Softdrugs. Schimmelkut is geen drugs, toch? Of noem jij mij zo? en zo ja, waarom? wat heb ik jou aangedaan? :Squote:
Leuk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Drugs gedaan dit weekenden ben in Duisburg geweest gr gr.
Nu jij!
quote:
Meidquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef Chloroform het volgende:
Ik was naar Extrema geweest.Mijn allereerste festival waar ik nuchter was.
Beviel goed, werd de volgende dag fucking fris wakker. Alleen beetje zere benen van het springen, dansen en lopen hele dag enzo (plus nog 5 km moeten lopen naar de auto toen het afgelopen was.
).
quote:
Oeh leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk.Wat heb je voor drugs gedaan?
Beviel goed, werd de volgende dag fucking fris wakker. Alleen beetje zere benen van het springen, dansen en lopen hele dag enzo (plus nog 5 km moeten lopen naar de auto toen het afgelopen was.
).
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat jij een beetje lijkt op Robin Thickequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh leukgoed weer erbij ook nog.
Ben jij zo een die 'lekker gek' doet zonder alcohol?jij leek mij wel een echte zuiper eigenlijk...
Gewoon beetje Jack Herrer gerookt :S
Ja, echt goed weer gehad, was nice. En nee, normaal drink ik wel, maar onze vaste bob ging niet mee, dus had me opgeofferd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh leukgoed weer erbij ook nog.
Ben jij zo een die 'lekker gek' doet zonder alcohol?jij leek mij wel een echte zuiper eigenlijk...
Gewoon beetje Jack Herrer gerookt :S
Wow, wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat jij een beetje lijkt op Robin Thicke.
[ afbeelding ]
OK. Nee schimmelkut is geen drug. Ik noem jou een schimmelkut. Omdat je 3 posts nodig hebt om te zeggen wat voor drugs je gebruikt hebt. Je hebt mij niks aangedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Softdrugs. Schimmelkut is geen drugs, toch? Of noem jij mij zo? en zo ja, waarom? wat heb ik jou aangedaan? :S
Hard geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk.Wat heb je voor drugs gedaan?
).
[..]
Nice!! en je kan ook nog lief zijn dus... wat een verrassingen vandaagquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt goed weer gehad, was nice. En nee, normaal drink ik wel, maar onze vaste bob ging niet mee, dus had me opgeofferd.Goed voor karma enzo.
So so, lekker wild.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:36 schreef Modus het volgende:
2nutz als kat haha lol ;dD;d haha nsap je hem!!
[ afbeelding ]
Oh zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef krioro het volgende:
[..]
OK. Nee schimmelkut is geen drug. Ik noem jou een schimmelkut. Omdat je 3 posts nodig hebt om te zeggen wat voor drugs je gebruikt hebt. Je hebt mij niks aangedaan.
What?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice!! en je kan ook nog lief zijn dus... wat een verrassingen vandaag
Nu kan je in elk geval bij BOB discussies zeggen dat jij 'toen met Extrema ook BOB was..' zeggen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, je hebt een mooi leedvermaak moment gemist vanochtend, heb op nog geen 100 meter afstand van je huis een pracht van een snoekduik op het asfalt gemaakt.
Nice, lekker voor jullie (srs)quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hallo, ben jij mij? Ben ook 2 maanden geleden onderuit gegaan net voor zijn straat toen het regende en ik links wou afslaan over de trambaan!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
What?
Ja, precies, kan ik de komende 10 jaar weer op teren.Ben jij beetje een zuipschuit of wat?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
What?
Ja, precies, kan ik de komende 10 jaar weer op teren.Ben jij beetje een zuipschuit of wat?
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, wat?ik vat dit serieus op als compliment.. hij is geen lelijke man.. maar ik zit zwaar in dubio omdat het van jouw hand komt. En ik ken enkel negatieve dingen van je gewend ben (wat uitzonderingen daargelaten). Verwarrend.
Toch bedankt
Geschaafdeoudekopmakaak nuquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Nice, lekker voor jullie (srs). Betekent dat je uit de buurt moet blijven, bitches.
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
jij bent arabiste tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt goed weer gehad, was nice. En nee, normaal drink ik wel, maar onze vaste bob ging niet mee, dus had me opgeofferd.Goed voor karma enzo.
So so, lekker wild.
Gelukkig maar, maakte me al een beetje zorgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
!! in mijn ogen blijf je altijd die kille trut hoor no worries
Zo is datzo hoort het ook. En het word ook nog vaak geaccepteerd!!
Nee, ben niet zo'n zuipert. Sowieso alleen weekend, en dan niet zo veel.
Af en toe op een feestje wat meer.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Nee, jij?quote:
Bier, whiskey en soms vind ik rumcola ook wel lekker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maakte me al een beetje zorgen.
Wat drink je dan? Ik vind jou wel een wijndrinker eigenlijk.
Gast, heb daar zo hard om moeten lachen srsquote:
Hahaha, dat had ik dus met jouw Grover-Vocaroo. Meermaals hardop, en ook een paar keer afspelen gewoonquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
Gast, heb daar zo hard om moeten lachen srs
Jeetje, zo leer je iemand nog eens kennen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bier, whiskey en soms vind ik rumcola ook wel lekker.
Als ik rumcola drink luister ik louter cubaanse muziek en rook ik sigaar
Ik houd niet zo van wijn eigenlijk
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik dus met jouw Grover-Vocaroo. Meermaals hardop, en ook een paar keer afspelen gewoon.
quote:
quote:
Wanneer ga jij je dreads afscheren?quote:
Zou je dat willen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zo leer je iemand nog eens kennen.
Dat maakte het des te grappiger, ik zag er ook echt die rare mimiek van Grover bij op gegeven momentquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Maar ik vond mijzelf pas Grover klinken toen jij het zei
Voorlopig niet denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je dreads afscheren?
Gvd dudequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat maakte het des te grappiger, ik zag er ook echt die rare mimiek van Grover bij op gegeven moment.
[ afbeelding ]
Why not.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan?
En waarom die? ben wel dom maar niet stom hoowr
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat maakte het des te grappiger, ik zag er ook echt die rare mimiek van Grover bij op gegeven moment.
[ afbeelding ]
Dunno, dacht ik. Snapte ik nooit eigenlijk.. wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Why not.
Was meer voor mijn kotsopwekkende reactie, niets persoonlijks.
Had ik al eens gedaan toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
dwc maak jij eens een vocaroo dat je amerikaans praat
Wie wil jou nou niet leren kennen, bedoel je, of wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dunno, dacht ik. Snapte ik nooit eigenlijk.. wie wil dat nou niet?why kotsopwekkend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |