link naar de bronnen die vertellen dat pharkus zich er niet in verdiept heeft?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Goede bronnen die tenminste redelijk veel waarheid bevatten in plaats van redelijk veel leugens en onzin ter opvulling. Maar kijk maar eerst de filmpjes. Doe het maar.
Kijk ze maar helemaal af. Dat heb je waarschijnlijk niet gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ts je heb mij overtuig die flimpjes zijn egt dikke prima alles is inens duidelijk hoort dit type bij het verligt zijn?????
Een normaal nederland kijkt niet verder dan de Volkskrant of telegraaf. En aangezien Parkus mod is op KLB zie ik hem als een normale Nederlander. Als ik het fout heb moet Parkus maar eens aantonen dat hij wel verstand van zaken heeft.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
link naar de bronnen die vertellen dat pharkus zich er niet in verdiept heeft?
tsja, jij komt niet verder dan gare blogjes van schizofrene mafkezen. ik vraag me af met wie het dan triester gesteld isquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een normaal nederland kijkt niet verder dan de Volkskrant of telegraaf.
Tegen beter weten in zal ik je filmpjes kijken enquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een normaal nederland kijkt niet verder dan de Volkskrant of telegraaf.
ahaha nee die dokters worde allemaal betaalt om mense slapend te houdequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Tribalwars heb jij een diagnose?
Dus omdat ik een totaal andere mening heb dan de meeste Nederlanders ben ik gek in mijn hoofd . Is dat niet raar dat je zo denkt. Want we leven in een vrij land dus mag ik ook denken zo als ik wil. en dat doe ik ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Tribalwars heb jij een diagnose?
Jij neemt alleen maar bloggers en aluhoedjes sites serieus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus omdat ik een totaal andere mening heb dan de meeste Nederlanders ben ik gek in mijn hoofd . Is dat niet raar dat je zo denkt. Want we leven in een vrij land dus mag ik ook denken zo als ik wil. en dat doe ik ook.
Als je slim bent kijk je mijn bronnen. En trekje niks aan van de rest.
Die hebben hetzelfde niveau als hier dus raad maar. Ik probeer ze wel wat wakker te maken door diverse opmerking te maken over bepaalde onderwerpen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:35 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat vindt je directe omgeving hier allemaal van TS?
het gaat er niet om dat je een andere mening hebt, het gaat erom dat je totaal doorgeslagen lijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus omdat ik een totaal andere mening heb dan de meeste Nederlanders ben ik gek in mijn hoofd . Is dat niet raar dat je zo denkt. Want we leven in een vrij land dus mag ik ook denken zo als ik wil. en dat doe ik ook.
Als je slim bent kijk je mijn bronnen. En trekje niks aan van de rest.
Mag dat niet dan. Wie bepaald dat het niet mag. Er is geen wet die het verbied. Dus ik hou me aan de regeltjes. Dus ik mag ze bekijken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Jij neemt alleen maar bloggers en aluhoedjes sites serieus.
Misschien is er dan toch nog hoop voor je als ze je over twee jaar naar een of andere instellingen schoppen. Zulke psychoses zijn ongezond jongen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die hebben hetzelfde niveau als hier dus raad maar. Ik probeer ze wel wat wakker te maken door diverse opmerking te maken over bepaalde onderwerpen.
Ben het er mee eens dat 't altijd sneu is als iemand alleen met een "quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jou
[..]
Jouw hersenen zijn zo aangetast door chemtrails dat je te dom bent om meer dan een smiley op te schrijven.
We hebben wel wat vrijheid als je netjes als betaald dan heb je veel vrijheid anders niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef deadprez het volgende:
je spreekt jezelf wel een beetje tegen trouwens, eerst zeg je dat we allemaal slaven zijn van de illuminati en daarna wonen we opeens in een vrij land
Dit is inderdaad een handige regel om gekken als jij er zo snel mogelijk uit te filteren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mag dat niet dan. Wie bepaald dat het niet mag. Er is geen wet die het verbied. Dus ik hou me aan de regeltjes. Dus ik mag ze bekijken.
Dat weet ik. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben het er mee eens dat 't altijd sneu is als iemand alleen met een "" reageert. Bekijk het zo, zo iemand hoef jij dan ook niet echt serieus te nemen. Neemt niet weg dat je in dit topic een beetje doorslaat. Houd 't hoofd koel en vergeet niet dat sommige je gewoon proberen te trollen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben aan het eerste filmpje inmiddels begonnen maar ik loop er nog niet echt warm van. Daarbij zijn er veel plausibelere verklaringen voor die 'chemtrails'. Ik zie ze hier nu ook ts (precies dezelfde als jij afbeeldingen van hebt laten zien) en ik heb heel de dag in de tuin gezeten en geen enkel vliegtuig voorbij gekomen. Het is gewoon de lucht, te verklaren met natuurkunde. Maar ach, natuurkunde is natuurlijk ook in het leven geroepen om ons blind te maken. Snap je nou dat jouw gedachtegangen nooit te bevestigen of te ontkrachten zijn? In tegenstelling tot wetenschap dat zich kwetsbaar opstelt, ruimte biedt om te ontkrachten of bij te stellen. Daarom verkies ik toch echt voor de wetenschap.
niet alleen in dit topicquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben het er mee eens dat 't altijd sneu is als iemand alleen met een "" reageert. Bekijk het zo, zo iemand hoef jij dan ook niet echt serieus te nemen. Neemt niet weg dat je in dit topic een beetje doorslaat. Houd 't hoofd koel en vergeet niet dat sommige je gewoon proberen te trollen
Wel een interessant onderwerp, en om het wat breder te trekken. Er zijn wel meer gevaren. Wat dacht je van al die troep die op gewassen wordt gespoten. De conserveringsmiddelen. Ik ken wel mensen die er helemaal door zijn geobsedeerd. Zelf heb ik zoiets van "dood gaan we toch" en veel is gewoon "overmacht"... Gewoon maar het beste ervan maken zo lang we hier op aarde lopen.quote:
Vandaag was het heel de dag bewolkt dan is het moeilijk te zien. Gisteren was het beter te zien toen was het heel de dag helder. Dat komt omdat ze er andere noemen voror hebben. Ze noemen het ook wel eens geo - enginering. Ik blijf bij mijn argument dat de wetenschap meer een geloof is dan de waarheid. Onafhankelijk wetenschappers los van een organistatie's zijn het veel betrouwbaarder dan andere wetenschappers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben aan het eerste filmpje inmiddels begonnen maar ik loop er nog niet echt warm van. Daarbij zijn er veel plausibelere verklaringen voor die 'chemtrails'. Ik zie ze hier nu ook ts (precies dezelfde als jij afbeeldingen van hebt laten zien) en ik heb heel de dag in de tuin gezeten en geen enkel vliegtuig voorbij gekomen. Het is gewoon de lucht, te verklaren met natuurkunde. Maar ach, natuurkunde is natuurlijk ook in het leven geroepen om ons blind te maken. Snap je nou dat jouw gedachtegangen nooit te bevestigen of te ontkrachten zijn? In tegenstelling tot wetenschap dat zich kwetsbaar opstelt, ruimte biedt om te ontkrachten of bij te stellen. Daarom verkies ik toch echt voor de wetenschap.
Gast, ik doe dat praktisch nooit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet alleen in dit topiccheck zijn pohi maar. ik hoop maar voor hem dat hij degene is die ons loopt te trollen, anders maak ik me toch wel een beetje zorgen om deze boi
Ik zal z'n pohi eens checken, ben wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet alleen in dit topiccheck zijn pohi maar. ik hoop maar voor hem dat hij degene is die ons loopt te trollen, anders maak ik me toch wel een beetje zorgen om deze boi
huh wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Gast, ik doe dat praktisch nooit.Als ik het doe heb ik een goede reden, in dit geval TS.
Alleen metquote:
moet je sowieso doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik zal z'n pohi eens checken, ben wel nieuwsgierig eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |