wolken zijn een complot van de illuminati waarschijnlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Knarf het volgende:
TS ontkent het bestaan van wolken. Er is namelijk geen verschil.
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Knarf het volgende:
Je het normale wolken en kunstmatige wolken waar ik over praat.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Knarf het volgende:
Zelfs de zon blijft staan open je ogen mensen!!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Eens met de klacht ik ervaar dit zelf ook wel in mijn eigen omgeving.
Eergisteren maakte ik deze foto:
[ afbeelding ]
En dit is een foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
Geen verandering, en het blijkt ook nog eens slecht voor de gezondheid je kan er allemaal nare ziektes van oplopen omdat het wolken vormt en je het inademt.
Eens met de klacht ts!!
Ps: heb je dat filmpje al gezien waarin khadaffi de illuminati ontmaskert?
jung je hebt helemaal geen idee waar je allemaal over praatquote:Op zondag 14 juli 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je het normale wolken en kunstmatige wolken waar ik over praat.
Die wolken bevatten aluminium , barium ,strotium en nanodeeltjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef pussycatdoll het volgende:
Eens met de klacht ik ervaar dit zelf ook wel in mijn eigen omgeving.
Eergisteren maakte ik deze foto:
[ afbeelding ]
En dit is een foto van vanochtend:
[ afbeelding ]
Geen verandering, en het blijkt ook nog eens slecht voor de gezondheid je kan er allemaal nare ziektes van oplopen omdat het wolken vormt en je het inademt.
Eens met de klacht ts!!
Ps: heb je dat filmpje al gezien waarin khadaffi de illuminati ontmaskert?
Dicht genoeg om nog in veel van de vliegroutes te zitten. Oftewel is dat geen uitleg voor je chemtrails.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Woon er nog best een eind vandaan 50 km ongeveer.
Ja zie dat dacht ik al kon even niet op de bestanddelen komen, dankje!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die wolken bevatten aluminium , barium ,strotium en nanodeeltjes.
Nee man, ga niet gek doen!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:27 schreef IBAZ het volgende:
De standaardatmosfeer heeft een standaard temperatuurverval al naar gelang de hoogte.
Ook de relatieve luchtvochtigheid kun je in een sjabloon vangen. Je kan dan voorspellen op welke hoogte contrails gaan ontstaan. Je ziet de bevroren uitlaatgassen die water bevatten en ijskristallen vormen. Wolken dus.
Op een bepaalde hoogte is dan contrailvorming te voorspellen.
Nu,
De grondtemperatuur varieert. Ook de luchtopbouw luistert niet naar de standaard wetten en is dagelijks en zelfs uurlijks aan verandering onderhevig en luistert niet naar de standaard.
Dat heet het dagelijks weer. De meeste contrails komen van vliegtuigen die zo rond 10 km hoogte (meestal 40-50 graden onder nul) gevormd worden. Soms lager, soms veel, soms weinig, soms niet.. En de wind/vochtigheid op die hoogte bepaalt hoe lang de contrail blijft hangen/uitgewaaierd wordt.
Je zou contrails kunnen vergelijken met cirrus/cirrocumulus bewolking als die natuurlijk gevormd zou zijn.
Ik zou beginnen met flink wat aluminiumfolie aan te schaffen.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wattttt, er vloog net gewoon een chemtrail door mijn huis!!
Wat moet ik doen ts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |