Meer mensen last van?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij voel ik me een beetje hopeloos als ik al die mooie vrouwen zie maar er nooit echt contact mee heb -.-
Eigen schuld dikke bult, als je in het weekend alleen achter de pc zit ipv buiten socialized :pquote:
Ik zie dat mijn omgeving wel redelijk vaak, al is het niet het feit dat je er geen contact mee hebt waardoor je je hopeloos voelt, het is het deel van jou wat zich veilig voelt bij het zielig voelen wat dat aangrijpt om zichzelf te versterken en daar dan in meegaan. Maw je creëert dat zelf.quote:
Als iemand dat bij mij zou doen zou hij de komende 5 jaar onvruchtbaar zijn. Idioterie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:51 schreef firefly3 het volgende:
Ik stond net achter een meid. Deed mijn armen om haar heen, tilde haar op en liep door de club heen. Zij helemaal giechelen.
Dus de tip: nee, niet alles kan bij iedereen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:57 schreef firefly3 het volgende:
Dusja de tip: alles kan, jij bent goed genoeg. Die lijn volgenniet nadenken.
Ik weet heus wel wanneer ik het wel kan doen en wanneer niet (ik voel goed aan hoe vrolijk iemand is etc). Bij de eerste seconde voel je al of ze schrikt of niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou doen zou hij de komende 5 jaar onvruchtbaar zijn. Idioterie.
[..]
Dus de tip: nee, niet alles kan bij iedereen.
De keren dat het bij mij fout ging (van 2 jaar aan de lopende band vrouwen aanspreken), ging het twee keer hard mis. Beide keren was er totaal geen fysiek contact en had het te maken met het feit dat er voorafgaand al wat gebeurd was waar ik zelf niets mee te maken had.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Vrolijk != dol op debiele vreemde mannen die je optillen uit het niets. Echt, heb wel eens van die debielen gehad die dan zomaar ineens met je komen dansen en de handen om je lichaam doen uit 't niets. Nou, die hebben nog een gekneusde rib mag ik hopen
Beetje dit soort tips gaan lopen geven als een universele waarheid. Nee. Er zijn vast mensen die het niet erg vinden, er zijn echter ook zat vrouwen die daar niet op zitten te wachten die wel vrolijk en open zijn als het gaat om contact leggen, maar lichamelijk contact uit het niets is voor velen een no-go, dus, mannen die op zoek zijn naar versiertips, neem het van een vrouw aan: doe het gewoon NIET, omdat je niet weet of mensen daar op zitten te wachten. Tenzij je elkaar leert kennen tijdens een 'changé'-dans op een bruiloft ofzo_!
Wat ben jij toch ook en acteur he?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef firefly3 het volgende:
Het onverwachts dansen doe ik wel met zo'n 20 per week.
Hmmzjahhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:34 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn omgeving wel redelijk vaak, al is het niet het feit dat je er geen contact mee hebt waardoor je je hopeloos voelt, het is het deel van jou wat zich veilig voelt bij het zielig voelen wat dat aangrijpt om zichzelf te versterken en daar dan in meegaan. Maw je creëert dat zelf.
Denk er even over na; je hebt er geen contact mee, dat is een feit, gewoon neutraal, alles wat je daarna daar verder over gelooft in de zin van ''dus ik......'' zijn ego verzinsels, niet bestaand en onwaar.
Wat valt er dan te acterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook en acteur he?
Trés chance de pauvres
Ik las 2 stappen achteruit 1 stap vooruitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat valt er dan te acterenJe stapt op haar af en doet het gewoon. Of je tilt bijv haar hand op als die van haar in de lucht zit. 50% draait dan heel lief een rondje, waarvan een deel weer tegen je begint te praten. Zo makkelijk is het, twee stappen vooruit en 1 achteruit.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las 2 stappen achteruit 1 stap vooruit![]()
Maar dan nog, ik weet zeker dat als je dat hier in een willekeurige kroeg zo doet dat je in 9 van de 10 gevallen een knie in je kruis hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Bovenstaande discussie:
Ik neem partij bij firefly,
Hij zegt nergens dat ''alles bij iedereen kan'' maar dat ''alles kan'' de situatie zal zich er uiteraard wel naar moeten gedragen.
Dan wordt er gesproken over ''uit het niets'' dat zal ook wel weer meevallen aangezien iemand je ziet aankomen en je lichaam ook ziet bewegen etc...
Ja dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik weet zeker dat als je dat hier in een willekeurige kroeg zo doet dat je in 9 van de 10 gevallen een knie in je kruis hebt.
Vrouwen zijn er niet van gediend als er een vreemde zo maar aan ze zit.
En eventuele vrienden van die vrouwen ook niet.
Ik heb nog nooit een knie gekregen van een vrouw tijdens het stappen, van die meer dan duizend approaches. Heb je het weleens meegemaakt of iemand dat zien doen? Het kan regelrecht naar fabeltjesland.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik weet zeker dat als je dat hier in een willekeurige kroeg zo doet dat je in 9 van de 10 gevallen een knie in je kruis hebt.
Vrouwen zijn er niet van gediend als er een vreemde zo maar aan ze zit.
En eventuele vrienden van die vrouwen ook niet.
Ja, ik heb een aantal jaren ervaring in de horeca, en heb dat vaak genoeg gezien ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een knie gekregen van een vrouw tijdens het stappen, van die meer dan duizend approaches. Heb je het weleens meegemaakt of iemand dat zien doen? Het kan regelrecht naar fabeltjesland.
Tjah, maar we hebben het niet over opdringerige mannetjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een aantal jaren ervaring in de horeca, en heb dat vaak genoeg gezien ja.
Of dat een uitsmijter in greep bij opdringerige mannetjes.
Ja dat is wel even een hele andere situatie he, dat is dan de vrouw van je vriend, en ook al ken je die niet, dat is niet een totale vreemde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat is het dus niet.
Weetje, ik maak wel leuk een situatie schets:
Een goede vriend van je is getrouwd in Las-Vegas en komt met de bruid uit het vliegtuig, dan kun je / gok ik zo / prima uit uitbundigheid de bruid optillen ook al ken je haar niet.
Lalalaaaaaaaaaaaaaa
Vaagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een aantal jaren ervaring in de horeca, en heb dat vaak genoeg gezien ja.
Of dat een uitsmijter in greep bij opdringerige mannetjes.
Een bruid optillen die je niet kent? Really brah?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat is het dus niet.
Weetje, ik maak wel leuk een situatie schets:
Een goede vriend van je is getrouwd in Las-Vegas en komt met de bruid uit het vliegtuig, dan kun je / gok ik zo / prima uit uitbundigheid de bruid optillen ook al ken je haar niet.
Lalalaaaaaaaaaaaaaa
Hoe omschrijf jij dan iemand die je opeens van achteren optilt en de halve club door draagt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maar we hebben het niet over opdringerige mannetjes.
Idd, je moet zelf de feestganger zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, maar we hebben het niet over opdringerige mannetjes.
Lijkt me sterk dat je raar staat te kijken, als jij die vriend zou zijn dan zou je je vriend goed genoeg kennen dat je weet dat hij af en toe erg uitbundig is als hij blij voor je is en zul je dat alleen maar leuk vinden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel even een hele andere situatie he, dat is dan de vrouw van je vriend, en ook al ken je die niet, dat is niet een totale vreemde.
Al zou ik ook dan raar staan te kijken als ik die vriend zou zijn.
Daar hadden we het niet over.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij dan iemand die je opeens van achteren optilt en de halve club door draagt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |