Je zegt het al goed natuurlijk mogen wij dat weten. Ze willen dat we arm worden geen geld voor eten meer hebben en zwak zodat we een leider nodig hebben. Natuurlijk zorgt dat ervoor dat we allemaal slaven worden van die leiders. Dit plan is al 3 eeuwen terug bedacht en sinds dien zijn ze er mee bezig en het plan is bijna voltooid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef raptorix het volgende:
Ja want degenene die die zaken moeten bedienen zullen er nooit een foto van maken en naar buiten treden, daarnaast is het vliegverkeer volkomen gesloten
terechte klachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maakten ze maar eens wat wolken godver. Het is hier verdomme 29 graden in huis.![]()
Klacht: geen chemtrails.
De allesbrander maakt volle toeren hier, heb er net natte turf bij gegooit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maakten ze maar eens wat wolken godver. Het is hier verdomme 29 graden in huis.![]()
Klacht: geen chemtrails.
Heb je ook nog gerenommeerde wetenschappelijke bronnen in de aanbieding toevallig?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef tribalwars het volgende:
site's over chemtrails
http://www.niburu.co/inde(...)chemtrails&Itemid=24
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P994
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1062
http://martinvrijland.com/2013/01/05/chemtrails-en-monsanto/
Als het niet interesseert lees je het niet.
Maar de mensen met interesse zijn vrij om de bronnen en filmpjes door te spiten.
Kijk eerst maar de filmpjes die zijn wetenschappelijk. Wel van onafhankelijk wetenschappers los van een organisatie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je ook nog gerenommeerde wetenschappelijke bronnen in de aanbieding toevallig?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk eerst maar de filmpjes die zijn wetenschappelijk. Wel van onafhankelijk wetenschappers los van een organisatie.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Kijk eerst maar de filmpjes die zijn wetenschappelijk. Wel van onafhankelijk wetenschappers los van een organisatie.
Ben je te dom om meer dan een smiley in je post te stoppen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben je te dom om meer dan een smiley in je post te stoppen.
Jouquote:
Jouw hersenen zijn zo aangetast door chemtrails dat je te dom bent om meer dan een smiley op te schrijven.quote:
die smileys dekken de lading wel, hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben je te dom om meer dan een smiley in je post te stoppen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:
Jouw hersenen zijn zo aangetast door chemtrails dat je te dom bent om meer dan een smiley op te schrijven.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die smileys dekken de lading wel, hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken.
Te dom jouw hersenen zijn zo te zien zo groot als ene kers. Aan het niveau van jouw te zien. Wees een man kijk die filmpjes en wees niet bang voor mensen die je voor gek uit maken. Maar je hebt geen ballen dus doe je dat niet. Dat is jouw keus. Op een dag heb je spijt en denk je aan dit moment terug maar op dat moment is het te laat.quote:
Het is een vrij land dus je mag je mening overal in zetten. Niet mijn probleem als het je niet interesseert. Je hebt nog genoeg te doen haal die onzin reacties maar weg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef Pharkus het volgende:
Dat je in BNW niet mag posten is geen reden om KLB te vervuilen met je meuk hè?
gastquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Te dom jouw hersenen zijn zo te zien zo groot als ene kers. Aan het niveau van jouw te zien. Wees een man kijk die filmpjes en wees niet bang voor mensen die je voor gek uit maken. Maar je hebt geen ballen dus doe je dat niet. Dat is jouw keus. Op een dag heb je spijt en denk je aan dit moment terug maar op dat moment is het te laat.
vooral zo doorgaan, dan kun je binnenkort nergens meer postenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is een vrij land dus je mag je mening overal in zetten. Niet mijn probleem als het je niet interesseert.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Te dom jouw hersenen zijn zo te zien zo groot als ene kers. Aan het niveau van jouw te zien. Wees een man kijk die filmpjes en wees niet bang voor mensen die je voor gek uit maken. Maar je hebt geen ballen dus doe je dat niet. Dat is jouw keus. Op een dag heb je spijt en denk je aan dit moment terug maar op dat moment is het te laat.
Voor je geboorte hoorde ik al over chemtrails, nog nooit overtuigend bewijs van geleverdquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is een vrij land dus je mag je mening overal in zetten. Niet mijn probleem als het je niet interesseert. Je hebt nog genoeg te doen haal die onzin reacties maar weg.
Je hebt er nog nooit in verdiept kijk mijn bronnen maar zelf jij wordt dan over gehaald. tip: begin wel eerst met de filmpjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor je geboorte hoorde ik al over chemtrails, nog nooit overtuigend bewijs van geleverd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat een clown ben jijquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is een vrij land dus je mag je mening overal in zetten. Niet mijn probleem als het je niet interesseert. Je hebt nog genoeg te doen haal die onzin reacties maar weg.
Ja die geven best goede informatie over het onderwerp. Die filmpjes geven harde wetenschappelijk bewijs dus hou je ogen maar dicht vriend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef Catch22- het volgende:
Martin Vrijland en Niburu zijn egt goeden wetersgappeleike bronne hoor mense OPEN JE OGE
Het idee van chemtrails is een complot in touw gezet door de overheid om je bang te maken en van hun macht te overtuigen. In werkelijkheid zijn ze hier helemaal niet toe in staat, maar dit willen ze je laten geloven om je onder de duim te houdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik me er nooit in verdiep heb?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt er nog nooit in verdiept kijk mijn bronnen maar zelf jij wordt dan over gehaald. tip: begin wel eerst met de filmpjes.
In feite heeft de regering helemaal niks te zeggen en doen ze maar wat de bankiers/elite ze voor opdrachten geeft in ruil worden ze rijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Het idee van chemtrails is een complot in touw gezet door de overheid om je bang te maken en van hun macht te overtuigen. In werkelijkheid zijn ze hier helemaal niet toe in staat, maar dit willen ze je laten geloven om je onder de duim te houden
Open je ogen voor het te laat is
ts je heb mij overtuig die flimpjes zijn egt dikke prima alles is inens duidelijk hoort dit type bij het verligt zijn?????quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja die geven best goede informatie over het onderwerp. Die filmpjes geven harde wetenschappelijk bewijs dus hou je ogen maar dicht vriend.
Goede bronnen die tenminste redelijk veel waarheid bevatten in plaats van redelijk veel leugens en onzin ter opvulling. Maar kijk maar eerst de filmpjes. Doe het maar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik me er nooit in verdiep heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |