yuri toch ook ?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
fucking veel turken hier.
Weissman, levo, montelly, dima, ik.
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.quote:
Sowieso, jij met een patron, seksloze huwelijk alles.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik date gewoon die nederlandse boys maar zal trouwen met turk jeweettog?
ik zag hem keer turkse eten postenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.
Vind je wel leuk hé, die taboo onderwerpen ahahahahquote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja cake-man,yuri ook hoor als je dat graag wilt.
Wat een geniaal forum dat hababam. Allemaal turken helemaal losgaan op die taboo onderwerpen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sowieso, jij met een patron, seksloze huwelijk alles.
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind je wel leuk hé, die taboo onderwerpen ahahahahstiekem watertanden achter je pc
Standaard deze subfora ofnie : Jongeren & seksualiteit & Turkse jongeren,Liefde & relaties
Ik post ook wel eens koolaid, ben ik toch ook niet meteen een neger?quote:
halfbloedjesquote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik date gewoon die nederlandse boys maar zal trouwen met turk jeweettog?
ik hoef niet te bevallen en moet nog maar zien of ik de kinderen erken, maar daar hebben we het te zijner tijd wel overquote:Op zondag 14 juli 2013 11:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Hoezo IK ALLEEN? WE ZIJN TOCH ZWANGER NIET ALLEEN IK DAN?
HHAAquote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of die ene Antillianen site, welke was dat ook alweer? Die van "mijn zoon kreeg een bigi bana onder de douche volgens mij is hij boeler".
Ik dacht dat je OM MIJ GAF!quote:Op zondag 14 juli 2013 11:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik hoef niet te bevallen en moet nog maar zien of ik de kinderen erken, maar daar hebben we het te zijner tijd wel over
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0quote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of die ene Antillianen site, welke was dat ook alweer? Die van "mijn zoon kreeg een bigi bana onder de douche volgens mij is hij boeler".
Ja diequote:Op zondag 14 juli 2013 11:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0
Gewoon bigi bana googlen.
Mager mannetje, we droog ja, geen zyzz en zeker geen bb.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronaldo heeft best een ziek fysiek, komt niemand in dit topic van in de buurt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 12:24:59 ]
je snap wel wat ik bedoel hij praat soms ook turks enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 10:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens koolaid, ben ik toch ook niet meteen een neger?
arki noh topics is daar het bestquote:Op zondag 14 juli 2013 11:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=413705.0
Gewoon bigi bana googlen.
2.5 yildir evliyim ama beraber olamadikquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
mag ik je nu aanraken ?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
9 augustus naar Porter Robinson in Razzmatazz, Barcelona. Jullie admirerende?
[ afbeelding ]
das verkeerde het is dezequote:Op zondag 14 juli 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die
Surinamers zie ik trouwens, niet Antillianen.
spuit11 man.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
das verkeerde het is deze
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=396771.0
Is dat Fanta?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Tuurlyk moet een man behaard zyn, k zou persoonlyk geen vriend willen die geen haartje heeft op zn lichaam net een meisje.. Maar het moet ook niet als een aap zyn, jilet denilen bisey var
gelukkig maar
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
das verkeerde het is deze
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=396771.0
je bedoel zoiets ?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:40 schreef Levolution het volgende:
Zou wel baas zijn als je met dikke vacht het podium op zou gaan. En helemaal niet droog enzo.
Gewoon bearmode.
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
je bedoel zoiets ?
[ http://img16.imageshack.us/img16/8457/bearmode.jpg (copy/paste deze link) ]
Dat is echt kaolo nasty. Man moet lekker verzorg zijn geen haartje op zyn lichaam tog?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
je bedoel zoiets ?
[ http://img16.imageshack.us/img16/8457/bearmode.jpg (copy/paste deze link) ]
raymond ben jij dat ? ben je ook turkquote:
lol ja dat ben ik, wie ben u?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
raymond ben jij dat ? ben je ook turk
Echt goede massa manquote:
mja, magniet klagen. mag wel een paar pondjes afnatuurlijk. Denk dat ik nog ff door trek, gaat nu net lekker weer.quote:
Care, dat kan altijd nog, gewoon door blijven groeien.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja, magniet klagen. mag wel een paar pondjes afnatuurlijk. Denk dat ik nog ff door trek, gaat nu net lekker weer.
Dan over een paar weken maar eens de volle melk er af weer![]()
Gewoon tussendoor reageren toch. Multitask.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:54 schreef RaymondK het volgende:
Hij duurt lang dit keer, zo snel kunnen jullie dat nooit gezien hebben![]()
![]()
Thanks mannen
ohja, ben ik niet zo goed in, zeg ik ook nog ff halverwegen dus legitquote:Op zondag 14 juli 2013 13:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon tussendoor reageren toch. Multitask.
hahaha je lijkt wel beetje op rus jaquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol ja dat ben ik, wie ben u?
nee ik ben niet Turk nee mfg. wel Rusisch naar het schijnt lol
Raymond, srs train vaker je benen!quote:
ik doe benen 2x per week, dus meer kan ik d'r niet aan doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Raymond, srs train vaker je benen!
[ afbeelding ]
Op 5:05..Is dit high cable flies? Dude, je moet je armen openzwaaien en dan terug. Check de de guido hieronder, zo moet het. Pak het gewoon wat lichter!
Op 6:56... Pak je dumbels wat lichter als je dumbell kickback doet. nu loop je iets te doen wat nergens op lijkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede video!quote:
Ja idd. Goeie tip.straatsldt zei het ook al.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goede video!
Waarom stop je de kabel van je oordopjes niet in je shirt? Dan hangt het niet zo in de weg
Kan niet wachten op je legday video
is zij ook turkquote:
Wat doet die gast achter je op 12:45quote:
Geen krachtverlies?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gaat wel goed eigenlijk. Soms last van duizeligheid maar voor de rest gaat het prima
Haha, geen idee lol. Ziet er op zn minst bizar uit zo lolquote:Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat doet die gast achter je op 12:45
Verder leuke video, ga lekker door met leuke content maken voor ons
Geen gek idee dan. Ik merk wel wat verschil helaas. (gewoon 5x5)quote:Op zondag 14 juli 2013 15:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope, ik doe nu 3x5 ipv 3x8 zodat ik alsnog omhoog kan gaan in kracht.
Sport je trouwens 1 a 2 uur voor het eten?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen gek idee dan. Ik merk wel wat verschil helaas. (gewoon 5x5)
Nee 's ochtends juist. 's Avonds doe ik nooit.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sport je trouwens 1 a 2 uur voor het eten?
Vasten zelf gaat wel goed?
fanta ben jij dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is echt kaolo nasty. Man moet lekker verzorg zijn geen haartje op zyn lichaam tog?
Gozer voel eens aan je voorhoofd, Je gaat toch geen fb posten van iemand op fok. Iets met privacy.quote:
Die grap is al zoooooooo oud.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gozer voel eens aan je voorhoofd, Je gaat toch geen fb posten van iemand op fok. Iets met privacy.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Die grap is al zoooooooo oud.
Die link leidt altijd naar je eigen profiel.
Whehehehe _Oquote:Op zondag 14 juli 2013 16:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
fanta ben jij dat?
http://facebook.com/profile.php?=73322363
Ja, ik dacht ook al, hoe komt ze opeens zo knap.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:53 schreef Drinky het volgende:
Vandaar dat ik haar profiel verdacht veel op de mijne vond lijken.
Ik zwijg!quote:
Deze reeks wordt serieus steeds beter en beter.quote:
Gefeliciteerd Snakeyquote:
quote:
Ik ben vandaag 5 geworden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Snakey![]()
Moge je nog vele jaren liften en yoghurt van Spaanse deernes consumeren.
Niet jarig-jarig?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vandaag 5 geworden.![]()
Vandaag precies 5 jaar FA. Mmm...
maar wel je blote kont posten,lolquote:Op zondag 14 juli 2013 16:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gozer voel eens aan je voorhoofd, Je gaat toch geen fb posten van iemand op fok. Iets met privacy.
Dan kun je nog steeds prive blijven. Was geen blote kont trouwens. Ben je weer ruzie aan het zoeken joh, ouwe?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze reeks wordt serieus steeds beter en beter.
Zal uiteindelijk de belangrijkste reeks van FOK! worden, tot we een coup plegen.
Daarna openen we een hardcore gym, een camsite, een bordeel en een anabolenwebshop die we aan FOK! koppelen.
Gratz Snakey!quote:
nee hoor, ik vond het nogal dubbelzinnige post.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds prive blijven. Was geen blote kont trouwens. Ben je weer ruzie aan het zoeken joh, ouwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |