Ja, misschien ben jij ook wel een allien en zit jij in het complot en is aluminiumfolie alleen maar slecht voor je!!quote:Op maandag 15 juli 2013 08:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met flink wat aluminiumfolie aan te schaffen.
Er wordt nog weleens beweerd dat ik uit een ei kom, daarnaast zit ik met dit weer graag in de zon want lekker warm. Dat zou er zomaar op kunnen wijzen dat ik misschien een reptilian ben, meer wil ik er overigens niet over kwijt.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:32 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ja, misschien ben jij ook wel een allien en zit jij in het complot en is aluminiumfolie alleen maar slecht voor je!!
die lijnen moet je dan ook keihard opsnuivenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dit als ik naar buiten kijk
Als je nou een beetje je verstand gebruikt, zie je dat dit gewoon een opname is van de Vietnam oorlog. Dit is gewoon een typische Agent Orange spreader, heeft niks met chemtrails te maken.quote:
Nu doe je welquote:Op maandag 15 juli 2013 09:25 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Ik dacht dat die gekkies dachten dat chemtrails gewoon een bijproduct waren van vliegtuigen. Wat blijkt, ze denken dat er express allemaal gifstoffen over bepaalde landen worden gestrooid voor onderzoek
Maar of je nou ook nog bang gemaakt moet worden voor alles wat je niet ziet?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:35 schreef Maharajah het volgende:
Door dat soort grappen zijn mensen nu dus bang voor alles wat ze zien
Klopt, maar dat zijn gecontroleerde omgevingen geweest... die stoffen waar Tribalwars altijd naar refereert worden, afhankelijk van de windrichting/kracht, over tientallen vierkante km's verspreid. Een uurtje bij de snelweg staan zal een stuk schadelijker zijn dan die zgn. chemtrails van hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:35 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Ziektes die getest werden op een dorpje, groepjes negers die ipv tegen syfilis ingeënt werden er juist mee geïnfecteerd werden om als levens studie object te dienen etc. En dat is allemaal officieel bevestigd.
Door dat soort grappen zijn mensen nu dus bang voor alles wat ze zien, omdat enge, zieke shit wel degelijk gebeurd en gebeurd is.
50 kilometer van eindhoven af, dat wordt geen strand ben ik bangquote:Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef Copycat het volgende:
Ga je vandaag van het mooie weer genieten, Tribalwars? Gezellig met vrienden en vriendinnen naar het strand. Voetbal mee en lekker relaxen.
E3 strand, AquaBest, een stadstrand ... tegenwoordig maakt niet alleen de kust aanspraak op de term 'strand'.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:27 schreef adnapekkid het volgende:
50 kilometer van eindhoven af, dat wordt geen strand ben ik bang
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
E3 strand, AquaBest, een stadstrand ... tegenwoordig maakt niet alleen de kust aanspraak op de term 'strand'.
En anders: het zwembad!
Zwembaden zijn hartstikke ongezond omdat de illumani daar chloor in doen!!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
E3 strand, AquaBest, een stadstrand ... tegenwoordig maakt niet alleen de kust aanspraak op de term 'strand'.
En anders: het zwembad!
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:41 schreef Wespensteek het volgende:
Door de bruine bonen heb ik ook last van chrem trails.
Illuminti!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:37 schreef DonJames het volgende:
Zwembaden zijn hartstikke ongezond omdat de illumani daar chloor in doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |