abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2013 @ 08:20:30 #102
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128962099
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Dat is ook het enige dat je -naast actief een baan zoeken- nog kan doen. En het fijne is: het komt altijd wel weer goed en later 'lach' je erom :)

Ik ben er ook zo'n eentje dus ik kan vanmiddag wel! Ik blow over mijn longen, hoor. Anders is het zo slecht voor de baby! :+

Je kan een gedichtje op het geboortekaartje zetten:

Kleertjes gaan linea recta
naar Afrika.

Eensch!! Eensch en eensch! Ben een positief mensch. :) Ook mbt kleertjes. Heb al links rechts door laten schemeren dat de kast uit zn voegen barst. Ga er vanuit dat ze die hint wel een beetje begrijpen ;)
Zal ter verduidelijking zo wel een foto op gezichtsboek plaatsen. En maar beginnen aan een extra plank in de kast.
pi_128962155
Jeetje wat een zorgen allemaal om die rot centen. Knuffel voor jullie.

Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand anders zou rond strooien dat we zwanger zijn. Is toch leuk om dat zelf te kunnen vertellen. Sommige mensen snap je niet...
pi_128962481
Cwen, dat is klote zeg! kan me voorstellen dat je er niet lekker ontspannen bij zit zo...

Hillz dat zou voor mij ook een rden zijn om onder een steen te kruipen..pfff!
Enne..24 juli :D das al wel heul snel

Kimpossible..helaas zegt een vast conract in deze tijd ook niet meer alles. Hier gingen er vorige jaar ook 4 uit met een vast contract die hier al jaaaaren werktr. Het is helaas gewoon een ruk tijd.
Maar..alles komt goed! :Y

Hier ook geen last van ouders of schoonouders die te overenthousiast zijn. Ze zijn allemaal precies enthousiast genoeg :P En behalve dat mijn vader het nodig vindt elke keer als hij er is over mijn buik te wrijven en ik me moet inhouden om hem een mep te geven...heb ik niks te klagen :P
  maandag 15 juli 2013 @ 09:12:04 #105
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128962602
He wat een vervelende berichten over werkloosheid. Begin toch steeds meer te merken dat het crisis is, wat dat betreft. Extra rot nieuws als je een kleintje verwacht! Onzekerheid is irritant.
Hopelijk kan iedereen weer snel aan de slag!

Wel gezellig Hilz, gaan we samen op 24 juli bevallen! :P

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..] En behalve dat mijn vader het nodig vindt elke keer als hij er is over mijn buik te wrijven en ik me moet inhouden om hem een mep te geven...heb ik niks te klagen :P
Ik vind het altijd zo irritant als vreemden dat doen. Ik ben al niet zo 'handtastelijk', laat staan als vreemden ineens aan mijn buik gaan zitten }:| Ik trek 'm altijd in als reflex, maar dat lukt natuurlijk niet meer :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 15 juli 2013 @ 09:12:07 #106
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128962603
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cwen, dat is klote zeg! kan me voorstellen dat je er niet lekker ontspannen bij zit zo...

Hillz dat zou voor mij ook een rden zijn om onder een steen te kruipen..pfff!
Enne..24 juli :D das al wel heul snel

Kimpossible..helaas zegt een vast conract in deze tijd ook niet meer alles. Hier gingen er vorige jaar ook 4 uit met een vast contract die hier al jaaaaren werktr. Het is helaas gewoon een ruk tijd.
Maar..alles komt goed! :Y

Hier ook geen last van ouders of schoonouders die te overenthousiast zijn. Ze zijn allemaal precies enthousiast genoeg :P En behalve dat mijn vader het nodig vindt elke keer als hij er is over mijn buik te wrijven en ik me moet inhouden om hem een mep te geven...heb ik niks te klagen :P
I know, bla. Ik werk op HR. Wij zijn vaak verantwoordelijk voor (de uitvoer van) dat soort monsterplannen. :X
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_128962620
Nub liefhebber? Anyone?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps. Mijn datum mag maar 3 feb
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 15 juli 2013 @ 09:16:06 #108
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128962660
Wat n mooie echo, Mo! Ik ga voor meisje O-)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_128962683
Meissie! Die nub is nog duidelijker meisje dan de mijnes! O+
  maandag 15 juli 2013 @ 09:17:58 #110
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128962688
Wat een mooie Mo! O+ Nub doe ik alleen niet aan, te weinig verstand van :+

Ik ben Moe. Ja, met een hoofdletter M. Moemoemoemoemoe! Lijkt alsof ik ineens echt voel dat ik in dat laatste trimester ben beland. Alles is ineens zwaar! :@
pi_128962693
Meisjesnub! En goeie datum ;).
pi_128962707
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Spewey, respect! Ik zal het vast ooit weer kunnen, maar het is momenteel moeilijk te geloven...

Maar goed, ben sowieso een beetje in de misère... Manlief is zijn baan (ook) kwijt. Kortom, zoals het er nu uitziet zitten we vanaf november beiden thuis :'(. Het kan natuurlijk allemaal meevallen, maar ik heb het er even moeilijk mee...
Komt wel goed!
Maar ik snap dat je het er moeilijk mee hebt. Maar probeer positief te blijven.
*virtuele knuffel geeft*
  maandag 15 juli 2013 @ 09:19:53 #113
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_128962714
Mooie echo van je dochter, Momo O+ ;)
  maandag 15 juli 2013 @ 09:21:45 #114
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128962736
Nog een keer hè... Hoe werkt die nubtheorie nou?

Op mij zijn toen wel de innestelingstheorie en de visje/stomp theorie toegepast, maar van nub weet ik niets :').

---

Mooie echo Momo!
pi_128962761
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:17 schreef GotC het volgende:
Wat een mooie Mo! O+ Nub doe ik alleen niet aan, te weinig verstand van :+

Ik ben Moe. Ja, met een hoofdletter M. Moemoemoemoemoe! Lijkt alsof ik ineens echt voel dat ik in dat laatste trimester ben beland. Alles is ineens zwaar! :@
Neem wel je rust he! En lekker vroeg naar bed elke dag :)
(nu kan het nog ;) )
pi_128962769
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef DJMomo het volgende:
Nub liefhebber? Anyone?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps. Mijn datum mag maar 3 feb
Mooie datum en mooi echo O+
  maandag 15 juli 2013 @ 09:26:10 #117
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128962782
Mooie echo! :)

quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:21 schreef ProjSkippy het volgende:
Nog een keer hè... Hoe werkt die nubtheorie nou?

Op mij zijn toen wel de innestelingstheorie en de visje/stomp theorie toegepast, maar van nub weet ik niets :').

---

Mooie echo Momo!
Ik vond deze website wel een duidelijke uitleg geven :)
pi_128962857
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:12 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

I know, bla. Ik werk op HR. Wij zijn vaak verantwoordelijk voor (de uitvoer van) dat soort monsterplannen. :X
Zelfde voor mij, ook (tot voor kort) werkzaam op HR en heb het nu ook van (te) dichtbij kunnen meemaken.Mag na mijn verlof ook op zoek naar een nieuwe baan. Heb het afgelopen jaren, toen het ook al crisis was, echt niet zo erg meegemaakt en hoor de laatste weken nu ook echt veel negatieve berichten uit mijn eigen omgeving.
Ma, komt weer goed!

Ben trouwens ook nieuwsgierig hoe de nub-theorie werkt :+ Edit: is inderdaad duidelijke uitleg Sylver
In ieder geval een mooie echo DjMomo!

En even klagen hoor: wat heb ik weer een *** nacht gehad zeg.. Heb elk uur weer weg zien tikken. Ik was gewoon blij dat het 6:00 uur was en ik eindelijk uit bed mocht.. Overdag ook lastig om in slaap te vallen..Tot nu toe probeer ik: 's avonds ontspannend bad/douche, thee, af en toe loopie door het huis, even iets lezen, kamer totaal donker, en paracetamol innemen wilde in het verleden ook wel eens helpen... Iemand nog meer tips?
pi_128962900
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:12 schreef Sylver_ het volgende:
He wat een vervelende berichten over werkloosheid. Begin toch steeds meer te merken dat het crisis is, wat dat betreft. Extra rot nieuws als je een kleintje verwacht! Onzekerheid is irritant.
Hopelijk kan iedereen weer snel aan de slag!

Wel gezellig Hilz, gaan we samen op 24 juli bevallen! :P

[..]

Ik vind het altijd zo irritant als vreemden dat doen. Ik ben al niet zo 'handtastelijk', laat staan als vreemden ineens aan mijn buik gaan zitten }:| Ik trek 'm altijd in als reflex, maar dat lukt natuurlijk niet meer :P
als een vreemde dat zou doen zou die echt een knal krijgen. Maar gelukkig weten de meeste mensen om me heen wel dta ik daar niet van gediend ben. Ik verdenk mijn vader er ook van dat hij het weet..maar er een beetje lak aan heeft :P
pi_128962915
Mooie echo djmomo :)

en zo moe is ook niet fijn het gotc
pi_128963247
GotC, vervelend is dat he.

Mijn zoontje heeft vannacht tot 2 uur liggen spoken, dus ik ben moe..
En er moet nog wat af voor mijn werk. Ik wilde wat gaan uitprinten, is de kopieshop pas om 13 uur open.. *zucht*
  maandag 15 juli 2013 @ 10:01:45 #122
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128963261
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:26 schreef Sylver_ het volgende:
Mooie echo! :)

[..]

Ik vond deze website wel een duidelijke uitleg geven :)
Heuj, ik snap het! *O* Gelijk even gekeken of ik het toe kan passen op mijn 12-weken echo, maar die is te 'wazig'. Jammer, dan had ik kunnen kijken of alle theorieën bij mij nu juist wél of juist allemaal níét kloppen ^^.
pi_128963300
O god. Verkeerde bedje geleverd, niet goed voor mijn hormonen, ahhhhh!
Hang nu aan de lijn!
pi_128963314
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:01 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Heuj, ik snap het! *O* Gelijk even gekeken of ik het toe kan passen op mijn 12-weken echo, maar die is te 'wazig'. Jammer, dan had ik kunnen kijken of alle theorieën bij mij nu juist wél of juist allemaal níét kloppen ^^.
Ik wil wel even kijken, hoor! O-)
pi_128963318
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:05 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik wil wel even kijken, hoor! O-)
:Y doen we graag voor je
pi_128963326
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:Y doen we graag voor je
Met liefde 8-)
  maandag 15 juli 2013 @ 10:09:03 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128963388
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:01 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zeghetnou! }:|!

En dat moe zijn..misschien moet ik maar eens die ijzertabletten ophalen en gaan gebruiken :'). Verder heb ik het gewoon druk..
pi_128963401
wat een duidelijk nubje :o!
ik zeg ook meisje :)
pi_128963418
quote:
12s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef GotC het volgende:

[..]

En dat moe zijn..misschien moet ik maar eens die ijzertabletten ophalen en gaan gebruiken :'). Verder heb ik het gewoon druk..
Ja Got, dat lijkt me stap 1. En misschien iets rustiger aan doen?
pi_128963437
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een duidelijk nubje :o!
Hahaha. Ja zelfs ik meen het te zien! Deel jij de mening van de rest?

En doe eens delen, skip?

Mabawa. Dikke ruk -O- i feel your pain
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128963468
idd skippert, je kan iig je echo posten, :+
pi_128963486
Ik zat gisteravond op handen en voeten :') madam draaide, want ik werkte mn avondeten eruit..en hop, vannacht weer terug in stuit ;')
pi_128963515
Nou, dan maar op handen en voeten de rest van je zwangerschap door KD!
pi_128963523
t zag er erg charmant uit geloof ik
pi_128963542
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
t zag er erg charmant uit geloof ik
Vooral het avondeten, lijkt me.
  maandag 15 juli 2013 @ 10:17:25 #136
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128963546
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja Got, dat lijkt me stap 1. En misschien iets rustiger aan doen?
Dat lijkt me ook een plan. 40 uur werken icm elke avond weg/iets doen.. Maargoed, heb gevraagd om vanaf 1 augustus 1 dag minder te gaan werken (heb toch teveel vakantiedagen), dus hoop dat dat ook al wat helpt :)

Maarre..verkeerde ledikant? |:( Snappen al die winkels niet dat als het om babyspullen gaat, het verstandiger is voor beide partijen om alles in 1x goed te doen? >:)
  maandag 15 juli 2013 @ 10:17:51 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128963553
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zat gisteravond op handen en voeten :') madam draaide, want ik werkte mn avondeten eruit..en hop, vannacht weer terug in stuit ;')
Nou ja :D Dat had je bij 1 van je eerdere zwangerschappen toch ook?
pi_128963554
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:17 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Vooral het avondeten, lijkt me.
macaroni bolognese ;(
  maandag 15 juli 2013 @ 10:20:03 #139
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128963587
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:17 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

macaroni bolognese ;(
Dat was het al, of zo kwam het eruit? ;)
pi_128963588
oh dikke ruk Kleurdoos! Was je al niet lekker, of werd je niet lekker door het gedraai?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128963666
Bij lex ging ik loeihard over mn nek toen ie uit stuit draaide, dit was iets milder, maar had gelijk t vermoeden (ik geef nooit over dus goede indicatie) dus snel handen en voeten zodat ze ruimte had, ze draaide ook.. alleen vannacht dus weer een maagverdrukking, en ligt ze weer in stuit..
pi_128963703
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook een plan. 40 uur werken icm elke avond weg/iets doen.. Maargoed, heb gevraagd om vanaf 1 augustus 1 dag minder te gaan werken (heb toch teveel vakantiedagen), dus hoop dat dat ook al wat helpt :)

Maarre..verkeerde ledikant? |:( Snappen al die winkels niet dat als het om babyspullen gaat, het verstandiger is voor beide partijen om alles in 1x goed te doen? >:)
Maar 1 aug duurt nog 2 weken!

Het is inderdaad niet handig om mensen met een bepaald hormoonniveau dit aan te doen })
  maandag 15 juli 2013 @ 10:35:03 #143
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128963865
Babywinkels zullen inmiddels wel gewend zijn om huilende, schreeuwende a.s-moeders aan de lijn te hebben :+

Bij mij waren ze de helft vergeten, maar ik heb mijn man maar laten bellen :P
  maandag 15 juli 2013 @ 10:36:07 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128963881
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Maar 1 aug duurt nog 2 weken!

Het is inderdaad niet handig om mensen met een bepaald hormoonniveau dit aan te doen })
Yup :+ Maar even goed aankijken..

Nee, snap ook niet hoe ze erbij komen. En dan vervolgens klagen dat zwangere vrouwen last hebben v/d hormonen :Z Ze maken het er zelf naar >:)
pi_128963957
Meisje Momo, meisje!

Skip, ah toe......

GotC, het weer kan meespelen maar ik denk dat het ook je ijzer wel kan zijn, ja. Dn als je het nodig hebt: gewoon opnemen die dagen!

KD, wat zonde (zowel je avondeten als dat ze weer terugdraaide ;))! Ik hoop dat het nog eens doet - maar dan zonder kotsen of terug!

Duidelijk nog veel meer werkperikelen dus... Ik meld me ook aan voor het Lidl-bier ;)!

Hilz, Olli loopt dus nog steeds 10 dagen voor? Of 3,5 weken? En ik zou het idd gewoon tegen iedereen zeggen van de kleertjes, of een cadeaulijstje maken en die aan je vent geven. Als mensen dan bellen dat ze langs willen komen en toch vragen wat je wilt, kun je ze iets opgeven?

Heb jij trouwens dan ook inmiddels niet het gevoel dat je bm je ribben en maag echt verdrukt? Ik heb hier echt last van m'n ribben aan 2 kanten, niet pijnlijk maar wel continue een beurs gevoel.
Home is where the O+ is...
  maandag 15 juli 2013 @ 10:40:16 #146
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128963963
quote:
12s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef GotC het volgende:

[..]

[dagboek]

Nou, ik wíl het heel graag zeggen, maar dat is het probleem met de schoonouders enzo.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nog al wat gedoe gehad met m'n schoonouders. Ik was toen redelijk onverwacht zwanger (wel héél, héél, héél blij!) en we zouden de dag nadat ik de test gedaan had met mijn schoonouders een weekend weg gaan. Omdat mijn vriend en ik er wel over wilden kunnen praten in dat weekend hebben we besloten om het gelijk aan mijn schoonouders te vertellen. Ook heel duidelijk bij vermeld dat het pas 5 weken was en we het verder absoluut nog stil wilden houden.

Het weekend was bij kennissen van mijn schoonouders in Duitsland en ik weet niet hóé m'n schoonvader het voor elkaar kreeg in die halve minuut dat ze alleen geweest zijn met die kennissen, maar toen had m'n schoonvader het al verteld. Kwam die kennis: "Hoi! Jullie hadden ook leuk nieuws geloof ik?" en schoonvader daarna: "Ja, dit vonden jullie toch hopelijk niet erg? Leek me voor jullie ook wel handig".

Nou, nee dus..

Uiteindelijk kreeg ik een miskraam, maar kennelijk is dat die kennissen nooit verteld want die zag ik een jaar later weer en die waren aan het zoeken naar de kinderwagen (of een bolle buik in de wetenschap dat ze zich misschien vergist hadden qua data/termijn).. Kon ik ze toen nog eens uit gaan leggen dat het mis gegaan was. Veel later bleek ook dat nog veel meer kennissen van m'n schoonouders het wisten..

En bedankt..

Mja, om die reden hebben we nu bij deze zwangerschap een stuk langer gewacht om het te vertellen.. en wil ik nu ook het geslacht eigenlijk niet delen. Mijn ouders wil ik het wél heel graag vertellen, maar mijn vriend wil eigenlijk ook zijn ouders niet achterstellen.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen, maar ik wil er zo graag iig met m'n moeder over kunnen praten -O- .

[/dagboek].

Echofoto 12 weken - doe de nubtheorie :N !:

SPOILER
pi_128963980
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup :+ Maar even goed aankijken..

Nee, snap ook niet hoe ze erbij komen. En dan vervolgens klagen dat zwangere vrouwen last hebben v/d hormonen :Z Ze maken het er zelf naar >:)
Ja zeker!

Pfff ik word zo gebeld. Ik wil NU een ander bedje, wilde m net in elkaar zetten :'(
pi_128964031
Awww Skip, dat ís ook lulllig zeg! Jemig! Kan me goed voorstellen dat je zo twijfelt!
Je nubje is alleen wel erg lastig te zien... Mijn gok is een jongetje.
Home is where the O+ is...
pi_128964033
Skips, wat een verhaal. Jammer hoor dat het zo moet gaan dan.
Je echo is van bovenaf volgens mij? Dan is het helemaal mission impossible, was bij ons ook.
  maandag 15 juli 2013 @ 10:44:55 #150
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128964054
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:43 schreef Mabawa. het volgende:
Skips, wat een verhaal. Jammer hoor dat het zo moet gaan dan.
Je echo is van bovenaf volgens mij? Dan is het helemaal mission impossible, was bij ons ook.
Nop, zijkant. Hij/zij ligt op het ruggetje ;).
pi_128964246
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:44 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nop, zijkant. Hij/zij ligt op het ruggetje ;).
Oh haha, nou aan mij heb je niks dan :P En dat terwijl ik normaal aardig echo kan lezen :')
pi_128964335
Ik heb je echo een beetje donkerder gemaakt en ik denk het wel te zien, eigenlijk! Maar het is minder obvious als bij Momo ;)

Heel rot van je schoonouders. Ik zou het ze wel vertellen, maar pas op het moment dat iedereen het weet waarvan jij wil dat ze het speciaal van jou horen.

Ik vond trouwens het geslacht veel minder belangrijk dan de eerste paar weken zwangerschap. Daarvan vond ik het wel irritant dat mijn schoonmoeder het aan de hele goegemeente ging vertellen. Dat wist ik van te voren dus ik heb het heel snel aan al mijn belangrijke mensen verteld, voordat we het aan hen vertelden. Het is ook geen onwil, meer een bijna puberale vorm van enthousiasme en het heeft ook geen zin om hen te 'straffen' door dingen niet te vertellen. Je kan er wel rekening mee houden ;)
  maandag 15 juli 2013 @ 10:59:52 #153
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128964513
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:54 schreef Limone het volgende:
Ik heb je echo een beetje donkerder gemaakt en ik denk het wel te zien, eigenlijk! Maar het is minder obvious als bij Momo ;)

Heel rot van je schoonouders. Ik zou het ze wel vertellen, maar pas op het moment dat iedereen het weet waarvan jij wil dat ze het speciaal van jou horen.

Ik vond trouwens het geslacht veel minder belangrijk dan de eerste paar weken zwangerschap. Daarvan vond ik het wel irritant dat mijn schoonmoeder het aan de hele goegemeente ging vertellen. Dat wist ik van te voren dus ik heb het heel snel aan al mijn belangrijke mensen verteld, voordat we het aan hen vertelden. Het is ook geen onwil, meer een bijna puberale vorm van enthousiasme en het heeft ook geen zin om hen te 'straffen' door dingen niet te vertellen. Je kan er wel rekening mee houden ;)
Oeh, oeh, wat zie je? :D (door wat je zegt over Momo denk ik dat je op een meisje doelt)

Mja, ik wil het voornamelijk ook binnen een select groepje houden ofzo; ik ga het niet openbaar op Facebook mikken.. maar dat selecte groepje gaat ver uitdijen als ik het m'n schoonouders vertel..
  maandag 15 juli 2013 @ 11:02:43 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128964588
Pfoeh Skips, ik kan me het heel erg goed voorstellen dat je nu liever niets openbaar maakt. Ik kan er echt met m'n hoofd niet bij hoe (schoon)ouders het gelijk van de daken schreeuwen terwijl je expliciet zegt dat je het geheim wilt houden.. Ze hebben je wens maar te respecteren, vind ik.
Dus meid, hou het gewoon lekker geheim :* Vervelend dat je het niet aan je eigen ouders kan vertellen door zoiets..
pi_128964609
begrijpelijk hoor skips! wel stom zoiets..snap nooit dat mense niet gewoon hun mond kunnen houden, stom gedoe

beetje onduidelijke echo indd, maar je zou zeggen een jongetje
  maandag 15 juli 2013 @ 11:03:22 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128964611
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:41 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja zeker!

Pfff ik word zo gebeld. Ik wil NU een ander bedje, wilde m net in elkaar zetten :'(
Je mag ons ledikantje wel in elkaar komen zetten? *;
pi_128964650
Een jochie!

Hmmmn. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling (de uitbreiding van het groepje), maar als ik het daardoor mijn moeder niet zou kunnen vertellen had ik dat zelf maar voor lief genomen.
  maandag 15 juli 2013 @ 11:06:41 #158
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128964696
Ah, dan zeggen alle theorieën tot nu toe een jongetje.

En trouwens hier nog de echofoto van de geslachtsbepaling van vorige week (16w5d) die ik jullie nog altijd beloofd had :@ .

Wat vinden we hier van?

SPOILER
pi_128964789
Prachtige echo, maar ik kan er geen chocola piemeltje van maken ;)
pi_128964833
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:40 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

[dagboek]

Nou, ik wíl het heel graag zeggen, maar dat is het probleem met de schoonouders enzo.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nog al wat gedoe gehad met m'n schoonouders. Ik was toen redelijk onverwacht zwanger (wel héél, héél, héél blij!) en we zouden de dag nadat ik de test gedaan had met mijn schoonouders een weekend weg gaan. Omdat mijn vriend en ik er wel over wilden kunnen praten in dat weekend hebben we besloten om het gelijk aan mijn schoonouders te vertellen. Ook heel duidelijk bij vermeld dat het pas 5 weken was en we het verder absoluut nog stil wilden houden.

Het weekend was bij kennissen van mijn schoonouders in Duitsland en ik weet niet hóé m'n schoonvader het voor elkaar kreeg in die halve minuut dat ze alleen geweest zijn met die kennissen, maar toen had m'n schoonvader het al verteld. Kwam die kennis: "Hoi! Jullie hadden ook leuk nieuws geloof ik?" en schoonvader daarna: "Ja, dit vonden jullie toch hopelijk niet erg? Leek me voor jullie ook wel handig".

Nou, nee dus..

Uiteindelijk kreeg ik een miskraam, maar kennelijk is dat die kennissen nooit verteld want die zag ik een jaar later weer en die waren aan het zoeken naar de kinderwagen (of een bolle buik in de wetenschap dat ze zich misschien vergist hadden qua data/termijn).. Kon ik ze toen nog eens uit gaan leggen dat het mis gegaan was. Veel later bleek ook dat nog veel meer kennissen van m'n schoonouders het wisten..

En bedankt..

Mja, om die reden hebben we nu bij deze zwangerschap een stuk langer gewacht om het te vertellen.. en wil ik nu ook het geslacht eigenlijk niet delen. Mijn ouders wil ik het wél heel graag vertellen, maar mijn vriend wil eigenlijk ook zijn ouders niet achterstellen.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen, maar ik wil er zo graag iig met m'n moeder over kunnen praten -O- .

[/dagboek].

Echofoto 12 weken - doe de nubtheorie :N !:

SPOILER
vandaaaaaaaaag is blauwwwwwwwwwww, niet de kleur van zijn lipjeeeeeeeeeesssssssssss, want t is geeeen meisjeeeee trololo
  maandag 15 juli 2013 @ 11:13:15 #161
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128964857
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

vandaaaaaaaaag is blauwwwwwwwwwww, niet de kleur van zijn lipjeeeeeeeeeesssssssssss, want t is geeeen meisjeeeee trololo
Ah, duidelijk! In dat geval klopt het! ^O^
pi_128964868
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef Limone het volgende:
Prachtige echo, maar ik kan er geen chocola piemeltje van maken ;)
wat zei zegt. Gelukkig hebben we Kleurdoos nog *)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128964876
quote:
16s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:13 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ah, duidelijk! In dat geval klopt het! ^O^
jeeeuj!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 15 juli 2013 @ 11:14:15 #164
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128964881
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:13 schreef DJMomo het volgende:

[..]

wat zei zegt. Gelukkig hebben we Kleurdoos nog *)
En wat zegt Kd-ke van de geslachtsbepalingsecho? :D
pi_128964888
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef ProjSkippy het volgende:
Ah, dan zeggen alle theorieën tot nu toe een jongetje.

En trouwens hier nog de echofoto van de geslachtsbepaling van vorige week (16w5d) die ik jullie nog altijd beloofd had :@ .

Wat vinden we hier van?

SPOILER
ik zie navelstreng?
pi_128964897
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 15 juli 2013 @ 11:15:11 #167
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128964903
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:14 schreef DJMomo het volgende:

[..]

jeeeuj!
Nee, keutel. Het gaat van het is NIET blauw, maar ook naar het is GEEN meisje. KD kan er gewoon geen flans mee, met die 12 weken echo :+ .
  maandag 15 juli 2013 @ 11:16:33 #168
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128964942
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:14 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik zie navelstreng?
Mijn zusje gokte op een megapiemel. En daarna als nog op een jongetje, want het kon volgens haar geen negertje zijn, maar toch zag ze wat.
pi_128964991
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Je mag ons ledikantje wel in elkaar komen zetten? *;
:D
Ik heb al andere taken. Papierwerk ordenen en afwas. Ik wilde zo graag dat de basis van ons kamertje vandaag zou staan als vriendlief thuis komt :( Misschien ga ik proberen om het rolgordijn op te hangen, dan kan ik daarna de muurstickers plakken.
Ik kan ook kleertjes vouwen en in de lade van de commode leggen?! Jaa! Niet dat dat de vaste plek wordt maar het staat zo leuk.
Kortom, genoeg te doen op deze vrije zonnige dag :')
pi_128964994
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:16 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mijn zusje gokte op een megapiemel. En daarna als nog op een jongetje, want het kon volgens haar geen negertje zijn, maar toch zag ze wat.
ik denk dat ik balletjes zie, maar tís geen ideaal shot, bij die termijn zouden t net zo goed opgezwollen schaamlipjes kunnen zijn, want als je wil, kan je er ook een meisje in zien.
pi_128965054

zakje?
  maandag 15 juli 2013 @ 11:21:36 #172
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128965065
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik balletjes zie, maar tís geen ideaal shot, bij die termijn zouden t net zo goed opgezwollen schaamlipjes kunnen zijn, want als je wil, kan je er ook een meisje in zien.
Ze kreeg het inderdaad allemaal niet mooi duidelijk op de foto.. heeft een hele tijd van alles lopen echo-en, maar mijn placenta ligt voor, dus die kwam steeds even hallo zeggen.

Ik heb zelfs nog staan springen en dansen, maar het hielp niet :'). Er waren wel twee momenten in de echo dat we het wel duidelijk konden zien, maar direct daarna kwam de placenta weer voorbij. Overigens was ze wel zeker van wat het wordt.
  maandag 15 juli 2013 @ 11:21:52 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128965072
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ik heb al andere taken. Papierwerk ordenen en afwas. Ik wilde zo graag dat de basis van ons kamertje vandaag zou staan als vriendlief thuis komt :( Misschien ga ik proberen om het rolgordijn op te hangen, dan kan ik daarna de muurstickers plakken.
Ik kan ook kleertjes vouwen en in de lade van de commode leggen?! Jaa! Niet dat dat de vaste plek wordt maar het staat zo leuk.
Kortom, genoeg te doen op deze vrije zonnige dag :')
Kijk, dat zijn nog eens plannen ^O^ Lekker aan de slag gaan met ordenen, dat is zo fijn!
pi_128965085
Ik dacht ook balletjes te zien, maar ik weet niet zo goed waar ik bij deze termijn op moet letten. Bij nub wel. Ik heb in de tijd tussen de nub en de seo wel hondermiljoenmiljard nubecho's op internet bekeken, dus daarvan weet ik wel waar ik moet kijken :')
  maandag 15 juli 2013 @ 11:22:34 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128965087
Nu zie ik beelden voor me van een zwaaiende placenta :')
pi_128965102
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:21 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ze kreeg het inderdaad allemaal niet mooi duidelijk op de foto.. heeft een hele tijd van alles lopen echo-en, maar mijn placenta ligt voor, dus die kwam steeds even hallo zeggen.

Ik heb zelfs nog staan springen en dansen, maar het hielp niet :'). Er waren wel twee momenten in de echo dat we het wel duidelijk konden zien, maar direct daarna kwam de placenta weer voorbij.
herkenning, bij mn geslachtsbepaling heb ik liggen hoesten als een malle, wilde niet baten.. geen enkel shot dus door die navelstreng..maar we hebben nu een hamburger in 3D dus de jongensnamen hoef ik niet meer
  maandag 15 juli 2013 @ 11:23:07 #177
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128965104
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
Nu zie ik beelden voor me van een zwaaiende placenta :')
:W
  maandag 15 juli 2013 @ 11:24:12 #178
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128965135
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

herkenning, bij mn geslachtsbepaling heb ik liggen hoesten als een malle, wilde niet baten.. geen enkel shot dus door die navelstreng..maar we hebben nu een hamburger in 3D dus de jongensnamen hoef ik niet meer
Oh en verder: toen ze het uiteindelijk kón fotograferen legde de kleine er een handje voor. }:|
pi_128965144
al is je nubfoto ook tricky zie ik nu, want t kindje ligt een beetje zijwaarts ;)
pi_128965168
Ga je t overigens bekendmaken of?
pm mag ook hoor, :+
pi_128965245
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:15 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nee, keutel. Het gaat van het is NIET blauw, maar ook naar het is GEEN meisje. KD kan er gewoon geen flans mee, met die 12 weken echo :+ .
-O- :'(

Lézen momo, lézen |:(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 15 juli 2013 @ 11:28:31 #182
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128965247
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ga je t overigens bekendmaken of?
pm mag ook hoor, :+
Zie dagboekpost.

Maar, als jij met een 100 99 % overtuiging kunt zeggen wat het is, dan laat ik je weten of het goed is. _O_
  maandag 15 juli 2013 @ 11:29:08 #183
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128965267
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:24 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Oh en verder: toen ze het uiteindelijk kón fotograferen legde de kleine er een handje voor. }:|
Zwaaiende placenta's, handjes voor hamburgers/bratwursten.. Hier een ventje die het even goed aanwees met z'n hand :').
  maandag 15 juli 2013 @ 11:31:03 #184
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128965306
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Zwaaiende placenta's, handjes voor hamburgers/bratwursten.. Hier een ventje die het even goed aanwees met z'n hand :').
Jup, ik ben vervelend en ik heb ook nu al een vervelend kind :D. Niets werkt mee.

Maar ik ben wel zó verliefd *O* .
pi_128965381
Nou, ik ben heel benieuwd! December is gelukkig al heel snel ~:)
  maandag 15 juli 2013 @ 11:36:56 #186
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128965439
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jup, ik ben vervelend en ik heb ook nu al een vervelend kind :D. Niets werkt mee.

O+!
pi_128965606
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef ProjSkippy het volgende:

en daar gaat het om :)
pi_128965681
Zo is het!
  maandag 15 juli 2013 @ 11:50:47 #189
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128965742
Dames, dames, dames en dan noemen ze ons mannen plat.....
Overigens wat nou als het een broodje bratwurst is? _O-
  maandag 15 juli 2013 @ 11:53:49 #190
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128965824
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:50 schreef NoBoNo het volgende:
Dames, dames, dames en dan noemen ze ons mannen plat.....
Overigens wat nou als het een broodje bratwurst is? _O-
Dat die piemel gesandwicht wordt?
  maandag 15 juli 2013 @ 12:01:36 #191
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128965990
Ik ga er maar vanuit dat de 24e alleen maar een formaat schatting is, en niet weer een nieuwe UD :D :D
Ik hoop na de 10e iig, dan heeft vriendje zijn week opleiding achter de rug.

Wat een leukertje Mo O+ En ik ga met 'de rest' mee... Meissie. Al moest ik me wel eerst inlezen hoe je precies moet kijken :X

Rustig aan doen GotC. Voetjes op de tuinstoel en sapje met parapluutje in je hand. (na het werk dan) Als je morgen het huishouden gaat doen ipv vandaag blijft het in ieder geval een dag langer schoon! :D

Olli zou dus 3 weken voor liggen volgens het hoofdje Cwen. Of hij heeft een ontzettend groot hoofd, dat kan ook :X Vooralsnog ga ik gewoon uit van tussen de 6e en de 16e. Na de 16e zien we wel verder. Ribben en maag kan ik ook nog niet tot de klachten rekenen. :@ Ik voel wel dat er af en toe rechts onder mn ribben iets 'klem' zit soms maar meer ook niet. Ook nog geen maagzuur ofzo. Jij wel?

Oma's en vriendje geïnstrueerd dat als er gevraagd wordt wat 'we' willen hebben dat het geen kleertjes moeten zijn, omdat veel. Dus hoop dat dat wel goed zal gaan komen.

Jeetje Skips... Ik kan me voorstellen dat je niet al te scheutig bent geweest met het vertellen. En zeker nu het geslacht niet. Ik ben heel erg verbaast over hoe slecht ouders / schoonouders nederlands begrijpen... "Nee, nog tegen niemand vertellen" zijn geen woorden waar je voor gestudeerd moet hebben ofzo. Maar... Ik ben nu wel uiterst verward over wat het is... Jommetje of Meisje O+
  maandag 15 juli 2013 @ 12:31:13 #192
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  maandag 15 juli 2013 @ 12:33:42 #193
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_128966763
quote:
11s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
AAAAAAAAAAAH! Ik. wil. geen. baby. meer! :X

http://www.upcoming.nl/ri(...)met-duivelse-plannen
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_128966983
quote:

>:) ;(

Hilz, is alleen het hoofdje groot of is de rest niet gemeten? Hier voornamelijk de hersens erg groot, hoofd(breedte?) valt mee en benen en buik ook wat groot. En bij mij weten we de dag van de eisprong en dus de UD heel zeker!
pi_128967002
quote:

_O-
  maandag 15 juli 2013 @ 12:44:28 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128967047
quote:

:D!
  maandag 15 juli 2013 @ 12:44:56 #197
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128967063
quote:

Hahahahaha })
pi_128968160
quote:

:o
pi_128968841
Dames even heel veel liefs vanaf hier en nu nog even heerlijk met mijn wurm knuffelen! Tot later allemaal in baby of bv topic!!! X
  maandag 15 juli 2013 @ 15:02:34 #200
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128971375
quote:

*proest* Evil child!!

Sull, het hele ventje is een Olli, voor zover ze kan meten. Buikje komt overeen met hoofdje. Mijn gevoelde eisprong zou ook wel eens een innestelings pijntje geweest kunnen zijn, en dus misschien wel een heel vroege eisprong, zorgen voor vertwijfeling. Het was in 1 keer raak dus heb geen cyclus uitreken schema kunnen maken.

Doeiiiiiii Kiwi! Tot over een paar weekjes!!
pi_128971504
Maar is er dan nog steeds sprake van een termijndiscussie?
pi_128973388
Dat was toch bij skip?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')