Wat voor knolsoort isdit?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
gwn dexaprine spuiten tog
Nee en nee, en jij ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
Kom een shot zetten dan krio, misschien dat jij daar in een grijs verleden wel ervaring mee hebt gehad.
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee en nee, en jij ook niet.
Wanneer kom je in Tilburg trainen?
Ik ga niet koken, we doen wel sushi of zo post workout.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.
Sushi? I'll be therequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga niet koken, we doen wel sushi of zo post workout.
Prima, dan heeft CY tenminste ook een maatje voor op de crosstrainer.quote:
Há!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Prima, dan heeft CY tenminste ook een maatje voor op de crosstrainer.
Moest panperhard lachen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.
Jij mag ook komen, heb je een keer interactie met mensen op vid ipv je auto, koffie, en een blikje vaseline.quote:
Wow, echt? Doe je dan wel aardig tegen mij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij mag ook komen, heb je een keer interactie met mensen op vid ipv je auto, koffie, en een blikje vaseline.
Mijn Moelleux au chocolat is verbrand.. ik had per ongeluk de grill aanstaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Ik ruik fik en zie rook en hoor sirenes, paniek.
Stay safe brah.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Ik ruik fik en zie rook en hoor sirenes, paniek.
Ik ben altijd aardig, dat is toch algemeen bekend. En waarvoor denk je dat Veer en CY erbij zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, echt? Doe je dan wel aardig tegen mij?Gaan we ook naar de hoeren (ik zoek er nog wat)?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn Moelleux au chocolat is verbrand.. ik had per ongeluk de grill aanstaan![]()
Gelukkig heb ik een extra portie beslag.
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.Buren gaan kijken maar ik ben te lui om meer te doen dan uit het raam kijken om te checken of mijn huis niet af gaat fikken.
Hahahahaha ik hoop dat je kk hard gaat brande zodat je eindelijk een ekte neger wordt in plaats van dat je een witte neger blijftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.Buren gaan kijken maar ik ben te lui om meer te doen dan uit het raam kijken om te checken of mijn huis niet af gaat fikken.
wowquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahaha ik hoop dat je kk hard gaat brande zodat je eindelijk een ekte neger wordt in plaats van dat je een witte neger blijft
misschien moet je even naar buiten gaan voor je dood gaat aan rookvergiftiging ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahaha ik hoop dat je kk hard gaat brande zodat je eindelijk een ekte neger wordt in plaats van dat je een witte neger blijft
Goed idee weerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien moet je even naar buiten gaan voor je dood gaat aan rookvergiftiging ofzo
Buiten is er meer rook dan hier binnen hoor, weenie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien moet je even naar buiten gaan voor je dood gaat aan rookvergiftiging ofzo
Gewoon fuck logic, weeniequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Buiten is er meer rook dan hier binnen hoor, weenie.
Hij leeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij is er al niet meer. Dus óf hij is dood, óf buiten zonder 3G.
maar daar komt ook frisse lucht enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Buiten is er meer rook dan hier binnen hoor, weenie.
Doen jullie dit weleens?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:51 schreef firefly3 het volgende:
Ik stond net achter een meid. Deed mijn armen om haar heen, tilde haar op en liep door de club heen. Zij helemaal giechelen. Dat was mijn opener.
Ja was een garpje. =$quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar daar komt ook frisse lucht enzo.
Wel fijn om te zien dat je niet dood bent
Nee, niet echt.quote:
Dat ben jij gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
het is me weleens overkomenquote:
gelukkig maar. Waar zouden we zijn zonder krio?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja was een garpje. =$
Al gevonden waar het is op de internets, 500 meter van mijn huis zo ongeveer, ik zal overleven.
Haha, wauw, wat zei je allemaal dan en hoe reageerde hij daarop?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is me weleens overkomenik geloof niet dat ik ooit zo geschrokken en kwaad ben geworden op een vreemde
ik was dronken, dus ik weet het niet meer precies, volgens mij zei ik niet zoveel, maar schopte ik hem gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wauw, wat zei je allemaal dan en hoe reageerde hij daarop?
ook gewoon hier denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig maar. Waar zouden we zijn zonder krio?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig maar. Waar zouden we zijn zonder krio?
quote:
Gelukkig maar.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was dronken, dus ik weet het niet meer precies, volgens mij zei ik niet zoveel, maar schopte ik hem gewoon![]()
Hij liet me iig met rust.
Ronduit onbeschoft vind ik het.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Keihard voor de schenen schoppen.
Hoe kom je er ook bij om iemand op te tillen die je niet kent?
ook gedronken. Kennelijk denken bepaalde mensen (waaronder ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Keihard voor de schenen schoppen.
Hoe kom je er ook bij om iemand op te tillen die je niet kent?
Ik moest hardop lachen door de MI die ik kreeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef firefly3 het volgende:
Weet niet hoe geweldadig jij bent, maar maak het nooit mee dat een vrouw fysiek geweld gebruikt. Het onverwachts dansen doe ik wel met zo'n 20 per week. Al ben ik een voorstander van dat ze je ziet aankomen, dan is het veel makkelijker.
leuke camperquote:
Wat een blaaskaak is dat joh. Waar haal je die onzinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen door de MI die ik kreeg.
Fir3flyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen door de MI die ik kreeg.
Klik op de link dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een blaaskaak is dat joh. Waar haal je die onzin
Om op mijn mode te gaan moet je wat directer zijn en niet zo achterbaks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik ga helemaal Ambi-mode op je als je zo door gaat
Heeeeeeey Ambi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Om op mijn mode te gaan moet je wat directer zijn en niet zo achterbaks.Ik moet mijn quote alerts eens uitzetten.
Ik wilde precies dezelfde reactie doen, wtf, man.quote:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"quote:
Hij is de hosselkoning, beetje respect.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"En met 20 vrouwen per week dansen. Wat een faalhaas dan.
Nee, hij is een van de hosselkoningen (quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"En met 20 vrouwen per week dansen. Wat een faalhaas dan.
Die reeks is te hilarisch voor woordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ohja, hij heeft natuurlijk een poly relatie met 6 vrouwen en een ezelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hij is een van de hosselkoningen () die daar advies geeft natuurlijk.
Volgens mij moet ik daar toch eens wat meer lurken als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die reeks is te hilarisch voor woorden
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik daar toch eens wat meer lurken als ik het zo hoor
godverdommequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.
maar dat topic is dichtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hij is een van de hosselkoningen () die daar advies geeft natuurlijk.
Zou die chick wel, nadat ze wat ervaring op heeft gedaan en nympho geworden is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou die chick wel, nadat ze wat ervaring op heeft gedaan en nympho geworden is.
Der in der uit en woppa.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Die blonde bedoel ik hè, niet die kerkmeid.quote:
Da's dan wel weer het voordeel met een maagd, hoef je je best niet te doen, ze weet toch niet wat ze mist huehuehue.quote:
o/quote:
Hahaha maakt niet uit ik weet de helft van de tijd ook niet wat ik doe, wueueueueuuequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef krioro het volgende:
Da's dan wel weer het voordeel met een maagd, hoef je je best niet te doen, ze weet toch niet wat ze mist huehuehue.
mensun vindun mij een hoer en een sletquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun jij niks aan doen poepie, zit in je instinct.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mensun vindun mij een hoer en een slet
Moet je klappe of sowquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun jij niks aan doen poepie, zit in je instinct.
Hoeren en slettenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mensun vindun mij een hoer en een slet
jijquote:
Oud nieuws, pics staan al in KPDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef Gorzalka het volgende:
Krijg net bericht dat Dqod CY met een voorbinddildo heeft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
Gaarne een update van wat er over mij is besprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ah, mevrouw is dronkenquote:
wijn is nog niet op hoor.. gewoon last van een natte gleufquote:
Ik vind het tijd voor een intervention.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
wijn is nog niet op hoor.. gewoon last van een natte gleuf
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het tijd voor een intervention.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |