Nee, je komt dan de gekste dingen tegen inderdaad. Eerste weken vond ik die onzekerheid ook echt vervelend, was ook de reden dat we alvast rond week 8 een pretecho hadden gedaan. Was iets van Eur30,- en was echt elke cent waard om alvast een vruchtje op de goede plek te zien zitten met een knipperend hartjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef Kimpossible het volgende:
Vrijgezellenfeestenaltijd leuk! Ik vind een beetje gekkigheid er ook altijd bij horen, maar zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken om een stripper op schoot te krijgen. Dat is echt niets voor mij.
Googlen zou tijdens een zwangerschap trouwens echt verboden moeten worden (net als horror bevallingsverhalen). Ik heb telkens steekjes aan de linkerkant van mijn buik, ter hoogte van mijn eierstok. Als je daar wat zoekopdrachten op los laat kom je enkel bij enge verhalen terecht over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Meh. Hoeft niet.Al die onzekerheden de eerste weken! Zit r wel een vruchtje, zit het wel op de juiste plek, groeit t wel? Het liefst zou ik even gaan dutten tot wk 12 ofzo
Ik mag met 7 wk 4 dgn voor de eerste echo, dat is wel heel fijn! En spannend. Het stomme is dat je er ook geen drol aan hebt om je druk te maken. Je wordt er niet zwangerder of minder zwanger van en eventuele complicaties worden er niet door voorkomen of iets dergelijks. Mja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef Suusz het volgende:
[..]
Nee, je komt dan de gekste dingen tegen inderdaad. Eerste weken vond ik die onzekerheid ook echt vervelend, was ook de reden dat we alvast rond week 8 een pretecho hadden gedaan. Was iets van Eur30,- en was echt elke cent waard om alvast een vruchtje op de goede plek te zien zitten met een knipperend hartje
Dat dus! Echo staat inderdaad al gepland. 3 augustus gaan we voor n volgens-de-boekjes-echo met prachtige knipper.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:40 schreef martine1984 het volgende:
Kim dr eerste weken kruipen voorbij en geven zoveel onzekerheid. Heb je de echo al gepland staan? Google is meestal geen goede raadgever maakt de onzekerheid alleen maar groter.
Vrijgezellenfeestjes zijn leukik was ook behoorlijk van het padje op die avond..... had de volgende dag behoorlijk spijt
Ah, fijn dat de eerste echo al staatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik mag met 7 wk 4 dgn voor de eerste echo, dat is wel heel fijn! En spannend. Het stomme is dat je er ook geen drol aan hebt om je druk te maken. Je wordt er niet zwangerder of minder zwanger van en eventuele complicaties worden er niet door voorkomen of iets dergelijks. Mja.
Bij jou de laatste loodjes, dat is ook erg spannend! Zwanger zijn is 1 ding, maar dan echt een báby krijgen is weer een heel ander verhaal. Geniet nog even van je buik
Hypnobirthing wil ik erg graag meer over weten. Ik hoef wat mij betreft geen hele cursus (is het ook een beetje laat voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:42 schreef Cwen het volgende:
Jeutje Hilz, en dat trek jij nog? Respect! En goedkoop zal het niet zijn geweest, nee...
Bevallingsverhalen ben ik een tijdje geleden gestopt met lezen. Hypnobirthing staat wat anders tegenover bevallen en hoewel ik er voldoende heb gelezen om een goed beeld te hebben van verschillende situaties, reacties en mogelijkheden, was ik er wel klaar mee. We gaan dit doen op onze manier.
Zit nog wel te wachten op bellelena's verhaal!
Alle activiteiten los zou écht niet te doen zijn qua prijs. Dit is een arrangement, nog steeds wel duur... Achteraf bleek dat er meerdere waren die een beetje moesten slikken qua prijs.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Hilz wat een activiteiten zeg. Het klinkt wel als een heel duur vrijgezellenfeest.
Kp je mag al bijna voor een echo.
Ik heb het eea wel digitaal of kan het je opsturen, stuur me ff PM!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ah, fijn dat de eerste echo al staat.
Is inderdaad spannend aan het worden nu, ik ga mijn buik straks denk ik ook echt wel missen!
[..]
Hypnobirthing wil ik erg graag meer over weten. Ik hoef wat mij betreft geen hele cursus (is het ook een beetje laat voor) maar zou wel graag het boek willen lezen om daar wat inspiratie en kleine tips uit te halen. Tot nu toe is het me alleen nog niet gelukt om een e-book ergens vandaan te plukken.
Done, thanks!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb het eea wel digitaal of kan het je opsturen, stuur me ff PM!
ook neit met 32 wkn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Spannend 1e echo! Ik was zoooo nerveus voor die en voor nummer 2,3 en 4 ookPas bij week 16, toen ik haar soms voelde, kon ik het wat meer geloven dat het echt was. Ik en een baby'tje
Bij de seo (echo nummer 5) was ik gewoon weer net zo nerveus. Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik nu geen echo's meer heb. Niet goed voor de bloeddruk!
Ik ook niet hoor alleen de groei kan wel een dingetje zijn bij mij vandaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef GotC het volgende:
Echo's en zenuwachtig..alleen voor die eerste, bij 9w5dVerder helemaal niet. Mja, heb ook alleen termijnecho, pretecho bij 16w en SEO gehad.
Spannend klaproos, veel plezier alvast morgen!
Ik ben ook nog steeds zenuwachtig hoor.. Ik heb nu inmiddels 4 echo's gehad en over twee weken de 20 wekenecho.. Een paar dagen van te voren begin ik dan toch ineens weer van "wat nou als..?"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Spannend 1e echo! Ik was zoooo nerveus voor die en voor nummer 2,3 en 4 ookPas bij week 16, toen ik haar soms voelde, kon ik het wat meer geloven dat het echt was. Ik en een baby'tje
Bij de seo (echo nummer 5) was ik gewoon weer net zo nerveus. Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik nu geen echo's meer heb. Niet goed voor de bloeddruk!
Ik heb die steekjes ook, maar heb maar aangenomen dat dat erbij hoordequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef Kimpossible het volgende:
Vrijgezellenfeestenaltijd leuk! Ik vind een beetje gekkigheid er ook altijd bij horen, maar zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken om een stripper op schoot te krijgen. Dat is echt niets voor mij.
Googlen zou tijdens een zwangerschap trouwens echt verboden moeten worden (net als horror bevallingsverhalen). Ik heb telkens steekjes aan de linkerkant van mijn buik, ter hoogte van mijn eierstok. Als je daar wat zoekopdrachten op los laat kom je enkel bij enge verhalen terecht over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Meh. Hoeft niet.Al die onzekerheden de eerste weken! Zit r wel een vruchtje, zit het wel op de juiste plek, groeit t wel? Het liefst zou ik even gaan dutten tot wk 12 ofzo
hier ook, geen extra echo's/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Soempie het volgende:
Bij onze verloskundigenpraktijk is er alleen later in de zwangerschap een echo als daar een indicatie voor is.
Deze zwangerschap ben ik ook wat zenuwachtiger voor de echo's (bloeding gehad, wat me onzeker maakte). Vorige zwangerschap was ik dat eigenlijk helemaal niet. Alleen toen bij de eerste echo wel de gedachte: 'oei, als ik het me maar niet allemaal heb verbeeld'.
Hoe tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef Limone het volgende:
Nope, alleen als er een reden is voor verder onderzoek worden er bij ons nog echo's gemaakt. Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Nu moet ik wel op mijn lichaam, instinct en kindje vertrouwen!
De beste insteek imoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef Limone het volgende:
Nope, alleen als er een reden is voor verder onderzoek worden er bij ons nog echo's gemaakt. Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Nu moet ik wel op mijn lichaam, instinct en kindje vertrouwen!
Half 3! Hoe kom ik ooit de ochtend door haha!quote:
Donderdagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:49 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat dus! Echo staat inderdaad al gepland. 3 augustus gaan we voor n volgens-de-boekjes-echo met prachtige knipper.![]()
![]()
Zand, wanneer mag jij?!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Half 3! Hoe kom ik ooit de ochtend door haha!
Wel een 'geruststelling' dat meerdere wat zenuwachtig zijn voor een echo. Ik voel me ook super goed hoor, beetje moe maar zeker te doen en alleen het plassen gaat niet echt lekker. Mag dus niet klagen maar dan vraag ik me wel weer af of dit wel 'normaal' is haha
Cwen mag ik je ook PM-en wat betreft hypnobirthing?
Lief!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe tof
En dat gaat je zo helpen tijdens een bevalling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |