Whahaha!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
AAAAAAAAAAAH! Ik. wil. geen. baby. meer!
http://www.upcoming.nl/ri(...)met-duivelse-plannen
Idd! Kijken of het verbetert!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:45 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb ze ook wel wat in rust, maar minder.
Ik heb vandaag ook niet heel veel gedaan voor mijn gevoel, maar gisteren heb ik wel teveel gedaan misschien. Even rustig aan blijven doen dus.
Oh snorrie. Mag ik het al op hormonen gooien?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:06 schreef WupWup het volgende:
Maar is er dan nog steeds sprake van een termijndiscussie?
Die heb ik hier inderdaad ook nog. Sta nog steeds bijna twee hele weken terug. Bij de 20 wekenecho wordt er weer gekeken. De echo bij 16w5d was bij een pretechobureau en daar werd de grootte niet gemeten omdat "het dan meer 'medisch' zou worden".quote:
Ik heb al vakantie, moet nog wel iets afmaken, en daar heb ik mijzelf deze week nog voor gegeven. En daar zit ik maar een paar uurtjes per dag aan. 's Middags slaap ik nog 1,5-2 uur elke dag.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een "gedoe" toch met die metingen.
Hier kwam de meting precies overheen met mijn eigen berekening. Ik heb echt een cyclus uit het boekje.
l'tiekje heb je al vakantie nu? Want zoveel harde buiken klinkt niet echt goed.
stress gehad de laatste weken? wanneer moet je weer op controle?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie, moet nog wel iets afmaken, en daar heb ik mijzelf deze week nog voor gegeven. En daar zit ik maar een paar uurtjes per dag aan. 's Middags slaap ik nog 1,5-2 uur elke dag.
Jep 2x extra een groei echo gehad.. En liep gelijk op 6 augustus.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Cwen het volgende:
Wellicht blaasontsteking, laiv?
Je kreeg nu toch al extra metingen, Hilz?
Je hebt groot en je hebt te groot. Vandaar dat ik naar de p-waarde vroeg. Bij te groot kan er een onderliggende oorzaak zijn, hoeft ook niet. Maar ik vind wel dat dat goed uitgelegd moet worden door de verloskundige.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Cwen het volgende:
Maar is het dan niet vreemd dat haar baby nu 3 weken voorloopt op de groei (uitgaande van de origineel vastgestelde UD)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |