abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139955717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef Brendaa het volgende:
Ik zie al dat sommigen hier in dit topic ook er last van hebben soms niets meer te horen.

Het contact tussen mij en de gedetineerden is nu ookal 2/3 maanden niet meer geweest, terwijl er geen enkele aanleiding voor is geweest.. Hij zou het aangeven imo als er even geen contact mogelijk zou zijn. Nu heb ik hem afgelopen weken een brief en een kaartje gestuurd en elke keer krijg ik het terug met een soort van politiestempel met wat opmerkingen erop.

Brief is wel open geweest, doorzocht, want er kwam weer zo'n mooi papiertje mee met dat het is gelezen/nagekeken door gevangenis. Iemand enig idee waarom deze brief niet meer doorgaat naar gedetineerde? Is er in Texas een regel dat je bijvoorbeeld in bepaalde situaties geen brieven mag ontvangen/lezen? (Isoleer?)

Alvast bedankt voor het meedenken :)
Heb je geen reden gekregen dan? Ik dacht dat er meestal wel een reden gegeven werd. Wat voor opmerkingen stonden erop? Volgens mij krijgen ze ook in isoleer nog wel gewoon post. Wel gecontroleerd of ie nog in dezelfde unit/gevangenis zit?
pi_139956176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:30 schreef Nober het volgende:
Ik ken ook iemand die schreef met een inmate en ze is zelfs bij hem op bezoek geweest samen met haar zus en volgens mij ook bij zijn moeder. Heb haar al een tijd niet gesproken maar misschien is ze inmiddels met hem getrouwd.

Ik wil wel schrijven met Chapman, moordenaar van Lennon, kan dit?

En kan je ook schrijven met Nederlanders die vastzitten in de VS?
Volgens mij kan je iedere gevangene wel schrijven, denk alleen dat zo'n Chapman wel al aardig wat post zal ontvangen, dus de kans dat je daar ooit wat van terughoort lijkt me niet zo groot.
pi_139970328
quote:
Ik ken ook iemand die schreef met een inmate en ze is zelfs bij hem op bezoek geweest samen met haar zus en volgens mij ook bij zijn moeder. Heb haar al een tijd niet gesproken maar misschien is ze inmiddels met hem getrouwd.

Moet er niet binnenkort een Nederlander voorkomen die via Silk Road drugs heeft zitten dealen?
Als die voor de bijl gaat dan heb je je Nederlander gevonden.
pi_139977492
quote:

Ja Henk Rommey schijnt het te waarderen, overigens geen kleine jongen ;)
En volgens mij bepaald niet dom, lees zijn blogjes altijd, al is het laatste tijd wat stil:

http://www.crimesite.nl/dossier/henk-rommy
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')