Speel niet hard to get, we weten allebei dat je hier op fapt vanavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boek maar alvast een sessietje relatietherapie voor maandag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn naam is Maus, ik weet van niets.
Bewonderenswaardig voor iemand die geen foto van haar kont kan makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
IK MAAK SPOILERS VANAF MN MOBIEL, HOE TOF IS DIT
Kanniequote:
Ja. Ik zit ice tea te drinken en wortels te eten om Panzer niet dronken onder ogen te hoeven komen (dead srs)quote:
Haar vriendin ging naar de wc en ik kwam op het briljante idee om WD op de gevoelige plaat vast te leggen door te filmen, vervolgens doen alsof ik mijn oordopjes uit de knoop haal (terwijl ik mijn telefoon zijwaarts gedraaid houd), en daarna een still frame uit het filmpje te pakken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Gorzalka het volgende:
Als je een duidelijke foto maakt beloof ik dat ik erop fap (srs) (no homo).
niks gewend jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja. Ik zit ice tea te drinken en wortels te eten om Panzer niet dronken onder ogen te hoeven komen (dead srs)
Was gezellig schatje
Ga luisteren zodra ik meer batterij heb en beter WIFI. Help me herinneren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
niks gewend jij
right back at ya sletje
http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=x9OLoFFg5SE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je eens aan je dreadlocks trekken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal je eens aan je dreadlocks trekken.hard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelkwartier is over, drupje. Meer dan genoeg internet voor jou vandaag. Er is iemand die straks onmiddelijk gaat douchen en ik ben het niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef CristinaYang het volgende:
DE STUKJES APPEL OOK! PROBEER JE TE ONTNUCHTEREN GEVEN ZE JE FUCKING VOEDSELVERGIFTIGING
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Speelkwartier is over, drupje. Meer dan genoeg internet voor jou vandaag. Er is iemand die straks onmiddelijk gaat douchen en ik ben het niet.
Lullig voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |