abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128996751
Hillzillah, dat vraag ik mij ook wel weer af hoor. Hoe zal ik dit keer met de pijn omgaan, en hoe ga ik om met de weeën als ze sterker worden. Vorige keer was ik na 17 uur weeën al zo af, dat ik het sterker worden na het breken van de vliezen eigenlijk niet meer kon hebben. Dus ik vraag mij af hoe dat zal gaan als het nu sneller gaat(daar hoop ik toch wel op).

En ik krijg net de MvM wikkeldeken in de brievenbus, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. :P *O*
pi_128996916
hihi ja die bevallingsverhalen zijn soms leuk om te lezen..maar soms is het achteraf gezien niet zo handig ;)

Fijn dat Mignonne iets van duidelijkheid kan scheppen :) toch handig he zo'n fok dedicated vk :P

Wat gaan jullie doen zaterdag..of dat kun je natuurlijk niet zeggen ivm evt meelezers.

Martine..rustig aan hoor. En dat sporten tja..ik snap toch al niet hoe mensen dat doen :D
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:35:06 #253
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128997113
Oh de meelezers zijn er niet hoor :) Vrienden doen niet aan forum.

Quadrijden / kajakken / levend tafelvoetbal / boogschieten / wandklimmen. Ze wilde geen omtdeugende toestanden dus gezweet zal er worden
We beginnen met een koffietafel met hapjes, hebben tussendoor n lunch en uiteindelijk een welverdiende heerlijke bbq met de mannen.

Ik heb hem vd weel ook gekregen! *O* En zacht dat hij is!!
pi_128997224
so! dat is nog een actief dagje zeg :D
was je van plan daar aan mee te gaan doen? zo ja, dan respect hihi

en geen ontdeugende toestanden..ja nee dat snap ik helemaal..wouden wij ook niet..vindt ik altijdzo stom :)

nou ik hoop dat je een leuke dag hebt in elk geval :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:51:07 #255
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128997433
Het enige ontdeugende wat er op mijn vrijgezellenfeest gebeurde is dat we een vrouwelijke vrijgezellenparty tegenkwamen, waarbij de vrijgezel een t-shirt had met allemaal snoepjes erop die afgebeten moesten worden, tegen betaling.
Er waren er nog niet veel af....maar je begrijpt dat mijn groep prima bereid was om voor de rest te betalen....en dan moest ik ze eraf bijten. Was geen straf...hahaha
pi_128997516
ghehe nja dat is ook geen ramp :P

ik bedoelde mee in een stom pak door de stad jezelf voor lul laten zetten..dus niet eens perse " ondeugend"

wij zijn met de dames naar de dierentuin geweest en s'avond naar zo'n comedy diner..was erg leuk
en de heren zijn naar een bierbrouwerij geweest en gaan paintballen en buggy rijden en daarna bbqen
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:02:38 #257
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128997696
Was nog een zeer aantrekkelijke dame ook. Hahaha
Neuh had geen pak aan, alleen een hoedje in de vorm van een condoom op mijn hoofd. En oude kleren...terwijl we achteraf helemaal niks smerigs gingen doen...en bedankt loop je een beetje in je oude kloffie door de stad.

Was ook niemand super dronken ofzo, maar heb ik ook altijd gezegd dat ik iets dergelijks absoluut niet wilde en dat ik het meer zag als gewoon een heel erg gezellige avond met vrienden en broers. Nou dat is wel gelukt kan ik je vertellen, het was top!
pi_128997778
Ik was echt ladderzat op mijn eigenste O+
pi_128997958
Zo, dat is inderdaad een actieve dag Hilz! Je zal inderdaad vast niet met alles mee kunnen of willen doen :)

Ik begin het nu ook wel steeds spannender te vinden. Zeker nu ik ook echt bezig ben met de allerlaatste dingen zoals ziekenhuis tas inpakken, dan komt het toch ineens wel dichtbij. Bevallingsverhalen hier op Fok vind ik trouwens echt super. Ik heb altijd het liefst zoveel mogelijk informatie en details. Dan weet ik tenminste ook veel negatievere en uitzonderlijkere situaties en dan kan je eigen bevalling misschien alleen maar meevallen?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:16:33 #260
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128997976
Vrijgezellenfeesten :Y) altijd leuk! Ik vind een beetje gekkigheid er ook altijd bij horen, maar zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken om een stripper op schoot te krijgen. Dat is echt niets voor mij.

Googlen zou tijdens een zwangerschap trouwens echt verboden moeten worden (net als horror bevallingsverhalen). Ik heb telkens steekjes aan de linkerkant van mijn buik, ter hoogte van mijn eierstok. Als je daar wat zoekopdrachten op los laat kom je enkel bij enge verhalen terecht over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Meh. Hoeft niet. :{ Al die onzekerheden de eerste weken! Zit r wel een vruchtje, zit het wel op de juiste plek, groeit t wel? Het liefst zou ik even gaan dutten tot wk 12 ofzo
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_128998229
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef Kimpossible het volgende:
Vrijgezellenfeesten :Y) altijd leuk! Ik vind een beetje gekkigheid er ook altijd bij horen, maar zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken om een stripper op schoot te krijgen. Dat is echt niets voor mij.

Googlen zou tijdens een zwangerschap trouwens echt verboden moeten worden (net als horror bevallingsverhalen). Ik heb telkens steekjes aan de linkerkant van mijn buik, ter hoogte van mijn eierstok. Als je daar wat zoekopdrachten op los laat kom je enkel bij enge verhalen terecht over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Meh. Hoeft niet. :{ Al die onzekerheden de eerste weken! Zit r wel een vruchtje, zit het wel op de juiste plek, groeit t wel? Het liefst zou ik even gaan dutten tot wk 12 ofzo
Nee, je komt dan de gekste dingen tegen inderdaad. Eerste weken vond ik die onzekerheid ook echt vervelend, was ook de reden dat we alvast rond week 8 een pretecho hadden gedaan. Was iets van Eur30,- en was echt elke cent waard om alvast een vruchtje op de goede plek te zien zitten met een knipperend hartje O+
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:32:58 #262
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128998362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef Suusz het volgende:

[..]

Nee, je komt dan de gekste dingen tegen inderdaad. Eerste weken vond ik die onzekerheid ook echt vervelend, was ook de reden dat we alvast rond week 8 een pretecho hadden gedaan. Was iets van Eur30,- en was echt elke cent waard om alvast een vruchtje op de goede plek te zien zitten met een knipperend hartje O+
Ik mag met 7 wk 4 dgn voor de eerste echo, dat is wel heel fijn! En spannend. Het stomme is dat je er ook geen drol aan hebt om je druk te maken. Je wordt er niet zwangerder of minder zwanger van en eventuele complicaties worden er niet door voorkomen of iets dergelijks. Mja.

Bij jou de laatste loodjes, dat is ook erg spannend! Zwanger zijn is 1 ding, maar dan echt een báby krijgen is weer een heel ander verhaal :9. Geniet nog even van je buik O+
pi_128998414
Das al bijna KP!
Maar eerst mag zand! :Y al un peu nerveux, zand?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128998526
ah ja herkenbaar kp..stom is dat he die onzekerheid.
Maar helaas is die onzekeheid na de eerste echo ook nog niet weg..tenminste bij mij niet.
Eigenlijk nam die onzekerheid pas af na de 2e echo en was pas helemaal weg na de 20 wkn echo.

Limone :D
pi_128998529
Kim dr eerste weken kruipen voorbij en geven zoveel onzekerheid. Heb je de echo al gepland staan? Google is meestal geen goede raadgever maakt de onzekerheid alleen maar groter.

Vrijgezellenfeestjes zijn leuk :) ik was ook behoorlijk van het padje op die avond..... had de volgende dag behoorlijk spijt :')
pi_128998571
Jeutje Hilz, en dat trek jij nog? Respect! En goedkoop zal het niet zijn geweest, nee...

Bevallingsverhalen ben ik een tijdje geleden gestopt met lezen. Hypnobirthing staat wat anders tegenover bevallen en hoewel ik er voldoende heb gelezen om een goed beeld te hebben van verschillende situaties, reacties en mogelijkheden, was ik er wel klaar mee. We gaan dit doen op onze manier :).

Zit nog wel te wachten op bellelena's verhaal!
Home is where the O+ is...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:49:26 #267
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128998723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:40 schreef martine1984 het volgende:
Kim dr eerste weken kruipen voorbij en geven zoveel onzekerheid. Heb je de echo al gepland staan? Google is meestal geen goede raadgever maakt de onzekerheid alleen maar groter.

Vrijgezellenfeestjes zijn leuk :) ik was ook behoorlijk van het padje op die avond..... had de volgende dag behoorlijk spijt :')
Dat dus! Echo staat inderdaad al gepland. 3 augustus gaan we voor n volgens-de-boekjes-echo met prachtige knipper. :P O+

Zand, wanneer mag jij?!
pi_128998791
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ik mag met 7 wk 4 dgn voor de eerste echo, dat is wel heel fijn! En spannend. Het stomme is dat je er ook geen drol aan hebt om je druk te maken. Je wordt er niet zwangerder of minder zwanger van en eventuele complicaties worden er niet door voorkomen of iets dergelijks. Mja.

Bij jou de laatste loodjes, dat is ook erg spannend! Zwanger zijn is 1 ding, maar dan echt een báby krijgen is weer een heel ander verhaal :9. Geniet nog even van je buik O+
Ah, fijn dat de eerste echo al staat :).
Is inderdaad spannend aan het worden nu, ik ga mijn buik straks denk ik ook echt wel missen!
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:42 schreef Cwen het volgende:
Jeutje Hilz, en dat trek jij nog? Respect! En goedkoop zal het niet zijn geweest, nee...

Bevallingsverhalen ben ik een tijdje geleden gestopt met lezen. Hypnobirthing staat wat anders tegenover bevallen en hoewel ik er voldoende heb gelezen om een goed beeld te hebben van verschillende situaties, reacties en mogelijkheden, was ik er wel klaar mee. We gaan dit doen op onze manier :).

Zit nog wel te wachten op bellelena's verhaal!
Hypnobirthing wil ik erg graag meer over weten. Ik hoef wat mij betreft geen hele cursus (is het ook een beetje laat voor :P) maar zou wel graag het boek willen lezen om daar wat inspiratie en kleine tips uit te halen. Tot nu toe is het me alleen nog niet gelukt om een e-book ergens vandaan te plukken.
pi_128998806
Hilz wat een activiteiten zeg. Het klinkt wel als een heel duur vrijgezellenfeest.
Kp je mag al bijna voor een echo.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:56:13 #270
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128998891
Ik ga idd niet aan alles mee doen. De 'gevaarlijke' dingen sla ik over. Kajakken en boogschieten moet lukken denk ik. Koffietafel met hapjes wordt toch wel mijn favo bezigheid ;) Ik ga daar mijn persoonlijk record "Veel en zoet" wel verbreken denk ik :D

Ik blijf getrokken worden naar dat topic, vooral omdat bevallingen nou eenmaal nooit het zelfde zijn. En dan ben ik voor mijn gevoel een beetje voorbereid... Ofzo :')

Dat hypnobirthing klinkt heel chill Cwen. Heb er een beetje op gegoogled. Ben benieuwd naar hoe je het zelf gaat ervaren straks O+

Spannend hoor! Een boel bijna eerste echo's!

En ik geloof dat Kim het was, ik heb die steekjes links ook gehad, bleek een blaasontsteking te zijn. Daarvoor nog nooit van mn leven een blaasontsteking gehad. Op advies van hier laten testen en voila..
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:59:02 #271
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128998959
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Hilz wat een activiteiten zeg. Het klinkt wel als een heel duur vrijgezellenfeest.
Kp je mag al bijna voor een echo.
Alle activiteiten los zou écht niet te doen zijn qua prijs. Dit is een arrangement, nog steeds wel duur... Achteraf bleek dat er meerdere waren die een beetje moesten slikken qua prijs.

En ik ben gematst! omdat ik met bijna niks mee kan doen hebben ze geregeld dat ik maar de helft hoef te betalen O+
pi_128999466
Oh Cwen, ik wil ook hypnobirthing doen! Dus ben uiteindelijk wel benieuwd of het je tegen die tijd door de bevalling heeft geholpen!

Fijn hilz dat scheelt!

Hier morgen de echo! De aller eerste echo O+. En potver wat ben ik zenuwachtig. Het is net wat KP zegt het veranderd niets aan de situatie maar toch wel rete spannend of er een hartje klopt of niet!
♥ J & S
pi_128999697
dat is wel goed geregeld ja, lijkt me ook niet de bedoeling dat je de volle mep moet betalen anders

spannend klaproos :)

en veel en zoet klinkt prima! :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 11:37:17 #274
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128999939
Spannend klaproos! Hoe laat mag je?
pi_129000073
Klap mag morgen al! jeuj, rete spannend!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129000302
Klaproos het is bijna morgen. Nog even en je kunt jullie kindje voor het eerst zien.
pi_129000480
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef Suusz het volgende:

[..]

Ah, fijn dat de eerste echo al staat :).
Is inderdaad spannend aan het worden nu, ik ga mijn buik straks denk ik ook echt wel missen!

[..]

Hypnobirthing wil ik erg graag meer over weten. Ik hoef wat mij betreft geen hele cursus (is het ook een beetje laat voor :P) maar zou wel graag het boek willen lezen om daar wat inspiratie en kleine tips uit te halen. Tot nu toe is het me alleen nog niet gelukt om een e-book ergens vandaan te plukken.
Ik heb het eea wel digitaal of kan het je opsturen, stuur me ff PM!
pi_129000601
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik heb het eea wel digitaal of kan het je opsturen, stuur me ff PM!
Done, thanks!!

Klaproos, spannend morgen :) !
pi_129001857
Spannend 1e echo! Ik was zoooo nerveus voor die en voor nummer 2,3 en 4 ook :') Pas bij week 16, toen ik haar soms voelde, kon ik het wat meer geloven dat het echt was. Ik en een baby'tje O+ Bij de seo (echo nummer 5) was ik gewoon weer net zo nerveus. Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik nu geen echo's meer heb. Niet goed voor de bloeddruk! :P
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:39:18 #280
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129001885
Morgen groeiecho daar ben ik wel weer zenuwachtig voor :')
pi_129002422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Spannend 1e echo! Ik was zoooo nerveus voor die en voor nummer 2,3 en 4 ook :') Pas bij week 16, toen ik haar soms voelde, kon ik het wat meer geloven dat het echt was. Ik en een baby'tje O+ Bij de seo (echo nummer 5) was ik gewoon weer net zo nerveus. Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik nu geen echo's meer heb. Niet goed voor de bloeddruk! :P
ook neit met 32 wkn?
pi_129002477
Morgen een liggingsecho, en ik vind het ook wel weer spannend.

De week erna groei echo, en de volgend keer dat ik pukkie dan zie is na de bevalling.. O+
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:56:12 #283
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129002501
Echo's en zenuwachtig..alleen voor die eerste, bij 9w5d :) Verder helemaal niet. Mja, heb ook alleen termijnecho, pretecho bij 16w en SEO gehad.

Spannend klaproos, veel plezier alvast morgen!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:02:25 #284
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129002704
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef GotC het volgende:
Echo's en zenuwachtig..alleen voor die eerste, bij 9w5d :) Verder helemaal niet. Mja, heb ook alleen termijnecho, pretecho bij 16w en SEO gehad.

Spannend klaproos, veel plezier alvast morgen!
Ik ook niet hoor alleen de groei kan wel een dingetje zijn bij mij vandaar ;)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:04:51 #285
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129002797
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Ik ben ook nog steeds zenuwachtig hoor.. Ik heb nu inmiddels 4 echo's gehad en over twee weken de 20 wekenecho.. Een paar dagen van te voren begin ik dan toch ineens weer van "wat nou als..?" :X

Ik heb met 32 (of 36, weet het even niet meer) ook nog een echo. Jij niet Limone?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:34:52 #286
30252 Soempie
Procreating
pi_129003957
Bij onze verloskundigenpraktijk is er alleen later in de zwangerschap een echo als daar een indicatie voor is.

Deze zwangerschap ben ik ook wat zenuwachtiger voor de echo's (bloeding gehad, wat me onzeker maakte). Vorige zwangerschap was ik dat eigenlijk helemaal niet. Alleen toen bij de eerste echo wel de gedachte: 'oei, als ik het me maar niet allemaal heb verbeeld'. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129004415
Ik was gisteren al een stuk meer chill dan bij de eerste echo. Hopelijk volgende week weer iets chiller.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129004624
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef Kimpossible het volgende:

Ik heb die steekjes ook, maar heb maar aangenomen dat dat erbij hoorde :)

Voorzichtige meld hier :W ik ben nu twee weken niet thuis en ga daarna pas de vk bellen, maar ik hoop ook op een vroege echo. Dan ben ik hopelijk wat minder onzeker dan nu :')
pi_129004744
Nope, alleen als er een reden is voor verder onderzoek worden er bij ons nog echo's gemaakt. Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Nu moet ik wel op mijn lichaam, instinct en kindje vertrouwen! :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:56:13 #290
30252 Soempie
Procreating
pi_129004862
Je voelde je kindje ook best al snel, zo met 16 weken, Limone! Dat lijkt me ook wel schelen.

Hier gaat de hele zwangerschap nog een beetje aan me voorbij. Ik hoop dat dat na de SEO volgende week verandert. Hopelijk is dan alles goed en weten we wat het wordt. En dan zal het vast ook niet lang meer duren voor ik hem of haar voel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129005263
Ja, ik heb van nature nogal aanwezige darmen, dus toen ik opeens een plopje op een voor mij onbekende plek voelde wist ik het wel! :D

Wanneer voelde jij je oudste? En jeetje! SEO! Wat gaat dat snel! *O*
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:15:28 #292
30252 Soempie
Procreating
pi_129005614
Ja, het gaat ontzettend snel! :o Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer wanneer ik m'n oudste voelde. Volgens mij rond de 20 weken? Ik heb het wel opgeschreven, maar dat boekje ligt op zolder.

Sinds vorige week voel ik wel af en toe iets. Ze zeggen wel dat vrouwen bij hun volgende zwangerschap vaak eerder doorhebben dat ze de baby voelen, maar ik niet hoor: 'was dit nou de baby? Leek er wel op, geen idee, denk het wel? *por* en tegen buik: doe nog eens zo'n plopje, dan weet ik het misschien wel! Grmbl, niks hoor.' 8)7 oO<

Ik ben vooral benieuwd of het een jongen of meisje is. Niet dat ik -nog- voorkeur heb, maar ik zou het wel mooi vinden om me er een beeld van te kunnen vormen: twee jongens of een jongen en een meisje! Toch twee heel verschillende gezinnen heb je dan.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:35:09 #293
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_129006265
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Soempie het volgende:
Bij onze verloskundigenpraktijk is er alleen later in de zwangerschap een echo als daar een indicatie voor is.

Deze zwangerschap ben ik ook wat zenuwachtiger voor de echo's (bloeding gehad, wat me onzeker maakte). Vorige zwangerschap was ik dat eigenlijk helemaal niet. Alleen toen bij de eerste echo wel de gedachte: 'oei, als ik het me maar niet allemaal heb verbeeld'. :')
hier ook, geen extra echo's/
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_129006434
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef Limone het volgende:
Nope, alleen als er een reden is voor verder onderzoek worden er bij ons nog echo's gemaakt. Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Nu moet ik wel op mijn lichaam, instinct en kindje vertrouwen! :)
Hoe tof O+

En dat gaat je zo helpen tijdens een bevalling!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:55:04 #295
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129006910
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef Limone het volgende:
De beste insteek imo ^O^ Vertrouwen enzo.
pi_129007607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:37 schreef Hilzillah het volgende:
Spannend klaproos! Hoe laat mag je?
Half 3! Hoe kom ik ooit de ochtend door haha!
Wel een 'geruststelling' dat meerdere wat zenuwachtig zijn voor een echo. Ik voel me ook super goed hoor, beetje moe maar zeker te doen en alleen het plassen gaat niet echt lekker. Mag dus niet klagen maar dan vraag ik me wel weer af of dit wel 'normaal' is haha :')

Cwen mag ik je ook PM-en wat betreft hypnobirthing :) ?
♥ J & S
pi_129008203
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:49 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Dat dus! Echo staat inderdaad al gepland. 3 augustus gaan we voor n volgens-de-boekjes-echo met prachtige knipper. :P O+

Zand, wanneer mag jij?!
Donderdag :)

(Verder niet bijgelezen nog, ik had een enorm zware werkdag. Wel heel leuk, maar ik ben eerder weg gegaan ivm dat ik het niet meer trok ;( :') )

Overigens ben ik nog niet echt zenuwachtig voor de echo, het komt zoals het komt. Het voelt anders dan de vorige keer, ik voel mijn buik nu groeien waar dat vorige keer eigenlijk alleen maar opgezette darm was, en ik heb er best vertrouwen in.
Maar tegelijk verwacht eigenlijk ook niet een kindje te zien op de echo, want dat is me namelijk nog nooit overkomen en ik heb al een shitload aan echo's gehad :').
Donderdag zal ik vast wel zenuwachtig zijn, maar nu nog niet ;).
pi_129008224
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Half 3! Hoe kom ik ooit de ochtend door haha!
Wel een 'geruststelling' dat meerdere wat zenuwachtig zijn voor een echo. Ik voel me ook super goed hoor, beetje moe maar zeker te doen en alleen het plassen gaat niet echt lekker. Mag dus niet klagen maar dan vraag ik me wel weer af of dit wel 'normaal' is haha :')

Cwen mag ik je ook PM-en wat betreft hypnobirthing :) ?
Tuurlijk!
pi_129009062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe tof O+

En dat gaat je zo helpen tijdens een bevalling!
Lief!

Ik heb best wel uuh.. zin.. in de bevalling. Ze moet nog heel lang blijven zitten hoor, maar ik kan bijna niet wachten. :o :')

Ik las in een Happinez (bij de kapper, hoor, heus!) de tip om te denken dat elke wee je een stap dichter bij je baby brengen. Zo sta ik er nu ook (nog) in. Ik zal over vier maanden wel vertellen hoe het me is bevallen. ;)
pi_129009147
Ah ruk, dat soort dagen zijn wel even killing Zand! Goed dat je even aan jezelf gedacht hebt!
En komt goed, met die echo! ^O^
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')