Eensch!! Eensch en eensch! Ben een positief mensch.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat je -naast actief een baan zoeken- nog kan doen. En het fijne is: het komt altijd wel weer goed en later 'lach' je erom
Ik ben er ook zo'n eentje dus ik kan vanmiddag wel! Ik blow over mijn longen, hoor. Anders is het zo slecht voor de baby!![]()
Je kan een gedichtje op het geboortekaartje zetten:
Kleertjes gaan linea recta
naar Afrika.
Ik vind het altijd zo irritant als vreemden dat doen. Ik ben al niet zo 'handtastelijk', laat staan als vreemden ineens aan mijn buik gaan zittenquote:Op maandag 15 juli 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..] En behalve dat mijn vader het nodig vindt elke keer als hij er is over mijn buik te wrijven en ik me moet inhouden om hem een mep te geven...heb ik niks te klagen
I know, bla. Ik werk op HR. Wij zijn vaak verantwoordelijk voor (de uitvoer van) dat soort monsterplannen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Cwen, dat is klote zeg! kan me voorstellen dat je er niet lekker ontspannen bij zit zo...
Hillz dat zou voor mij ook een rden zijn om onder een steen te kruipen..pfff!
Enne..24 julidas al wel heul snel
Kimpossible..helaas zegt een vast conract in deze tijd ook niet meer alles. Hier gingen er vorige jaar ook 4 uit met een vast contract die hier al jaaaaren werktr. Het is helaas gewoon een ruk tijd.
Maar..alles komt goed!
Hier ook geen last van ouders of schoonouders die te overenthousiast zijn. Ze zijn allemaal precies enthousiast genoegEn behalve dat mijn vader het nodig vindt elke keer als hij er is over mijn buik te wrijven en ik me moet inhouden om hem een mep te geven...heb ik niks te klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Mijn datum mag maar 3 febSjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Komt wel goed!quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Spewey, respect! Ik zal het vast ooit weer kunnen, maar het is momenteel moeilijk te geloven...
Maar goed, ben sowieso een beetje in de misère... Manlief is zijn baan (ook) kwijt. Kortom, zoals het er nu uitziet zitten we vanaf november beiden thuis. Het kan natuurlijk allemaal meevallen, maar ik heb het er even moeilijk mee...
Neem wel je rust he! En lekker vroeg naar bed elke dagquote:Op maandag 15 juli 2013 09:17 schreef GotC het volgende:
Wat een mooie Mo!Nub doe ik alleen niet aan, te weinig verstand van
Ik ben Moe. Ja, met een hoofdletter M. Moemoemoemoemoe! Lijkt alsof ik ineens echt voel dat ik in dat laatste trimester ben beland. Alles is ineens zwaar!
quote:Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef DJMomo het volgende:
Nub liefhebber? Anyone?Mooie datum en mooi echoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps. Mijn datum mag maar 3 feb![]()
Ik vond deze website wel een duidelijke uitleg gevenquote:Op maandag 15 juli 2013 09:21 schreef ProjSkippy het volgende:
Nog een keer hè... Hoe werkt die nubtheorie nou?
Op mij zijn toen wel de innestelingstheorie en de visje/stomp theorie toegepast, maar van nub weet ik niets.
---
Mooie echo Momo!
Zelfde voor mij, ook (tot voor kort) werkzaam op HR en heb het nu ook van (te) dichtbij kunnen meemaken.Mag na mijn verlof ook op zoek naar een nieuwe baan. Heb het afgelopen jaren, toen het ook al crisis was, echt niet zo erg meegemaakt en hoor de laatste weken nu ook echt veel negatieve berichten uit mijn eigen omgeving.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:12 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
I know, bla. Ik werk op HR. Wij zijn vaak verantwoordelijk voor (de uitvoer van) dat soort monsterplannen.
als een vreemde dat zou doen zou die echt een knal krijgen. Maar gelukkig weten de meeste mensen om me heen wel dta ik daar niet van gediend ben. Ik verdenk mijn vader er ook van dat hij het weet..maar er een beetje lak aan heeftquote:Op maandag 15 juli 2013 09:12 schreef Sylver_ het volgende:
He wat een vervelende berichten over werkloosheid. Begin toch steeds meer te merken dat het crisis is, wat dat betreft. Extra rot nieuws als je een kleintje verwacht! Onzekerheid is irritant.
Hopelijk kan iedereen weer snel aan de slag!
Wel gezellig Hilz, gaan we samen op 24 juli bevallen!
[..]
Ik vind het altijd zo irritant als vreemden dat doen. Ik ben al niet zo 'handtastelijk', laat staan als vreemden ineens aan mijn buik gaan zittenIk trek 'm altijd in als reflex, maar dat lukt natuurlijk niet meer
Heuj, ik snap het!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:26 schreef Sylver_ het volgende:
Mooie echo!
[..]
Ik vond deze website wel een duidelijke uitleg geven
Ik wil wel even kijken, hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Heuj, ik snap het!Gelijk even gekeken of ik het toe kan passen op mijn 12-weken echo, maar die is te 'wazig'. Jammer, dan had ik kunnen kijken of alle theorieën bij mij nu juist wél of juist allemaal níét kloppen ^^.
Zeghetnou!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Heuj, ik snap het!Gelijk even gekeken of ik het toe kan passen op mijn 12-weken echo, maar die is te 'wazig'. Jammer, dan had ik kunnen kijken of alle theorieën bij mij nu juist wél of juist allemaal níét kloppen ^^.
Ja Got, dat lijkt me stap 1. En misschien iets rustiger aan doen?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeghetnou!!
En dat moe zijn..misschien moet ik maar eens die ijzertabletten ophalen en gaan gebruiken. Verder heb ik het gewoon druk..
Hahaha. Ja zelfs ik meen het te zien! Deel jij de mening van de rest?quote:
Dat lijkt me ook een plan. 40 uur werken icm elke avond weg/iets doen.. Maargoed, heb gevraagd om vanaf 1 augustus 1 dag minder te gaan werken (heb toch teveel vakantiedagen), dus hoop dat dat ook al wat helptquote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja Got, dat lijkt me stap 1. En misschien iets rustiger aan doen?
Nou jaquote:Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zat gisteravond op handen en voetenmadam draaide, want ik werkte mn avondeten eruit..en hop, vannacht weer terug in stuit ;')
macaroni bolognesequote:Op maandag 15 juli 2013 10:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Vooral het avondeten, lijkt me.
Maar 1 aug duurt nog 2 weken!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een plan. 40 uur werken icm elke avond weg/iets doen.. Maargoed, heb gevraagd om vanaf 1 augustus 1 dag minder te gaan werken (heb toch teveel vakantiedagen), dus hoop dat dat ook al wat helpt
Maarre..verkeerde ledikant?Snappen al die winkels niet dat als het om babyspullen gaat, het verstandiger is voor beide partijen om alles in 1x goed te doen?
Yupquote:Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Maar 1 aug duurt nog 2 weken!
Het is inderdaad niet handig om mensen met een bepaald hormoonniveau dit aan te doen
[dagboek]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeker!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:36 schreef GotC het volgende:
[..]
YupMaar even goed aankijken..
Nee, snap ook niet hoe ze erbij komen. En dan vervolgens klagen dat zwangere vrouwen last hebben v/d hormonenZe maken het er zelf naar
Nop, zijkant. Hij/zij ligt op het ruggetjequote:Op maandag 15 juli 2013 10:43 schreef Mabawa. het volgende:
Skips, wat een verhaal. Jammer hoor dat het zo moet gaan dan.
Je echo is van bovenaf volgens mij? Dan is het helemaal mission impossible, was bij ons ook.
Oh haha, nou aan mij heb je niks danquote:Op maandag 15 juli 2013 10:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nop, zijkant. Hij/zij ligt op het ruggetje.
Oeh, oeh, wat zie je?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:54 schreef Limone het volgende:
Ik heb je echo een beetje donkerder gemaakt en ik denk het wel te zien, eigenlijk! Maar het is minder obvious als bij Momo
Heel rot van je schoonouders. Ik zou het ze wel vertellen, maar pas op het moment dat iedereen het weet waarvan jij wil dat ze het speciaal van jou horen.
Ik vond trouwens het geslacht veel minder belangrijk dan de eerste paar weken zwangerschap. Daarvan vond ik het wel irritant dat mijn schoonmoeder het aan de hele goegemeente ging vertellen. Dat wist ik van te voren dus ik heb het heel snel aan al mijn belangrijke mensen verteld, voordat we het aan hen vertelden. Het is ook geen onwil, meer een bijna puberale vorm van enthousiasme en het heeft ook geen zin om hen te 'straffen' door dingen niet te vertellen. Je kan er wel rekening mee houden
Je mag ons ledikantje wel in elkaar komen zetten?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:41 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja zeker!
Pfff ik word zo gebeld. Ik wil NU een ander bedje, wilde m net in elkaar zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:40 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
[dagboek]
Nou, ik wíl het heel graag zeggen, maar dat is het probleem met de schoonouders enzo.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nog al wat gedoe gehad met m'n schoonouders. Ik was toen redelijk onverwacht zwanger (wel héél, héél, héél blij!) en we zouden de dag nadat ik de test gedaan had met mijn schoonouders een weekend weg gaan. Omdat mijn vriend en ik er wel over wilden kunnen praten in dat weekend hebben we besloten om het gelijk aan mijn schoonouders te vertellen. Ook heel duidelijk bij vermeld dat het pas 5 weken was en we het verder absoluut nog stil wilden houden.
Het weekend was bij kennissen van mijn schoonouders in Duitsland en ik weet niet hóé m'n schoonvader het voor elkaar kreeg in die halve minuut dat ze alleen geweest zijn met die kennissen, maar toen had m'n schoonvader het al verteld. Kwam die kennis: "Hoi! Jullie hadden ook leuk nieuws geloof ik?" en schoonvader daarna: "Ja, dit vonden jullie toch hopelijk niet erg? Leek me voor jullie ook wel handig".
Nou, nee dus..
Uiteindelijk kreeg ik een miskraam, maar kennelijk is dat die kennissen nooit verteld want die zag ik een jaar later weer en die waren aan het zoeken naar de kinderwagen (of een bolle buik in de wetenschap dat ze zich misschien vergist hadden qua data/termijn).. Kon ik ze toen nog eens uit gaan leggen dat het mis gegaan was. Veel later bleek ook dat nog veel meer kennissen van m'n schoonouders het wisten..
En bedankt..
Mja, om die reden hebben we nu bij deze zwangerschap een stuk langer gewacht om het te vertellen.. en wil ik nu ook het geslacht eigenlijk niet delen. Mijn ouders wil ik het wél heel graag vertellen, maar mijn vriend wil eigenlijk ook zijn ouders niet achterstellen.. wat ik op zich ook wel kan begrijpen, maar ik wil er zo graag iig met m'n moeder over kunnen praten.
[/dagboek].
Echofoto 12 weken - doe de nubtheorie!:
vandaaaaaaaaag is blauwwwwwwwwwww, niet de kleur van zijn lipjeeeeeeeeeesssssssssss, want t is geeeen meisjeeeee trololoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, duidelijk! In dat geval klopt het!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vandaaaaaaaaag is blauwwwwwwwwwww, niet de kleur van zijn lipjeeeeeeeeeesssssssssss, want t is geeeen meisjeeeee trololo
wat zei zegt. Gelukkig hebben we Kleurdoos nogquote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef Limone het volgende:
Prachtige echo, maar ik kan er geen chocola piemeltje van maken
jeeeuj!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah, duidelijk! In dat geval klopt het!
En wat zegt Kd-ke van de geslachtsbepalingsecho?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wat zei zegt. Gelukkig hebben we Kleurdoos nog
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef ProjSkippy het volgende:
Ah, dan zeggen alle theorieën tot nu toe een jongetje.
En trouwens hier nog de echofoto van de geslachtsbepaling van vorige week (16w5d) die ik jullie nog altijd beloofd had.
Wat vinden we hier van?ik zie navelstreng?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, keutel. Het gaat van het is NIET blauw, maar ook naar het is GEEN meisje. KD kan er gewoon geen flans mee, met die 12 weken echoquote:
Mijn zusje gokte op een megapiemel. En daarna als nog op een jongetje, want het kon volgens haar geen negertje zijn, maar toch zag ze wat.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag ons ledikantje wel in elkaar komen zetten?
ik denk dat ik balletjes zie, maar tís geen ideaal shot, bij die termijn zouden t net zo goed opgezwollen schaamlipjes kunnen zijn, want als je wil, kan je er ook een meisje in zien.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:16 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn zusje gokte op een megapiemel. En daarna als nog op een jongetje, want het kon volgens haar geen negertje zijn, maar toch zag ze wat.
Ze kreeg het inderdaad allemaal niet mooi duidelijk op de foto.. heeft een hele tijd van alles lopen echo-en, maar mijn placenta ligt voor, dus die kwam steeds even hallo zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ik balletjes zie, maar tís geen ideaal shot, bij die termijn zouden t net zo goed opgezwollen schaamlipjes kunnen zijn, want als je wil, kan je er ook een meisje in zien.
Kijk, dat zijn nog eens plannenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik heb al andere taken. Papierwerk ordenen en afwas. Ik wilde zo graag dat de basis van ons kamertje vandaag zou staan als vriendlief thuis komtMisschien ga ik proberen om het rolgordijn op te hangen, dan kan ik daarna de muurstickers plakken.
Ik kan ook kleertjes vouwen en in de lade van de commode leggen?! Jaa! Niet dat dat de vaste plek wordt maar het staat zo leuk.
Kortom, genoeg te doen op deze vrije zonnige dag
herkenning, bij mn geslachtsbepaling heb ik liggen hoesten als een malle, wilde niet baten.. geen enkel shot dus door die navelstreng..maar we hebben nu een hamburger in 3D dus de jongensnamen hoef ik niet meerquote:Op maandag 15 juli 2013 11:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ze kreeg het inderdaad allemaal niet mooi duidelijk op de foto.. heeft een hele tijd van alles lopen echo-en, maar mijn placenta ligt voor, dus die kwam steeds even hallo zeggen.
Ik heb zelfs nog staan springen en dansen, maar het hielp niet. Er waren wel twee momenten in de echo dat we het wel duidelijk konden zien, maar direct daarna kwam de placenta weer voorbij.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
Nu zie ik beelden voor me van een zwaaiende placenta
Oh en verder: toen ze het uiteindelijk kón fotograferen legde de kleine er een handje voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
herkenning, bij mn geslachtsbepaling heb ik liggen hoesten als een malle, wilde niet baten.. geen enkel shot dus door die navelstreng..maar we hebben nu een hamburger in 3D dus de jongensnamen hoef ik niet meer
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:15 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nee, keutel. Het gaat van het is NIET blauw, maar ook naar het is GEEN meisje. KD kan er gewoon geen flans mee, met die 12 weken echo.
Zie dagboekpost.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ga je t overigens bekendmaken of?
pm mag ook hoor,
Zwaaiende placenta's, handjes voor hamburgers/bratwursten.. Hier een ventje die het even goed aanwees met z'n handquote:Op maandag 15 juli 2013 11:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh en verder: toen ze het uiteindelijk kón fotograferen legde de kleine er een handje voor.
Jup, ik ben vervelend en ik heb ook nu al een vervelend kindquote:Op maandag 15 juli 2013 11:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Zwaaiende placenta's, handjes voor hamburgers/bratwursten.. Hier een ventje die het even goed aanwees met z'n hand.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:31 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, ik ben vervelend en ik heb ook nu al een vervelend kind. Niets werkt mee.
Maar ik ben wel zó verliefd.
Dat die piemel gesandwicht wordt?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:50 schreef NoBoNo het volgende:
Dames, dames, dames en dan noemen ze ons mannen plat.....
Overigens wat nou als het een broodje bratwurst is?
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
AAAAAAAAAAAH! Ik. wil. geen. baby. meer!
http://www.upcoming.nl/ri(...)met-duivelse-plannen
Hahahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
*proest* Evil child!!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef ProjSkippy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |