, hoef je je best niet te doen, ze weet toch niet wat ze mist huehuehue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |