Zuipschuit.. ff fietsen huuuuuuuu wish me luckquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
SOMEBODY SHOULDA TOLD YA, IM ON ONE
LITTLE BLACK HAIRED GIRL FROM THE INDIAN TRIBE, WILL TAKE YOU AWAY FOR THE NIGHT.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
SOMEBODY SHOULDA TOLD YA, IM ON ONE
GET DOWN GET DOWN AND MOVE IT ALL AROUNDquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
LITTLE BLACK HAIRED GIRL FROM THE INDIAN TRIBE WILL TAKE YOU AWAY FOR THE NIGHT.
SUGAR SUGAR LET'S GO BACK TO CALIFORNIA.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GET DOWN GET DOWN AND MOVE IT ALL AROUND
Inb4 BSB haters jullie zijn allemaal gay
heb beter gedaan. nederlandse?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SUGAR SUGAR LET'S GO BACK TO CALIFORNIA.
[ afbeelding ]
Wat vind je van Backpackchick?
Je hebt ook slechter gedaan, zie het probleem niet.quote:
Nederlandse. Ze zijn van scouting ofzo.quote:
>wowquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt ook slechter gedaan, zie het probleem niet.
touchéquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen al vol aan Dqod dit moment so easy on down easy on down the road.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SUGAR SUGAR LET'S GO BACK TO CALIFORNIA.
[ afbeelding ]
Wat vind je van Backpackchick?
Je moet haar gewoon even (laten) vingeren. Wordt ze rustig van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen al vol aan Dqod dit moment so easy on down easy on down the road.
Whehe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
LATEX, CHAMPAGNEquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen al vol aan Dqod dit moment so easy on down easy on down the road.
Ze moet helemaal niets verdomme, zo'n beinvloedbaar typje moet je niet dat soort rare ideeën geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon even (laten) vingeren. Wordt ze rustig van.
GEEF DAN EEN PIC.quote:
Klopt wel.. Waarom weet jij dit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon even (laten) vingeren. Wordt ze rustig van.
http://i.imgur.com/jX5WImW.jpgquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92 alsjeblieft lief chloortje
Dank je wel, bby.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking dun. Zou niet. Laatste meid die post is overigens ook ziekkkk dun wtf kijk die benen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je wel, bby.![]()
Lekker lijf wel.
OK.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Dqod het volgende:
JA, VEILIG THUIS HOOR MENSEN JAWEL!!11!!!eins111
Doe niet zo onverschillig, rotjongquote:
Valt toch wel mee? Gewoon lekker lijf. Zou likken. Die laatste chick is wel beetje apart ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking dun. Zou niet. Laatste meid die post is overigens ook ziekkkk dun wtf kijk die benen.
mwah als je die andere foto ziet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Gewoon lekker lijf. Zou likken. Die laatste chick is wel beetje apart ja.
Oh, had ik nog niet eens gezien. Mja, tenger meiske, moet kunnen. Ik mag niet zeuren met mijn welvaartspondjes.quote:
Ze worden steeds groterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als er wat meer op zat was ze wel echtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, had ik nog niet eens gezien. Mja, tenger meiske, moet kunnen. Ik mag niet zeuren met mijn welvaartspondjes.![]()
Nu even lekker toastjes met filet in m'n smoel stouwen.
I wanna hmmmmmmmm...... no.quote:
Negatief secreetquote:
Lijkt me enig. Daarna gaan we ijsje eten. Een Magnum. Zo'n grote.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:12 schreef Panzermaus het volgende:
Zou graag samen onze welvaartspondjes eraf trainen Chloro.
Ben jij botjebuilder eigenlijk of valt het mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
als er wat meer op zat was ze wel echt![]()
Zo'n grote inderdaad. Doe maar alsof het een ijsje is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me enig. Daarna gaan we ijsje eten. Een Magnum. Zo'n grote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mee. Ik train wel om de dag, maar ik werk de hele dag achter een pc en vind het vooral fijn om een beetje beweging en rust in mijn hoofd te krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij botjebuilder eigenlijk of valt het mee?
1800 % donequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n grote inderdaad. Doe maar alsof het een ijsje is.
Ik heb echt niks met etenswaren met chocolade.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me enig. Daarna gaan we ijsje eten. Een Magnum. Zo'n grote.
Je handboek gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je handboek gevonden.
[ afbeelding ]Alsof ik benen niet open krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met etenswaren met chocolade.
Maar dan zonder chocolade. Ik vind het niet lekker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]!!!
Ik wel.Aardbeien met chocolade.
Beste ooit.
helemaal nooit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dan zonder chocolade. Ik vind het niet lekker.
Jammer. Zou desondanks alsnog aardbeitjes met je eten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dan zonder chocolade. Ik vind het niet lekker.
Nee, ik krijg ook altijd hele preken over me heen als ik dat zeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
helemaal nooit?dat heb ik nooit eerder gehoord
Ik ook met jou, maar de chocolade mag jij hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer. Zou desondanks alsnog aardbeitjes met je eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |