quote:
[dagboek]
Nou, ik wíl het heel graag zeggen, maar dat is het probleem met de schoonouders enzo.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nog al wat gedoe gehad met m'n schoonouders. Ik was toen redelijk onverwacht zwanger (wel héél, héél, héél blij!) en we zouden de dag nadat ik de test gedaan had met mijn schoonouders een weekend weg gaan. Omdat mijn vriend en ik er wel over wilden kunnen praten in dat weekend hebben we besloten om het gelijk aan mijn schoonouders te vertellen. Ook heel duidelijk bij vermeld dat het pas 5 weken was en we het verder absoluut nog stil wilden houden.
Het weekend was bij kennissen van mijn schoonouders in Duitsland en ik weet niet hóé m'n schoonvader het voor elkaar kreeg in die halve minuut dat ze alleen geweest zijn met die kennissen, maar toen had m'n schoonvader het al verteld. Kwam die kennis: "Hoi! Jullie hadden ook leuk nieuws geloof ik?" en schoonvader daarna: "Ja, dit vonden jullie toch hopelijk niet erg? Leek me voor jullie ook wel handig".
Nou, nee dus..
Uiteindelijk kreeg ik een miskraam, maar kennelijk is dat die kennissen nooit verteld want die zag ik een jaar later weer en die waren aan het zoeken naar de kinderwagen (of een bolle buik in de wetenschap dat ze zich misschien vergist hadden qua data/termijn).. Kon ik ze toen nog eens uit gaan leggen dat het mis gegaan was. Veel later bleek ook dat nog veel meer kennissen van m'n schoonouders het wisten..
En bedankt..
Mja, om die reden hebben we nu bij deze zwangerschap een stuk langer gewacht om het te vertellen.. en wil ik nu ook het geslacht eigenlijk niet delen. Mijn ouders wil ik het wél heel graag vertellen, maar mijn vriend wil eigenlijk ook zijn ouders niet achterstellen.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen, maar ik wil er zo graag iig met m'n moeder over kunnen praten

.
[/dagboek].
Echofoto 12 weken - doe de nubtheorie

!:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.