In mijn ogen waardevolle usersquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Topic Report, oftewel snitching.
HOEZO VRAAG JIJ ALTIJD VAN DIE RANDOM MAAR GEDETAILLEERDE VRAGEN?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk met een zwaar accent?
Wel tegen die aspecten, ja. En iedereen die niet tegen eerwraak is, mag wat mij betreft gecastreerd worden.quote:
quote:
Ik heb geen TR gezet hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HOEZO VRAAG JIJ ALTIJD VAN DIE RANDOM MAAR GEDETAILLEERDE VRAGEN?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[...] stiekem ben je m'n held, hangen hier overal posters en schrijf ik Cristina Ruffryder met hartjes eromheen in al m'n agenda's.
ziek mensquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel tegen die aspecten, ja. En iedereen die niet tegen eerwraak is, mag wat mij betreft gecastreerd worden.
Dergelijke Middeleeuwse praktijken mogen net zo Middeleeuws bestreken worden. Op de brandstapel mag dus evt ookquote:
quote:
Doe niet zo naief. Je hoort mij niet haten op de Islam als geloof an sich, maar er zijn een hoop mensen die de Islam als excuus voor dergelijke praktijken gebruiken. En dat laatste keur ik af. Als je daar een probleem mee hebt, whatever brah.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alsof dat wat met Islam te maken heeft... zit je ook aan de anabolen ofzo?
Waarom ontwijken dan? Ik denk dat hij je toch niet herkent, ik vind je namelijk ook op foto's vaak een ander gezicht hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHA! Ik weet alleen nog steeds niet helemaal zeker welke Appie het nu isPanz denkt het te weten, dus die specifieke Appie ontwijk ik nu.
Ik scan ook telkens helemaal para de metro voor CB
bah, wat een walgelijke gedachtegangquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dergelijke Middeleeuwse praktijken mogen net zo Middeleeuws bestreken worden. Op de brandstapel mag dus evt ook
Dat wou ik even horen. Maar je vergeet 'in mijn ogen' erbijquote:
Miss vinden meer mensen het.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wou ik even horen. Maar je vergeet 'in mijn ogen' erbij
Ik moet altijd lachen als mensen met zo'n straataccent pratenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wauw.
Men hoort wel aan m'n accent dat ik Amsterdams ben meestal, maar niet zo plat. Eerder straat. Why?
hadchoune yemak, ga beter door met kont wassen van bejaarden ja want je bent goed in poep pratenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe niet zo naief. Je hoort mij niet haten op de Islam als geloof an sich, maar er zijn een hoop mensen die de Islam als excuus voor dergelijke praktijken gebruiken. En dat laatste keur ik af. Als je daar een probleem mee hebt, whatever brah.
hahahahhhaahah ;pquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
hadchoune yemak, ga beter door met kont wassen van bejaarden ja want je bent goed in poep praten
Wowquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
hadchoune yemak, ga beter door met kont wassen van bejaarden ja want je bent goed in poep praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |