Financiële perikelen zijn

.. Het zijn wat dat betreft echt nare tijden, je hoort zoveel rottige verhalen. Ik heb gelukkig een vast contract, maar wel parttime en vriend ook. En we hebben (ik heb) een paard, dat tikt ook lekker door. Heel veel geld extra hebben we dus niet, maar niks te klagen. Das maar goed ook want ik kan op dat gebied echt van een mug een olifant maken, ik ben heel snel bang dat we niet rondkomen (terwijl dat nergens op gebaseerd is).
En overenthousiaste opa's en oma's in spe: hoewel ik de blijheid prachtig vind, vind ik het toch altijd zo respectloos als mensen dit soort grote nieuwtjes aan Jan en alleman vertellen, zeker wanneer nadrukkelijk verzocht is dat niet te doen. Ik snap heel goed dat je r effe naar van bent, Mo.
Hier hebben we vanavond mijn ouders op de hoogte gebracht middels een lief cadeautje. Ik had nog niet gejankt maar toen m'n moeder met van die natte oogjes zei: 'ben je zwanger??????

' en vervolgens ook m'n vader er emotioneel van werd, kwamen toch wel even gelukstranen, haha. Blij dat het hoge woord er uit is, ik vond t moeilijk stil te houden maar we wilden het wel persoonlijk doen. En nu hopen dat m'n moeder (flapuit eerste klas) het volhoudt om ons geheimpje te bewaren tot na een hopelijk goede echo.