laat haar, is tog haar levuh ;squote:
Tegen die vervelende poolse worsten hier :$quote:
Met je eauge die naar bove gaan :Squote:
Neuk zequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit naast wolvendagen en haar vriendin in de trein, twee blonde dellen met een flesje hipsterliquor en ze luisteren de hele tijd Year Of Summer (hardstyle versie) op repeat op de speaker van wolfje haar telefoon.Kan niet missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Picsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit naast wolvendagen en haar vriendin in de trein, twee blonde dellen met een flesje hipsterliquor en ze luisteren de hele tijd Year Of Summer (hardstyle versie) op repeat op de speaker van wolfje haar telefoon.Kan niet missen.
Strong this, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Neuk ze.
(not srs)*Vind ze niet eens aantrekkelijk, ze draaien nu Sean Paul btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit een beetje met mijn arm te bobben en ze giechelen als kleine aapjes.
Trok net dat plankje aan de stoel naar beneden (voor laptop), kwam een klap van jewelste vanaf. Als bange hazen schoten ze omhoog.En maar praten over Defqon ('fackingw bruut') en dat ze gaan flyeren enzo voor gratis entree, wat voor volk is dit.
![]()
Nou nou, wat een misplaatste verhevenheid weer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind ze niet eens aantrekkelijk, ze draaien nu Sean Paul btw.Ik zit een beetje met mijn arm te bobben en ze giechelen als kleine aapjes.
Trok net dat plankje aan de stoel naar beneden (voor laptop), kwam een klap van jewelste vanaf. Als bange hazen schoten ze omhoog.En maar praten over Defqon ('fackingw bruut') en dat ze gaan flyeren enzo voor gratis entree, wat voor volk is dit.
not sure if serrrrrioueess.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
Vind ze niet eens aantrekkelijk, ze draaien nu Sean Paul btw. Ik zit een beetje met mijn arm te bobben en ze giechelen als kleine aapjes.
Trok net dat plankje aan de stoel naar beneden (voor laptop), kwam een klap van jewelste vanaf. Als bange hazen schoten ze omhoog. En maar praten over Defqon ('fackingw bruut') en dat ze gaan flyeren enzo voor gratis entree, wat voor volk is dit.
No man, hier word ik niet blij van. Domme ganzen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nou nou, wat een misplaatste verhevenheid weer.
Normaliter zou je dergelijke huppelkutjes gewoon een veeg hebben gegeven terwijl je deze zet:
[ afbeelding ]
Wordt lastig, ze zitten meteen links van me. Kan ze ruiken, een weeige lucht van sigaretten, alcohol en D&G Light Blue.quote:
Maak even een picca dan? Waar is je auto trouwens?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind ze niet eens aantrekkelijk, ze draaien nu Sean Paul btw.Ik zit een beetje met mijn arm te bobben en ze giechelen als kleine aapjes.
Ga een gesprek met ze aan dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
Wordt lastig, ze zitten meteen links van me. Kan ze ruiken, een weeige lucht van sigaretten, alcohol en D&G Light Blue.
Als ik nu ineens mijn telefoon draai zien ze het. Als ik eentje in de reflectie van het raam maak, kijken ze recht op mijn display. Struggles.
Zou mooi zijn wanneer je een soort draaibare periscoop op je cameralens kon zetten.
Als het WD is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Gorzalka het volgende:
Als je een duidelijke foto maakt beloof ik dat ik erop fap (srs) (no homo).
Dan niet, daar heb ik al ervaring meequote:
lolwatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
Gorz, nadat we het een avond lang over jou gehad hebben heeft ze me dronken gevoerd en mishandeld.
Dat laatste is niet eens gelogen, ik voel die beet in m'n been nog
Sorry bro, didnt meeen twee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan niet, daar heb ik al ervaring mee.
Dat was het motto van de avond, ruimdenkend zijn en grenzen verleggen. Doe er wat mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan niet, daar heb ik al ervaring mee.
Triootjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat was het motto van de avond, ruimdenkend zijn en grenzen verleggen. Doe er wat mee.
Speel niet hard to get, we weten allebei dat je hier op fapt vanavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boek maar alvast een sessietje relatietherapie voor maandag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn naam is Maus, ik weet van niets.
Bewonderenswaardig voor iemand die geen foto van haar kont kan makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
IK MAAK SPOILERS VANAF MN MOBIEL, HOE TOF IS DIT
Kanniequote:
Ja. Ik zit ice tea te drinken en wortels te eten om Panzer niet dronken onder ogen te hoeven komen (dead srs)quote:
Haar vriendin ging naar de wc en ik kwam op het briljante idee om WD op de gevoelige plaat vast te leggen door te filmen, vervolgens doen alsof ik mijn oordopjes uit de knoop haal (terwijl ik mijn telefoon zijwaarts gedraaid houd), en daarna een still frame uit het filmpje te pakken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Gorzalka het volgende:
Als je een duidelijke foto maakt beloof ik dat ik erop fap (srs) (no homo).
niks gewend jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja. Ik zit ice tea te drinken en wortels te eten om Panzer niet dronken onder ogen te hoeven komen (dead srs)
Was gezellig schatje
Ga luisteren zodra ik meer batterij heb en beter WIFI. Help me herinneren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
niks gewend jij
right back at ya sletje
http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=x9OLoFFg5SE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je eens aan je dreadlocks trekken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal je eens aan je dreadlocks trekken.hard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelkwartier is over, drupje. Meer dan genoeg internet voor jou vandaag. Er is iemand die straks onmiddelijk gaat douchen en ik ben het niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef CristinaYang het volgende:
DE STUKJES APPEL OOK! PROBEER JE TE ONTNUCHTEREN GEVEN ZE JE FUCKING VOEDSELVERGIFTIGING
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Speelkwartier is over, drupje. Meer dan genoeg internet voor jou vandaag. Er is iemand die straks onmiddelijk gaat douchen en ik ben het niet.
Lullig voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |