Wupper!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:24 schreef DJMomo het volgende:
Er wilde iemand plaatsnemen tussen rfr en mijzelf. Wupwup geloof ik?
Ik ben stuk meiden. Samen met een groot gedeelte van jullie.quote:De doorbloeding van je hele lichaam is beter en dat geldt ook voor je geslachtsorganen. Hierdoor kun je eerder opgewonden raken en meer zin in seks hebben dan anders. Daarnaast voel je je nu met je rondere borsten en wat ronde buik misschien ook wel supersexy.
Graag datum van mij veranderen in 8 januari. Bedankt!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Hebben we nog interessante wijzigingen? Mensen die in de OP willen? Et-ce-te-ra?
Hier herken ik me wel inquote:Op zondag 14 juli 2013 13:38 schreef Limone het volgende:
ik voel me echt niet supersexy..![]()
![]()
Wel voel ik mij weer 'mooi'. Eerder voelde ik me vooral pafferig en opgeblazen, maar dat is nu voorbij. Ik trek ook weer leuke kleren aan
Wij gaan nu even kersen en aardbeien kopen (als de Betuwe open is..) en daarna laat ik je het wel weten, Sull!
Bij mijn oudste voelde ik mij wel sexy hoor tijdens de zwangerschapquote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sexy...schrijft iemand die teksten die zelf nog nooit zwanger is geweest ofzo?
Heerlijk, jaquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef DJMomo het volgende:
Bedenk me net dat ik t morgen na de echo (er vanuitgaande dat die goed is) het op mijn werk wil vertellen. En dat ik dus niet meer moeilijk hoef te doen over wat ik aan zal trekken! Gut, wat een opluchting!
Is ook een mooi moment! Eindelijk hoef je het niet meer te verbergen en hoef je je niet meer druk te maken om kleding oidquote:Op zondag 14 juli 2013 16:21 schreef DJMomo het volgende:
Stom he, dat je daar dan zo blij van kan worden. Ik wist gewoon echt niet meer wat ik aan moest trekken. Hoewel mijn gewone kleding echt nog wel pas, is t meeste van mijn kleding toch wel aansluitend eigenlijk.
Dat zijn kados nobo! Wat heb je voor moois op t oog?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef NoBoNo het volgende:
Vandaag van schoonouders te horen gekregen dat we voor een bepaald bedrag iets moois mogen uitzoeken voor de baby. Wordt dan toch daadwerkelijk een nieuwe babykamer, hebben een heeeeeeeele mooie gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |