Neejoh dat is echt nog wel goed te doen!quote:
Jouw gezicht wanneer ik je vertel dat Mike Duz 15 jaar oud is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso TT!
Beetje proghouse voor deze mofos hier tog?
Ouat du faque! But its never too late, baby, to be what you could have been! Dus gewoon mengpaneel kopeh, goede programmatjes downloaden en goan!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jouw gezicht wanneer ik je vertel dat Mike Duz 15 jaar oud is.
[ afbeelding ]
Ja draaien kan ik wel hoor op mijn S2'tje, niet zo supergoed maar producen hè. Daar worden ze bekend mee. Tenzij je een gek masker op zet en jezelf BL3ND noemt. Dan niet. Maarja, ben nog n00b in de game hè. Moet nog leren enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ouat du faque! But its never too late, baby, to be what you could have been! Dus gewoon mengpaneel kopeh, goede programmatjes downloaden en goan!
doe even normaal joh zo met erge ziektes te sporten!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
Welcome to the jungle bitch!! Jonges ik ga kkhard na de kk vnv. onelove
Je moet altijd propz geven aan de eckte eckte O.G.'squote:
Ach jonge. Pijp jezelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
doe even normaal joh zo met erge ziektes te sporten!!!!!
ik zou 88AD-NSB nemenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:44 schreef VMSDKR het volgende:
Mochten we hier in NL maar eigen kentekens kiezen. Zou gwn DY3LFGT neme whaha xD
JIJ BENT ECHT STOER JOH JAJAJA TOT EEN STEL JOODSE NEGERS JE AUTO KAPOT TRAPPEN.quote:
En ze zijn zeker ook nog gay danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
JIJ BENT ECHT STOER JOH JAJAJA TOT EEN STEL JOODSE NEGERS JE AUTO KAPOT TRAPPEN.
Ik doe gewoon BBY LUV69
Vraag eens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt voor mij echt afgedaan Awesome_, ik tolereer dit niet.
Wat? Of ik een neuk geef. Patsboem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nee gek dan trap ik in jouw val.quote:
ja togquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
Keek-man ik mag jou wel. Ik had zon m'n twijfels maar mij in m'n ego boosten doet me goed. Onelove
Zo vroeg?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering, zin om vnvd op stap te gaan... maar morgen om 06:30 werken... Harde kaas bOiis!
Tropical night in Hengelo o o o (srs)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo vroeg?
Ik heb ook wel zin maar al die vrienden van me zijn nu aan het werk of moeten thuisblijven met hun vriendin.
Ja irritant is dat. Vaak krijg ik er ook wel een aantal mee, maar bij sommigen is het ook zo dat ze moeten werken, kapot zijn van een wedstrijd/moeten uitrusten voor een wedstrijd of dan het vriendin gedoe.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tropical night in Hengelo o o o (srs)
Ja, die shit van mensen met een vriendin is bij ongeveer de helft van mijn vriendengroep van toepassing. Op zich zijn er elk weekend wel wat die ik meekrijg.
nog 7kilo eraf en dan aesthetic, ben niet dik nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ircute ben je nou eigenlijk dik of esthetic?
Ja, zuur. Blowen heb ik gewoon nog nooit gedaan. Überhaupt in mijn leven 2x een peuk aangeraakt. Die shit is nasty.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja irritant is dat. Vaak krijg ik er ook wel een aantal mee, maar bij sommigen is het ook zo dat ze moeten werken, kapot zijn van een wedstrijd/moeten uitrusten voor een wedstrijd of dan het vriendin gedoe.
Ken verder nog wel andere gasten maar die blowen alleen maar de hele avond en zitten te gamen
Ik heb wel geblowd en is wel okay voor een middagje in het park ofzo maar ik ben al jaren geleden gestopt. Daarom ook geen zin om bij wat van die passieve figuren in een kamer te gaan zittenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, zuur. Blowen heb ik gewoon nog nooit gedaan. Überhaupt in mijn leven 2x een peuk aangeraakt. Die shit is nasty.
Game avonden zijn hier al heel lang terug. Laatste keer dat ik achter mijn playstation heb gezeten is 2 jaar terug ofzo. Al zal ik vast wel weer een ps4 halen zodra dat ding uitkomt. Die trailers van assassins creed 4 en metal gear solid 5!
Bij mensen die blowen krijg ik altijd zon enorm faal gevoel... Ze hebben allemaal zon bepaalde Sjenkie-niss over zich... Echt zon: kijkmijikzitin2havoenikrookweed feel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel geblowd en is wel okay voor een middagje in het park ofzo maar ik ben al jaren geleden gestopt. Daarom ook geen zin om bij wat van die passieve figuren in een kamer te gaan zitten
kunnen jullie lekker elkaar pijpenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
Keek-man ik mag jou wel. Ik had zon m'n twijfels maar mij in m'n ego boosten doet me goed. Onelove
De Frikandel kent "zijn" quotes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy print TT uit en hangt het op een tegel in de WC
Word.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
De Frikandel kent "zijn" quotes.
Say whut?quote:
hehehe nee ik ben niet zo van die kantquote:
geef je wel gelijk die blade is wel goed vampiere kille enzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef THEFXR het volgende:
blade, mofo, voor dat eckte alpha feeling
aii zo zit ik vanavond ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo vroeg?
Ik heb ook wel zin maar al die vrienden van me zijn nu aan het werk of moeten thuisblijven met hun vriendin.
Omnomomomoomom dacht zijn kin.... en vrat zo zijn hals op.quote:
Het begin van het einde!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef Dutch piggy het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb een tijdje veel krachttraining gedaan (niet dat het resultaat daarvan op deze foto zichtbaar is) maar daar ben ik een tijd terug mee gestopt. Ik kan me tegenwoordig niet meer zo heel erg druk maken om hoe ik eruit zie, dus dan is mijn sportmotivatie ook meteen helemaal weg.
Het enige wat ik nu nog af en toe doe is yoga.
oglum beni dinlequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het begin van het einde!
Nederlandse meisjes.
Ze heeft wel goed figuur hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het begin van het einde!
Nederlandse meisjes.
Lovelotion togquote:Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef no1uknow het volgende:
kkhomos.
wanneer gaan we nou eens een meet organiseren, wie had ook alweer een gym in z'n garage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Heb je een snorretje?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:54 schreef Levolution het volgende:
Soms blijft er roomboter in mijn snor achter na het eten en begint het te stinken.
Dan denk ik 'wat ruik ik nou?' en besef ik dat ik mijn eigen bovenlip ruik.
Ik scheer gewoon nooit.quote:
Moet je eens met slagroom proberen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:54 schreef Levolution het volgende:
Soms blijft er roomboter in mijn snor achter na het eten en begint het te stinken.
Dan denk ik 'wat ruik ik nou?' en besef ik dat ik mijn eigen bovenlip ruik.
Nog niet geprobeerd, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.quote:
Daarom, altijd samen douchen voor sex.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Alle zuivelproducten gaan echt vies meuren na een tijdje als ze ergens op achterblijven.
Oh wacht, slagroom.quote:
Yogurt ziet er het beste uit op een spaanse kont. Behoorlijk proteinerijk, ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh wacht, slagroom.
En ik maar denken dat je het netjes op een aardbei eet.
doe dan kwark.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yogurt ziet er het beste uit op een spaanse kont. Behoorlijk proteinerijk, ook.
Doet iedereen toch? Maar laatste keer toen JMF dat deed kreeg ie last van aambeien.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:15 schreef no1uknow het volgende:
ik zit nu te poepen en te fokken tegelijk
Goed zo.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik scheer gewoon nooit.
Eens in de x weken trim ik.
Scheren is voor loonslaven.
iedereen?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doet iedereen toch? Maar laatste keer toen JMF dat deed kreeg ie last van aambeien.
En ik, turkey4everquote:Op zondag 14 juli 2013 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
fucking veel turken hier.
Weissman, levo, montelly, dima, ik.
Jij ook al. Serieus man..we gaan eige shoarmazaak beginnen met havermoutbrood, kipdoner en wheysauwz.quote:
Ik moet wel bekennen dat ik waardeloze baardgroei heb, niet dichtbegroeid, wangen nagenoeg leeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Goed zo.
Met beard aesthetics ga je een punt omhoog.
Heb ook al tijdje niet geschoren nu ook facial haar en oom zij gelijk dat ik meer yakisikli was geworden.
Met wat trim je? apparaat? Ik moet ook zoiets hebben, ik scheer altijd kaal, maar dan krijg ik zo kk kop van.
Ook als ik van kapper ben geweest, ongelooflijk. Bovengenoemde gecombineerd is helemaal drama.
Jij bent toch geen echte Turk gekkie.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ga met mij mee, ik ga hardcore gym openen daar en ook AAS verkopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:46 schreef Dimachaerus het volgende:
zet liever aas handeltje op vanuit turkij
quote:Op zondag 14 juli 2013 03:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik waardeloze baardgroei heb, niet dichtbegroeid, wangen nagenoeg leeg.
Als ik kon, liet ik echt een volle baard staan (srs, zou niet aarzelen). Misschien als ik keer ga juicen.
Jouw oom is een wijze man. Ik trim met de achterkant van een elektrische scheerapparaat, mijne heeft zo'n uitklapbare trimmer.
[..]
Jij bent toch geen echte Turk gekkie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hier zitten tenminste aesthetics..quote:Op zondag 14 juli 2013 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
ook zo ff aardappeltjes leggen..quote:Op zondag 14 juli 2013 02:15 schreef no1uknow het volgende:
ik zit nu te poepen en te fokken tegelijk
Haat je leven.. 05:30 op zondagquote:
Ja ik weet broer.quote:
wat is hababam? Wie is die manletendo?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste aesthetics..
[ afbeelding ]
swekturk op hababam![]()
http://forums.hababam.nl/index.phpquote:Op zondag 14 juli 2013 10:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wat is hababam? Wie is die manletendo?
yuri toch ook ?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.quote:
Sowieso, jij met een patron, seksloze huwelijk alles.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik date gewoon die nederlandse boys maar zal trouwen met turk jeweettog?
ik zag hem keer turkse eten postenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.
Vind je wel leuk hé, die taboo onderwerpen ahahahahquote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.
Wat een geniaal forum dat hababam. Allemaal turken helemaal losgaan op die taboo onderwerpen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sowieso, jij met een patron, seksloze huwelijk alles.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind je wel leuk hé, die taboo onderwerpen ahahahahstiekem watertanden achter je pc
Standaard deze subfora ofnie : Jongeren & seksualiteit & Turkse jongeren,Liefde & relaties
Ik post ook wel eens koolaid, ben ik toch ook niet meteen een neger?quote:
halfbloedjesquote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik date gewoon die nederlandse boys maar zal trouwen met turk jeweettog?
ik hoef niet te bevallen en moet nog maar zien of ik de kinderen erken, maar daar hebben we het te zijner tijd wel overquote:Op zondag 14 juli 2013 11:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Hoezo IK ALLEEN? WE ZIJN TOCH ZWANGER NIET ALLEEN IK DAN?
HHAAquote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of die ene Antillianen site, welke was dat ook alweer? Die van "mijn zoon kreeg een bigi bana onder de douche volgens mij is hij boeler".
Ik dacht dat je OM MIJ GAF!quote:Op zondag 14 juli 2013 11:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik hoef niet te bevallen en moet nog maar zien of ik de kinderen erken, maar daar hebben we het te zijner tijd wel over
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0quote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of die ene Antillianen site, welke was dat ook alweer? Die van "mijn zoon kreeg een bigi bana onder de douche volgens mij is hij boeler".
Ja diequote:Op zondag 14 juli 2013 11:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0
Gewoon bigi bana googlen.
Mager mannetje, we droog ja, geen zyzz en zeker geen bb.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronaldo heeft best een ziek fysiek, komt niemand in dit topic van in de buurt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 12:24:59 ]
je snap wel wat ik bedoel hij praat soms ook turks enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens koolaid, ben ik toch ook niet meteen een neger?
arki noh topics is daar het bestquote:Op zondag 14 juli 2013 11:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0
Gewoon bigi bana googlen.
2.5 yildir evliyim ama beraber olamadikquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
mag ik je nu aanraken ?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
9 augustus naar Porter Robinson in Razzmatazz, Barcelona. Jullie admirerende?
[ afbeelding ]
das verkeerde het is dezequote:Op zondag 14 juli 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die
Surinamers zie ik trouwens, niet Antillianen.
spuit11 man.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
das verkeerde het is deze
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=396771.0
Is dat Fanta?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Tuurlyk moet een man behaard zyn, k zou persoonlyk geen vriend willen die geen haartje heeft op zn lichaam net een meisje.. Maar het moet ook niet als een aap zyn, jilet denilen bisey var
gelukkig maar
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
das verkeerde het is deze
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=396771.0
je bedoel zoiets ?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:40 schreef Levolution het volgende:
Zou wel baas zijn als je met dikke vacht het podium op zou gaan. En helemaal niet droog enzo.
Gewoon bearmode.
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
je bedoel zoiets ?
[ http://img16.imageshack.us/img16/8457/bearmode.jpg (copy/paste deze link) ]
Dat is echt kaolo nasty. Man moet lekker verzorg zijn geen haartje op zyn lichaam tog?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
je bedoel zoiets ?
[ http://img16.imageshack.us/img16/8457/bearmode.jpg (copy/paste deze link) ]
raymond ben jij dat ? ben je ook turkquote:
lol ja dat ben ik, wie ben u?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
raymond ben jij dat ? ben je ook turk
Echt goede massa manquote:
mja, magniet klagen. mag wel een paar pondjes afnatuurlijk. Denk dat ik nog ff door trek, gaat nu net lekker weer.quote:
Care, dat kan altijd nog, gewoon door blijven groeien.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja, magniet klagen. mag wel een paar pondjes afnatuurlijk. Denk dat ik nog ff door trek, gaat nu net lekker weer.
Dan over een paar weken maar eens de volle melk er af weer![]()
Gewoon tussendoor reageren toch. Multitask.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:54 schreef RaymondK het volgende:
Hij duurt lang dit keer, zo snel kunnen jullie dat nooit gezien hebben![]()
![]()
Thanks mannen
ohja, ben ik niet zo goed in, zeg ik ook nog ff halverwegen dus legitquote:Op zondag 14 juli 2013 13:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon tussendoor reageren toch. Multitask.
hahaha je lijkt wel beetje op rus jaquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol ja dat ben ik, wie ben u?
nee ik ben niet Turk nee mfg. wel Rusisch naar het schijnt lol
Raymond, srs train vaker je benen!quote:
ik doe benen 2x per week, dus meer kan ik d'r niet aan doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Raymond, srs train vaker je benen!
[ afbeelding ]
Op 5:05..Is dit high cable flies? Dude, je moet je armen openzwaaien en dan terug. Check de de guido hieronder, zo moet het. Pak het gewoon wat lichter!
Op 6:56... Pak je dumbels wat lichter als je dumbell kickback doet. nu loop je iets te doen wat nergens op lijkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede video!quote:
Ja idd. Goeie tip.straatsldt zei het ook al.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goede video!
Waarom stop je de kabel van je oordopjes niet in je shirt? Dan hangt het niet zo in de weg
Kan niet wachten op je legday video
is zij ook turkquote:
Wat doet die gast achter je op 12:45quote:
Geen krachtverlies?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gaat wel goed eigenlijk. Soms last van duizeligheid maar voor de rest gaat het prima
Haha, geen idee lol. Ziet er op zn minst bizar uit zo lolquote:Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat doet die gast achter je op 12:45
Verder leuke video, ga lekker door met leuke content maken voor ons
Geen gek idee dan. Ik merk wel wat verschil helaas. (gewoon 5x5)quote:Op zondag 14 juli 2013 15:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope, ik doe nu 3x5 ipv 3x8 zodat ik alsnog omhoog kan gaan in kracht.
Sport je trouwens 1 a 2 uur voor het eten?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen gek idee dan. Ik merk wel wat verschil helaas. (gewoon 5x5)
Nee 's ochtends juist. 's Avonds doe ik nooit.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sport je trouwens 1 a 2 uur voor het eten?
Vasten zelf gaat wel goed?
fanta ben jij dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is echt kaolo nasty. Man moet lekker verzorg zijn geen haartje op zyn lichaam tog?
Gozer voel eens aan je voorhoofd, Je gaat toch geen fb posten van iemand op fok. Iets met privacy.quote:
Die grap is al zoooooooo oud.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gozer voel eens aan je voorhoofd, Je gaat toch geen fb posten van iemand op fok. Iets met privacy.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Die grap is al zoooooooo oud.
Die link leidt altijd naar je eigen profiel.
Whehehehe _Oquote:Op zondag 14 juli 2013 16:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
fanta ben jij dat?
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Ja, ik dacht ook al, hoe komt ze opeens zo knap.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:53 schreef Drinky het volgende:
Vandaar dat ik haar profiel verdacht veel op de mijne vond lijken.
Ik zwijg!quote:
Deze reeks wordt serieus steeds beter en beter.quote:
Gefeliciteerd Snakeyquote:
quote:
Ik ben vandaag 5 geworden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Snakey![]()
Moge je nog vele jaren liften en yoghurt van Spaanse deernes consumeren.
Niet jarig-jarig?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vandaag 5 geworden.![]()
Vandaag precies 5 jaar FA. Mmm...
maar wel je blote kont posten,lolquote:Op zondag 14 juli 2013 16:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gozer voel eens aan je voorhoofd, Je gaat toch geen fb posten van iemand op fok. Iets met privacy.
Dan kun je nog steeds prive blijven. Was geen blote kont trouwens. Ben je weer ruzie aan het zoeken joh, ouwe?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze reeks wordt serieus steeds beter en beter.
Zal uiteindelijk de belangrijkste reeks van FOK! worden, tot we een coup plegen.
Daarna openen we een hardcore gym, een camsite, een bordeel en een anabolenwebshop die we aan FOK! koppelen.
Gratz Snakey!quote:
nee hoor, ik vond het nogal dubbelzinnige post.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds prive blijven. Was geen blote kont trouwens. Ben je weer ruzie aan het zoeken joh, ouwe?
Zit je bij de vrijwillige brandweer? Hier zijn de handpompen eeuwen geleden al vervangen door elektrische.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
hoevaak zijn jullie wezen pompen dit weeken?
13 keer, ga Vnv nog 3 x wilde minstens 20 hale mja soms ff doele bijstellenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
grappig vriend. pompe in de gym bedoel ik natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 19:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Zit je bij de vrijwillige brandweer? Hier zijn de handpompen eeuwen geleden al vervangen door elektrische.
kijk jij ben t gwn hard bezig zo te zienquote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
13 keer, ga Vnv nog 3 x wilde minstens 20 hale mja soms ff doele bijstellen
35 inches biceps Brother heb ze 9x gehit, jij dang? Wel icm thaibolquote:Op zondag 14 juli 2013 19:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk jij ben t gwn hard bezig zo te zien
wat mete je guns?
40 inch guns vriendquote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
35 inches biceps Brother heb ze 9x gehit, hij dan?
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze reeks wordt serieus steeds beter en beter.
Zal uiteindelijk de belangrijkste reeks van FOK! worden, tot we een coup plegen.
Daarna openen we een hardcore gym, een camsite, een bordeel en een anabolenwebshop die we aan FOK! koppelen.
Jij bent echt bikkel! Ik heb sinds vasten niet meer getrained.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gaat wel goed eigenlijk. Soms last van duizeligheid maar voor de rest gaat het prima
Nog twee weken, dan ben ik weer in Spanje alwaar zulke Scandi deernes in de gym te vinden zijn.quote:
Wat doen die in Spanje dan??quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog twee weken, dan ben ik weer in Spanje alwaar zulke Scandi deernes in de gym te vinden zijn.
Vakantie. En er zijn er een hoop die er huizen kopen. Nu dat een berg engelsen weg is door de crisis nemen scandies en russen het stokje over. Japaners ook trouwens.quote:
Wow das bijna eve groot as me tolliequote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
40 inch guns vriend
ik wil ze late groeie nog verder maar het lukt me niet vriend wat kan ik er aan doen
my tolie is bijna verschrompeld mara heb wel grote guns vriend dat is wat teltquote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow das bijna eve groot as me tollie
ik zou kkhard rakenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vrouwen hooren een buikje te hebben dit is gewn lelijk vriend afrikaantje
pff...onder douche, zou haar helemaal schoonwassenquote:
haha door mijquote:
Scandi deernes trainen gewoon op vakantie??quote:Op zondag 14 juli 2013 19:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vakantie. En er zijn er een hoop die er huizen kopen. Nu dat een berg engelsen weg is door de crisis nemen scandies en russen het stokje over. Japaners ook trouwens.
goede smaakquote:
ben gwn nog maagd :pquote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Jahr00n het volgende:
feli snakkert, nog vele mods te gaan enzoquote:
Kralingse Plas is maar 12km toch? Of was het 5?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef Montelly het volgende:
Ga binnenkort allebei lopen..Kralingseplas is btw fakkin druk![]()
[ afbeelding ]
kralingseplas is 5quote:Op zondag 14 juli 2013 20:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kralingse Plas is maar 12km toch? Of was het 5?
Ja in het begin wel, maar na een tijdje word je ook een beetje numb van nofap.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef Bendoe het volgende:
Dag 9 van nofap. Als ik een mooie deerne zie, wil ik fappen, maar meteen daarna denk ik aan mogelijkheden om zo'n deerne te pakken/life of a FA
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik wil fap ik een jaar niet... Is dat de leeftijd of ligt het gewoon aan mij?
Bijna 26.quote:
ligt aan jouquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik wil fap ik een jaar niet... Is dat de leeftijd of ligt het gewoon aan mij?
Ow oke.quote:
ik moet elke dag wel een trekkie doenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik word nog regelmatig in een "tent" wakker, maar die shit heb ik gelukkig niet meer zo extreem.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik moet elke dag wel een trekkie doen
anders kom ik de dag niet door
alles voor die gainsquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
waarom de neuk zou je een nofap periode willen doen? dat je niet iedere dag je lul afragd kan ik begrijpen maar zo geforceerd een lange periode volhouden kan ik met mijn brein niet bij
maar jij doet toch anabooltjesquote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
raar dan dat ik 40inch guns heb fap iedere dag 4 keer
weinig bodybuilders doet ie na allene arnold beetje jammerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:43 schreef Montelly het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)37056&type=2&theater
sick slechtquote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Montelly het volgende:
Nice heur!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Montelly het volgende:
Dit is echt mijn style gewoon !!quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Montelly het volgende:
ga jij maar gewoon naar campzone dat is meer voor jou uiterlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is echt mijn style gewoon !!
Ik wil ook op zo een vakantie!
'kga helemaal stuk hierquote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga jij maar gewoon naar campzone dat is meer voor jou uiterlijk
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
opdrukkenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
trouwens wie kan mij goede fullbody workoutje opstelle voor op vakantie (21 dagen zuipe lloret) zonder gewichten??? moet tog in shape blijven voor de smatjes
Deze keizer is gewoon Nederlands, kan ook nog eens praten ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ik kom er net pas achter dat Alistair Overeem gewoon Nederlands is. Dacht altijd dat hij ergens uit de VS ofzo kwam.
kan je ff in mn topic reagere ben benieuwd naar je visiequote:Op zondag 14 juli 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ga na tour de france, was de tijd van me levuh.
wel testo tekortquote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deze keizer is gewoon Nederlands, kan ook nog eens praten ook.
[ afbeelding ]
Bij P&W
Doe niet zo pussy man, ga gewoon trainenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij bent echt bikkel! Ik heb sinds vasten niet meer getrained.Heeft toch geen zin...
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doe niet zo pussy man, ga gewoon trainen
Persies hij s ook zo n rare knul die ineen niet meer eet wtf :squote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd, geen gezeik met vasten en shitquote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar dat feel wanneer je maar 600 kCals(quote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
je kan de hele nacht vreten vriend ga gewoon snachts leve overdag slapenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar dat feel wanneer je maar 600 kCals() p/d binnenkrijgt.
gewoon vreten en trainen, BB op 1quote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwensquote:
Blijf je wakker tot 03:00? Eet wat noten, paar lepels pindakaas en dat soort calorierijk voedselquote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
pffff pindakaas en noten gwn harira of chebakiaquote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens
[..]
Blijf je wakker tot 03:00? Eet wat noten, paar lepels pindakaas en dat soort calorierijk voedsel
Ik kom hier op terug dima.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan je ff in mn topic reagere ben benieuwd naar je visie
Chebakia is echt zo lekker. Moet me straks echt inhouden wanneer mn mam het weer maaktquote:Op zondag 14 juli 2013 23:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
pffff pindakaas en noten gwn harira of chebakia
jezus, wat doe jij zieligquote:Op zondag 14 juli 2013 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga dan maar pindakaas lepelen ofzo.
volges mij zijn die gasten volle bak aan de gendopingquote:Op maandag 15 juli 2013 00:06 schreef THEFXR het volgende:
dit gelooft toch niemand
http://www.guardian.co.uk(...)e-team-sky-dietician
Wow.quote:
nou, hij zegt dat je het lichaam niet volledig kan sturen om alle vet te verbranden, maar ook dat je het lichaam wel kan sturen om spierverlies op het bovenlichaam te verliezenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
volges mij zijn die gasten volle bak aan de gendoping
bazenquote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah wtf wie doet er nou nog mee aan moshpit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |