abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125911543
Zo heb ik het ook gedaan. Nergens echt diep op ingegaan verder, gewoon een niet al te lange soort van introductiebrief.
pi_125917123
Ja ook zoiets. Opmerking over wat hij geschreven had idd. Beetje over mijn woonplaats, studie/werk, wat van mijn hobbies/interesses. Zodat hij ook een beetje kon kijken of we wat gemeen hadden :) overigens ook heel duidelijk bij gezet dat het me ging om vriendschap. Wel op een vriendelijke manier natuurlijk, maar wilde daar geen misverstanden over krijgen later. Ook een klein stukje over mijn persoonlijkheid, meest kenmerkende eigenschappen.
Wilde hem een beetje een beeld geven van wie er schreef :) wel bewust gekozen om niet meteen een foto mee te sturen. Had zoiets van, dat komt wel als ie terugschrijft :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_125918222
Ik schrijf meestal een stukje hoe ik eruit zie, wat mijn intresesses zijn en wat vragen mbt zijn profiel. Tevens geef ik aan opzoek te zijn naar vriendschap en niets meer. En als ze het aanspreken dan kunnen ze terug kunnen schrijven.
pi_126059081
Mijn PP had last van een lockdown waardoor het dit keer langer duurde.. maar vandaag lag er weer een brief op de mat *O*
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:30:46 #230
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126061412
ik heb ook al een poosje een brief van "Boefje" waar ik op moet reageren. Gelukkig ben ik bij lange na niet zijn enige pen pall, dus hij zal er niet met smart op zitten te wachten denk ik :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:38:26 #231
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126061687
Hoe doen jullie dat met de postzegels? Betalen de boefjes dat uit eigen zak of komen jullie ze tegemoet? 't verdient niet zo schokkend in de bak...
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_126065006
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe doen jullie dat met de postzegels? Betalen de boefjes dat uit eigen zak of komen jullie ze tegemoet? 't verdient niet zo schokkend in de bak...
Dat betalen ze zelf. Volgens mij krijgt een groot deel gewoon financiele ondersteuning van familie, waar ze dan postzegels/schrijfwaren/voedsel en zo van kunnen kopen.
pi_126192964
Hier nog mensen die brieven krijgen met postzegels in aparte posities? Dat schijnt vanalles te betekenen _O-
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:51:26 #234
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126196065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier nog mensen die brieven krijgen met postzegels in aparte posities? Dat schijnt vanalles te betekenen _O-
Hoe zit dat precies dan?
pi_126196407
Upside down, top left corner = Write no more

Crosswise on top left corner = My heart is another’s

Center of envelope, at top = Yes

Center of envelope, at bottom = No

Straight up and down, any position = Goodbye sweetheart

Upside down, top right corner = I love you

At right angle, top right corner = Do you love me?

At right angle, top left corner = I hate you

Upright top right corner = I desire your friendship

Upright in line with surname = Accept my love

At right angle in line with the surname = I long to see you

Centered on right edge = Write immediately!

:')

Niet iedereen is het eens over deze betekenissen trouwens :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:59:29 #236
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126196598
Goddamn da's veel te moeilijk, joh :') _O-
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:14:39 #237
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126197700
Idd. Ze kunnen het ook gewoon in de brief zelf zetten dat je niet meer moet schrijven, ipv dat moeilijke code-gedoe.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_126197849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Upside down, top left corner = Write no more

Crosswise on top left corner = My heart is another’s

Center of envelope, at top = Yes

Center of envelope, at bottom = No

Straight up and down, any position = Goodbye sweetheart

Upside down, top right corner = I love you

At right angle, top right corner = Do you love me?

At right angle, top left corner = I hate you

Upright top right corner = I desire your friendship

Upright in line with surname = Accept my love

At right angle in line with the surname = I long to see you

Centered on right edge = Write immediately!

:')

Niet iedereen is het eens over deze betekenissen trouwens :P
Doordacht :D
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_126204493
Klinkt meer als een geheime code bedacht door 13/14-jarige meisjes. Kan me niet voorstellen dat volwassenen zich met zulke omslachtige dingen bezig houden. Lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat je uberhaupt nog een postzegel zou spenderen aan iemand die je haat of waarmee je geen contact meer wilt hebben, zeker als de kans ook nog eens erg groot is dat de boodschap op die manier niet doorkomt.
pi_126263064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 05:34 schreef gelestipjes het volgende:
Klinkt meer als een geheime code bedacht door 13/14-jarige meisjes. Kan me niet voorstellen dat volwassenen zich met zulke omslachtige dingen bezig houden. Lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat je uberhaupt nog een postzegel zou spenderen aan iemand die je haat of waarmee je geen contact meer wilt hebben, zeker als de kans ook nog eens erg groot is dat de boodschap op die manier niet doorkomt.
Ja dat laatste is ook niet erg logisch idd :P en ook de postzegel normaal er op doen betekent blijkbaar iets.. jaja.

Maar er waren er wel een paar (waar ik dit gevonden had) die dus een omgekeerde postzegel kregen, waar dus wel echt een bedoeling achter bleek te zitten :o
Zou het zelf ook wel wat stom vinden als een PP echt op die manier iets duidelijk zou proberen te maken aan mij. Wat gebrokenglas zei idd, schrijf het dan gewoon in de brief.

Ben nou trouwens al vanaf het weekend bezig aan mijn nieuwe brief.. de anderen had ik er altijd de dag erna al de deur uit. Even geen zin meer in gehad of zo, nadat ik zaterdag een heel stuk getikt had. Vandaag maar eens afmaken :)
pi_126263209
Ik kan het me ook gewoon wat moeilijk voorstellen, 1 of andere "stoere" straatgangster die dan in zijn cel zit "zo, ik zal mijn penpal nu eens flink duidelijk maken hoe ik er echt over denk! Ik plak die postzegel mooi hier, dat zal die bitch leren"
Tja, ik weet het niet hoor :P

Ik moet ook nog een brief terugschrijven. Maar doe ik dit weekend denk ik wel.
pi_126263326
Misschien hebben die dames het wel verzonnen om zichzelf wat wijs te maken O+
pi_126263564
Dat vind ik inderdaad wel het meest waarschijnlijk klinken :P Zou me niet echt verbazen als ik soms berichten op zo'n forum las van die vrouwen die helemaal hoteldebotel waren van hun moorddadige penpal
pi_126301163
Goede middag,

Ik heb vandaag een prachtige moederdag kaart gehad.
Super lief natuurlijk omdat hij vind dat ik zoveel dingen onder neem met onze kinderen.
Nu wilde ik hem ook eens wat leuks opsturen. Maar ja wat mag ik opsturen?
Hij zit in florida.

Groetjes
pi_126301382
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:51 schreef minke2009 het volgende:
Goede middag,

Ik heb vandaag een prachtige moederdag kaart gehad.
Super lief natuurlijk omdat hij vind dat ik zoveel dingen onder neem met onze kinderen.
Nu wilde ik hem ook eens wat leuks opsturen. Maar ja wat mag ik opsturen?
Hij zit in florida.

Groetjes
Kort samengevat: vrijwel niks. Een kaart mag (maar dan wel zonder glitters of pop-up effect of wat dan ook, en zonder schaarsgeklede personen etc) of foto's (maar geen polaroids) of een gedicht of zo. Maar dat is het volgens mij ook wel

Wat specifieker van de site:

Inmates will be permitted to receive only the following types of materials through routine mail:

Written correspondence (no limit as to number of pages). Correspondence may be written on greeting cards, but cards containing electronic or other non-paper parts, cards which are constructed in such a way as to permit concealment of contraband, or which are larger than 8"x10" will not be permitted.

Up to 15 pages of additional written materials, unless prior approval is obtained from the warden to send in an enclosure of greater than 15 pages

Each page can be no larger than 8 1/2 x 14 inches in size; material can be on both sides of a page.
This does not include bound publications which will be handled pursuant to rule 33-501.401, F.A.C. Individual newspaper or magazine articles or clippings or clippings from other publications are permissible, up to the 15 page limit.
No item can be glued, taped, stapled or otherwise affixed to a page.
Requests to send enclosures of greater than 15 pages shall be made to the warden or his designee prior to sending the material.
Exceptions to the 15 page limitation are intended for enclosures concerning legal, medical, or other significant issues, and not for material for general reading or entertainment purposes.
The warden shall advise the sender and the mail room of his approval or disapproval of the request.

Photographs. Photographs will be counted toward the 15 page additional materials limitation.

Nude photographs or photographs which reveal genitalia, buttocks, or the female breast will not be permitted.
Polaroid photographs will not be permitted.
Photographs will not exceed 8"x10".

Self-addressed stamped envelopes. These items do not count toward the 15 page limitation for additional materials, but cannot exceed the equivalent of 20 (1 ounce) first class stamps.

Blank greeting cards (no larger than 8"x10"), stationery or other blank paper or envelopes. These items do not count toward the 15 page limitation for additional materials, but cannot exceed 10 in number, with a total possession limit of 15 of each item. Stationery and blank paper must be white, off-white, or yellow. Card stock, sketch paper, and other types of craft paper may not be included

U.S. postage stamps. The value of the stamps cannot exceed the equivalent of 20 (1 oz.) First class stamps. These items do not count toward the 15 page limitation for additional materials.

[ Bericht 59% gewijzigd door gelestipjes op 10-05-2013 13:03:21 ]
pi_126301804
Hartelijk bedankt voor het beantwoorden.
En nog een klein vraagje..
Ik heb er een klein geluks poppetje bij gedaan van hout.
Word die er uit gehaald of mag hij die houden?
pi_126302198
Ik denk dat die eruit wordt gehaald, volgens mij zijn ze met dit soort dingen vrij streng. Je mag echt alleen papieren spul versturen. Volgens mij heb je dan zelfs kans dat ie de brief ook niet krijgt.
pi_126317579
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:09 schreef minke2009 het volgende:
Hartelijk bedankt voor het beantwoorden.
En nog een klein vraagje..
Ik heb er een klein geluks poppetje bij gedaan van hout.
Word die er uit gehaald of mag hij die houden?
Dit verdient toch wel een darwin award :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_127248733
Post!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:23:13 #250
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127249245
vertel vertel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: