Jij weet wat ze ons laten zien omdat de meeste mensen alleen de mainstream media volgen? Hoe kan jij kennis halen uit de zogenaamde onwetendheid van anderen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen maar een media stroom volgen en geloven en dat heet de MSM.
oh dat valt me wel weer mee van je, ik had verwacht dat je fanboy zou zijn van die retardquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
HIj is best beroemd voor een complot denker. Dat is gevaarlijk. Hij kan zomaar onzin verkopen. Dus neem ik niet alles van hem serieus.
want wat de MSM uitzendt is wat we mogen weten zo simpel is het.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jij weet wat ze ons laten zien omdat de meeste mensen alleen de mainstream media volgen? Hoe kan jij kennis halen uit de zogenaamde onwetendheid van anderen?
Groots komiek, soms ben ik er bijna van overtuigd dat hij het allemaal zelf gelooftquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat valt me wel weer mee van je, ik had verwacht dat je fanboy zou zijn van die retard
Dat verklaart alsnog niet hoe jij aan die kennis komt, je ontwijkt m'n vraag met 'antwoorden' waar ik helemaal niet om vraag. Nogmaals, hoe kom jij aan die kennis?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
want wat de MSM uitzendt is wat we mogen weten zo simpel is het.
hij heeft het wel slim bekeken, hij verdient tering veel geld aan conspiracy rednecks in trailerparken door heel amerika.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Groots komiek, soms ben ik er bijna van overtuigd dat hij het allemaal zelf gelooft
ik kijk vaak op de nieuwe media die staat los van de MSM. dus zijn ze ook vrij om te schrijven wat ze willen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat verklaart alsnog niet hoe jij aan die kennis komt, je ontwijkt m'n vraag met 'antwoorden' waar ik helemaal niet om vraag. Nogmaals, hoe kom jij aan die kennis?
Ter verduidelijking, dit is een vraag naar de bron van jouw kennis, geen vraag over de kennis van anderen.
Maar hoe weten die wat de bankiers ons niet laten zien? Ze zijn toch zo goed verborgen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik kijk vaak op de nieuwe media die staat los van de MSM. dus zijn ze ook vrij om te schrijven wat ze willen.
Alle zaken die de MSM niet laat zien mogen wij niet weten. Je hoort ze nooit over chemtrails omdat wij het niet mogen weten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar hoe weten die wat de bankiers ons niet laten zien? Ze zijn toch zo goed verborgen?
Of omdat ze je bronnen hebben onderzocht en denken, man man wat een fantasten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alle zaken die de MSM niet laat zien mogen wij niet weten. Je hoort ze nooit over chemtrails omdat wij het niet mogen weten.
Meestal nemen ze geen onderzoek en anders nemen ze het wel over van persbureaus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Of omdat ze je bronnen hebben onderzocht en denken, man man wat een fantasten.
En wat houdt die nieuwe media dan in?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Meestal nemen ze geen onderzoek en anders nemen ze het wel over van persbureaus.
Top secret natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
En wat houdt die nieuwe media dan in?
die sites waar hij altijd linkjes van post, niburu, wijwordenwakker en martinvrijland, dat soort shitquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Als wat los staat van de MSM . gaat vooral over nieuws.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
chemtrials en iluminti jwtzquote:
Concreter graag..quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als wat los staat van de MSM . gaat vooral over nieuws.
Wat in handen is van 1 van de grootste bedrijven ter wereld, maar dat is dan weer minder belangrijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:59 schreef deadprez het volgende:
en youtube blijkbaar, aangezien hij daar het merendeel van zijn "bewijzen" vandaan lijkt te halen
echt ehquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat in handen is van 1 van de grootste bedrijven ter wereld, maar dat is dan weer minder belangrijk
Dingen die niet op papier gedrukt worden of op de publieke omroep verschijnenquote:
Die berichten ontvang je zeker alleen als je "speciaal" bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dingen die niet op papier gedrukt worden of op de publieke omroep verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |