Wupper!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:24 schreef DJMomo het volgende:
Er wilde iemand plaatsnemen tussen rfr en mijzelf. Wupwup geloof ik?
Ik ben stuk meiden. Samen met een groot gedeelte van jullie.quote:De doorbloeding van je hele lichaam is beter en dat geldt ook voor je geslachtsorganen. Hierdoor kun je eerder opgewonden raken en meer zin in seks hebben dan anders. Daarnaast voel je je nu met je rondere borsten en wat ronde buik misschien ook wel supersexy.
Graag datum van mij veranderen in 8 januari. Bedankt!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Hebben we nog interessante wijzigingen? Mensen die in de OP willen? Et-ce-te-ra?
Hier herken ik me wel inquote:Op zondag 14 juli 2013 13:38 schreef Limone het volgende:
ik voel me echt niet supersexy..![]()
![]()
Wel voel ik mij weer 'mooi'. Eerder voelde ik me vooral pafferig en opgeblazen, maar dat is nu voorbij. Ik trek ook weer leuke kleren aan
Wij gaan nu even kersen en aardbeien kopen (als de Betuwe open is..) en daarna laat ik je het wel weten, Sull!
Bij mijn oudste voelde ik mij wel sexy hoor tijdens de zwangerschapquote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sexy...schrijft iemand die teksten die zelf nog nooit zwanger is geweest ofzo?
Heerlijk, jaquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef DJMomo het volgende:
Bedenk me net dat ik t morgen na de echo (er vanuitgaande dat die goed is) het op mijn werk wil vertellen. En dat ik dus niet meer moeilijk hoef te doen over wat ik aan zal trekken! Gut, wat een opluchting!
Is ook een mooi moment! Eindelijk hoef je het niet meer te verbergen en hoef je je niet meer druk te maken om kleding oidquote:Op zondag 14 juli 2013 16:21 schreef DJMomo het volgende:
Stom he, dat je daar dan zo blij van kan worden. Ik wist gewoon echt niet meer wat ik aan moest trekken. Hoewel mijn gewone kleding echt nog wel pas, is t meeste van mijn kleding toch wel aansluitend eigenlijk.
Dat zijn kados nobo! Wat heb je voor moois op t oog?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef NoBoNo het volgende:
Vandaag van schoonouders te horen gekregen dat we voor een bepaald bedrag iets moois mogen uitzoeken voor de baby. Wordt dan toch daadwerkelijk een nieuwe babykamer, hebben een heeeeeeeele mooie gezien!
Mooi!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:49 schreef NoBoNo het volgende:
Paidi micro ....bij babyhuys, maar die website is offline..
Vergis je daar niet in.. Sommige kamertjes zien er prachtig uit maar vallen in het echt enorm tegenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:00 schreef NoBoNo het volgende:
Zeker dat is waar, willen hem eigenlijk even ergens bekijken, om te zien of het wel een beetje kwaliteit is, al lijkt het daar wel op.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef GotC het volgende:
Ik voel me wel sexy tijdens het omdraaien 's nachts. Niet sexy voor mensen, maar ik denk wel dat ik potvissen enzo aantrek qua geluiden![]()
Ooohhh ja de gender cake enzo! Angela, je kan (als je het niet direct zelf wil weten, maar pas tegelijkertijd met je familie/vrienden) vragen of de echoscopiste het geslacht op een briefje schrijft en in een envelop stopt. De envelop geef je dan, incl instructie, aan een bakker. De bakker bakt een taart met een rose of blauwe binnenkant.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:20 schreef Suusz het volgende:
[..]![]()
DJMomo, heerlijk dat je het kan vertellen op je werk! Vond dat zelf toen zo fijn! Niet meer moeilijk doen met excuusjes met borrels, bepaalde dingen eten, misselijk en inderdaad je kledingkeuze
Angelatje, spannend, 20 wkn echo! Originele manier om het geslacht bekend te maken heb ik zelf niet gebruikt (ik ging gewoon als een kip zonder kop iedereen bellen:)). Maar heb wel eens gehoord van iemand die cupcakes gemaakt had en die had gevuld met roze (of dus blauwe) botercreme. En dan bovenop met glazuurpen "it's a..." had geschreven. Klinkt ook wel leuk.. en lekker
Nou ja!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
Hier een tante: En, weten jullie wat het gaat worden?
Ik: Yup, een jongetje
Tante: Oh leuk..maar ik wilde het helemaal niet weten
Das pech hebben
Ja ach, is een tante uit Schotland die ik 1x per 2 jaar zie. Ben er niet rouwig om hoorquote:
Hahaha, hier zoiets met zwager. Wij vol trots de babykamer laten zien, die inmiddels goed gevuld was met shopsels uit de VS waar we net op vakantie waren geweest. "Oh, das duidelijk hè?" Ja sorry, wij waren heel open over het geslacht, dan gaan we niet spastisch lopen doen omdat één iemand het niet wil weten.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
Hier een tante: En, weten jullie wat het gaat worden?
Ik: Yup, een jongetje
Tante: Oh leuk..maar ik wilde het helemaal niet weten
Das pech hebben
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef GotC het volgende:
Ik voel me wel sexy tijdens het omdraaien 's nachts. Niet sexy voor mensen, maar ik denk wel dat ik potvissen enzo aantrek qua geluiden![]()
[/sub]
WAUWquote:Op zondag 14 juli 2013 19:41 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
![]()
OMG, ik heb het gewoon 7,5 uur in de Efteling uitgehouden, ben nu wel totaal gesloopt en ik geloof niet dat ik morgen nog kan lopen, maar m'n kindjes hebben genoten!![]()
Toe maar, doe je goed!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:41 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
![]()
OMG, ik heb het gewoon 7,5 uur in de Efteling uitgehouden, ben nu wel totaal gesloopt en ik geloof niet dat ik morgen nog kan lopen, maar m'n kindjes hebben genoten!![]()
Ik maar nog niet in gebruik. Staat mooi te wezen op zolderquote:Op zondag 14 juli 2013 20:04 schreef NoBoNo het volgende:
ZIjn er hier mensen die toevallig de Mutsy Evo hebben en zo ja, hoe bevalt ie?
Jemig, sterkte. Veel tijd voor elkaar en hopelijk snel weer aan de slag.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Spewey, respect! Ik zal het vast ooit weer kunnen, maar het is momenteel moeilijk te geloven...
Maar goed, ben sowieso een beetje in de misère... Manlief is zijn baan (ook) kwijt. Kortom, zoals het er nu uitziet zitten we vanaf november beiden thuis. Het kan natuurlijk allemaal meevallen, maar ik heb het er even moeilijk mee...
Oh Cwen, wat ontzettend klotequote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Spewey, respect! Ik zal het vast ooit weer kunnen, maar het is momenteel moeilijk te geloven...
Maar goed, ben sowieso een beetje in de misère... Manlief is zijn baan (ook) kwijt. Kortom, zoals het er nu uitziet zitten we vanaf november beiden thuis. Het kan natuurlijk allemaal meevallen, maar ik heb het er even moeilijk mee...
IT sector, maar wel een specifieke hoek... Kan dus vriezen of dooien. Dit is echt zo klote! Ik wil ontspannen m'n bevalling in, verdorie!quote:Op zondag 14 juli 2013 20:16 schreef WupWup het volgende:
7,5 uur, als zwangere, met dit weer, met de zomervakantiedrukte, met 2 kinderen... halleluja! En nu niet gaan klagen over bandenpijn he
Cwen, wat rot zeg. Logisch dat je het er moeilijk mee hebt. Heeft je man een beroep waarmee hij makkelijk weer aan het werk komt?
Ik heb denk ik de voorloper ervan de mutsy transporter.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:04 schreef NoBoNo het volgende:
ZIjn er hier mensen die toevallig de Mutsy Evo hebben en zo ja, hoe bevalt ie?
Blijft irritant! Hier schoonmoeder eerste verteld omdat zij voor het eerst een kleinkind krijgt, mijn ouders hebben al. Ging ze het ook doorklikken, mijn vriendin kon het niet eens als verrassing aan haar oma vertellen. Sneu, ik begrijp dat niet. Wij hadden specifiek gevraagd tegen niemand nog wat te zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
Oei, hillz ook bij jou ruk
Uitgesproken met mijn mama hoor. Ze zei: is er eindelijk iets leuks in mijn leven, dan wil ik dat delen ook.nouja, nog een avondje sippen voor mij, morgen is het vast over.
Ja, dat ging vorige keer ook al mis. Nouja. Wat gebeurd is, is gebeurd.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef Purple010 het volgende:
Hier hebben we bewust de moeders, vaders, broer, zus en grootouders in 1x het nieuws verteld.
Dat kon gelukkig op mijn verjaardag, waarop mijn vriend me een baby kadootje gaf.
Ze moesten het alleen een paar weken geheim houden tot de 12 weken echo.
Dat vonden ze allemaal heeeel interessant en hebben het zowaar volgehouden.
Daarna hebben we het hun lekker laten verspreiden, vonden ze heerlijk!
Hahaha als het een herhaling wordt van Sjaaks geboorte, dan zijn beide oma's onvind- en onbereikbaar! Gut wat een drama was dat!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:14 schreef NoBoNo het volgende:
Maar het is niet aan jou moeder om te delen, maar aan jou!
Heb hier met schoonouders zelfde ervaringen, mijn schoonvader ging iedereen bij langs bellen toen mijn schoonzusje was bevallen!
Jammer voor hem, maar zij komen het bij ons als laatste te weten.
Dat is ook het enige dat je -naast actief een baan zoeken- nog kan doen. En het fijne is: het komt altijd wel weer goed en later 'lach' je eromquote:Op zondag 14 juli 2013 23:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik blijf er hardnekkig in geloven dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt. Waar ik heel veel geluk mee heb is dat ik een creatieve hypotheek heb en lekker goedkoop kan wonen. Dus in de uiterste nood zeg ik alles op en dan hoeven we beiden nooit meer te werken (bij wijze van spreken dan)
Jouw bevalling en jouw ervaring FR, dat hebben ze maar te begrijpen vind ik...
Lieve woorden allemaalEn natuurlijk een extra
voor al het andere werkloos tuig hier.
Zullen we gewoon met zn allen hier Lidl 1/2 liters bier drinkend en jointjes rokend bij het Haringvliet gaan zitten morgen? Mooi weer tenslotte en jullie kunnen allemaal blijven slapen. We zijn toch te bezopen om nog te kunnen rijden.
Eensch!! Eensch en eensch! Ben een positief mensch.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat je -naast actief een baan zoeken- nog kan doen. En het fijne is: het komt altijd wel weer goed en later 'lach' je erom
Ik ben er ook zo'n eentje dus ik kan vanmiddag wel! Ik blow over mijn longen, hoor. Anders is het zo slecht voor de baby!![]()
Je kan een gedichtje op het geboortekaartje zetten:
Kleertjes gaan linea recta
naar Afrika.
Ik vind het altijd zo irritant als vreemden dat doen. Ik ben al niet zo 'handtastelijk', laat staan als vreemden ineens aan mijn buik gaan zittenquote:Op maandag 15 juli 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..] En behalve dat mijn vader het nodig vindt elke keer als hij er is over mijn buik te wrijven en ik me moet inhouden om hem een mep te geven...heb ik niks te klagen
I know, bla. Ik werk op HR. Wij zijn vaak verantwoordelijk voor (de uitvoer van) dat soort monsterplannen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cwen, dat is klote zeg! kan me voorstellen dat je er niet lekker ontspannen bij zit zo...
Hillz dat zou voor mij ook een rden zijn om onder een steen te kruipen..pfff!
Enne..24 julidas al wel heul snel
Kimpossible..helaas zegt een vast conract in deze tijd ook niet meer alles. Hier gingen er vorige jaar ook 4 uit met een vast contract die hier al jaaaaren werktr. Het is helaas gewoon een ruk tijd.
Maar..alles komt goed!
Hier ook geen last van ouders of schoonouders die te overenthousiast zijn. Ze zijn allemaal precies enthousiast genoegEn behalve dat mijn vader het nodig vindt elke keer als hij er is over mijn buik te wrijven en ik me moet inhouden om hem een mep te geven...heb ik niks te klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Mijn datum mag maar 3 febSjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Komt wel goed!quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Neem wel je rust he! En lekker vroeg naar bed elke dagquote:Op maandag 15 juli 2013 09:17 schreef GotC het volgende:
Wat een mooie Mo!Nub doe ik alleen niet aan, te weinig verstand van
Ik ben Moe. Ja, met een hoofdletter M. Moemoemoemoemoe! Lijkt alsof ik ineens echt voel dat ik in dat laatste trimester ben beland. Alles is ineens zwaar!
quote:Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef DJMomo het volgende:
Nub liefhebber? Anyone?Mooie datum en mooi echoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Mijn datum mag maar 3 feb![]()
Ik vond deze website wel een duidelijke uitleg gevenquote:Op maandag 15 juli 2013 09:21 schreef ProjSkippy het volgende:
Nog een keer hè... Hoe werkt die nubtheorie nou?
Op mij zijn toen wel de innestelingstheorie en de visje/stomp theorie toegepast, maar van nub weet ik niets.
---
Mooie echo Momo!
Zelfde voor mij, ook (tot voor kort) werkzaam op HR en heb het nu ook van (te) dichtbij kunnen meemaken.Mag na mijn verlof ook op zoek naar een nieuwe baan. Heb het afgelopen jaren, toen het ook al crisis was, echt niet zo erg meegemaakt en hoor de laatste weken nu ook echt veel negatieve berichten uit mijn eigen omgeving.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:12 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
I know, bla. Ik werk op HR. Wij zijn vaak verantwoordelijk voor (de uitvoer van) dat soort monsterplannen.
als een vreemde dat zou doen zou die echt een knal krijgen. Maar gelukkig weten de meeste mensen om me heen wel dta ik daar niet van gediend ben. Ik verdenk mijn vader er ook van dat hij het weet..maar er een beetje lak aan heeftquote:Op maandag 15 juli 2013 09:12 schreef Sylver_ het volgende:
He wat een vervelende berichten over werkloosheid. Begin toch steeds meer te merken dat het crisis is, wat dat betreft. Extra rot nieuws als je een kleintje verwacht! Onzekerheid is irritant.
Hopelijk kan iedereen weer snel aan de slag!
Wel gezellig Hilz, gaan we samen op 24 juli bevallen!
[..]
Ik vind het altijd zo irritant als vreemden dat doen. Ik ben al niet zo 'handtastelijk', laat staan als vreemden ineens aan mijn buik gaan zittenIk trek 'm altijd in als reflex, maar dat lukt natuurlijk niet meer
Heuj, ik snap het!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:26 schreef Sylver_ het volgende:
Mooie echo!
[..]
Ik vond deze website wel een duidelijke uitleg geven
Ik wil wel even kijken, hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Heuj, ik snap het!Gelijk even gekeken of ik het toe kan passen op mijn 12-weken echo, maar die is te 'wazig'. Jammer, dan had ik kunnen kijken of alle theorieën bij mij nu juist wél of juist allemaal níét kloppen ^^.
Zeghetnou!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Heuj, ik snap het!Gelijk even gekeken of ik het toe kan passen op mijn 12-weken echo, maar die is te 'wazig'. Jammer, dan had ik kunnen kijken of alle theorieën bij mij nu juist wél of juist allemaal níét kloppen ^^.
Ja Got, dat lijkt me stap 1. En misschien iets rustiger aan doen?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeghetnou!!
En dat moe zijn..misschien moet ik maar eens die ijzertabletten ophalen en gaan gebruiken. Verder heb ik het gewoon druk..
Hahaha. Ja zelfs ik meen het te zien! Deel jij de mening van de rest?quote:
Dat lijkt me ook een plan. 40 uur werken icm elke avond weg/iets doen.. Maargoed, heb gevraagd om vanaf 1 augustus 1 dag minder te gaan werken (heb toch teveel vakantiedagen), dus hoop dat dat ook al wat helptquote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja Got, dat lijkt me stap 1. En misschien iets rustiger aan doen?
Nou jaquote:Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zat gisteravond op handen en voetenmadam draaide, want ik werkte mn avondeten eruit..en hop, vannacht weer terug in stuit ;')
macaroni bolognesequote:Op maandag 15 juli 2013 10:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Vooral het avondeten, lijkt me.
Maar 1 aug duurt nog 2 weken!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een plan. 40 uur werken icm elke avond weg/iets doen.. Maargoed, heb gevraagd om vanaf 1 augustus 1 dag minder te gaan werken (heb toch teveel vakantiedagen), dus hoop dat dat ook al wat helpt
Maarre..verkeerde ledikant?Snappen al die winkels niet dat als het om babyspullen gaat, het verstandiger is voor beide partijen om alles in 1x goed te doen?
Yupquote:Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Maar 1 aug duurt nog 2 weken!
Het is inderdaad niet handig om mensen met een bepaald hormoonniveau dit aan te doen
[dagboek]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeker!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:36 schreef GotC het volgende:
[..]
YupMaar even goed aankijken..
Nee, snap ook niet hoe ze erbij komen. En dan vervolgens klagen dat zwangere vrouwen last hebben v/d hormonenZe maken het er zelf naar
Nop, zijkant. Hij/zij ligt op het ruggetjequote:Op maandag 15 juli 2013 10:43 schreef Mabawa. het volgende:
Skips, wat een verhaal. Jammer hoor dat het zo moet gaan dan.
Je echo is van bovenaf volgens mij? Dan is het helemaal mission impossible, was bij ons ook.
Oh haha, nou aan mij heb je niks danquote:Op maandag 15 juli 2013 10:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nop, zijkant. Hij/zij ligt op het ruggetje.
Oeh, oeh, wat zie je?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:54 schreef Limone het volgende:
Ik heb je echo een beetje donkerder gemaakt en ik denk het wel te zien, eigenlijk! Maar het is minder obvious als bij Momo
Heel rot van je schoonouders. Ik zou het ze wel vertellen, maar pas op het moment dat iedereen het weet waarvan jij wil dat ze het speciaal van jou horen.
Ik vond trouwens het geslacht veel minder belangrijk dan de eerste paar weken zwangerschap. Daarvan vond ik het wel irritant dat mijn schoonmoeder het aan de hele goegemeente ging vertellen. Dat wist ik van te voren dus ik heb het heel snel aan al mijn belangrijke mensen verteld, voordat we het aan hen vertelden. Het is ook geen onwil, meer een bijna puberale vorm van enthousiasme en het heeft ook geen zin om hen te 'straffen' door dingen niet te vertellen. Je kan er wel rekening mee houden
Je mag ons ledikantje wel in elkaar komen zetten?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:41 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja zeker!
Pfff ik word zo gebeld. Ik wil NU een ander bedje, wilde m net in elkaar zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:40 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
[dagboek]
Nou, ik wíl het heel graag zeggen, maar dat is het probleem met de schoonouders enzo.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nog al wat gedoe gehad met m'n schoonouders. Ik was toen redelijk onverwacht zwanger (wel héél, héél, héél blij!) en we zouden de dag nadat ik de test gedaan had met mijn schoonouders een weekend weg gaan. Omdat mijn vriend en ik er wel over wilden kunnen praten in dat weekend hebben we besloten om het gelijk aan mijn schoonouders te vertellen. Ook heel duidelijk bij vermeld dat het pas 5 weken was en we het verder absoluut nog stil wilden houden.
Het weekend was bij kennissen van mijn schoonouders in Duitsland en ik weet niet hóé m'n schoonvader het voor elkaar kreeg in die halve minuut dat ze alleen geweest zijn met die kennissen, maar toen had m'n schoonvader het al verteld. Kwam die kennis: "Hoi! Jullie hadden ook leuk nieuws geloof ik?" en schoonvader daarna: "Ja, dit vonden jullie toch hopelijk niet erg? Leek me voor jullie ook wel handig".
Nou, nee dus..
Uiteindelijk kreeg ik een miskraam, maar kennelijk is dat die kennissen nooit verteld want die zag ik een jaar later weer en die waren aan het zoeken naar de kinderwagen (of een bolle buik in de wetenschap dat ze zich misschien vergist hadden qua data/termijn).. Kon ik ze toen nog eens uit gaan leggen dat het mis gegaan was. Veel later bleek ook dat nog veel meer kennissen van m'n schoonouders het wisten..
En bedankt..
Mja, om die reden hebben we nu bij deze zwangerschap een stuk langer gewacht om het te vertellen.. en wil ik nu ook het geslacht eigenlijk niet delen. Mijn ouders wil ik het wél heel graag vertellen, maar mijn vriend wil eigenlijk ook zijn ouders niet achterstellen.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen, maar ik wil er zo graag iig met m'n moeder over kunnen praten.
[/dagboek].
Echofoto 12 weken - doe de nubtheorie!:
vandaaaaaaaaag is blauwwwwwwwwwww, niet de kleur van zijn lipjeeeeeeeeeesssssssssss, want t is geeeen meisjeeeee trololoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, duidelijk! In dat geval klopt het!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vandaaaaaaaaag is blauwwwwwwwwwww, niet de kleur van zijn lipjeeeeeeeeeesssssssssss, want t is geeeen meisjeeeee trololo
wat zei zegt. Gelukkig hebben we Kleurdoos nogquote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef Limone het volgende:
Prachtige echo, maar ik kan er geen chocola piemeltje van maken
jeeeuj!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah, duidelijk! In dat geval klopt het!
En wat zegt Kd-ke van de geslachtsbepalingsecho?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wat zei zegt. Gelukkig hebben we Kleurdoos nog
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef ProjSkippy het volgende:
Ah, dan zeggen alle theorieën tot nu toe een jongetje.
En trouwens hier nog de echofoto van de geslachtsbepaling van vorige week (16w5d) die ik jullie nog altijd beloofd had.
Wat vinden we hier van?ik zie navelstreng?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, keutel. Het gaat van het is NIET blauw, maar ook naar het is GEEN meisje. KD kan er gewoon geen flans mee, met die 12 weken echoquote:
Mijn zusje gokte op een megapiemel. En daarna als nog op een jongetje, want het kon volgens haar geen negertje zijn, maar toch zag ze wat.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag ons ledikantje wel in elkaar komen zetten?
ik denk dat ik balletjes zie, maar tís geen ideaal shot, bij die termijn zouden t net zo goed opgezwollen schaamlipjes kunnen zijn, want als je wil, kan je er ook een meisje in zien.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:16 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn zusje gokte op een megapiemel. En daarna als nog op een jongetje, want het kon volgens haar geen negertje zijn, maar toch zag ze wat.
Ze kreeg het inderdaad allemaal niet mooi duidelijk op de foto.. heeft een hele tijd van alles lopen echo-en, maar mijn placenta ligt voor, dus die kwam steeds even hallo zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ik balletjes zie, maar tís geen ideaal shot, bij die termijn zouden t net zo goed opgezwollen schaamlipjes kunnen zijn, want als je wil, kan je er ook een meisje in zien.
Kijk, dat zijn nog eens plannenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik heb al andere taken. Papierwerk ordenen en afwas. Ik wilde zo graag dat de basis van ons kamertje vandaag zou staan als vriendlief thuis komtMisschien ga ik proberen om het rolgordijn op te hangen, dan kan ik daarna de muurstickers plakken.
Ik kan ook kleertjes vouwen en in de lade van de commode leggen?! Jaa! Niet dat dat de vaste plek wordt maar het staat zo leuk.
Kortom, genoeg te doen op deze vrije zonnige dag
herkenning, bij mn geslachtsbepaling heb ik liggen hoesten als een malle, wilde niet baten.. geen enkel shot dus door die navelstreng..maar we hebben nu een hamburger in 3D dus de jongensnamen hoef ik niet meerquote:Op maandag 15 juli 2013 11:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ze kreeg het inderdaad allemaal niet mooi duidelijk op de foto.. heeft een hele tijd van alles lopen echo-en, maar mijn placenta ligt voor, dus die kwam steeds even hallo zeggen.
Ik heb zelfs nog staan springen en dansen, maar het hielp niet. Er waren wel twee momenten in de echo dat we het wel duidelijk konden zien, maar direct daarna kwam de placenta weer voorbij.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
Nu zie ik beelden voor me van een zwaaiende placenta
Oh en verder: toen ze het uiteindelijk kón fotograferen legde de kleine er een handje voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
herkenning, bij mn geslachtsbepaling heb ik liggen hoesten als een malle, wilde niet baten.. geen enkel shot dus door die navelstreng..maar we hebben nu een hamburger in 3D dus de jongensnamen hoef ik niet meer
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:15 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nee, keutel. Het gaat van het is NIET blauw, maar ook naar het is GEEN meisje. KD kan er gewoon geen flans mee, met die 12 weken echo.
Zie dagboekpost.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ga je t overigens bekendmaken of?
pm mag ook hoor,
Zwaaiende placenta's, handjes voor hamburgers/bratwursten.. Hier een ventje die het even goed aanwees met z'n handquote:Op maandag 15 juli 2013 11:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh en verder: toen ze het uiteindelijk kón fotograferen legde de kleine er een handje voor.
Jup, ik ben vervelend en ik heb ook nu al een vervelend kindquote:Op maandag 15 juli 2013 11:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Zwaaiende placenta's, handjes voor hamburgers/bratwursten.. Hier een ventje die het even goed aanwees met z'n hand.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, ik ben vervelend en ik heb ook nu al een vervelend kind. Niets werkt mee.
Maar ik ben wel zó verliefd.
Dat die piemel gesandwicht wordt?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:50 schreef NoBoNo het volgende:
Dames, dames, dames en dan noemen ze ons mannen plat.....
Overigens wat nou als het een broodje bratwurst is?
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
AAAAAAAAAAAH! Ik. wil. geen. baby. meer!
http://www.upcoming.nl/ri(...)met-duivelse-plannen
Hahahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
*proest* Evil child!!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
Whahaha!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
Idd! Kijken of het verbetert!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:45 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb ze ook wel wat in rust, maar minder.
Ik heb vandaag ook niet heel veel gedaan voor mijn gevoel, maar gisteren heb ik wel teveel gedaan misschien. Even rustig aan blijven doen dus.
Oh snorrie. Mag ik het al op hormonen gooien?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef WupWup het volgende:
Maar is er dan nog steeds sprake van een termijndiscussie?
Die heb ik hier inderdaad ook nog. Sta nog steeds bijna twee hele weken terug. Bij de 20 wekenecho wordt er weer gekeken. De echo bij 16w5d was bij een pretechobureau en daar werd de grootte niet gemeten omdat "het dan meer 'medisch' zou worden".quote:
Ik heb al vakantie, moet nog wel iets afmaken, en daar heb ik mijzelf deze week nog voor gegeven. En daar zit ik maar een paar uurtjes per dag aan. 's Middags slaap ik nog 1,5-2 uur elke dag.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een "gedoe" toch met die metingen.
Hier kwam de meting precies overheen met mijn eigen berekening. Ik heb echt een cyclus uit het boekje.
l'tiekje heb je al vakantie nu? Want zoveel harde buiken klinkt niet echt goed.
stress gehad de laatste weken? wanneer moet je weer op controle?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie, moet nog wel iets afmaken, en daar heb ik mijzelf deze week nog voor gegeven. En daar zit ik maar een paar uurtjes per dag aan. 's Middags slaap ik nog 1,5-2 uur elke dag.
Jep 2x extra een groei echo gehad.. En liep gelijk op 6 augustus.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Cwen het volgende:
Wellicht blaasontsteking, laiv?
Je kreeg nu toch al extra metingen, Hilz?
Je hebt groot en je hebt te groot. Vandaar dat ik naar de p-waarde vroeg. Bij te groot kan er een onderliggende oorzaak zijn, hoeft ook niet. Maar ik vind wel dat dat goed uitgelegd moet worden door de verloskundige.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Cwen het volgende:
Maar is het dan niet vreemd dat haar baby nu 3 weken voorloopt op de groei (uitgaande van de origineel vastgestelde UD)?
Je moet het een beetje zo zien:quote:Op maandag 15 juli 2013 21:21 schreef Hilzillah het volgende:
Dat was idd het gezeur bij Star. Misschien was het wel geen gezeur en hebben ze gelijk, maar ze maakte er met haar dramatische gedoe een wedstrijdje van. Ze ging nog net niet stampvoeten na het telefoon gesprek met de vk![]()
Ud blijft ook gewoon de 16e maar als het eenmaal de 16e is en olli zit nog 'binnen' krijg ik een uitgebreide check.
wat ze nu kon zien was hoofdje en buik op formaat alsof ik de 24e uitgerekend zou zijn. Dus geen bijgestelde datum.
Die p meting ga ik me even op inlezen en info vragen. Want daar weet ik idd niks van af..
Juist wel! Ik vind het in elk geval een helder en begrijpelijk verhaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef mignonne het volgende:
God ik maak het er niet duidelijker opsorry.
Nou hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef mignonne het volgende:
en je hebt het pas over té groot als je het hebt over boven de P97,7 (sorry Spew)
Dat wordt verhuizen voor je. Ik gok zo dat mignonne eerst in haar nieuwe huis wil wonen dus niet meteen weer gaat verhuizen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:17 schreef Poezebeest het volgende:
Mignonne; Ik wil bij mijn volgende zwangerschap jou als vk
Jij hebt een puntquote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat wordt verhuizen voor je. Ik gok zo dat mignonne eerst in haar nieuwe huis wil wonen dus niet meteen weer gaat verhuizen.
Echo is in principe leidend. Een ovulatie zegt wel veel maar niet alles. Een vruchtje kan ook nog een paar dagen rondzweven voordat hij innestelt en verder gaat met groeien.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef zandsculptuur het volgende:
@migonne heb ik nog een vraag, in hoeverre wordt bij de termijnbepaling rekening gehouden met data en gegevens die je zelf hebt verzameld, versus de metingen van de echo?
Ik weet dmv mijn temperatuurcurve en ovulatietesten vrijwel exact wanneer mijn eisprong was, na vier dagen begon de misselijkheid, en op dag zes plaste ik al een extreem licht tweede streepje. Zou ik dan straks toch 1 of 2 weken teruggezet kunnen worden, als de meting dat toevallig zo aangeeft, of gaan ze dan liever van mijn testen uit?
Met die bokshandschoenen??quote:Op maandag 15 juli 2013 19:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zooo de kleine van mijn broer staat in de nieuwe Z8 folder en website, trots dat ie is
Dus ook als het zou betekenen dat ik al positief testte terwijl de echo vind dat ik toen nog niet zwanger was?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Echo is in principe leidend. Een ovulatie zegt wel veel maar niet alles. Een vruchtje kan ook nog een paar dagen rondzweven voordat hij innestelt en verder gaat met groeien.
Alleen bij ivf dacht ik wordt de datum gebaseerd op datum van terugplaatsen en niet de echo. Hoewel je dat ook vaak anders ziet.
Dan zou er vier weken verschil zitten tussen je eigen berekening en die van de echo?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dus ook als het zou betekenen dat ik al positief testte terwijl de echo vind dat ik toen nog niet zwanger was?
Zenuwachtig waarvoor, precies? Wat wil je nog allemaal doen?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:53 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ga jouw post en mijn eigen berekeningspost even op een blaadje plakken en volgende week meenemen. Eens kijken of ze er wat zinnigs op kan zeggen.
Moet wel melden dat naarmate de tijd vorderd ik wel een beetje zenuwappig begin te worden. Ik moet (lees wil) nog zoveel doen voordat Olli er is. En aan de andere kant wil ik eigenlijk alleen nog maar walvissen op mijn luchtbed in het zwembad en boekjes lezen.
Nee, je komt dan de gekste dingen tegen inderdaad. Eerste weken vond ik die onzekerheid ook echt vervelend, was ook de reden dat we alvast rond week 8 een pretecho hadden gedaan. Was iets van Eur30,- en was echt elke cent waard om alvast een vruchtje op de goede plek te zien zitten met een knipperend hartjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef Kimpossible het volgende:
Vrijgezellenfeestenaltijd leuk! Ik vind een beetje gekkigheid er ook altijd bij horen, maar zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken om een stripper op schoot te krijgen. Dat is echt niets voor mij.
Googlen zou tijdens een zwangerschap trouwens echt verboden moeten worden (net als horror bevallingsverhalen). Ik heb telkens steekjes aan de linkerkant van mijn buik, ter hoogte van mijn eierstok. Als je daar wat zoekopdrachten op los laat kom je enkel bij enge verhalen terecht over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Meh. Hoeft niet.Al die onzekerheden de eerste weken! Zit r wel een vruchtje, zit het wel op de juiste plek, groeit t wel? Het liefst zou ik even gaan dutten tot wk 12 ofzo
Ik mag met 7 wk 4 dgn voor de eerste echo, dat is wel heel fijn! En spannend. Het stomme is dat je er ook geen drol aan hebt om je druk te maken. Je wordt er niet zwangerder of minder zwanger van en eventuele complicaties worden er niet door voorkomen of iets dergelijks. Mja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef Suusz het volgende:
[..]
Nee, je komt dan de gekste dingen tegen inderdaad. Eerste weken vond ik die onzekerheid ook echt vervelend, was ook de reden dat we alvast rond week 8 een pretecho hadden gedaan. Was iets van Eur30,- en was echt elke cent waard om alvast een vruchtje op de goede plek te zien zitten met een knipperend hartje
Dat dus! Echo staat inderdaad al gepland. 3 augustus gaan we voor n volgens-de-boekjes-echo met prachtige knipper.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:40 schreef martine1984 het volgende:
Kim dr eerste weken kruipen voorbij en geven zoveel onzekerheid. Heb je de echo al gepland staan? Google is meestal geen goede raadgever maakt de onzekerheid alleen maar groter.
Vrijgezellenfeestjes zijn leukik was ook behoorlijk van het padje op die avond..... had de volgende dag behoorlijk spijt
Ah, fijn dat de eerste echo al staatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik mag met 7 wk 4 dgn voor de eerste echo, dat is wel heel fijn! En spannend. Het stomme is dat je er ook geen drol aan hebt om je druk te maken. Je wordt er niet zwangerder of minder zwanger van en eventuele complicaties worden er niet door voorkomen of iets dergelijks. Mja.
Bij jou de laatste loodjes, dat is ook erg spannend! Zwanger zijn is 1 ding, maar dan echt een báby krijgen is weer een heel ander verhaal. Geniet nog even van je buik
Hypnobirthing wil ik erg graag meer over weten. Ik hoef wat mij betreft geen hele cursus (is het ook een beetje laat voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:42 schreef Cwen het volgende:
Jeutje Hilz, en dat trek jij nog? Respect! En goedkoop zal het niet zijn geweest, nee...
Bevallingsverhalen ben ik een tijdje geleden gestopt met lezen. Hypnobirthing staat wat anders tegenover bevallen en hoewel ik er voldoende heb gelezen om een goed beeld te hebben van verschillende situaties, reacties en mogelijkheden, was ik er wel klaar mee. We gaan dit doen op onze manier.
Zit nog wel te wachten op bellelena's verhaal!
Alle activiteiten los zou écht niet te doen zijn qua prijs. Dit is een arrangement, nog steeds wel duur... Achteraf bleek dat er meerdere waren die een beetje moesten slikken qua prijs.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Hilz wat een activiteiten zeg. Het klinkt wel als een heel duur vrijgezellenfeest.
Kp je mag al bijna voor een echo.
Ik heb het eea wel digitaal of kan het je opsturen, stuur me ff PM!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ah, fijn dat de eerste echo al staat.
Is inderdaad spannend aan het worden nu, ik ga mijn buik straks denk ik ook echt wel missen!
[..]
Hypnobirthing wil ik erg graag meer over weten. Ik hoef wat mij betreft geen hele cursus (is het ook een beetje laat voor) maar zou wel graag het boek willen lezen om daar wat inspiratie en kleine tips uit te halen. Tot nu toe is het me alleen nog niet gelukt om een e-book ergens vandaan te plukken.
Done, thanks!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb het eea wel digitaal of kan het je opsturen, stuur me ff PM!
ook neit met 32 wkn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Spannend 1e echo! Ik was zoooo nerveus voor die en voor nummer 2,3 en 4 ookPas bij week 16, toen ik haar soms voelde, kon ik het wat meer geloven dat het echt was. Ik en een baby'tje
Bij de seo (echo nummer 5) was ik gewoon weer net zo nerveus. Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik nu geen echo's meer heb. Niet goed voor de bloeddruk!
Ik ook niet hoor alleen de groei kan wel een dingetje zijn bij mij vandaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef GotC het volgende:
Echo's en zenuwachtig..alleen voor die eerste, bij 9w5dVerder helemaal niet. Mja, heb ook alleen termijnecho, pretecho bij 16w en SEO gehad.
Spannend klaproos, veel plezier alvast morgen!
Ik ben ook nog steeds zenuwachtig hoor.. Ik heb nu inmiddels 4 echo's gehad en over twee weken de 20 wekenecho.. Een paar dagen van te voren begin ik dan toch ineens weer van "wat nou als..?"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Spannend 1e echo! Ik was zoooo nerveus voor die en voor nummer 2,3 en 4 ookPas bij week 16, toen ik haar soms voelde, kon ik het wat meer geloven dat het echt was. Ik en een baby'tje
Bij de seo (echo nummer 5) was ik gewoon weer net zo nerveus. Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik nu geen echo's meer heb. Niet goed voor de bloeddruk!
Ik heb die steekjes ook, maar heb maar aangenomen dat dat erbij hoordequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef Kimpossible het volgende:
Vrijgezellenfeestenaltijd leuk! Ik vind een beetje gekkigheid er ook altijd bij horen, maar zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken om een stripper op schoot te krijgen. Dat is echt niets voor mij.
Googlen zou tijdens een zwangerschap trouwens echt verboden moeten worden (net als horror bevallingsverhalen). Ik heb telkens steekjes aan de linkerkant van mijn buik, ter hoogte van mijn eierstok. Als je daar wat zoekopdrachten op los laat kom je enkel bij enge verhalen terecht over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Meh. Hoeft niet.Al die onzekerheden de eerste weken! Zit r wel een vruchtje, zit het wel op de juiste plek, groeit t wel? Het liefst zou ik even gaan dutten tot wk 12 ofzo
hier ook, geen extra echo's/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Soempie het volgende:
Bij onze verloskundigenpraktijk is er alleen later in de zwangerschap een echo als daar een indicatie voor is.
Deze zwangerschap ben ik ook wat zenuwachtiger voor de echo's (bloeding gehad, wat me onzeker maakte). Vorige zwangerschap was ik dat eigenlijk helemaal niet. Alleen toen bij de eerste echo wel de gedachte: 'oei, als ik het me maar niet allemaal heb verbeeld'.
Hoe tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef Limone het volgende:
Nope, alleen als er een reden is voor verder onderzoek worden er bij ons nog echo's gemaakt. Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Nu moet ik wel op mijn lichaam, instinct en kindje vertrouwen!
De beste insteek imoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef Limone het volgende:
Nope, alleen als er een reden is voor verder onderzoek worden er bij ons nog echo's gemaakt. Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Nu moet ik wel op mijn lichaam, instinct en kindje vertrouwen!
Half 3! Hoe kom ik ooit de ochtend door haha!quote:
Donderdagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:49 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat dus! Echo staat inderdaad al gepland. 3 augustus gaan we voor n volgens-de-boekjes-echo met prachtige knipper.![]()
![]()
Zand, wanneer mag jij?!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Half 3! Hoe kom ik ooit de ochtend door haha!
Wel een 'geruststelling' dat meerdere wat zenuwachtig zijn voor een echo. Ik voel me ook super goed hoor, beetje moe maar zeker te doen en alleen het plassen gaat niet echt lekker. Mag dus niet klagen maar dan vraag ik me wel weer af of dit wel 'normaal' is haha
Cwen mag ik je ook PM-en wat betreft hypnobirthing?
Lief!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe tof
En dat gaat je zo helpen tijdens een bevalling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |