Ik heb al een aantal malen Whey genomen, maar meestal een halve scoop.
Eerste keer was voornamelijk een zeer fijne ervaring. Was op een gomadGym. Nam t pas in de ochtend. Kon niet stoppen met denken over hoe vet ik t vond. Kreeg een benchpress neurose, wat ik wel grappig vond. Energie tot laat in de avond
Tweede keer was op lowlifts gym-evens dit jaar in combinatie met wat paddenstoelenbiefstuk, en GOMAD natuurlijk.
Aderen sprongen erg fel en fijn in t oog, later vlogen er contstant lichtstrepen en bolletjes in door mn zicht zonder dat ik er echt erg in had, en mijn lifts ook de hele tijd in beweging met vage patronen en zo. Paddenstoelenbiefstuk en Whey gingen op een gegeven moment nogal tegen elkaar in, maar dat kwam later goed

.
Ergens op de helft bereikte ik de hoogste staat van verlichting die ik in reps heb gehad
Alles was perfect (geen epic fails of zo, alleen giga Deadlifts en super helder bewustzijn).
Aan t eind ging ik een beetje bad vanwege Pre-workout.
Derde keer was op een legaal Liftfestijn. Nam het rond 3 uur de eerste Scoop

"Syntha 6"

, feest eindigde om 6 uur. Ik ging uit van een Deadlift setje maar die was er niet, en belande bij een paar onbekende beach boys thuis waar ik me niet echt op mn gemakt voelde.
Hele gedachtenstroom werd een puinhoop.
Vierde keer was na een Cardio sessie met Kali Muscle, na meerde scoops Jack3d, in combinatie met Whey van XXL.
Begon bij een Gym in Egmond aan Zee van een Legionair, waarvan ineens de chef sergeant thuis kwam, Na enigszins goed van deze confrontatie af gekomen te zijn gingen we maar t duin in.
Hele trip bleef licht verwarrende/onprettige periodes hebben, maar was met een goeie vriendin en een goeie set dumbells wat juist weer fijn was.
Wordt vervolgd...[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 14:01:20 ]