De uitleg waar je het bewijs levert voor je stelling ontbreekt. Post je die nog even?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef tribalwars het volgende:
klacht: heel de lucht zit vol met chemtrails. Ook wel vieze kunstmatige wolken vol met gif.
Verwachte reacties; zijn geen chemtrails, complotgekkie, aluhoedje, pyhose kind, laat die 17 jarig puber , is zijn leeftijd enz..
Die reactie negeer ik volkomen daar heb ik geen zin in.
Mooie vliegtuigstrepen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dit als ik naar buiten kijk
ziet er wel fucking vet uit in ieder gevalquote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:
[ afbeelding ]
heb wel meer gezien dan dat.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja jij ziet wel meer dingen idd
Dat is alleen boven jouw huis. Ze moeten jou niet. Wel zielig voor je buren die daar nu ook door getroffen worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef tribalwars het volgende:
klacht: heel de lucht zit vol met chemtrails. Ook wel vieze kunstmatige wolken vol met gif.
Verwachte reacties; zijn geen chemtrails, complotgekkie, aluhoedje, pyhose kind, laat die 17 jarig puber , is zijn leeftijd enz..
Die reactie negeer ik volkomen daar heb ik geen zin in.
Dus voor de duidelijkheid, de strepen op jouw foto zijn géén vliegtuigstrepen, maar chemtrails? Wat maakt nou eigenlijk dat het volgens jou chemtrails zijn dan? Een echt condensspoor blijft niet zo lang hangen of zoiets?quote:
Zie mijn verschillen in een eerder post.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid, de strepen op jouw foto zijn géén vliegtuigstrepen, maar chemtrails? Wat maakt nou eigenlijk dat het volgens jou chemtrails zijn dan? Een echt condensspoor blijft niet zo lang hangen of zoiets?
Onzin, heeft gewoon met de temperatuur en relatieve luchtvochtigheid van de bovenlucht te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid, de strepen op jouw foto zijn géén vliegtuigstrepen, maar chemtrails? Wat maakt nou eigenlijk dat het volgens jou chemtrails zijn dan? Een echt condensspoor blijft niet zo lang hangen of zoiets?
Volgens mij zijn het gewoon vliegtuigstrepen en heeft het te maken met de hoogte waarop gevlogen wordt en de weersomstandigheden. Helder, weinig wind = strepen blijven langer zichtbaar en worden grotere 'wolken'.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zie mijn verschillen in een eerder post.
Het was dan ook een vraag voor TS, het is niet wat ik zelf denk.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Onzin, heeft gewoon met de temperatuur en relatieve luchtvochtigheid van de bovenlucht te maken.
daar heeft hij een banquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
zijn geen chemtrails, complotgekkie, aluhoedje, pyhose kind, laat die 17 jarig puber , is zijn leeftijd enz..
schiet eens op battieboiquote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zie mijn verschillen in een eerder post.
Kan niet chemtrails veroorzaken veel groter wolken dan contrial strepen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het was dan ook een vraag voor TS, het is niet wat ik zelf denk.
Jij hebt verstand van meteorologie?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kan niet chemtrails veroorzaken veel groter wolken dan contrial contrail strepen.
Je kunt aan de soort wolk zien op hoe hoog iets zich bevind. Ook aan het feit hoe dik of dun een streep is.quote:
geef eens antwoord op zijn vraagquote:Op zondag 14 juli 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt aan de soort wolk zien op hoe hoog iets zich bevind. Ook aan het feit hoe dik of dun een streep is.
Dat is het antwoordt op zijn vraag vriend.quote:
niet waarquote:Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is het antwoordt op zijn vraag vriend.
Voor jouw niet maar dat boeit niet.quote:
voor mijn wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Voor jouw niet maar dat boeit niet.
Ja maar de vliegtuigen vliegen niet alleen maar op vlieg routes. En je ziet vaak meerder groepjes vliegtuigen sproeien er zijn dus een hoop vliegtuigen bij betrokken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon vliegtuigstrepen en heeft het te maken met de hoogte waarop gevlogen wordt en de weersomstandigheden. Helder, weinig wind = strepen blijven langer zichtbaar en worden grotere 'wolken'.
Als je in de buurt van Schiphol of Eindhoven woont is het niet zo vreemd dat je ze in groepjes ziet.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar de vliegtuigen vliegen niet alleen maar op vlieg routes. En je ziet vaak meerder groepjes vliegtuigen sproeien er zijn dus een hoop vliegtuigen bij betrokken.
Woon er nog best een eind vandaan 50 km ongeveer.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Schiphol of Eindhoven woont is het niet zo vreemd dat je ze in groepjes ziet.
Al geloof ik wel dat je ze ziet vliegen ja, dat bewijs lever je elk topic consequent.
Sproeien? Ik zal de volgende keer eens de lucht inspecteren wanneer ik m'n bril op heb.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar de vliegtuigen vliegen niet alleen maar op vlieg routes. En je ziet vaak meerder groepjes vliegtuigen sproeien er zijn dus een hoop vliegtuigen bij betrokken.
Nee, neenee, nee, zeg dat dat een grap isquote:
wolken zijn een complot van de illuminati waarschijnlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Knarf het volgende:
TS ontkent het bestaan van wolken. Er is namelijk geen verschil.
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Knarf het volgende:
Je het normale wolken en kunstmatige wolken waar ik over praat.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Knarf het volgende:
Zelfs de zon blijft staan open je ogen mensen!!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Eens met de klacht ik ervaar dit zelf ook wel in mijn eigen omgeving.
Eergisteren maakte ik deze foto:
[ afbeelding ]
En dit is een foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
Geen verandering, en het blijkt ook nog eens slecht voor de gezondheid je kan er allemaal nare ziektes van oplopen omdat het wolken vormt en je het inademt.
Eens met de klacht ts!!
Ps: heb je dat filmpje al gezien waarin khadaffi de illuminati ontmaskert?
jung je hebt helemaal geen idee waar je allemaal over praatquote:Op zondag 14 juli 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je het normale wolken en kunstmatige wolken waar ik over praat.
Die wolken bevatten aluminium , barium ,strotium en nanodeeltjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Eens met de klacht ik ervaar dit zelf ook wel in mijn eigen omgeving.
Eergisteren maakte ik deze foto:
[ afbeelding ]
En dit is een foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
Geen verandering, en het blijkt ook nog eens slecht voor de gezondheid je kan er allemaal nare ziektes van oplopen omdat het wolken vormt en je het inademt.
Eens met de klacht ts!!
Ps: heb je dat filmpje al gezien waarin khadaffi de illuminati ontmaskert?
Dicht genoeg om nog in veel van de vliegroutes te zitten. Oftewel is dat geen uitleg voor je chemtrails.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Woon er nog best een eind vandaan 50 km ongeveer.
Ja zie dat dacht ik al kon even niet op de bestanddelen komen, dankje!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die wolken bevatten aluminium , barium ,strotium en nanodeeltjes.
Nee man, ga niet gek doen!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef IBAZ het volgende:
De standaardatmosfeer heeft een standaard temperatuurverval al naar gelang de hoogte.
Ook de relatieve luchtvochtigheid kun je in een sjabloon vangen. Je kan dan voorspellen op welke hoogte contrails gaan ontstaan. Je ziet de bevroren uitlaatgassen die water bevatten en ijskristallen vormen. Wolken dus.
Op een bepaalde hoogte is dan contrailvorming te voorspellen.
Nu,
De grondtemperatuur varieert. Ook de luchtopbouw luistert niet naar de standaard wetten en is dagelijks en zelfs uurlijks aan verandering onderhevig en luistert niet naar de standaard.
Dat heet het dagelijks weer. De meeste contrails komen van vliegtuigen die zo rond 10 km hoogte (meestal 40-50 graden onder nul) gevormd worden. Soms lager, soms veel, soms weinig, soms niet.. En de wind/vochtigheid op die hoogte bepaalt hoe lang de contrail blijft hangen/uitgewaaierd wordt.
Je zou contrails kunnen vergelijken met cirrus/cirrocumulus bewolking als die natuurlijk gevormd zou zijn.
Ik zou beginnen met flink wat aluminiumfolie aan te schaffen.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wattttt, er vloog net gewoon een chemtrail door mijn huis!!
Wat moet ik doen ts?
Ja, misschien ben jij ook wel een allien en zit jij in het complot en is aluminiumfolie alleen maar slecht voor je!!quote:Op maandag 15 juli 2013 08:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met flink wat aluminiumfolie aan te schaffen.
Er wordt nog weleens beweerd dat ik uit een ei kom, daarnaast zit ik met dit weer graag in de zon want lekker warm. Dat zou er zomaar op kunnen wijzen dat ik misschien een reptilian ben, meer wil ik er overigens niet over kwijt.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:32 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ja, misschien ben jij ook wel een allien en zit jij in het complot en is aluminiumfolie alleen maar slecht voor je!!
die lijnen moet je dan ook keihard opsnuivenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nou een beetje je verstand gebruikt, zie je dat dit gewoon een opname is van de Vietnam oorlog. Dit is gewoon een typische Agent Orange spreader, heeft niks met chemtrails te maken.quote:
Nu doe je welquote:Op maandag 15 juli 2013 09:25 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Ik dacht dat die gekkies dachten dat chemtrails gewoon een bijproduct waren van vliegtuigen. Wat blijkt, ze denken dat er express allemaal gifstoffen over bepaalde landen worden gestrooid voor onderzoek
Maar of je nou ook nog bang gemaakt moet worden voor alles wat je niet ziet?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:35 schreef Maharajah het volgende:
Door dat soort grappen zijn mensen nu dus bang voor alles wat ze zien
Klopt, maar dat zijn gecontroleerde omgevingen geweest... die stoffen waar Tribalwars altijd naar refereert worden, afhankelijk van de windrichting/kracht, over tientallen vierkante km's verspreid. Een uurtje bij de snelweg staan zal een stuk schadelijker zijn dan die zgn. chemtrails van hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:35 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Ziektes die getest werden op een dorpje, groepjes negers die ipv tegen syfilis ingeënt werden er juist mee geïnfecteerd werden om als levens studie object te dienen etc. En dat is allemaal officieel bevestigd.
Door dat soort grappen zijn mensen nu dus bang voor alles wat ze zien, omdat enge, zieke shit wel degelijk gebeurd en gebeurd is.
50 kilometer van eindhoven af, dat wordt geen strand ben ik bangquote:Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef Copycat het volgende:
Ga je vandaag van het mooie weer genieten, Tribalwars? Gezellig met vrienden en vriendinnen naar het strand. Voetbal mee en lekker relaxen.
E3 strand, AquaBest, een stadstrand ... tegenwoordig maakt niet alleen de kust aanspraak op de term 'strand'.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:27 schreef adnapekkid het volgende:
50 kilometer van eindhoven af, dat wordt geen strand ben ik bang
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
E3 strand, AquaBest, een stadstrand ... tegenwoordig maakt niet alleen de kust aanspraak op de term 'strand'.
En anders: het zwembad!
Zwembaden zijn hartstikke ongezond omdat de illumani daar chloor in doen!!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
E3 strand, AquaBest, een stadstrand ... tegenwoordig maakt niet alleen de kust aanspraak op de term 'strand'.
En anders: het zwembad!
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:41 schreef Wespensteek het volgende:
Door de bruine bonen heb ik ook last van chrem trails.
Illuminti!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:37 schreef DonJames het volgende:
Zwembaden zijn hartstikke ongezond omdat de illumani daar chloor in doen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Dank u . Die foto heb ik gemaaktquote:Op zondag 14 juli 2013 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er wel fucking vet uit in ieder geval
ik zie ditquote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:
[ afbeelding ]
Je zegt het al goed natuurlijk mogen wij dat weten. Ze willen dat we arm worden geen geld voor eten meer hebben en zwak zodat we een leider nodig hebben. Natuurlijk zorgt dat ervoor dat we allemaal slaven worden van die leiders. Dit plan is al 3 eeuwen terug bedacht en sinds dien zijn ze er mee bezig en het plan is bijna voltooid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef raptorix het volgende:
Ja want degenene die die zaken moeten bedienen zullen er nooit een foto van maken en naar buiten treden, daarnaast is het vliegverkeer volkomen gesloten
terechte klachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maakten ze maar eens wat wolken godver. Het is hier verdomme 29 graden in huis.![]()
Klacht: geen chemtrails.
De allesbrander maakt volle toeren hier, heb er net natte turf bij gegooit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maakten ze maar eens wat wolken godver. Het is hier verdomme 29 graden in huis.![]()
Klacht: geen chemtrails.
Heb je ook nog gerenommeerde wetenschappelijke bronnen in de aanbieding toevallig?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef tribalwars het volgende:
site's over chemtrails
http://www.niburu.co/inde(...)chemtrails&Itemid=24
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P994
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1062
http://martinvrijland.com/2013/01/05/chemtrails-en-monsanto/
Als het niet interesseert lees je het niet.
Maar de mensen met interesse zijn vrij om de bronnen en filmpjes door te spiten.
Kijk eerst maar de filmpjes die zijn wetenschappelijk. Wel van onafhankelijk wetenschappers los van een organisatie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je ook nog gerenommeerde wetenschappelijke bronnen in de aanbieding toevallig?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk eerst maar de filmpjes die zijn wetenschappelijk. Wel van onafhankelijk wetenschappers los van een organisatie.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk eerst maar de filmpjes die zijn wetenschappelijk. Wel van onafhankelijk wetenschappers los van een organisatie.
Ben je te dom om meer dan een smiley in je post te stoppen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben je te dom om meer dan een smiley in je post te stoppen.
Jouquote:
Jouw hersenen zijn zo aangetast door chemtrails dat je te dom bent om meer dan een smiley op te schrijven.quote:
die smileys dekken de lading wel, hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben je te dom om meer dan een smiley in je post te stoppen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:
Jouw hersenen zijn zo aangetast door chemtrails dat je te dom bent om meer dan een smiley op te schrijven.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die smileys dekken de lading wel, hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken.
Te dom jouw hersenen zijn zo te zien zo groot als ene kers. Aan het niveau van jouw te zien. Wees een man kijk die filmpjes en wees niet bang voor mensen die je voor gek uit maken. Maar je hebt geen ballen dus doe je dat niet. Dat is jouw keus. Op een dag heb je spijt en denk je aan dit moment terug maar op dat moment is het te laat.quote:
Het is een vrij land dus je mag je mening overal in zetten. Niet mijn probleem als het je niet interesseert. Je hebt nog genoeg te doen haal die onzin reacties maar weg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef Pharkus het volgende:
Dat je in BNW niet mag posten is geen reden om KLB te vervuilen met je meuk hè?
gastquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Te dom jouw hersenen zijn zo te zien zo groot als ene kers. Aan het niveau van jouw te zien. Wees een man kijk die filmpjes en wees niet bang voor mensen die je voor gek uit maken. Maar je hebt geen ballen dus doe je dat niet. Dat is jouw keus. Op een dag heb je spijt en denk je aan dit moment terug maar op dat moment is het te laat.
vooral zo doorgaan, dan kun je binnenkort nergens meer postenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is een vrij land dus je mag je mening overal in zetten. Niet mijn probleem als het je niet interesseert.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Te dom jouw hersenen zijn zo te zien zo groot als ene kers. Aan het niveau van jouw te zien. Wees een man kijk die filmpjes en wees niet bang voor mensen die je voor gek uit maken. Maar je hebt geen ballen dus doe je dat niet. Dat is jouw keus. Op een dag heb je spijt en denk je aan dit moment terug maar op dat moment is het te laat.
Voor je geboorte hoorde ik al over chemtrails, nog nooit overtuigend bewijs van geleverdquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is een vrij land dus je mag je mening overal in zetten. Niet mijn probleem als het je niet interesseert. Je hebt nog genoeg te doen haal die onzin reacties maar weg.
Je hebt er nog nooit in verdiept kijk mijn bronnen maar zelf jij wordt dan over gehaald. tip: begin wel eerst met de filmpjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor je geboorte hoorde ik al over chemtrails, nog nooit overtuigend bewijs van geleverd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat een clown ben jijquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is een vrij land dus je mag je mening overal in zetten. Niet mijn probleem als het je niet interesseert. Je hebt nog genoeg te doen haal die onzin reacties maar weg.
Ja die geven best goede informatie over het onderwerp. Die filmpjes geven harde wetenschappelijk bewijs dus hou je ogen maar dicht vriend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef Catch22- het volgende:
Martin Vrijland en Niburu zijn egt goeden wetersgappeleike bronne hoor mense OPEN JE OGE
Het idee van chemtrails is een complot in touw gezet door de overheid om je bang te maken en van hun macht te overtuigen. In werkelijkheid zijn ze hier helemaal niet toe in staat, maar dit willen ze je laten geloven om je onder de duim te houdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik me er nooit in verdiep heb?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt er nog nooit in verdiept kijk mijn bronnen maar zelf jij wordt dan over gehaald. tip: begin wel eerst met de filmpjes.
In feite heeft de regering helemaal niks te zeggen en doen ze maar wat de bankiers/elite ze voor opdrachten geeft in ruil worden ze rijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Het idee van chemtrails is een complot in touw gezet door de overheid om je bang te maken en van hun macht te overtuigen. In werkelijkheid zijn ze hier helemaal niet toe in staat, maar dit willen ze je laten geloven om je onder de duim te houden
Open je ogen voor het te laat is
ts je heb mij overtuig die flimpjes zijn egt dikke prima alles is inens duidelijk hoort dit type bij het verligt zijn?????quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja die geven best goede informatie over het onderwerp. Die filmpjes geven harde wetenschappelijk bewijs dus hou je ogen maar dicht vriend.
Goede bronnen die tenminste redelijk veel waarheid bevatten in plaats van redelijk veel leugens en onzin ter opvulling. Maar kijk maar eerst de filmpjes. Doe het maar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik me er nooit in verdiep heb?
link naar de bronnen die vertellen dat pharkus zich er niet in verdiept heeft?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Goede bronnen die tenminste redelijk veel waarheid bevatten in plaats van redelijk veel leugens en onzin ter opvulling. Maar kijk maar eerst de filmpjes. Doe het maar.
Kijk ze maar helemaal af. Dat heb je waarschijnlijk niet gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ts je heb mij overtuig die flimpjes zijn egt dikke prima alles is inens duidelijk hoort dit type bij het verligt zijn?????
Een normaal nederland kijkt niet verder dan de Volkskrant of telegraaf. En aangezien Parkus mod is op KLB zie ik hem als een normale Nederlander. Als ik het fout heb moet Parkus maar eens aantonen dat hij wel verstand van zaken heeft.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
link naar de bronnen die vertellen dat pharkus zich er niet in verdiept heeft?
tsja, jij komt niet verder dan gare blogjes van schizofrene mafkezen. ik vraag me af met wie het dan triester gesteld isquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een normaal nederland kijkt niet verder dan de Volkskrant of telegraaf.
Tegen beter weten in zal ik je filmpjes kijken enquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een normaal nederland kijkt niet verder dan de Volkskrant of telegraaf.
ahaha nee die dokters worde allemaal betaalt om mense slapend te houdequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Tribalwars heb jij een diagnose?
Dus omdat ik een totaal andere mening heb dan de meeste Nederlanders ben ik gek in mijn hoofd . Is dat niet raar dat je zo denkt. Want we leven in een vrij land dus mag ik ook denken zo als ik wil. en dat doe ik ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Tribalwars heb jij een diagnose?
Jij neemt alleen maar bloggers en aluhoedjes sites serieus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus omdat ik een totaal andere mening heb dan de meeste Nederlanders ben ik gek in mijn hoofd . Is dat niet raar dat je zo denkt. Want we leven in een vrij land dus mag ik ook denken zo als ik wil. en dat doe ik ook.
Als je slim bent kijk je mijn bronnen. En trekje niks aan van de rest.
Die hebben hetzelfde niveau als hier dus raad maar. Ik probeer ze wel wat wakker te maken door diverse opmerking te maken over bepaalde onderwerpen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:35 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat vindt je directe omgeving hier allemaal van TS?
het gaat er niet om dat je een andere mening hebt, het gaat erom dat je totaal doorgeslagen lijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus omdat ik een totaal andere mening heb dan de meeste Nederlanders ben ik gek in mijn hoofd . Is dat niet raar dat je zo denkt. Want we leven in een vrij land dus mag ik ook denken zo als ik wil. en dat doe ik ook.
Mag dat niet dan. Wie bepaald dat het niet mag. Er is geen wet die het verbied. Dus ik hou me aan de regeltjes. Dus ik mag ze bekijken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Jij neemt alleen maar bloggers en aluhoedjes sites serieus.
Misschien is er dan toch nog hoop voor je als ze je over twee jaar naar een of andere instellingen schoppen. Zulke psychoses zijn ongezond jongen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde niveau als hier dus raad maar. Ik probeer ze wel wat wakker te maken door diverse opmerking te maken over bepaalde onderwerpen.
Ben het er mee eens dat 't altijd sneu is als iemand alleen met een "quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jou
[..]
Jouw hersenen zijn zo aangetast door chemtrails dat je te dom bent om meer dan een smiley op te schrijven.
We hebben wel wat vrijheid als je netjes als betaald dan heb je veel vrijheid anders niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef deadprez het volgende:
je spreekt jezelf wel een beetje tegen trouwens, eerst zeg je dat we allemaal slaven zijn van de illuminati en daarna wonen we opeens in een vrij land
Dit is inderdaad een handige regel om gekken als jij er zo snel mogelijk uit te filteren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mag dat niet dan. Wie bepaald dat het niet mag. Er is geen wet die het verbied. Dus ik hou me aan de regeltjes. Dus ik mag ze bekijken.
Dat weet ik. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben het er mee eens dat 't altijd sneu is als iemand alleen met een "" reageert. Bekijk het zo, zo iemand hoef jij dan ook niet echt serieus te nemen. Neemt niet weg dat je in dit topic een beetje doorslaat. Houd 't hoofd koel en vergeet niet dat sommige je gewoon proberen te trollen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben aan het eerste filmpje inmiddels begonnen maar ik loop er nog niet echt warm van. Daarbij zijn er veel plausibelere verklaringen voor die 'chemtrails'. Ik zie ze hier nu ook ts (precies dezelfde als jij afbeeldingen van hebt laten zien) en ik heb heel de dag in de tuin gezeten en geen enkel vliegtuig voorbij gekomen. Het is gewoon de lucht, te verklaren met natuurkunde. Maar ach, natuurkunde is natuurlijk ook in het leven geroepen om ons blind te maken. Snap je nou dat jouw gedachtegangen nooit te bevestigen of te ontkrachten zijn? In tegenstelling tot wetenschap dat zich kwetsbaar opstelt, ruimte biedt om te ontkrachten of bij te stellen. Daarom verkies ik toch echt voor de wetenschap.
niet alleen in dit topicquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben het er mee eens dat 't altijd sneu is als iemand alleen met een "" reageert. Bekijk het zo, zo iemand hoef jij dan ook niet echt serieus te nemen. Neemt niet weg dat je in dit topic een beetje doorslaat. Houd 't hoofd koel en vergeet niet dat sommige je gewoon proberen te trollen
Wel een interessant onderwerp, en om het wat breder te trekken. Er zijn wel meer gevaren. Wat dacht je van al die troep die op gewassen wordt gespoten. De conserveringsmiddelen. Ik ken wel mensen die er helemaal door zijn geobsedeerd. Zelf heb ik zoiets van "dood gaan we toch" en veel is gewoon "overmacht"... Gewoon maar het beste ervan maken zo lang we hier op aarde lopen.quote:
Vandaag was het heel de dag bewolkt dan is het moeilijk te zien. Gisteren was het beter te zien toen was het heel de dag helder. Dat komt omdat ze er andere noemen voror hebben. Ze noemen het ook wel eens geo - enginering. Ik blijf bij mijn argument dat de wetenschap meer een geloof is dan de waarheid. Onafhankelijk wetenschappers los van een organistatie's zijn het veel betrouwbaarder dan andere wetenschappers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben aan het eerste filmpje inmiddels begonnen maar ik loop er nog niet echt warm van. Daarbij zijn er veel plausibelere verklaringen voor die 'chemtrails'. Ik zie ze hier nu ook ts (precies dezelfde als jij afbeeldingen van hebt laten zien) en ik heb heel de dag in de tuin gezeten en geen enkel vliegtuig voorbij gekomen. Het is gewoon de lucht, te verklaren met natuurkunde. Maar ach, natuurkunde is natuurlijk ook in het leven geroepen om ons blind te maken. Snap je nou dat jouw gedachtegangen nooit te bevestigen of te ontkrachten zijn? In tegenstelling tot wetenschap dat zich kwetsbaar opstelt, ruimte biedt om te ontkrachten of bij te stellen. Daarom verkies ik toch echt voor de wetenschap.
Gast, ik doe dat praktisch nooit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet alleen in dit topiccheck zijn pohi maar. ik hoop maar voor hem dat hij degene is die ons loopt te trollen, anders maak ik me toch wel een beetje zorgen om deze boi
Ik zal z'n pohi eens checken, ben wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet alleen in dit topiccheck zijn pohi maar. ik hoop maar voor hem dat hij degene is die ons loopt te trollen, anders maak ik me toch wel een beetje zorgen om deze boi
huh wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Gast, ik doe dat praktisch nooit.Als ik het doe heb ik een goede reden, in dit geval TS.
Alleen metquote:
moet je sowieso doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik zal z'n pohi eens checken, ben wel nieuwsgierig eigenlijk
ik had het over tribal, dat ik hoop dat die ons loopt te trollen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Alleen met![]()
reageren, hetgeen waar LN het over had.
Maar goed, dit gaat dus lekker langs elkaar heen.
Eensquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik had het over tribal, dat ik hoop dat die ons loopt te trollen.
Thanks!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je sowieso doenhttp://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
hier een lijst van alle topics die hij geopend heeft, kun je je best een tijdje mee vermaken
Je kunt de OP niet uit een topic verwijderen volgens mij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wetenschappers of ze nu in een organisatie werken of niet zijn altijd afhankelijk van peerreviews. Als ik een wetenschappelijk stuk schrijf, maakt niet uit waar ik aan verbonden ben gaat dat eerst door een review voordat het gepubliceerd wordt. Natuurlijk hebben grote namen een streepje voor. Daarnaast is het wetenschappelijk onderzoek onderhevig aan zogenaamde paradigma's, een paradigma bepaalt de heersende gedachte en de heersende methode van aanpak van het onderzoek. Dan is er nog een heel andere belangrijke spelregel van wetenschappelijk onderzoek; het moet te reproduceren zijn (dus je bronnen moeten in orde zijn) en zoals ik al zei, het moet open staan om ontkracht te kunnen worden. Ik kan geen wetenschappelijk stuk afsluiten - zoals jij en andere mensen met jouw gedachtes wel doen - met 'en zo is het en als je het niet eens bent ben je een schaap en is je brein er niet klaar voor. Nee, ik kom met feiten aan die te controleren zijn, empirie, en ik stel me kwetsbaar op. Jij niet, jij gaat geen discussie aan, jij ontwijkt vragen en als iemand jou in een hoekje heeft doe je het met, zoals ik al eerder zei, je bent er niet klaar voor. Dat vind ik een groot manco aan jullie en jullie gedachtes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vandaag was het heel de dag bewolkt dan is het moeilijk te zien. Gisteren was het beter te zien toen was het heel de dag helder. Dat komt omdat ze er andere noemen voror hebben. Ze noemen het ook wel eens geo - enginering. Ik blijf bij mijn argument dat de wetenschap meer een geloof is dan de waarheid. Onafhankelijk wetenschappers los van een organistatie's zijn het veel betrouwbaarder dan andere wetenschappers.
Arme man, die alluminium denken ook gewoon voor god te kunnen spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:46 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Maar tribalwars, als ik een foto photoshop van een man met een paardenhoofd, en mijn vrienden het re-bloggen, geloof jij het dan ook?
Dan nog laten mensen zich opkopen zijn er bepaalde rapporten makkelijk te vervalsen. En dan laten ze bepaalde dingen die het tegendeel aan ons bewijzen nooit zien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wetenschappers of ze nu in een organisatie werken of niet zijn altijd afhankelijk van peerreviews. Als ik een wetenschappelijk stuk schrijf, maakt niet uit waar ik aan verbonden ben gaat dat eerst door een review voordat het gepubliceerd wordt. Natuurlijk hebben grote namen een streepje voor. Daarnaast is het wetenschappelijk onderzoek onderhevig aan zogenaamde paradigma's, een paradigma bepaalt de heersende gedachte en de heersende methode van aanpak van het onderzoek. Dan is er nog een heel andere belangrijke spelregel van wetenschappelijk onderzoek; het moet te reproduceren zijn (dus je bronnen moeten in orde zijn) en zoals ik al zei, het moet open staan om ontkracht te kunnen worden. Ik kan geen wetenschappelijk stuk afsluiten - zoals jij en andere mensen met jouw gedachtes wel doen - met 'en zo is het en als je het niet eens bent ben je een schaap en is je brein er niet klaar voor. Nee, ik kom met feiten aan die te controleren zijn, empirie, en ik stel me kwetsbaar op. Jij niet, jij gaat geen discussie aan, jij ontwijkt vragen en als iemand jou in een hoekje heeft doe je het met, zoals ik al eerder zei, je bent er niet klaar voor. Dat vind ik een groot manco aan jullie en jullie gedachtes.
Waarom is dit relevant?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:49 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Tribalwars ben jij gepest op school?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan nog laten mensen zich opkopen zijn er bepaalde rapporten makkelijk te vervalsen. En dan laten ze bepaalde dingen die het tegendeel aan ons bewijzen nooit zien.
Je hebt helemaal geen bronnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat ik mij afvraag waar het gevoel van ik tegen hen vandaan komt.quote:
Is er een wet die de Telegraaf en Volkskrant verbied?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mag dat niet dan. Wie bepaald dat het niet mag. Er is geen wet die het verbied. Dus ik hou me aan de regeltjes. Dus ik mag ze bekijken.
Daarnaast moet je onderzoek reproduceerbaar en falsifieerbaar zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wetenschappers of ze nu in een organisatie werken of niet zijn altijd afhankelijk van peerreviews. Als ik een wetenschappelijk stuk schrijf, maakt niet uit waar ik aan verbonden ben gaat dat eerst door een review voordat het gepubliceerd wordt. Natuurlijk hebben grote namen een streepje voor. Daarnaast is het wetenschappelijk onderzoek onderhevig aan zogenaamde paradigma's, een paradigma bepaalt de heersende gedachte en de heersende methode van aanpak van het onderzoek. Dan is er nog een heel andere belangrijke spelregel van wetenschappelijk onderzoek; het moet te reproduceren zijn (dus je bronnen moeten in orde zijn) en zoals ik al zei, het moet open staan om ontkracht te kunnen worden. Ik kan geen wetenschappelijk stuk afsluiten - zoals jij en andere mensen met jouw gedachtes wel doen - met 'en zo is het en als je het niet eens bent ben je een schaap en is je brein er niet klaar voor. Nee, ik kom met feiten aan die te controleren zijn, empirie, en ik stel me kwetsbaar op. Jij niet, jij gaat geen discussie aan, jij ontwijkt vragen en als iemand jou in een hoekje heeft doe je het met, zoals ik al eerder zei, je bent er niet klaar voor. Dat vind ik een groot manco aan jullie en jullie gedachtes.
Dat is mensen kennis. Je kunt geen een mens op zijn woord geloven iedereen kan liegen en onzin schrijven om geld te verdienen. Het gaat er om dat je zelf weet wat betrouwbare informatie is en daar uit jouw waarheid haalt. Daarnaast heb ik genoeg bewijzen gezien waarom het er wel is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]mijn god zeg... gr gr een wetenschapper met integriteit.
Dat bedoelde ik met het goed weergeven van bronnen en je methode van onderzoek. Ik kon even niet op die twee termen komen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daarnaast moet je onderzoek reproduceerbaar en falsifieerbaar zijn
Hoe weet jij dat die bronnen niet liegen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is mensen kennis. Je kunt geen een mens op zijn woord geloven iedereen kan liegen en onzin schrijven om geld te verdienen. Het gaat er om dat je zelf weet wat betrouwbare informatie is en daar uit jouw waarheid haalt.
Maar het geklooi met gewassen is dan ook bewezen en wordt in veel delen van de wereld steeds meer aan banden gelegd. Zo zijn veel Monsanto producten illegaal in een flink aantal Westerse landen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wel een interessant onderwerp, en om het wat breder te trekken. Er zijn wel meer gevaren. Wat dacht je van al die troep die op gewassen wordt gespoten. De conserveringsmiddelen. Ik ken wel mensen die er helemaal door zijn geobsedeerd. Zelf heb ik zoiets van "dood gaan we toch" en veel is gewoon "overmacht"... Gewoon maar het beste ervan maken zo lang we hier op aarde lopen.
Omdat ze van onafhankelijk mensen komen die niet aan een organisatie verbonden zitten. Natuurlijk kunnen ze nog liegen. Maar waarom zou die mensen dat doen daar hebben ze niks aan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die bronnen niet liegen?
Niemand heeft genoeg geld om zoveel wetenschappers over zo'n lange periode om te kopen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan nog laten mensen zich opkopen zijn er bepaalde rapporten makkelijk te vervalsen. En dan laten ze bepaalde dingen die het tegendeel aan ons bewijzen nooit zien.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat ze van onafhankelijk mensen komen die niet aan een organisatie verbonden zitten. Natuurlijk kunnen ze nog liegen. Maar waarom zou die mensen dat doen daar hebben ze niks aan.
Bankiers welquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niemand heeft genoeg geld om zoveel wetenschappers over zo'n lange periode om te kopen.
Dat mag zei weten daar geef ik geen ruk om.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Tribalwars en andere aluhoedjes
zeiquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat mag zei weten daar geef ik geen ruk om.
Bankiers of banken?quote:
Maar ik ben ook geen wetenschapper. Als je het bewijs al hebt gezien ga je toch kijken op blogjes die verhalen post over jouw bewijs. Dan trek je een zo betrouwbare blik over die blogjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:02 schreef Pharkus het volgende:
Maar goed een wetenschapper kijkt kritisch naar het 'bewijs' wat er in zijn gebied gepubliceerd is en neemt juist niet klakkeloos aan en al helemaal niet van dubieuze bronnen.
Bankiers de eigenaren van de banken.quote:
Raar dat je juist aangeeft dat bankiers hier wel genoeg geld voor hebben. Onder de rijksten der Aarde staan vooral mensen uit andere sectoren namelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Bankiers de eigenaren van de banken.
De 1 % rijkste mensen op de wereld hebben wel genoeg geld. De illuminti/elite hebben hiervoor wel genoeg geld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Raar dat je juist aangeeft dat bankiers hier wel genoeg geld voor hebben. Onder de rijksten der Aarde staan vooral mensen uit andere sectoren namelijk.
Dan laten die wetenschappers zich wel erg goedkoop omkopen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De 1 % rijkste mensen op de wereld hebben wel genoeg geld. De illuminti/elite hebben hiervoor wel genoeg geld.
Dat hoeft niet eens altijd. Of het komt gewoon niet aan het licht. Ze laten bepaalde informatie niet aan ons zien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dan laten die wetenschappers zich wel erg goedkoop omkopen.
Dat is nou het leuke aan wetenschap, ze laten alles zien. Anders is het geen wetenschap.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens altijd. Of het komt gewoon niet aan het licht. Ze laten bepaalde informatie niet aan ons zien.
Ze laten niet alle zaken aan ons zien veel dingen laten ze niet aan ons zien. Soms worden verslagen vervalst of worden mensen omgekocht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke aan wetenschap, ze laten alles zien. Anders is het geen wetenschap.
Dat is dus het hele punt met wetenschap, je redt het niet met soms mensen opkopen. Want dan is er wel weer ergens anders iemand die je experiment wil reproduceren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze laten niet alle zaken aan ons zien veel dingen laten ze niet aan ons zien. Soms worden verslagen vervalst of worden mensen omgekocht.
Omdat de meeste mensen maar een media stroom volgen en geloven en dat heet de MSM.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt met wetenschap, je redt het niet met soms mensen opkopen. Want dan is er wel weer ergens anders iemand die je experiment wil reproduceren.
Hoe weet je trouwens wat voor dingen ze ons niet laten zien als ze zo goed verborgen zijn?
HIj is best beroemd voor een complot denker. Dat is gevaarlijk. Hij kan zomaar onzin verkopen. Dus neem ik niet alles van hem serieus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:18 schreef deadprez het volgende:
wat vind je eigenlijk van alex jones ts?
Jij weet wat ze ons laten zien omdat de meeste mensen alleen de mainstream media volgen? Hoe kan jij kennis halen uit de zogenaamde onwetendheid van anderen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen maar een media stroom volgen en geloven en dat heet de MSM.
oh dat valt me wel weer mee van je, ik had verwacht dat je fanboy zou zijn van die retardquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
HIj is best beroemd voor een complot denker. Dat is gevaarlijk. Hij kan zomaar onzin verkopen. Dus neem ik niet alles van hem serieus.
want wat de MSM uitzendt is wat we mogen weten zo simpel is het.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jij weet wat ze ons laten zien omdat de meeste mensen alleen de mainstream media volgen? Hoe kan jij kennis halen uit de zogenaamde onwetendheid van anderen?
Groots komiek, soms ben ik er bijna van overtuigd dat hij het allemaal zelf gelooftquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat valt me wel weer mee van je, ik had verwacht dat je fanboy zou zijn van die retard
Dat verklaart alsnog niet hoe jij aan die kennis komt, je ontwijkt m'n vraag met 'antwoorden' waar ik helemaal niet om vraag. Nogmaals, hoe kom jij aan die kennis?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
want wat de MSM uitzendt is wat we mogen weten zo simpel is het.
hij heeft het wel slim bekeken, hij verdient tering veel geld aan conspiracy rednecks in trailerparken door heel amerika.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Groots komiek, soms ben ik er bijna van overtuigd dat hij het allemaal zelf gelooft
ik kijk vaak op de nieuwe media die staat los van de MSM. dus zijn ze ook vrij om te schrijven wat ze willen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat verklaart alsnog niet hoe jij aan die kennis komt, je ontwijkt m'n vraag met 'antwoorden' waar ik helemaal niet om vraag. Nogmaals, hoe kom jij aan die kennis?
Ter verduidelijking, dit is een vraag naar de bron van jouw kennis, geen vraag over de kennis van anderen.
Maar hoe weten die wat de bankiers ons niet laten zien? Ze zijn toch zo goed verborgen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik kijk vaak op de nieuwe media die staat los van de MSM. dus zijn ze ook vrij om te schrijven wat ze willen.
Alle zaken die de MSM niet laat zien mogen wij niet weten. Je hoort ze nooit over chemtrails omdat wij het niet mogen weten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar hoe weten die wat de bankiers ons niet laten zien? Ze zijn toch zo goed verborgen?
Of omdat ze je bronnen hebben onderzocht en denken, man man wat een fantasten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alle zaken die de MSM niet laat zien mogen wij niet weten. Je hoort ze nooit over chemtrails omdat wij het niet mogen weten.
Meestal nemen ze geen onderzoek en anders nemen ze het wel over van persbureaus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Of omdat ze je bronnen hebben onderzocht en denken, man man wat een fantasten.
En wat houdt die nieuwe media dan in?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Meestal nemen ze geen onderzoek en anders nemen ze het wel over van persbureaus.
Top secret natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
En wat houdt die nieuwe media dan in?
die sites waar hij altijd linkjes van post, niburu, wijwordenwakker en martinvrijland, dat soort shitquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Als wat los staat van de MSM . gaat vooral over nieuws.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
chemtrials en iluminti jwtzquote:
Concreter graag..quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als wat los staat van de MSM . gaat vooral over nieuws.
Wat in handen is van 1 van de grootste bedrijven ter wereld, maar dat is dan weer minder belangrijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:59 schreef deadprez het volgende:
en youtube blijkbaar, aangezien hij daar het merendeel van zijn "bewijzen" vandaan lijkt te halen
echt ehquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat in handen is van 1 van de grootste bedrijven ter wereld, maar dat is dan weer minder belangrijk
Dingen die niet op papier gedrukt worden of op de publieke omroep verschijnenquote:
Die berichten ontvang je zeker alleen als je "speciaal" bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dingen die niet op papier gedrukt worden of op de publieke omroep verschijnen
Jij ook nog betrouwbaarder site's hoor wees maar niet bang.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom komen de "onafhankelijke denkers" niet zelf tot de conclusie dat Niburu een... minder dan betrouwbare site is?
wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jij ook nog betrouwbaarder site's hoor wees maar niet bang.
Ik ben niet bang maar voor de rest heb ik geen idee wat je bedoelt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je komt anders redelijk angstig en paranoïde overquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar... je creatieve taalgebruik, is dat expres?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Levolution het volgende:
niemand glooft ts maar hij heeft wel degenlik gelijk
jullie mensen vertrouwe de overheit op hun woordt
nou ik niet hoor
ik ben critis
maarja is niet zo gek dat jullie ze gelove ze gebruike immers chemtrials op jullie
dankzij die chemtrals zij njullie verdooft
daardoor gelove jullie alles!!
zonder die gemtrals zoude jullie veel critiser zijn en in opstand kome
Nee, er wordt niet in de buurt van de huizen van rijke mensen gesproeid, begreep ik uit een eerder topic van TS. Heel ingenieus allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:43 schreef IBAZ het volgende:
En de illuminatie zijn wel ingeënt zodat zij er geen last van hebben. Ik begin het te begrijpen.
Je bent wel erg goed in het ontwijken van vragen en antwoorden, Balkenende zou trots zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alle zaken die de MSM niet laat zien mogen wij niet weten. Je hoort ze nooit over chemtrails omdat wij het niet mogen weten.
Om het woord selectief maar niet te gebruiken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet in de buurt van de huizen van rijke mensen gesproeid, begreep ik uit een eerder topic van TS. Heel ingenieus allemaal.
Jeetje, dat is wel heel knap.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet in de buurt van de huizen van rijke mensen gesproeid, begreep ik uit een eerder topic van TS. Heel ingenieus allemaal.
TS is van de oeliminatie en wil ons op het verkeerde been zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:59 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Waarom is TS nog niet opgepakt door de Illuminati als hij ze steeds tegenwerkt op het internet? Je weet toch dat de overheid meeleest?
Omdat hij het alleen over de illuminti heeft, dat is een minder gevaarlijke subgroepquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:59 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Waarom is TS nog niet opgepakt door de Illuminati als hij ze steeds tegenwerkt op het internet? Je weet toch dat de overheid meeleest?
Sowieso, nu we weten wat de inlichtingendiensten allemaal uit kunnen halen op het internet, zou je verwachten dat foto's van iets dat zo ernstig is als chemtrails niet op het internet verspreid zou kunnen worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Mooi is ook dat die foto met die tanks van hem al lang en breed ontkracht is in zijn chemtrail topic in BNW maar hij hier ongegeneerd verder gaat alsof die ellenlange discussie met piloten daar niet heeft plaatsgevonden
http://metabunk.org/threa(...)ballast-barrels.661/
Mwah, beetje grote pool om te monitoren. Zelfs google heeft maar een selecte subset van het gehele 'net geindexeerd. Hoe groot je organisatie ook is dat is onmogelijk om allemaal te controleren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Sowieso, nu we weten wat de inlichtingendiensten allemaal uit kunnen halen op het internet, zou je verwachten dat foto's van iets dat zo ernstig is als chemtrails niet op het internet verspreid zou kunnen worden.
Maar goed dat 'ie het niet over de eliminati heeft gehad, want dan zou hij inmiddels al opgeruimd zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat hij het alleen over de illuminti heeft, dat is een minder gevaarlijke subgroep
Niet alle posts en pagina's over chemtrails, maar zulke foto's moeten toch wel op te pikken zijn. Dan ga ik even uit van een situatie waarin chemtrails echt zijn. Dan zou het verborgen houden van zulke activiteiten nog een hogere prioriteit hebben dan het opsporen van terroristen lijkt mij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah, beetje grote pool om te monitoren. Zelfs google heeft maar een selecte subset van het gehele 'net geindexeerd. Hoe groot je organisatie ook is dat is onmogelijk om allemaal te controleren.
Maar foto's die stelselmatig verwijderd worden zouden harder opvallen dan een stel blatende idioten die niemand serieus neemtquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet alle posts en pagina's over chemtrails, maar zulke foto's moeten toch wel op te pikken zijn. Dan ga ik even uit van een situatie waarin chemtrails echt zijn. Dan zou het verborgen houden van zulke activiteiten nog een hogere prioriteit hebben dan het opsporen van terroristen lijkt mij.
Gewoon de bron aanpakken, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar foto's die stelselmatig verwijderd worden zouden harder opvallen dan een stel blatende idioten die niemand serieus neemt
Geloof jij erin dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar foto's die stelselmatig verwijderd worden zouden harder opvallen dan een stel blatende idioten die niemand serieus neemt
Waarin?quote:
In de NWO etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarin?![]()
Met 'blatende idioten' bedoel ik figuren zoals TS die standaard vliegtuigequipment aanwijzen als bewijs voor chemtrails
Nee, in de verste verte niet. Ik heb alleen een zwak voor conspiracy theories, mythes, legendes en sprookjes.quote:
waar heb je t over?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar... je creatieve taalgebruik, is dat expres?
Vindt ik van niet zie je wel aan dit topic. Ik bepaal zelf wel wanneer iets ontkracht is daarvoor hoef ik geen MSM leugens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Mooi is ook dat die foto met die tanks van hem al lang en breed ontkracht is in zijn chemtrail topic in BNW maar hij hier ongegeneerd verder gaat alsof die ellenlange discussie met piloten daar niet heeft plaatsgevonden
http://metabunk.org/threa(...)ballast-barrels.661/
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vindt ik van niet zie je wel aan dit topic
Ik heb per ongeluk een chemtrail, is dit erg?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:
ja je zou denken dat chemtrials niet kwaad kunnen maar dat is niet waar.
Dat was geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:
ja je zou denken dat chemtrials niet kwaad kunnen maar dat is niet waar.
dit wil ik ook wel eens weten inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
De vraag blijft, wat ga je er aan doen?
Een aanslag plegen als de bildenberg club bijeen komt?
Dat lukt niet eens veel te veel beveiliging. Of met een groep willende mensen een revolutie starten en als dat niet lukt een eigen maatschappij maken met mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord op mijn vraag.
En mocht het allemaal waar zijn, dan blijft de vraag: wat ga je er aan doen?
Een aanslag plegen als de bildenberg club bijeen komt?
dat zou je nog vies tegenvallen denk ik, die eigen maatschappij. maar het is nu natuurlijk makkelijk praten vanaf de zolderkamer bij pappie en mammiequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat lukt niet eens veel te veel beveiliging. Of met een groep willende mensen een revolutie starten en als dat niet lukt een eigen maatschappij maken met mensen.
Zie het voor jouw de toekomst ook somber inquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
ts, ik zie het somber voor je in. komt door de chemtrails, denk ik.
Waar een wil is een weg. Hoe moeilijk ook die weg is ik bewandelen het nu al dus ik kan moeilijk terug gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zou je nog vies tegenvallen denk ik, die eigen maatschappij. maar het is nu natuurlijk makkelijk praten vanaf de zolderkamer bij pappie en mammie
hoe bewandel je die weg nu dan, buiten wat wazige blogjes lezen en heel FOK! volspammen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waar een wil is een weg. Hoe moeilijk ook die weg is ik bewandelen het nu al dus ik kan moeilijk terug gaan.
Nu ik wakker ben kan ik niet meer terug. Ja ik kan wel weer gaan slapen en niks doen maar daar schiet ik niks mee op. Dan kan ik mijn net zo goed in het ravijn storten heeft even veel zin. Maar dat doe ik niet ik bewandel nu het pad en voer mijn plannen uit hoe moeilijk het ook is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe bewandel je die weg nu dan, buiten wat wazige blogjes lezen en heel FOK! volspammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |