Wupper!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:24 schreef DJMomo het volgende:
Er wilde iemand plaatsnemen tussen rfr en mijzelf. Wupwup geloof ik?
Ik ben stuk meiden. Samen met een groot gedeelte van jullie.quote:De doorbloeding van je hele lichaam is beter en dat geldt ook voor je geslachtsorganen. Hierdoor kun je eerder opgewonden raken en meer zin in seks hebben dan anders. Daarnaast voel je je nu met je rondere borsten en wat ronde buik misschien ook wel supersexy.
Graag datum van mij veranderen in 8 januari. Bedankt!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Hebben we nog interessante wijzigingen? Mensen die in de OP willen? Et-ce-te-ra?
Hier herken ik me wel inquote:Op zondag 14 juli 2013 13:38 schreef Limone het volgende:
ik voel me echt niet supersexy..![]()
![]()
Wel voel ik mij weer 'mooi'. Eerder voelde ik me vooral pafferig en opgeblazen, maar dat is nu voorbij. Ik trek ook weer leuke kleren aan
Wij gaan nu even kersen en aardbeien kopen (als de Betuwe open is..) en daarna laat ik je het wel weten, Sull!
Bij mijn oudste voelde ik mij wel sexy hoor tijdens de zwangerschapquote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sexy...schrijft iemand die teksten die zelf nog nooit zwanger is geweest ofzo?
Heerlijk, jaquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef DJMomo het volgende:
Bedenk me net dat ik t morgen na de echo (er vanuitgaande dat die goed is) het op mijn werk wil vertellen. En dat ik dus niet meer moeilijk hoef te doen over wat ik aan zal trekken! Gut, wat een opluchting!
Is ook een mooi moment! Eindelijk hoef je het niet meer te verbergen en hoef je je niet meer druk te maken om kleding oidquote:Op zondag 14 juli 2013 16:21 schreef DJMomo het volgende:
Stom he, dat je daar dan zo blij van kan worden. Ik wist gewoon echt niet meer wat ik aan moest trekken. Hoewel mijn gewone kleding echt nog wel pas, is t meeste van mijn kleding toch wel aansluitend eigenlijk.
Dat zijn kados nobo! Wat heb je voor moois op t oog?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef NoBoNo het volgende:
Vandaag van schoonouders te horen gekregen dat we voor een bepaald bedrag iets moois mogen uitzoeken voor de baby. Wordt dan toch daadwerkelijk een nieuwe babykamer, hebben een heeeeeeeele mooie gezien!
Mooi!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:49 schreef NoBoNo het volgende:
Paidi micro ....bij babyhuys, maar die website is offline..
Vergis je daar niet in.. Sommige kamertjes zien er prachtig uit maar vallen in het echt enorm tegenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:00 schreef NoBoNo het volgende:
Zeker dat is waar, willen hem eigenlijk even ergens bekijken, om te zien of het wel een beetje kwaliteit is, al lijkt het daar wel op.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef GotC het volgende:
Ik voel me wel sexy tijdens het omdraaien 's nachts. Niet sexy voor mensen, maar ik denk wel dat ik potvissen enzo aantrek qua geluiden![]()
Ooohhh ja de gender cake enzo! Angela, je kan (als je het niet direct zelf wil weten, maar pas tegelijkertijd met je familie/vrienden) vragen of de echoscopiste het geslacht op een briefje schrijft en in een envelop stopt. De envelop geef je dan, incl instructie, aan een bakker. De bakker bakt een taart met een rose of blauwe binnenkant.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:20 schreef Suusz het volgende:
[..]![]()
DJMomo, heerlijk dat je het kan vertellen op je werk! Vond dat zelf toen zo fijn! Niet meer moeilijk doen met excuusjes met borrels, bepaalde dingen eten, misselijk en inderdaad je kledingkeuze
Angelatje, spannend, 20 wkn echo! Originele manier om het geslacht bekend te maken heb ik zelf niet gebruikt (ik ging gewoon als een kip zonder kop iedereen bellen:)). Maar heb wel eens gehoord van iemand die cupcakes gemaakt had en die had gevuld met roze (of dus blauwe) botercreme. En dan bovenop met glazuurpen "it's a..." had geschreven. Klinkt ook wel leuk.. en lekker
Nou ja!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
Hier een tante: En, weten jullie wat het gaat worden?
Ik: Yup, een jongetje
Tante: Oh leuk..maar ik wilde het helemaal niet weten
Das pech hebben
Ja ach, is een tante uit Schotland die ik 1x per 2 jaar zie. Ben er niet rouwig om hoorquote:
Hahaha, hier zoiets met zwager. Wij vol trots de babykamer laten zien, die inmiddels goed gevuld was met shopsels uit de VS waar we net op vakantie waren geweest. "Oh, das duidelijk hè?" Ja sorry, wij waren heel open over het geslacht, dan gaan we niet spastisch lopen doen omdat één iemand het niet wil weten.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
Hier een tante: En, weten jullie wat het gaat worden?
Ik: Yup, een jongetje
Tante: Oh leuk..maar ik wilde het helemaal niet weten
Das pech hebben
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef GotC het volgende:
Ik voel me wel sexy tijdens het omdraaien 's nachts. Niet sexy voor mensen, maar ik denk wel dat ik potvissen enzo aantrek qua geluiden![]()
[/sub]
WAUWquote:Op zondag 14 juli 2013 19:41 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
![]()
OMG, ik heb het gewoon 7,5 uur in de Efteling uitgehouden, ben nu wel totaal gesloopt en ik geloof niet dat ik morgen nog kan lopen, maar m'n kindjes hebben genoten!![]()
Toe maar, doe je goed!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:41 schreef Spewey het volgende:
[..]![]()
![]()
OMG, ik heb het gewoon 7,5 uur in de Efteling uitgehouden, ben nu wel totaal gesloopt en ik geloof niet dat ik morgen nog kan lopen, maar m'n kindjes hebben genoten!![]()
Ik maar nog niet in gebruik. Staat mooi te wezen op zolderquote:Op zondag 14 juli 2013 20:04 schreef NoBoNo het volgende:
ZIjn er hier mensen die toevallig de Mutsy Evo hebben en zo ja, hoe bevalt ie?
Jemig, sterkte. Veel tijd voor elkaar en hopelijk snel weer aan de slag.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Spewey, respect! Ik zal het vast ooit weer kunnen, maar het is momenteel moeilijk te geloven...
Maar goed, ben sowieso een beetje in de misère... Manlief is zijn baan (ook) kwijt. Kortom, zoals het er nu uitziet zitten we vanaf november beiden thuis. Het kan natuurlijk allemaal meevallen, maar ik heb het er even moeilijk mee...
Oh Cwen, wat ontzettend klotequote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Spewey, respect! Ik zal het vast ooit weer kunnen, maar het is momenteel moeilijk te geloven...
Maar goed, ben sowieso een beetje in de misère... Manlief is zijn baan (ook) kwijt. Kortom, zoals het er nu uitziet zitten we vanaf november beiden thuis. Het kan natuurlijk allemaal meevallen, maar ik heb het er even moeilijk mee...
IT sector, maar wel een specifieke hoek... Kan dus vriezen of dooien. Dit is echt zo klote! Ik wil ontspannen m'n bevalling in, verdorie!quote:Op zondag 14 juli 2013 20:16 schreef WupWup het volgende:
7,5 uur, als zwangere, met dit weer, met de zomervakantiedrukte, met 2 kinderen... halleluja! En nu niet gaan klagen over bandenpijn he
Cwen, wat rot zeg. Logisch dat je het er moeilijk mee hebt. Heeft je man een beroep waarmee hij makkelijk weer aan het werk komt?
Ik heb denk ik de voorloper ervan de mutsy transporter.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:04 schreef NoBoNo het volgende:
ZIjn er hier mensen die toevallig de Mutsy Evo hebben en zo ja, hoe bevalt ie?
Blijft irritant! Hier schoonmoeder eerste verteld omdat zij voor het eerst een kleinkind krijgt, mijn ouders hebben al. Ging ze het ook doorklikken, mijn vriendin kon het niet eens als verrassing aan haar oma vertellen. Sneu, ik begrijp dat niet. Wij hadden specifiek gevraagd tegen niemand nog wat te zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
Oei, hillz ook bij jou ruk
Uitgesproken met mijn mama hoor. Ze zei: is er eindelijk iets leuks in mijn leven, dan wil ik dat delen ook.nouja, nog een avondje sippen voor mij, morgen is het vast over.
Ja, dat ging vorige keer ook al mis. Nouja. Wat gebeurd is, is gebeurd.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:18 schreef Purple010 het volgende:
Hier hebben we bewust de moeders, vaders, broer, zus en grootouders in 1x het nieuws verteld.
Dat kon gelukkig op mijn verjaardag, waarop mijn vriend me een baby kadootje gaf.
Ze moesten het alleen een paar weken geheim houden tot de 12 weken echo.
Dat vonden ze allemaal heeeel interessant en hebben het zowaar volgehouden.
Daarna hebben we het hun lekker laten verspreiden, vonden ze heerlijk!
Hahaha als het een herhaling wordt van Sjaaks geboorte, dan zijn beide oma's onvind- en onbereikbaar! Gut wat een drama was dat!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:14 schreef NoBoNo het volgende:
Maar het is niet aan jou moeder om te delen, maar aan jou!
Heb hier met schoonouders zelfde ervaringen, mijn schoonvader ging iedereen bij langs bellen toen mijn schoonzusje was bevallen!
Jammer voor hem, maar zij komen het bij ons als laatste te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |