Ik maar nog niet in gebruik. Staat mooi te wezen op zolderquote:Op zondag 14 juli 2013 20:04 schreef NoBoNo het volgende:
ZIjn er hier mensen die toevallig de Mutsy Evo hebben en zo ja, hoe bevalt ie?
Jemig, sterkte. Veel tijd voor elkaar en hopelijk snel weer aan de slag.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Spewey, respect! Ik zal het vast ooit weer kunnen, maar het is momenteel moeilijk te geloven...
Maar goed, ben sowieso een beetje in de misère... Manlief is zijn baan (ook) kwijt. Kortom, zoals het er nu uitziet zitten we vanaf november beiden thuis. Het kan natuurlijk allemaal meevallen, maar ik heb het er even moeilijk mee...
Oh Cwen, wat ontzettend klotequote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Spewey, respect! Ik zal het vast ooit weer kunnen, maar het is momenteel moeilijk te geloven...
Maar goed, ben sowieso een beetje in de misère... Manlief is zijn baan (ook) kwijt. Kortom, zoals het er nu uitziet zitten we vanaf november beiden thuis. Het kan natuurlijk allemaal meevallen, maar ik heb het er even moeilijk mee...
IT sector, maar wel een specifieke hoek... Kan dus vriezen of dooien. Dit is echt zo klote! Ik wil ontspannen m'n bevalling in, verdorie!quote:Op zondag 14 juli 2013 20:16 schreef WupWup het volgende:
7,5 uur, als zwangere, met dit weer, met de zomervakantiedrukte, met 2 kinderen... halleluja! En nu niet gaan klagen over bandenpijn he
Cwen, wat rot zeg. Logisch dat je het er moeilijk mee hebt. Heeft je man een beroep waarmee hij makkelijk weer aan het werk komt?
Ik heb denk ik de voorloper ervan de mutsy transporter.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:04 schreef NoBoNo het volgende:
ZIjn er hier mensen die toevallig de Mutsy Evo hebben en zo ja, hoe bevalt ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |