abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128044501
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

meteen over uiterlijk beginnen is een slecht idee :P
Tenzij carnaval :+
Ja doei.
pi_128044756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tenzij carnaval :+
Das waar! :+
pi_128044774
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wetenschappen doen me niets. Het gaat om mijn eigen ervaring en die van bekenden die veel succes hebben. Vrouwen letten niet op wat je zegt, maar wie het zegt. Zo kan je vrouwen aan het lachen maken of blij maken zonder echt lieve dingen te zeggen of grappige. Ze voelt aan de vibe die erachter zit. Ik kan een vrouw aan het lachen maken, blij maken of boos door alleen hoi te zeggen. Eerst kweek je die gevoelens bij jezelf. Net als dat je tegelijk in de lach schiet met mensen zonder iets te zeggen. En hoe je aan voelt als iemand vetdrietig is. Het gaat dus om de gevoelens die universeel zijn.
Jouw post heeft niks met 1e indruk te maken, Firefly :+
pi_128045026
Dan praten we langs elkaar heen ofzo :p maar igg, een vrouw krijg je pas als ze je leerd kennen. Daar maakt de 1e indruk geen bal uit. De "10e" indruk enz is veel belangrijker. Hoe langer je haar kent, hoe meer waarde ze eraan hecht.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128045084
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef firefly3 het volgende:
Dan praten we langs elkaar heen ofzo :p maar igg, een vrouw krijg je pas als ze je leerd kennen. Daar maakt de 1e indruk geen bal uit. De "10e" indruk enz is veel belangrijker. Hoe langer je haar kent, hoe meer waarde ze eraan hecht.
Jij praat langs mij heen, want de hele reden dat ik überhaubt op je reageerde was vanwege je opmerking dat 1e indruk helemaal niet belangrijk was ;)

Maar anyway, ik moet even de deur uit. Laters! :W
pi_128045098
Bij het aanspreken ben je meer een blob van energie. Ze kent je niet eens:p
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128045121
Ok, ik ga patat eten ^^
pi_128049991
Volgens mij voel ik me een beetje hopeloos als ik al die mooie vrouwen zie maar er nooit echt contact mee heb -.-
Rustig aan.
pi_128051011
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij voel ik me een beetje hopeloos als ik al die mooie vrouwen zie maar er nooit echt contact mee heb -.-
Omdat je lui bent :P Dit weekend blijf je zeker ook weer thuis, zoals de rest? :D Ik ga slapen, want heb slaap tekort en daarna weer uit. cya
pi_128051082
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat je lui bent :P Dit weekend blijf je zeker ook weer thuis, zoals de rest? :D Ik ga slapen, want heb slaap tekort en daarna weer uit. cya
Dikzak.
Rustig aan.
pi_128054440

Wel van toepassing op het leven... En versieren.. En vooral ook op Benzin.
Rustig aan.
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:31:20 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128061066
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat of wie je bedoeld met de rest?

En ga je straks op stap of morgen pas?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128062610
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat of wie je bedoeld met de rest?

En ga je straks op stap of morgen pas?
Tsja, blijft een vage omschrijving :P
pi_128062718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, en wat er uit z'n bakkes komt. Als dat een of andere nietszeggende falende openingszin is dan is 't al snel :W

Wat is een nietszeggende falende openingszin?
Rustig aan.
pi_128063146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wou wat typen, maar dit is echt zo een inkopper! :P :')
pi_128063170
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wou wat typen, maar dit is echt zo een inkopper! :P :')
''jij bent erg mooi''? :P
Rustig aan.
pi_128063670
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''jij bent erg mooi''? :P
Nee, iets met vingeren _O- :P
pi_128063716
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, iets met vingeren _O- :P
c_/ Klinkt goed, mijn oren zijn gespitst.
Rustig aan.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 01:03:05 #69
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128065368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alle openingszinnen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_128067842
Ik stond net achter een meid. Deed mijn armen om haar heen, tilde haar op en liep door de club heen. Zij helemaal giechelen. Dat was mijn opener. Laatst was zoenen mijn opener, maar dat lukt alleen als mijn zelfvertrouwen enorm piekt en in het moment leef. Echt alles kan als opener, al die theorietjes over hoe te openen maakt je minder spontaan. Minder denken en het jezelf makkelijker maken :) Nu twee uur slapen en naar mijn werk :)
pi_128067864
Dusja de tip: alles kan, jij bent goed genoeg. Die lijn volgen :) niet nadenken.
pi_128072138
Gister een goede tip gehoord:

Ga met een gevulde gitaartas in de kroeg staan. De vrouwen komen als stroop op je af! Je hoeft niet eens te spelen!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:37:06 #73
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128073681
Ik sta w.s. overal geflagged door mijn zoekopdracht... maar vooruit... :')

Zoiets?

"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_128074131
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:37 schreef -Splash- het volgende:
Ik sta w.s. overal geflagged door mijn zoekopdracht... maar vooruit... :')

Zoiets?

[ afbeelding ]
:')

Teveel desperados gekeken zeker?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_128087237
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 10:55 schreef Godshand het volgende:
Gister een goede tip gehoord:

Ga met een gevulde gitaartas in de kroeg staan. De vrouwen komen als stroop op je af! Je hoeft niet eens te spelen!
Dit is niet in lijn met het "jij bent goed genoeg" principe en haald je zelfwaardigheid alleen naar beneden. Moeilijk he, jezelf zijn ;)
pi_128087325
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
Meer mensen last van?
Rustig aan.
pi_128087430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meer mensen last van?
Eigen schuld dikke bult, als je in het weekend alleen achter de pc zit ipv buiten socialized :p
pi_128087664
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
Meer mensen last van?
Ik zie dat mijn omgeving wel redelijk vaak, al is het niet het feit dat je er geen contact mee hebt waardoor je je hopeloos voelt, het is het deel van jou wat zich veilig voelt bij het zielig voelen wat dat aangrijpt om zichzelf te versterken en daar dan in meegaan. Maw je creëert dat zelf.

Denk er even over na; je hebt er geen contact mee, dat is een feit, gewoon neutraal, alles wat je daarna daar verder over gelooft in de zin van ''dus ik......'' zijn ego verzinsels, niet bestaand en onwaar.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128090897
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 03:51 schreef firefly3 het volgende:
Ik stond net achter een meid. Deed mijn armen om haar heen, tilde haar op en liep door de club heen. Zij helemaal giechelen.
Als iemand dat bij mij zou doen zou hij de komende 5 jaar onvruchtbaar zijn. Idioterie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 03:57 schreef firefly3 het volgende:
Dusja de tip: alles kan, jij bent goed genoeg. Die lijn volgen :) niet nadenken.
Dus de tip: nee, niet alles kan bij iedereen.
Ja doei.
pi_128091488
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als iemand dat bij mij zou doen zou hij de komende 5 jaar onvruchtbaar zijn. Idioterie.

[..]

Dus de tip: nee, niet alles kan bij iedereen.
Ik weet heus wel wanneer ik het wel kan doen en wanneer niet (ik voel goed aan hoe vrolijk iemand is etc). Bij de eerste seconde voel je al of ze schrikt of niet.

Je kunt met alles openen. Als ze schrikt of wat dan ook, is het gewoon een stapje terug doen. Simpel.
pi_128091827
Vrolijk != dol op debiele vreemde mannen die je optillen uit het niets. Echt, heb wel eens van die debielen gehad die dan zomaar ineens met je komen dansen en de handen om je lichaam doen uit 't niets. Nou, die hebben nog een gekneusde rib mag ik hopen *)

Beetje dit soort tips gaan lopen geven als een universele waarheid. Nee. Er zijn vast mensen die het niet erg vinden, er zijn echter ook zat vrouwen die daar niet op zitten te wachten die wel vrolijk en open zijn als het gaat om contact leggen, maar lichamelijk contact uit het niets is voor velen een no-go, dus, mannen die op zoek zijn naar versiertips, neem het van een vrouw aan: doe het gewoon NIET, omdat je niet weet of mensen daar op zitten te wachten. Tenzij je elkaar leert kennen tijdens een 'changé'-dans op een bruiloft ofzo :')_! :P
Ja doei.
pi_128092030
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Vrolijk != dol op debiele vreemde mannen die je optillen uit het niets. Echt, heb wel eens van die debielen gehad die dan zomaar ineens met je komen dansen en de handen om je lichaam doen uit 't niets. Nou, die hebben nog een gekneusde rib mag ik hopen *)

Beetje dit soort tips gaan lopen geven als een universele waarheid. Nee. Er zijn vast mensen die het niet erg vinden, er zijn echter ook zat vrouwen die daar niet op zitten te wachten die wel vrolijk en open zijn als het gaat om contact leggen, maar lichamelijk contact uit het niets is voor velen een no-go, dus, mannen die op zoek zijn naar versiertips, neem het van een vrouw aan: doe het gewoon NIET, omdat je niet weet of mensen daar op zitten te wachten. Tenzij je elkaar leert kennen tijdens een 'changé'-dans op een bruiloft ofzo :')_! :P
De keren dat het bij mij fout ging (van 2 jaar aan de lopende band vrouwen aanspreken), ging het twee keer hard mis. Beide keren was er totaal geen fysiek contact en had het te maken met het feit dat er voorafgaand al wat gebeurd was waar ik zelf niets mee te maken had.

Weet niet hoe geweldadig jij bent, maar maak het nooit mee dat een vrouw fysiek geweld gebruikt. Het onverwachts dansen doe ik wel met zo'n 20 per week. Al ben ik een voorstander van dat ze je ziet aankomen, dan is het veel makkelijker.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:50:22 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128092755
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef firefly3 het volgende:

Het onverwachts dansen doe ik wel met zo'n 20 per week.
Wat ben jij toch ook en acteur he? :')

Trés chance de pauvres
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128092848
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:34 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ik zie dat mijn omgeving wel redelijk vaak, al is het niet het feit dat je er geen contact mee hebt waardoor je je hopeloos voelt, het is het deel van jou wat zich veilig voelt bij het zielig voelen wat dat aangrijpt om zichzelf te versterken en daar dan in meegaan. Maw je creëert dat zelf.

Denk er even over na; je hebt er geen contact mee, dat is een feit, gewoon neutraal, alles wat je daarna daar verder over gelooft in de zin van ''dus ik......'' zijn ego verzinsels, niet bestaand en onwaar.
Hmmzjahhhhhhhhhhhhh

Dit soort dingen zijn lastig op te lossen omdat ik dus diep van binnen juist heel graag meer contact heb met vrouwen, dus het is confronterend om die reden.
Rustig aan.
pi_128092930
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat ben jij toch ook en acteur he? :')

Trés chance de pauvres
Wat valt er dan te acteren :? Je stapt op haar af en doet het gewoon. Of je tilt bijv haar hand op als die van haar in de lucht zit. 50% draait dan heel lief een rondje, waarvan een deel weer tegen je begint te praten. Zo makkelijk is het, twee stappen vooruit en 1 achteruit.
pi_128093000
Bovenstaande discussie:
Ik neem partij bij firefly,

Hij zegt nergens dat ''alles bij iedereen kan'' maar dat ''alles kan'' de situatie zal zich er uiteraard wel naar moeten gedragen.

Dan wordt er gesproken over ''uit het niets'' dat zal ook wel weer meevallen aangezien iemand je ziet aankomen en je lichaam ook ziet bewegen etc...
Rustig aan.
pi_128093028
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat valt er dan te acteren :? Je stapt op haar af en doet het gewoon. Of je tilt bijv haar hand op als die van haar in de lucht zit. 50% draait dan heel lief een rondje, waarvan een deel weer tegen je begint te praten. Zo makkelijk is het, twee stappen vooruit en 1 achteruit.
Ik las 2 stappen achteruit 1 stap vooruit :D :@
Rustig aan.
pi_128093036
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik las 2 stappen achteruit 1 stap vooruit :D :@
:D
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:57:45 #89
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128093064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Bovenstaande discussie:
Ik neem partij bij firefly,

Hij zegt nergens dat ''alles bij iedereen kan'' maar dat ''alles kan'' de situatie zal zich er uiteraard wel naar moeten gedragen.

Dan wordt er gesproken over ''uit het niets'' dat zal ook wel weer meevallen aangezien iemand je ziet aankomen en je lichaam ook ziet bewegen etc...
Maar dan nog, ik weet zeker dat als je dat hier in een willekeurige kroeg zo doet dat je in 9 van de 10 gevallen een knie in je kruis hebt.
Vrouwen zijn er niet van gediend als er een vreemde zo maar aan ze zit.
En eventuele vrienden van die vrouwen ook niet.
pi_128093087
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar dan nog, ik weet zeker dat als je dat hier in een willekeurige kroeg zo doet dat je in 9 van de 10 gevallen een knie in je kruis hebt.
Ja dat is het dus niet.

Weetje, ik maak wel leuk een situatie schets:
Een goede vriend van je is getrouwd in Las-Vegas en komt met de bruid uit het vliegtuig, dan kun je / gok ik zo / prima uit uitbundigheid de bruid optillen ook al ken je haar niet.

Lalalaaaaaaaaaaaaaa
Rustig aan.
pi_128093127
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een knie gekregen van een vrouw tijdens het stappen, van die meer dan duizend approaches. Heb je het weleens meegemaakt of iemand dat zien doen? Het kan regelrecht naar fabeltjesland.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:00:09 #92
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128093182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een knie gekregen van een vrouw tijdens het stappen, van die meer dan duizend approaches. Heb je het weleens meegemaakt of iemand dat zien doen? Het kan regelrecht naar fabeltjesland.
Ja, ik heb een aantal jaren ervaring in de horeca, en heb dat vaak genoeg gezien ja.
Of dat een uitsmijter in greep bij opdringerige mannetjes.
pi_128093216
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, ik heb een aantal jaren ervaring in de horeca, en heb dat vaak genoeg gezien ja.
Tjah, maar we hebben het niet over opdringerige mannetjes.
Rustig aan.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:01:15 #94
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128093238
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja dat is het dus niet.

Een goede vriend van je is getrouwd in Las-Vegas en komt met de bruid uit het vliegtuig, dan kun je / gok ik zo / prima uit uitbundigheid de bruid optillen ook al ken je haar niet.

Lalalaaaaaaaaaaaaaa
Ja dat is wel even een hele andere situatie he, dat is dan de vrouw van je vriend, en ook al ken je die niet, dat is niet een totale vreemde.
Al zou ik ook dan raar staan te kijken als ik die vriend zou zijn.
pi_128093257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vaag
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:01:45 #96
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_128093261
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja dat is het dus niet.

Lalalaaaaaaaaaaaaaa
Een bruid optillen die je niet kent? Really brah?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:01:45 #97
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128093262
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe omschrijf jij dan iemand die je opeens van achteren optilt en de halve club door draagt?
pi_128093276
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Idd, je moet zelf de feestganger zijn.
pi_128093287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat is wel even een hele andere situatie he, dat is dan de vrouw van je vriend, en ook al ken je die niet, dat is niet een totale vreemde.
Al zou ik ook dan raar staan te kijken als ik die vriend zou zijn.
Lijkt me sterk dat je raar staat te kijken, als jij die vriend zou zijn dan zou je je vriend goed genoeg kennen dat je weet dat hij af en toe erg uitbundig is als hij blij voor je is en zul je dat alleen maar leuk vinden. :6
Rustig aan.
pi_128093303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe omschrijf jij dan iemand die je opeens van achteren optilt en de halve club door draagt?
Daar hadden we het niet over.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')