abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127264604
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef Hilzillah het volgende:
vertel vertel!
Het was de eerste brief, beetje basis allemaal dus. Hij heeft wel meteen al zijn 'verhaal' gedaan, gezegd hoe zijn situatie nu is en wat de vooruitzichten zijn :) Wat jammer dat hij dan niet écht inhaakt op mijn brief zeg maar, dus er niet dingen uitplukt, op een enkel element na.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 00:28:59 #252
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127274186
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Het was de eerste brief, beetje basis allemaal dus. Hij heeft wel meteen al zijn 'verhaal' gedaan, gezegd hoe zijn situatie nu is en wat de vooruitzichten zijn :) Wat jammer dat hij dan niet écht inhaakt op mijn brief zeg maar, dus er niet dingen uitplukt, op een enkel element na.
okay, zonde... Maar hij geeft jou wel weer genoeg info om op in te haken? anders wordt het zo eenzijdig :D
  maandag 7 oktober 2013 @ 09:28:14 #253
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_131928186
Heeft iemand nog contact met een prisoner?
pi_131928317
Ja. :)
Let what you love be what you do ♥
  maandag 7 oktober 2013 @ 09:39:23 #255
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_131928365
Hoelang al? Ook via de site die in de OP genoemd wordt of via iets anders?
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:06:23 #256
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_131942695
Toevallig. Ik ben dus net op write a prisoner aan het kijken en heb besloten 2 gedetineerden aan te schrijven.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_131943266
jep. en idd via genoemde site.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:16:34 #258
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_131970958
Zijn er mensen die met gedetineerden op Death Row schrijven eigenlijk?
Mijn eerste brief gaat er zo uit en dan wil ik nog 1 of 2 DR's 'uitzoeken'.
Waarom? Ik ben geen geil huppelkutje ofzo. Ben gewoon saai getrouwd met huisje en boompje en beestjes, teveel kilo's, een studie en een keurige baan. Ik sta ambivalent tov de doodstraf, meer tegen dan voor overigens, en ik heb geen Moeder Theresacomplex.
Ik vind het wel leuk om te schrijven en daarnaast heb ik een belangstelling voor het gevangeniswezen in Amerika. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik het schrijven zie als een hobby, ik kan niet breien dus schrijf ik met gedetineerden :P
Ik hoop natuurlijk wel de laatste tijd van iemands leven leuker te maken met mijn brieven want het is kut om 23 uur per dag in een cel te zitten. Keur ik het dan goed wat ze hebben gedaan? Nope, natuurlijk niet. Maar hoe groot de misdaad ook is, er zit een mens achter.
Ik wil overigens pertinent niet schrijven naar profielen die al roepen dat ze innocent zijn. Neem op z'n minst verantwoording voor je daden.

Zo. Nou. Nu jullie? :')
pi_131981530
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Zijn er mensen die met gedetineerden op Death Row schrijven eigenlijk?
Mijn eerste brief gaat er zo uit en dan wil ik nog 1 of 2 DR's 'uitzoeken'.
Waarom? Ik ben geen geil huppelkutje ofzo. Ben gewoon saai getrouwd met huisje en boompje en beestjes, teveel kilo's, een studie en een keurige baan. Ik sta ambivalent tov de doodstraf, meer tegen dan voor overigens, en ik heb geen Moeder Theresacomplex.
Ik vind het wel leuk om te schrijven en daarnaast heb ik een belangstelling voor het gevangeniswezen in Amerika. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik het schrijven zie als een hobby, ik kan niet breien dus schrijf ik met gedetineerden :P
Ik hoop natuurlijk wel de laatste tijd van iemands leven leuker te maken met mijn brieven want het is kut om 23 uur per dag in een cel te zitten. Keur ik het dan goed wat ze hebben gedaan? Nope, natuurlijk niet. Maar hoe groot de misdaad ook is, er zit een mens achter.
Ik wil overigens pertinent niet schrijven naar profielen die al roepen dat ze innocent zijn. Neem op z'n minst verantwoording voor je daden.

Zo. Nou. Nu jullie? :')
Ik heb er bewust een uitgekozen die niet op death row zit. Omdat die daden veelal gruwelijk zijn. Als mijn boefje wil vertellen wat hij gedaan heeft vind ik dat goed natuurlijk maar liever niet. Ik ook geen moeder Teresa complex op desperaat op zoek naar een verloofde O+. Ik heb heul verkering en een kind.

Maar je maakt een leven een stukje leuker en daar werk ik graag aan mee.
pi_131983085
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:34 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik heb er bewust een uitgekozen die niet op death row zit. Omdat die daden veelal gruwelijk zijn. Als mijn boefje wil vertellen wat hij gedaan heeft vind ik dat goed natuurlijk maar liever niet. Ik ook geen moeder Teresa complex op desperaat op zoek naar een verloofde O+.

Maar je maakt een leven een stukje leuker en daar werk ik graag aan mee.
Dit ongeveer ja :Y

Heb maar eens een kaartje geschreven, al behoorlijk lang niks meer gehoord :o
Vorige keer duurde het ook lang en toen kon ie niet aan postzegels komen }:|
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:03:15 #261
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_131996612
Levenslang en DR verschilt vaak niet eens echt qua gruwelijkheid.
Ik heb 2 DR's aangeschreven die voor mij nog kunnen, zeg maar. Drugsdeal/gang en carjacking met een verkeerd eind. De laatste heeft overigens alleen de auto bestuurd.
Ik had een heel leuk profiel gevonden, onderdeel van de Texas 7, bij uitbraak een officier vermoord maar dat had hij niet zelf gedaan. Dus ik wilde bijna schrijven tot ik zag waarvoor hij echt zat.
Soms is even doorzoeken dus wel fijn :P
Ik heb in elk geval tijd en postzegels zat dus ik ga vandaag eens kijken of ik nog een vrouw met levenslang kan aanschrijven.
Jullie reden is overigens ook de mijne wel, zeker in het geval van snel eindigende levens.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:48:18 #262
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_132039081
Zojuist een formulier ingevuld van stichting Inside Outside.
Ik merk dat de profielen van de meesten me tegenstaan. Stom gedoe over god of over het vinden van een mokkeltje...
Dus ik heb nu via I/O adressen aangevraagd. Dan krijg ik gewoon namen en daar moet ik het mee doen, ongeacht de persoon of de misdaad.
Ben benieuwd.
pi_133638200
Ik schrijf inmiddels ook alweer bijna een jaar met enkele gedetineerden waarvan eentje op deathrow. Ik heb met enkele van hun echt wel een leuk contact opgebouwd :)
pi_133639905
Ik had een tijdje terug een profiel gelezen en had eerst nog overwogen hem te schrijven, zag ik gisteren toevallig killer kids en ik dacht al dat die naam me bekend voor kwam, bleek het dus 1 van die daders te zijn. Toen vond ik zijn stukje in zijn profiel "I can't tell you I am an angel but I can tell you I am not in here for hurting women or children and that is not something that sits well with me at all." ineens wel erg fout. Nee, geen vrouwen of kinderen wat aangedaan maar een goede vriend voor de lol doodslaan en net zolang doorgaan tot er geen bot meer heel is in het gezicht verdient nu ook niet echt de schoonheidsprijs, dat vind ik nu niet bepaald minder erg dan een vrouw iets aandoen of zo.
pi_133640059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:06 schreef gelestipjes het volgende:
Ik had een tijdje terug een profiel gelezen en had eerst nog overwogen hem te schrijven, zag ik gisteren toevallig killer kids en ik dacht al dat die naam me bekend voor kwam, bleek het dus 1 van die daders te zijn. Toen vond ik zijn stukje in zijn profiel "I can't tell you I am an angel but I can tell you I am not in here for hurting women or children and that is not something that sits well with me at all." ineens wel erg fout. Nee, geen vrouwen of kinderen wat aangedaan maar een goede vriend voor de lol doodslaan en net zolang doorgaan tot er geen bot meer heel is in het gezicht verdient nu ook niet echt de schoonheidsprijs, dat vind ik nu niet bepaald minder erg dan een vrouw iets aandoen of zo.
Ik snap je punt wel, maar ja, ze zitten er doorgaans niet voor het lopen op 't gras terwijl er een bordje staat dat dat niet mag...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133640237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:11 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar ja, ze zitten er doorgaans niet voor het lopen op 't gras terwijl er een bordje staat dat dat niet mag...
Uiteraard niet, alleen vind ik het wel apart als zo iemand dan het ene wel heel fout vind blijkbaar, maar het andere geen enkel probleem. Een willekeurig iemand vermoorden is dan toch anders, maar iemand waar je jaren bevriend mee bent geweest vanuit het niets vermoorden is wel erg koud, daarom vond ik het wel apart dat ie dan specifiek noemt dat ie geen vrouwen of kinderen iets heeft aangedaan, alsof datgene wat hij wel gedaan heeft lang niet zo erg is en er vanuit gaat dat anderen dat ook zo zullen zien
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:21:58 #267
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_133652862
Zijn er hier mensen die via jpay.com schrijven? Ik heb vandaag mn eerste 2 brieven geschreven maar ik ben nogal vaak van huis dus zoiets als jpay zou opzich wel makkelijk zijn.
pi_133653813
Ik schrijf ook via Jpay. Alleen moeten zij via snail mail reageren. Ik vind het wel handig, gaat veel sneller dan de reguliere post.
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:49:10 #269
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_133654053
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:44 schreef morgaine21 het volgende:
Ik schrijf ook via Jpay. Alleen moeten zij via snail mail reageren. Ik vind het wel handig, gaat veel sneller dan de reguliere post.
Wat houdt snail mail in dan?
pi_133654103
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef kwaitnait het volgende:

[..]

Wat houdt snail mail in dan?
Snail mail is gewoon reguliere post
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:52:02 #271
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_133654203
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:50 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Snail mail is gewoon reguliere post
:D

zaterdag 14 december 2013 @ 12:18:25 #272
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_134256961
2 mensen geschreven, zat ik net te verder te kijken en zie ik staan; Please don’t judge me because of where I am. Blijkt hij gewoon een 13jarige geraped te hebben :r sorry hoor maar wtf.
pi_134257034
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:18 schreef toetsenbordridder het volgende:
2 mensen geschreven, zat ik net te verder te kijken en zie ik staan; Please don’t judge me because of where I am. Blijkt hij gewoon een 13jarige geraped te hebben :r sorry hoor maar wtf.
Nu is het in Amerika natuurlijk wel wat anders dan hier en moet je wel altijd even kijken naar de omstandigheden. Want ik heb ook wel eens personen langs zien komen daar die dan ook voor zoiets vastzaten, maar die bleken dan zelf op dat moment 17 te zijn en hun vriendin 14 en ja, dat mag niet, dus kom je in de bak voor seksueel misbruik.
  zaterdag 14 december 2013 @ 12:28:50 #274
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_134257127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:23 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nu is het in Amerika natuurlijk wel wat anders dan hier en moet je wel altijd even kijken naar de omstandigheden. Want ik heb ook wel eens personen langs zien komen daar die dan ook voor zoiets vastzaten, maar die bleken dan zelf op dat moment 17 te zijn en hun vriendin 14 en ja, dat mag niet, dus kom je in de bak voor seksueel misbruik.
Ohja :') 'Murrica

Niet over nagedacht :@ maar deze was 21 in die tijd...
pi_134257352
Ik ben uit nieuwsgierigheid even gaan kijken.. Ik zag een leuke jongen, dus ik zijn profiel lezen; gaat graag uit eten, is best sportief, houdt van dieren. See crime: manslaughter :{ Wat raar zeg, dat op het oog zulke leuke kerels zulke vreselijke dingen gedaan hebben :P -O-
hee hallo
pi_136305879
Ik herinnerde me vandaag om 1 of andere reden ineens de naam van een ter dood veroordeelde waar ik jaren geleden even mee geschreven heb, ben toen gestopt omdat ie de hele tijd om geld zat te zeuren. Maar goed, ik vroeg me ineens af of ie nog zou leven, dus even gegoogled, blijkt dat ie een aantal jaren terug is vrijgelaten omdat de getuige niet betrouwbaar bleek en ze verder niet voldoende bewijs hadden. Toch wel apart om te lezen.
pi_136306536
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:44 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik ben uit nieuwsgierigheid even gaan kijken.. Ik zag een leuke jongen, dus ik zijn profiel lezen; gaat graag uit eten, is best sportief, houdt van dieren. See crime: manslaughter :{ Wat raar zeg, dat op het oog zulke leuke kerels zulke vreselijke dingen gedaan hebben :P -O-
maar Manslaughter is "gewoon" doodslag. Het engelse begrip lijkt alsof hij een ware psychopaat is :P Niet dat ik doodslag niet erg vind trouwens.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:43:39 #278
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136307057
Oh dit wil ik.

Vroeger wilde ik dit altijd al..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136307484
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:33 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

maar Manslaughter is "gewoon" doodslag. Het engelse begrip lijkt alsof hij een ware psychopaat is :P Niet dat ik doodslag niet erg vind trouwens.
Mocht het involuntary manslaughter zijn dan kan het nog meevallen, daar valt ook onder dat je door rood rijdt en dan per ongeluk iemand doodrijdt. Nou is dat natuurlijk ook niet echt positief, maar dat valt ook weer niet meteen in de categorie "leuke jongen die verschrikkelijke dingen gedaan heeft"
  maandag 3 februari 2014 @ 23:23:55 #280
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136308753
Net iemand geschreven, ga ik even googlen op zijn naam vind ik dit:
quote:
Police found Lois Steenerson in her bedroom in a large pool of blood. She had stab wounds to her shoulder, neck, and chest. Larry Steenerson was found on the floor of his home office, also in a large pool of blood. The medical examiner determined he had been stabbed 30 to 40 times.
Ik ben benieuwd.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136309230
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
Net iemand geschreven, ga ik even googlen op zijn naam vind ik dit:

[..]

Ik ben benieuwd.
Over het algemeen kun je ook beter eerst googlen en daarna al dan niet schrijven. Want puur gebaseerd op zijn foto ziet ie er best vriendelijk uit, maar die foto's zeggen altijd vrij weinig :P
pi_136309312
Waar schrijven ullie dan over?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136309407
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
Waar schrijven ullie dan over?
Kan eigenlijk van alles zijn, gewoon dagelijkse dingen, nieuws, familie, maar hij wil ook wel dingen weten over Nederland bijvoorbeeld
  maandag 3 februari 2014 @ 23:53:29 #284
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136309874
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Over het algemeen kun je ook beter eerst googlen en daarna al dan niet schrijven. Want puur gebaseerd op zijn foto ziet ie er best vriendelijk uit, maar die foto's zeggen altijd vrij weinig :P
Ik heb nu twee mensen geschreven en heb het zo gedaan:

Bepaalde zoekacties
Lees het profiel door
Kijk naar de misdaad
Schrijf een email

Ik ben bang dat als ik eerst iemand z'n achtergrond ga checken ik een niet reële email meer kan maken.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 4 februari 2014 @ 00:17:00 #285
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136310587
Kan je ook e-mailen? Of moet je echt je adress geven ik hou niet zo ervan mijn adres te geven.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136312683
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:17 schreef Spongeboss het volgende:
Kan je ook e-mailen? Of moet je echt je adress geven ik hou niet zo ervan mijn adres te geven.
Je moet sowieso je adres geven.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:27:26 #287
419250 Spongeboss
pi_136315212
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 05:16 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Je moet sowieso je adres geven.
Dat vind ik wel eng ergens. :@
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136315530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:27 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat vind ik wel eng ergens. :@
Want? Hij komt vrij en dan? Hij zal jaren na vrijlating onder toezicht staan en mag het land niet uit. En geld hebben voor een peperduur ticket heeft hij ook vast niet tenzij hij ergens een stapel geld bewaart heeft. Maar dan nog zie ik zo iemand niet duizenden kilometers vliegen voor een 'Suprise visit'.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:45:12 #289
419250 Spongeboss
pi_136315579
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:43 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Want? Hij komt vrij en dan? Hij zal jaren na vrijlating onder toezicht staan en mag het land niet uit. En geld hebben voor een peperduur ticket heeft hij ook vast niet tenzij hij ergens een stapel geld bewaart heeft. Maar dan nog zie ik zo iemand niet duizenden kilometers vliegen voor een 'Suprise visit'.
Ik zie het al voor me, zo'n brede vent die aanklopt. En dan super bang zijn en hij moet dan huilen knuffelt jou en voor je het weet gaat hij naast je wonen en heb je een goeie vriend erbij. Nee all gekheid op een stokje je hebt gelijk maar toch..
pi_136316737
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:45 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me, zo'n brede vent die aanklopt. En dan super bang zijn en hij moet dan huilen knuffelt jou en voor je het weet gaat hij naast je wonen en heb je een goeie vriend erbij. Nee all gekheid op een stokje je hebt gelijk maar toch..
Dan neem je een ter dood veroordeelde, de kans dat die op bezoek komt is wel erg klein.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:11:30 #291
419250 Spongeboss
pi_136317543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:39 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dan neem je een ter dood veroordeelde, de kans dat die op bezoek komt is wel erg klein.
Zonet nog in de krant man die flinke moorden had gepleegd ontsnapt. :'(
pi_136319283
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:11 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Zonet nog in de krant man die flinke moorden had gepleegd ontsnapt. :'(
Ja, en dan zwemt 'ie even naar Nederland om jou om te komen leggen.

Of denk je dat 'ie zijn paspoort gewoon mee kreeg bij z'n vlucht? :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:27:08 #293
419250 Spongeboss
pi_136319608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:16 schreef Messina het volgende:

[..]

Ja, en dan zwemt 'ie even naar Nederland om jou om te komen leggen.

Of denk je dat 'ie zijn paspoort gewoon mee kreeg bij z'n vlucht? :P
Maken ze die niet vervalst?
pi_136319713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:27 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maken ze die niet vervalst?
Tuurlijk, van al het geld dat ze mee kregen, daar zal hij zijn ticket ook van betalen.
En dan weet hij ook nog prima van Schiphol Airport naar jouw huis in Klazinaveen te komen.

Of zou het misschien handiger voor hem zijn om naar een bekende te gaan die niet 12 uur vliegen weg woont? Of ergens in te breken en daar de bewoner om te brengen, als hij dat toch al van plan is?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:52:29 #295
419250 Spongeboss
pi_136320466
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef Messina het volgende:

[..]

Tuurlijk, van al het geld dat ze mee kregen, daar zal hij zijn ticket ook van betalen.
En dan weet hij ook nog prima van Schiphol Airport naar jouw huis in Klazinaveen te komen.

Of zou het misschien handiger voor hem zijn om naar een bekende te gaan die niet 12 uur vliegen weg woont? Of ergens in te breken en daar de bewoner om te brengen, als hij dat toch al van plan is?
Je hebt wel gelijk, ik moet iets gaan doen aan die paranoïde gedachtes van me, heb ik van mijn vader moeten erven. Helaas.
pi_136321825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:52 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, ik moet iets gaan doen aan die paranoïde gedachtes van me, heb ik van mijn vader moeten erven. Helaas.
.

Hij kan natuurlijk wel 1 van zijn criminele maatjes op je afsturen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:32:01 #297
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136321867
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

.

Hij kan natuurlijk wel 1 van zijn criminele maatjes op je afsturen.
Maak hem alsnog effe lekker gek :')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136322705
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Maak hem alsnog effe lekker gek :')
Ik wil hem alleen even waarschuwen he, mocht hij dan schrijven en er duikt ineens een hele criminele "gang" op voor zijn deur, dan heb ik in ieder geval aan mijn plicht voldaan door te waarschuwen :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 15:17:45 #299
419250 Spongeboss
pi_136323565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik wil hem alleen even waarschuwen he, mocht hij dan schrijven en er duikt ineens een hele criminele "gang" op voor zijn deur, dan heb ik in ieder geval aan mijn plicht voldaan door te waarschuwen :P
Denk je dat ze van een barbecue houden?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 15:18:43 #300
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136323591
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Denk je dat ze van een barbecue houden?
Met mensenvlees ja :Y
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo