Jij ook nog betrouwbaarder site's hoor wees maar niet bang.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom komen de "onafhankelijke denkers" niet zelf tot de conclusie dat Niburu een... minder dan betrouwbare site is?
wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jij ook nog betrouwbaarder site's hoor wees maar niet bang.
Ik ben niet bang maar voor de rest heb ik geen idee wat je bedoelt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je komt anders redelijk angstig en paranoïde overquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar... je creatieve taalgebruik, is dat expres?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Levolution het volgende:
niemand glooft ts maar hij heeft wel degenlik gelijk
jullie mensen vertrouwe de overheit op hun woordt
nou ik niet hoor
ik ben critis
maarja is niet zo gek dat jullie ze gelove ze gebruike immers chemtrials op jullie
dankzij die chemtrals zij njullie verdooft
daardoor gelove jullie alles!!
zonder die gemtrals zoude jullie veel critiser zijn en in opstand kome
Nee, er wordt niet in de buurt van de huizen van rijke mensen gesproeid, begreep ik uit een eerder topic van TS. Heel ingenieus allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:43 schreef IBAZ het volgende:
En de illuminatie zijn wel ingeënt zodat zij er geen last van hebben. Ik begin het te begrijpen.
Je bent wel erg goed in het ontwijken van vragen en antwoorden, Balkenende zou trots zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alle zaken die de MSM niet laat zien mogen wij niet weten. Je hoort ze nooit over chemtrails omdat wij het niet mogen weten.
Om het woord selectief maar niet te gebruiken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet in de buurt van de huizen van rijke mensen gesproeid, begreep ik uit een eerder topic van TS. Heel ingenieus allemaal.
Jeetje, dat is wel heel knap.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, er wordt niet in de buurt van de huizen van rijke mensen gesproeid, begreep ik uit een eerder topic van TS. Heel ingenieus allemaal.
TS is van de oeliminatie en wil ons op het verkeerde been zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:59 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Waarom is TS nog niet opgepakt door de Illuminati als hij ze steeds tegenwerkt op het internet? Je weet toch dat de overheid meeleest?
Omdat hij het alleen over de illuminti heeft, dat is een minder gevaarlijke subgroepquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:59 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Waarom is TS nog niet opgepakt door de Illuminati als hij ze steeds tegenwerkt op het internet? Je weet toch dat de overheid meeleest?
Sowieso, nu we weten wat de inlichtingendiensten allemaal uit kunnen halen op het internet, zou je verwachten dat foto's van iets dat zo ernstig is als chemtrails niet op het internet verspreid zou kunnen worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Mooi is ook dat die foto met die tanks van hem al lang en breed ontkracht is in zijn chemtrail topic in BNW maar hij hier ongegeneerd verder gaat alsof die ellenlange discussie met piloten daar niet heeft plaatsgevonden
http://metabunk.org/threa(...)ballast-barrels.661/
Mwah, beetje grote pool om te monitoren. Zelfs google heeft maar een selecte subset van het gehele 'net geindexeerd. Hoe groot je organisatie ook is dat is onmogelijk om allemaal te controleren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Sowieso, nu we weten wat de inlichtingendiensten allemaal uit kunnen halen op het internet, zou je verwachten dat foto's van iets dat zo ernstig is als chemtrails niet op het internet verspreid zou kunnen worden.
Maar goed dat 'ie het niet over de eliminati heeft gehad, want dan zou hij inmiddels al opgeruimd zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat hij het alleen over de illuminti heeft, dat is een minder gevaarlijke subgroep
Niet alle posts en pagina's over chemtrails, maar zulke foto's moeten toch wel op te pikken zijn. Dan ga ik even uit van een situatie waarin chemtrails echt zijn. Dan zou het verborgen houden van zulke activiteiten nog een hogere prioriteit hebben dan het opsporen van terroristen lijkt mij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah, beetje grote pool om te monitoren. Zelfs google heeft maar een selecte subset van het gehele 'net geindexeerd. Hoe groot je organisatie ook is dat is onmogelijk om allemaal te controleren.
Maar foto's die stelselmatig verwijderd worden zouden harder opvallen dan een stel blatende idioten die niemand serieus neemtquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet alle posts en pagina's over chemtrails, maar zulke foto's moeten toch wel op te pikken zijn. Dan ga ik even uit van een situatie waarin chemtrails echt zijn. Dan zou het verborgen houden van zulke activiteiten nog een hogere prioriteit hebben dan het opsporen van terroristen lijkt mij.
Gewoon de bron aanpakken, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar foto's die stelselmatig verwijderd worden zouden harder opvallen dan een stel blatende idioten die niemand serieus neemt
Geloof jij erin dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar foto's die stelselmatig verwijderd worden zouden harder opvallen dan een stel blatende idioten die niemand serieus neemt
Waarin?quote:
In de NWO etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarin?![]()
Met 'blatende idioten' bedoel ik figuren zoals TS die standaard vliegtuigequipment aanwijzen als bewijs voor chemtrails
Nee, in de verste verte niet. Ik heb alleen een zwak voor conspiracy theories, mythes, legendes en sprookjes.quote:
waar heb je t over?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar... je creatieve taalgebruik, is dat expres?
Vindt ik van niet zie je wel aan dit topic. Ik bepaal zelf wel wanneer iets ontkracht is daarvoor hoef ik geen MSM leugens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Mooi is ook dat die foto met die tanks van hem al lang en breed ontkracht is in zijn chemtrail topic in BNW maar hij hier ongegeneerd verder gaat alsof die ellenlange discussie met piloten daar niet heeft plaatsgevonden
http://metabunk.org/threa(...)ballast-barrels.661/
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vindt ik van niet zie je wel aan dit topic
Ik heb per ongeluk een chemtrail, is dit erg?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:
ja je zou denken dat chemtrials niet kwaad kunnen maar dat is niet waar.
Dat was geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:
ja je zou denken dat chemtrials niet kwaad kunnen maar dat is niet waar.
dit wil ik ook wel eens weten inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
De vraag blijft, wat ga je er aan doen?
Een aanslag plegen als de bildenberg club bijeen komt?
Dat lukt niet eens veel te veel beveiliging. Of met een groep willende mensen een revolutie starten en als dat niet lukt een eigen maatschappij maken met mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord op mijn vraag.
En mocht het allemaal waar zijn, dan blijft de vraag: wat ga je er aan doen?
Een aanslag plegen als de bildenberg club bijeen komt?
dat zou je nog vies tegenvallen denk ik, die eigen maatschappij. maar het is nu natuurlijk makkelijk praten vanaf de zolderkamer bij pappie en mammiequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat lukt niet eens veel te veel beveiliging. Of met een groep willende mensen een revolutie starten en als dat niet lukt een eigen maatschappij maken met mensen.
Zie het voor jouw de toekomst ook somber inquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
ts, ik zie het somber voor je in. komt door de chemtrails, denk ik.
Waar een wil is een weg. Hoe moeilijk ook die weg is ik bewandelen het nu al dus ik kan moeilijk terug gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zou je nog vies tegenvallen denk ik, die eigen maatschappij. maar het is nu natuurlijk makkelijk praten vanaf de zolderkamer bij pappie en mammie
hoe bewandel je die weg nu dan, buiten wat wazige blogjes lezen en heel FOK! volspammen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waar een wil is een weg. Hoe moeilijk ook die weg is ik bewandelen het nu al dus ik kan moeilijk terug gaan.
Nu ik wakker ben kan ik niet meer terug. Ja ik kan wel weer gaan slapen en niks doen maar daar schiet ik niks mee op. Dan kan ik mijn net zo goed in het ravijn storten heeft even veel zin. Maar dat doe ik niet ik bewandel nu het pad en voer mijn plannen uit hoe moeilijk het ook is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe bewandel je die weg nu dan, buiten wat wazige blogjes lezen en heel FOK! volspammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |